200917-hen-nhm-1051-srgb-1

ПРЕСЦЕНТР

Наша служба зв’язків зі ЗМІ пропонує журналістам найсвіжіші Пресрелізи та довідкову інформацію з різноманітних питань, а також зображення та відеоматеріали для завантаження.

Про «Хенкель» в Україні та вихід Henkel з Росії

У квітні 2023 року Henkel припинила діяльність на російському ринку, підписавши угоду про продаж свого бізнесу, яку було завершено незабаром після цього. Завдяки їй Henkel стала однією з перших міжнародних компаній у своєму конкурентному середовищі, котра повністю вийшла з російського ринку.

З початку війни «Хенкель» підтримувала людей в Україні пожертвуваннями в натуральній формі та грошима, а також активно допомагала на кордоні та в країні. Загальний обсяг пакета допомоги сягнув понад 6 мільйонів євро.

Через декілька тижнів після початку повномасштабного вторгнення компанія «Хенкель Україна» змогла відновити роботу на двох із чотирьох своїх виробничих майданчиків – у Львівській і Київській областях, щойно це стало можливим з огляду на безпекову ситуацію. У 2023-му повернувся до роботи та почав відновлення завод компанії на Харківщині, який зазнав ушкоджень внаслідок бойових дій і тимчасової окупації. Сьогодні всі три заводи динамічно розвиваються завдяки інвестиціям компанії, що спрямовані на розширення, модернізацію та впровадження нової продукції. Починаючи з 2022-го «Хенкель» інвестувала в український бізнес приблизно 1,5 млн євро. Таку саму суму заплановано спрямувати на інвестиційні проєкти протягом 2024 року. «Хенкель» продовжить інвестувати в розвиток українського бізнесу компанії, створювати робочі місця, виплачувати зарплати та сплачувати податки в Україні, а також продовжувати виконувати свої зобов’язання перед Україною.

Пресрелізи

2025 Half-Year Financial Report

7 серп. 2025 р.

Дюссельдорф / Німеччина

Henkel очікує подальшого прибуткового зростання у 2025 фінансовому році

Henkel фіксує прискорення зростання продажів у першому півріччі та демонструє гарне зростання маржі й прибутку

  • Органічний обсяг продажів групи у першому півріччі на рівні минулого року: 10,4 млрд євро (органічне зниження на 0,1 %; у другому кварталі: +0,9 %)
  • Операційний прибуток (EBIT)* збільшився до 1,614 млрд євро (+0,2 %)
  • Рентабельність за показником EBIT* зросла до 15,5 % (+60 базисних пунктів)
  • Прибуток на привілейовану акцію (EPS)* зріс до 2,81 євро, що становить +5,0 % за незмінного валютного курсу
  • Подальший прогрес у реалізації стратегічної програми зростання
    • Чіткий акцент на глобальних мегатрендах посилює конкурентоспроможність і стійкість бізнес-підрозділу «Клейові технології» у складних ринкових умовах
    • Значне покращення обсягів у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» – 10 найкращих брендів демонструють добре органічне зростання продажів
  • Оновлений прогноз на 2025 фінансовий рік:
    • Зростання продажів в органічному вираженні: 1,0–2,0 % (попередній прогноз: 1,5–3,5 %)
    • Скоригована рентабельність продажів: 14,5–15,5 % (попередній прогноз: 14,0–15,5 %)
    • Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS): зростання в діапазоні від низького до високого однозначного відсоткового показника за незмінного валютного курсу (без змін)
Більше Пресрелізів
OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція

«Хенкель» у ЗМІ