Ознайомтеся з інформацією про бренди наших підрозділів: «Adhesive Technologies» та «Consumer Brands».

Cталий розвиток Стратегія
Ми прагнемо створювати більшу цінність для наших акціонерів, успішно розвивати наш бізнес у відповідальний спосіб.
Спираючись на більш ніж 145-річний досвід роботи, ми щодня переосмислюємо та покращуємо життя людей завдяки нашим інноваційним та сталим брендам і технологіям, що застосовують наші команди по всьому світу – сьогодні та для майбутніх поколінь.
Компанія «Хенкель» займає провідні позиції як в промисловому, так і в споживчому секторі: до нашого портфоліо входять добре відомі споживачам засоби для догляду за волоссям, засоби для прання, кондиціонери для білизни, а також клеї, герметики та функціональні покриття.
У нашій меті «Pioneers at heart for the good of generations» поєднано те, що ми відстоюємо, як ми працюємо, і це є основою нашої стратегії.
Дух новаторства засновника нашої компанії Фріца Хенкеля – це те, що вирізняє нас з-поміж інших та об'єднує співробітників компанії «Хенкель» в усьому світі. Це амбіції та мотивація до спільної роботи над рішеннями завтрашнього дня. Сьогодні та щодня. Ми робимо це не лише для себе, але й для майбутніх поколінь, адже несемо спільну відповідальність.
Ми є світовим лідером у виробництві клеїв, герметиків і функціональних покриттів для промислового та побутового використання.
Бізнес-підрозділ Consumer Brands є нашим структурним підрозділом із продажу споживчих брендів у сегментах засобів для прання і догляду за оселею та засобів догляду за волоссям.
У своїй діяльності компанія «Хенкель» дотримується комплексного підходу за принципом pізноманітність, справедливість та залучення. Позитивне ставлення до різноманіття поглядів і культур наших працівників, використання їхнього досвіду, талантів, творчого мислення та повага до усіх їхніх індивідуальних відмінностей – ось засади формування нашої конкурентоспроможності. У компанії «Хенкель», що здійснює діяльність у світовому масштабі, працюють представники понад 120 національностей майже у 80 країнах світу. Близько 85 відсотків наших співробітників працюють за межами Німеччини, причому понад половину цієї кількості – у країнах, що розвиваються. Ми переконані, що корпоративна культура, побудована на засадах залученості та різноманітності, є ключовим стимулом творчого мислення, прагнення до створення інноваційних рішень та винахідливості. Саме завдяки тому, що pізноманітність, справедливість та залучення є невід’ємною складовою нашої корпоративної культури та способу ведення бізнесу, ми спроможні досягати надзвичайно високих результатів.
Ми незмінно прагнемо створювати такі команди працівників, що відповідають потребам ринків нашої присутності та клієнтів, з якими ми працюємо, за рахунок різноманітності культурних особливостей працівників, їхніх навичок і знань. Ми переконані в тому, що створення команд за принципом різноманітності сприяє розробленню інноваційних рішень і пошуку нових способів розв’язання проблем; при цьому запорукою максимально ефективної роботи цих команд є формування культури залученості та лідерства.