Моя Колекція

Стійкий розвиток

Наше прагнення до лідерства в стійкому розвитку закріплено в наших корпоративних цінностях. Ми хочемо створити більше цінностей – для наших клієнтів, споживачів і громад, в яких ми працюємо, а також і для нашої компанії, одночасно скорочуючи наш вплив на навколишнє середовище.

Стратегія стійкого розвитку 2030: Досягнення більшого коштом менших витрат

  • Наша довгострокова мета полягає в тому, щоб потроїти кількість цінностей, які ми створюємо під час підприємницької діяльності, зважаючи на вплив на навколишнє середовище наших продуктів і послуг до 2030 р Ми називаємо цю мету «Фактором 3».
  • У 2016 році компанія «Хенкель» розробила три ключових фактори на найближчі роки: Ми прагнемо зміцнити наш фундамент, підвищити взаємодію співробітників і максимізувати нашу віддачу.

Проміжні цілі на 2016-2020 роки

  • До 2020 року компанія має намір скоротити викиди CO2 виробничих потужностей, використання води та обсяги відходів на 30% на тонну продукту порівняно з 2010 роком Техніка безпеки повинна бути поліпшена на 40% і продажі на 22% на тонну продукту.
  • Досягнення цих цілей призведе до загального підвищення ефективності на 75% до 2020 року порівняно з 2010 роком.

Цілі сталого розвитку до 2020 року та досягнення у 2016 році

Шість пріоритетних напрямів

Ми концентруємо свою діяльність на шести пріоритетних напрямах, які відображають ключові проблеми сталого розвитку, наскільки вони відносяться до нашої діяльності.

Три з них описують, як ми хочемо створити «більше цінностей» для наших клієнтів і споживачів, наших співробітників, акціонерів і для громад, де ми працюємо:

  • Соціальний прогрес
  • Продуктивність
  • Безпека і здоров'я

Три інших напрями описують способи, за допомогою яких ми хочемо зменшити вплив на навколишнє середовище:

  • Енергетика і клімат
  • Матеріали і відходи
  • Вода і стічні води

Посланці цілей сталого розвитку: зробити внесок

Ми хочемо більш широко закріпити наше розуміння сталого розвитку у суспільстві. З цієї причини у 2012 році ми ініціювали програму посланців цілей сталого розвитку.

  • Ми навчаємо наших співробітників, щоб показати іншим – наприклад, колегам, клієнтам або постачальникам – важливість сталого розвитку. Посланцівцілей сталого розвитку компанії «Хенкель» також заохочують відвідувати школи, щоб навчати дітей сталій поведінці вдома.
  • Понад 25 000 співробітників компанії "Хенкель" у 79 країнах вже зарекомендували себе як амбасадори сталого розвитку. До кінця 2016 року ми охопили понад 84 000 школярів у 47 країнах.
  • Ми прагнемо охопити більш ніж 200 000 школярів до 2020 року. До кінця 2017 року ми хочемо навчити всіх наших 50 000 співробітників бути амбасадорамисталого розвитку.

Загрузки и сервисы

Vitalina Klepka
Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120

Додаткова інформація

2:35 min.

Henkel Sustainability Strategy 2030

Achieving more with less is the goal of Henkel's sustainability strategy.

25.02.16

Перегляди: