Це Компанія«ХЕНКЕЛЬ»

Компанія «Хенкель» займає лідируючі позиції в світі завдяки інноваціям, брендам і технологіям у трьох бізнес-напрямках: «Клейові технології», «Косметичні засоби» і «Засоби для прання та догляду за оселею».

2-20160929-nhm-duesseldorf-site-4905-vs-bearbeitet

Компанія «Хенкель» здійснює свою діяльність у світовому масштабі та має збалансований і диверсифікований портфель продукції. Силами трьох своїх бізнес-підрозділів компанія утримує провідні позиції у сегменті промислових і споживчих продуктів завдяки своїм потужним брендам, інноваційному підходу та застосуванню передових технологій. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є світовим лідером на ринку клейових матеріалів  у всіх сегментах продуктів для промисловості на глобальному рівні. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» утримують провідні позиції на багатьох ринках світу та у численних категоріях продукції. Компанія «Хенкель», заснована у 1876 році, має історію успіху, що триває понад 140 років. Згідно звіту за 2021 рік, компанія «Хенкель» досягла розміру продаж на суму 20 млрд. євро та опреаційний прибуток у розмірі 2,7 млрд. євро (враховуючи одноразові прибутки/платежі та витрати на рекструктуризацію). Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить  більше 52 000 осіб у всьому світі. Це віддана та різноманітна команда ентузіастів, яких об’єднує спільна корпоративна культура, спільна мета та спільні цінності. Компанія «Хенкель» є визнаним лідером у галузі сталого розвитку, вона обіймає провідні позиції у багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції компанії «Хенкель» включені до німецького фондового індексу DAX.

Різноманітність, cправедливість та залучення

У своїй діяльності компанія «Хенкель» дотримується комплексного підходу за принципом pізноманітність, справедливість та залучення. Позитивне ставлення до різноманіття поглядів і культур наших працівників, використання їхнього досвіду, талантів, творчого мислення та повага до усіх їхніх індивідуальних відмінностей – ось засади формування нашої конкурентоспроможності. У компанії «Хенкель», що здійснює діяльність у світовому масштабі, працюють представники понад 120 національностей майже у 80 країнах світу. Близько 85 відсотків наших співробітників працюють за межами Німеччини, причому понад половину цієї кількості  – у країнах, що розвиваються. Ми переконані, що корпоративна культура, побудована на засадах залученості та різноманітності, є ключовим стимулом творчого мислення, прагнення до створення інноваційних рішень та винахідливості. Саме завдяки тому, що pізноманітність, справедливість та залучення є невід’ємною складовою нашої корпоративної культури та способу ведення бізнесу, ми спроможні досягати надзвичайно високих результатів.

Ми незмінно прагнемо створювати такі команди працівників, що відповідають потребам ринків нашої присутності та клієнтів, з якими ми працюємо, за рахунок різноманітності культурних особливостей працівників, їхніх навичок і знань. Ми переконані в тому, що створення команд за принципом різноманітності сприяє розробленню інноваційних рішень і пошуку нових способів розв’язання проблем; при цьому запорукою максимально ефективної роботи цих команд є формування культури залученості та лідерства.