200917-hen-nhm-1051-srgb-1

ПРЕСЦЕНТР

Наша служба зв’язків зі ЗМІ пропонує журналістам найсвіжіші Пресрелізи та довідкову інформацію з різноманітних питань, а також зображення та відеоматеріали для завантаження.

Про «Хенкель» в Україні та вихід Henkel з Росії

У квітні 2023 року Henkel припинила діяльність на російському ринку, підписавши угоду про продаж свого бізнесу, яку було завершено незабаром після цього. Завдяки їй Henkel стала однією з перших міжнародних компаній у своєму конкурентному середовищі, котра повністю вийшла з російського ринку.

З початку війни «Хенкель» підтримувала людей в Україні пожертвуваннями в натуральній формі та грошима, а також активно допомагала на кордоні та в країні. Загальний обсяг пакета допомоги сягнув понад 6 мільйонів євро.

Через декілька тижнів після початку повномасштабного вторгнення компанія «Хенкель Україна» змогла відновити роботу на двох із чотирьох своїх виробничих майданчиків – у Львівській і Київській областях, щойно це стало можливим з огляду на безпекову ситуацію. У 2023-му повернувся до роботи та почав відновлення завод компанії на Харківщині, який зазнав ушкоджень внаслідок бойових дій і тимчасової окупації. Сьогодні всі три заводи динамічно розвиваються завдяки інвестиціям компанії, що спрямовані на розширення, модернізацію та впровадження нової продукції. Починаючи з 2022-го «Хенкель» інвестувала в український бізнес приблизно 1,5 млн євро. Таку саму суму заплановано спрямувати на інвестиційні проєкти протягом 2024 року. «Хенкель» продовжить інвестувати в розвиток українського бізнесу компанії, створювати робочі місця, виплачувати зарплати та сплачувати податки в Україні, а також продовжувати виконувати свої зобов’язання перед Україною.

Пресрелізи

2025-q1-quarterly-report-UA.pdfPreviewImage

8 трав. 2025 р.

Дюссельдорф / Німеччина

Подальший прогрес у реалізації стратегічної програми зростання

Динаміка продажів компанії «Хенкель» відповідає очікуванням, а прибутковість залишається на високому рівні

  • Продажі групи: близько 5,2 млрд євро; органічне зниження на 1,0 % 
  • Бізнес-підрозділ «Клейові технології»: органічне зростання продажів на 1,1 %, позитивна динаміка обсягів попри складну ринкову ситуацію
  • Бізнес-підрозділ «Споживчі бренди»: органічне зниження продажів на 3,5 %; на обсяги вплинули стриманий споживчий попит і проблеми в ланцюгах постачання
  • Завершено продаж бізнес-напряму роздрібних брендів у Північній Америці – програму стратегічної оптимізації портфеля в підрозділі «Споживчі бренди» завершено 
  • Прогноз на 2025 фінансовий рік залишається незмінним попри зростання волатильності ринкового середовища:
    • Зростання продажів в органічному вираженні: 1,5–3,5 %
    • Скоригована рентабельність продажів: 14,0–15,5 %
    • Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS): зростання в діапазоні від низького до високого однозначного відсоткового показника (за незмінного валютного курсу)
Більше Пресрелізів
OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція

«Хенкель» у ЗМІ