Меню
Пошук
Червоний прапор з логотипом компанії  «Хенкель»

Пресцентр

Наша служба зв’язків зі ЗМІ пропонує журналістам найсвіжіші Пресрелізи та довідкову інформацію з різноманітних питань, а також зображення та відеоматеріали для завантаження.

Пресрелізи

Various Laundry & Home Care products next to each other.

17 груд. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Значний прогрес у реалізації стратегії переходу до економіки замкненого циклу та захисту клімату

Компанія «Хенкель» випустила на ринок Європи майже 700 мільйонів пляшок, повністю виготовлених із переробленого пластику

Компанія «Хенкель» наближається до важливої віхи у своєму прагненні до використання упаковки, яка відповідає принципам сталого розвитку: компанія використала для своєї продукції майже 700 мільйонів пляшок, виготовлених повністю з переробленого пластику (понад 400 мільйонів лише у 2020 році). Джерелом матеріалу для перероблення є відходи після споживання продуктів і виробів, у тому числі соціальний пластик (Social Plastic®), отриманий завдяки реалізації проєкту у партнерстві із соціальним підприємством Plastic Bank. Збільшуючи кількість одиниць упаковки, виробленої з переробленого матеріалу, компанія «Хенкель» сприяє не лише активізації переходу до економіки замкненого циклу, але й захисту клімату: перероблений поліетилен (PET) залишає вуглецевий слід, який на 80% є нижчим, ніж вуглецевий слід від упаковки, виробленої з первинного пластику.

2020-q3-quarterly-report-UA.pdfPreviewImage

10 лист. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Високі показники діяльності попри незмінно складні ринкові умови внаслідок поширення пандемії COVID-19

У III кварталі компанія «Хенкель» демонструє впевнене зростання обсягу продажів в органічному вираженні

  • Обсяг продажів Групи в органічному вираженні збільшився на 3,9% і сягнув майже 5 мільярдів євро (у номінальному вираженні – -1,5%)
  • Усі бізнес-підрозділи демонструють позитивну динаміку показників діяльності:
    • Бізнес-підрозділ «Клейові технології» – зростання обсягу продажів в органічному вираженні становить 1,3% (у номінальному вираженні – -4,8%)
    • Бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» – дуже потужне зростання обсягу продажів в органічному вираженні, що становить 4,3% (у номінальному вираженні – 3,0%)
    • Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» – суттєве зростання обсягу продажів в органічному вираженні, що становить 7,7% (у номінальному вираженні – 0,7%)
  • Неоднорідна динаміка обсягу продажів у регіонах: на ринках, що розвиваються, приріст становить 8,8%, на розвинених ринках – 0,6%
  • Новий прогноз на 2020 фінансовий рік, представлений у жовтні
Більше Пресрелізів
OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція