Сталий розвиток

Як першопроходець у сфері сталого розвитку компанія «Хенкель» прагне розробляти нові рішення для сталого прогресу й успішного розвитку свого бізнесу у відповідальний та економічно ефективний спосіб. Це стосується всіх видів діяльності нашої компанії – уздовж всього ланцюга створення цінності.






Програма сталого розвитку 2030+

Стратегія компанії «Хенкель» у сфері сталого розвитку є прямим відображенням прагнення компанії до осмисленого зростання. Ми бажаємо створення більшої цінності для наших заінтересованих сторін, відповідального й успішного розвитку нашого бізнесу та зміцнення нашої провідної ролі в галузі сталого розвитку. Наша нова стратегія сталого розвитку спрямована на реалізацію наших амбіцій за допомогою конкретних заходів і проєктів для досягнення практичного прогресу. У межах Програми сталого розвитку 2030+ ми розробили нові довгострокові цілі за трьома напрямами: «Регенерація планети», «Процвітання громад» і «Надійний партнер», щоб сприяти подальшому прогресу.

Цілі та плани

Ми розвиваємо успіхи останніх років і наші середньострокові цілі до 2025 року та далі. У наступному огляді представлено перелік основних планів і цілей, що сприятимуть нашій трансформації у сфері сталого розвитку.

Регенерація планети

Ми перебуваємо на шляху до екологічної трансформації нашої бізнес-моделі. Для досягнення цієї мети маємо намір трансформувати наші процеси, продукцію та способи використання сировини в напрямку ресурсоефективного, кліматично нейтрального майбутнього. Ми зосереджуємося на заходах з пом'якшення наслідків зміни клімату, функціональній економіці замкненого циклу, а також на захисті природи та біорізноманіття.

Клімат

Стати кліматично нейтральною компанією шляхом декарбонізації наших операцій і сировини.

  • На шляху до досягнення цієї мети ми, як і раніше, прагнемо до 2025 року досягти 65-відсоткового скорочення вуглецевого сліду наших виробничих майданчиків порівняно з базовим 2010 роком.
  • Ми, як і раніше, прагнемо досягти поставленої мети: до 2030 року 100% електроенергії, що закуповується для виробництва, постачатиметься з відновлюваних джерел. Паралельно з цим ми хочемо постійно підвищувати ефективність використання енергії. До кінця 2022 року компанія «Хенкель» повністю перевела свої виробничі потужності в 23 країні на електроенергію, що на 100 % одержують із відновлюваних джерел. Сьогодні компанія «Хенкель» вже на 70 % використовує електроенергію із таких джерел.
  • Щоб досягти позитивного впливу на клімат у своїй діяльності, ми плануємо не пізніше ніж до 2030 року замінити всі види палива, необхідні для виробництва енергії на наших виробничих об'єктах, на альтернативні з нульовим або зниженим рівнем викидів парникових газів, такі як біогаз або біомаса.
  • Відповідно до наших планів, ці підприємства стануть кліматично позитивними з точки зору вуглецевого балансу, коли надлишок CO2-нейтральної енергії, який не потрібен компанії «Хенкель» для власних потреб, постачатиметься третім сторонам.
  • Крім того, відповідно до ініціативи «Science Based Targets» ми прагнемо досягти нульового рівня викидів у Сфері 3 (від джерела до полиці).
  • До 2030 року ми хочемо скоротити вплив сировини й упаковки, які ми використовуємо, на 30 відсотків порівняно з базовим 2017 роком.
  • Ми також хочемо на повну силу використовувати потенціал наших брендів і технологій і разом із нашими клієнтами, споживачами та постачальниками заощадити 100 мільйонів метричних тонн CO2 за десять років – з 2016 по 2025-й.

Економіка замкненого циклу

Сприяти розвитку циркулярності через нашу продукцію, упаковку та технології. 

Наші плани та цілі у сфері пакування

  • До 2025 року 100 відсотків пакувальних матеріалів «Хенкель» будуть придатні до перероблення або повторного використання*.
  • Ми прагнемо до 2025 року зменшити кількість первинного пластику з викопних джерел у наших споживчих товарах на 50 відсотків. Ми досягнемо цього, збільшивши частку переробленого пластику до більш ніж 30 відсотків і зменшивши обсяг первинного пластику.
  • Ми хочемо постійно сприяти тому, щоб усі відходи упаковки належним чином утилізувалися та перероблялися, тим самим запобігаючи їхньому потраплянню в довкілля.  Для цього ми підтримуємо ініціативи зі збирання та переробки відходів. Ми інвестуємо в інноваційні рішення та технології, що сприяють покращенню інфраструктури й інформуванню споживачів для стимулювання процесу переробки.


  

Станом на кінець 2021 року 86 відсотків упаковки компанії «Хенкель» вже були придатними до перероблення або повторного використання*, а частка переробленого пластику в упаковці її споживчих продуктів становила 18 відсотків у глобальному масштабі.

Ініціативи та партнерські проєкти

Досягнення успіхів у процесі виготовлення упаковки, що відповідає принципам сталого розвитку, є можливим лише за умови докладання спільних зусиль усіма компаніями, що є учасниками ланцюжка створення цінності. У зв’язку із цим компанія «Хенкель» бере участь у реалізації різноманітних партнерських проєктів і міжгалузевих програм. Наприклад:

  • Ми беремо участь у реалізації ініціативи «New Plastics Economy» Фонду Елен Макартур, яка згуртувала учасників з метою переосмислення майбутнього індустрії пластмас і пропонування ідей щодо активізації переходу до економіки замкненого циклу.
  • У межах Коаліції дій щодо пластикових відходів (Plastic Waste Coalition of Action), яка була сформована з Форуму споживчих товарів (Consumer Goods Forum, CGF) у 2020 році, компанія «Хенкель» співпрацює з іншими компаніями, послуговуючись Золотими правилами проєктування (Golden Design Rules), аби розробити більш циркулярний підхід до проєктування та переробки пластикового пакування в галузі споживчих товарів.
  • У 2017 році компанія «Хенкель» стала першою світовою компанією-виробником споживчих товарів, яка почала співпрацювати із соціальним підприємством Plastic Bank. Спільна мета: зменшити кількість пластикових відходів у природі, а також надати нові можливості для людей, які живуть у бідності. У межах партнерства «Хенкель» підтримує проєкти в Єгипті, де разом із Plastic Bank вже створила 14 центрів збирання пластикових відходів. У 2022 році близько 5 100 метричних тонн Social Plastic® було зібрано та перероблено на нову упаковку, зокрема на підприємствах компанії «Хенкель».

Природа

Захист і відновлення біорізноманіття, приділяючи особливу увагу лісам, землі та воді за допомогою більш регенеративних інгредієнтів і раціонального використання ресурсів:

  • Ми прагнемо отримувати сировину з екологічно відповідальних джерел, а не шляхом вирубування лісів. Наша мета – запобігти вирубці первинних і вторинних лісів, що мають значну екологічну цінність.
  • До 2025 року ми хочемо покрити 100 відсотків нашого попиту на пальмову та пальмоядрову олії оліями, сертифікованими або підтвердженими зовнішніми організаціями як сировина, одержана з відповідальних джерел.
  • Крім того, ми поставили собі за мету до 2025 року скоротити споживання води на тонну продукції на 35 відсотків. Станом на кінець 2022 року ми заощадили 25 відсотків води.

Процвітання громад

Ми робимо все можливе, щоб допомогти людям жити краще. Наша соціальна відповідальність полягає у сприянні справедливості, зміцненні різноманітності та повазі до прав людини. Ми пропонуємо нашим співробітникам можливості для навчання впродовж усього життя, а також привабливе та здорове робоче середовище. Ми виступаємо за соціальний прогрес і доступ до освіти в усьому світі, а також надаємо допомогу в надзвичайних ситуаціях.

Рівність

Зміцнення різноманітності, справедливості й інклюзивності, повага до прав людини та підвищення рівня життя людей:

  • Ми переконані, що в умовах глобалізації важливими факторами успіху є диверсифікована команда співробітників, а також відкрита та сприятлива корпоративна культура.
  • Наша мета – постійне збільшення частки жінок у компанії на всіх рівнях: до 2025 року ми прагнемо досягти ґендерного паритету на всіх рівнях керівництва.
  • Крім того, ми хочемо покращити умови життя дрібних фермерів. Спільно з організацією розвитку Solidaridad ми вже охопили близько 38 500 дрібних фермерів, які обробляють приблизно 347 000 гектарів землі.

Освіта

Підтримка навчання протягом усього життя й освіти співробітників і громад, а також надання споживачам можливості виконувати дії на користь сталого розвитку:

  • Ми хочемо й надалі заохочувати прихильність наших співробітників до принципів сталого розвитку і тому розширили наші наявні пропозиції щодо навчання, включивши в них цілісну програму залучення.
  • Ми також хочемо мотивувати та заохочувати наших співробітників за активну участь у забезпеченні сталого розвитку в їхньому робочому середовищі та в особистому житті.
  • Крім того, ми маємо намір і надалі розширювати наші освітні програми та волонтерську діяльність. Ми вже перевиконали нашу спільну мету – до 2025 року охопити цією діяльністю 20 мільйонів осіб. З 2010 року ми охопили вже понад 26 мільйонів осіб. На 2030 рік ми поставили собі нову мету – зробити свій внесок у покращення життя 30 мільйонів осіб (порівняно з 2010 роком) по всьому світу.

Добробут

Зміцнення здоров'я та добробуту наших співробітників, партнерів і споживачів, а також сприяння соціальному прогресу через наші бренди:

  • Ми зміцнюємо здоров'я та підвищуємо життєвий потенціал наших співробітників як основу для гнучкої й ефективної організації. Для цього ми застосовуємо єдині глобальні стандарти охорони здоров'я та пропонуємо цільові програми зміцнення здоров'я та профілактики. Ключовою метою нашої стратегії сталого розвитку є охоплення понад 90 відсотків наших співробітників у всьому світі.
  • Ми й надалі зосереджені на нашій довгостроковій меті – «Нуль нещасних випадків» – і до кінця 2025 року хочемо підвищити рівень безпеки праці на 60 відсотків порівняно з 2010 роком. Ми закріпили цю всеосяжну мету як ключовий показник ефективності нашої нової стратегії сталого розвитку. У 2022 році ми зареєстрували 0,7 нещасних випадків на виробництві на мільйон годин роботи наших співробітників. Це на 42 відсотки кращий показник, ніж у базовому 2010 році.

Надійний партнер

Ми спираємося на нашу корпоративну культуру, орієнтовану на цінності, та наш науково-технічний досвід, щоб зміцнювати нашу продуктивність, зберігаючи при цьому нашу цілісність. Ми надаємо нашим клієнтам і споживачам безпечні та найкращі у своєму класі продуктові та технологічні рішення. Ми інтегруємо принципи сталого розвитку в наш портфель і бізнес-процеси та надаємо прозору звітність про це нашим заінтересованим сторонам.

Ефективність

Забезпечення найкращих у своєму класі характеристик продукції та хімічної безпеки для наших клієнтів і споживачів як основа успіху нашого бізнесу:

  • Кожен новий продукт робить свій внесок у сталий розвиток.
  • Наша мета на 2030 рік – потроїти створювану цінність стосовно впливу нашої діяльності на довкілля.

Прозорість

Інтеграція сталого розвитку в управління нашим бізнесом за допомогою прозорої звітності, розкриття інформації та залучення:

  • Однією з наших цілей щодо пальмової олії на 2025 рік є забезпечення повної прозорості та простежуваності пальмової (пальмоядрової) олії. У 2022 році ми збільшили рівень простежуваності до заводу до 89%, а рівень простежуваності до плантації – до 50%, співпрацюючи з нашими постачальниками для створення карти нашого спільного ланцюга постачання пальмової олії.

Співробітництво

Масштабування впливу на сталий розвиток разом із нашими партнерами, що дасть змогу запровадити відповідальну ділову практику в наших ланцюгах постачання:

  • Ми спільно з партнерами прагнемо досягти 100-відсоткового відповідального вибору постачальників.

*За винятком продуктів, інгредієнти чи залишки яких можуть впливати на придатність до переробки або забруднювати потоки вторсировини.

Пресрелізи

Загрузки та сервіси

OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція