Сталий розвиток

Як першопроходець у сфері сталого розвитку компанія «Хенкель» прагне розробляти нові рішення для сталого прогресу й успішного розвитку свого бізнесу у відповідальний та економічно ефективний спосіб. Це стосується всіх видів діяльності нашої компанії – уздовж всього ланцюга створення цінності.






Програма сталого розвитку 2030+

Стратегія компанії «Хенкель» у сфері сталого розвитку є прямим відображенням прагнення компанії до осмисленого зростання. Ми бажаємо створення більшої цінності для наших заінтересованих сторін, відповідального й успішного розвитку нашого бізнесу та зміцнення нашої провідної ролі в галузі сталого розвитку. 

Наша стратегія сталого розвитку спрямована на реалізацію наших амбіцій за допомогою конкретних заходів і проєктів. У межах Програми сталого розвитку 2030+ ми розробили довгострокові цілі за трьома напрямами: «Регенерація планети», «Процвітання громад» і «Надійний партнер».

Цілі та плани

У наступному огляді представлено перелік основних планів і цілей, що сприятимуть нашій трансформації у сфері сталого розвитку.

Регенерація планети

Ми перебуваємо на шляху до екологічної трансформації нашої бізнес-моделі. Для досягнення цієї мети маємо намір трансформувати наші процеси, продукцію та способи використання сировини в напрямку ресурсоефективного, кліматично нейтрального майбутнього. Ми зосереджуємося на заходах з пом'якшення наслідків зміни клімату, функціональній економіці замкненого циклу, а також на захисті природи та біорізноманіття.

Клімат

Стати кліматично нейтральною компанією шляхом декарбонізації наших операцій і сировини.

  • На шляху до цієї амбітної мети ми прагнемо до 2025 року досягти 65-відсоткового скорочення вуглецевого сліду наших виробничих майданчиків порівняно з базовим 2010 роком. Станом на кінець 2023 року ми змогли скоротити викиди CO2 на 61 % на тонну продукції (порівняно із 2010 роком).
  • Ми, як і раніше, прагнемо досягти поставленої мети: до 2030 року 100 % електроенергії, що закуповується для виробництва, постачатиметься з відновлюваних джерел. Сьогодні компанія «Хенкель» вже на 89 % використовує електроенергію із таких джерел. Паралельно ми постійно підвищуємо нашу енергоефективність.
  • Щоб досягти позитивного впливу на клімат у своїй діяльності, ми плануємо не пізніше ніж до 2030 року замінити всі види палива, необхідні для виробництва енергії на наших виробничих об'єктах, на альтернативні з нульовим або зниженим рівнем викидів парникових газів, такі як біогаз або біомаса.
  • Відповідно до наших планів, ці підприємства стануть кліматично позитивними з точки зору вуглецевого балансу, коли надлишок CO2-нейтральної енергії, який не потрібен компанії «Хенкель» для власних потреб, постачатиметься третім сторонам.
  • Крім того, ми прагнемо досягти нульового рівня викидів у Сфері 3.
  • До 2030 року ми також хочемо скоротити вплив сировини й упаковки, які ми використовуємо, на 30 % порівняно з базовим 2017 роком. У 2023 році ми вже досягли скорочення на 17 %.
  • Ми також хочемо на повну силу використовувати потенціал наших брендів і технологій і разом із нашими клієнтами, споживачами та постачальниками заощадити 100 мільйонів метричних тонн CO2 за десять років – із 2016 по 2025 рік. 

Економіка замкненого циклу

Сприяти розвитку циркулярності через нашу продукцію, упаковку та технології. 

Наші плани та цілі у сфері пакування

  • До 2025 року 100 відсотків пакувальних матеріалів «Хенкель» будуть придатні до перероблення або повторного використання*.
  • Ми прагнемо до 2025 року зменшити кількість первинного пластику з викопних джерел у наших споживчих товарах на 50 відсотків. Ми досягнемо цього, збільшивши частку переробленого пластику до більш ніж 30 відсотків і зменшивши обсяг первинного пластику.
  • Ми хочемо постійно сприяти тому, щоб усі відходи упаковки належним чином утилізувалися та перероблялися, тим самим запобігаючи їхньому потраплянню в довкілля.  Для цього ми підтримуємо ініціативи зі збирання та переробки відходів. Ми інвестуємо в інноваційні рішення та технології, що сприяють покращенню інфраструктури й інформуванню споживачів для стимулювання процесу переробки.

 

  

Станом на кінець 2023 року 87 % упаковки компанії «Хенкель» вже були придатними до перероблення або повторного використання*, а частка переробленого пластику в упаковці її споживчих продуктів становила 19 % у глобальному масштабі. 

Ініціативи та партнерські проєкти

Досягнення успіхів у процесі виготовлення упаковки, що відповідає принципам сталого розвитку, є можливим лише за умови докладання спільних зусиль усіма компаніями, що є учасниками ланцюжка створення цінності. У зв’язку із цим компанія «Хенкель» бере участь у реалізації різноманітних партнерських проєктів і міжгалузевих програм. Наприклад:

  • Ми беремо участь у реалізації ініціативи «New Plastics Economy» Фонду Елен Макартур, яка згуртувала учасників з метою переосмислення майбутнього індустрії пластмас і пропонування ідей щодо активізації переходу до економіки замкненого циклу.
  • У межах Коаліції дій щодо пластикових відходів (Plastic Waste Coalition of Action), яка була сформована з Форуму споживчих товарів (Consumer Goods Forum, CGF) у 2020 році, компанія «Хенкель» співпрацює з іншими компаніями, послуговуючись Золотими правилами проєктування (Golden Design Rules), аби розробити більш циркулярний підхід до проєктування та переробки пластикового пакування в галузі споживчих товарів.
  • У 2017 році компанія «Хенкель» стала першою світовою компанією-виробником споживчих товарів, яка почала співпрацювати із соціальним підприємством Plastic Bank. Спільна мета: зменшити кількість пластикових відходів у природі, а також надати нові можливості для людей, які живуть у бідності. У межах партнерства «Хенкель» підтримує проєкти в Єгипті, де разом із Plastic Bank вже створила 14 центрів збирання пластикових відходів. У 2022 році близько 5 100 метричних тонн Social Plastic® було зібрано та перероблено на нову упаковку, зокрема на підприємствах компанії «Хенкель».
  • Компанія «Хенкель» також активно підтримує «Бізнес-коаліцію за Глобальний договір про пластмаси» (Business Coalition for a Global Plastics Treaty) в межах Договору ООН про забруднення пластиком. Разом з понад 170 іншими світовими компаніями ми беремо участь у багатосторонньому процесі, спрямованому на укладання глобальної угоди про стале використання, відновлення та перероблення пластмас.

Природа

Захист і відновлення біорізноманіття, приділяючи особливу увагу лісам, землі та воді, а також забезпечення відповідального управління ресурсами:

  • Ми прагнемо отримувати сировину з екологічно відповідальних джерел, а не шляхом вирубування лісів. Наша мета – запобігти вирубці первинних і вторинних лісів, що мають значну екологічну цінність.
  • Однією з наших цілей щодо пальмової олії до 2025 року є задоволення 100 % наших потреб, використовуючи олію, відповідальне походження якої сертифіковане або підтверджене зовнішніми організаціями. У 2023 фінансовому році ми забезпечили 96 % наших загальних потреб у пальмовій олії та пальмоядровій олії, а також похідних, які переважно використовуються компанією «Хенкель», завдяки сертифікованій сировині відповідно до моделі масового балансу RSPO. 
  • Крім того, ми поставили собі за мету до 2025 року скоротити споживання води на тонну продукції на 35 %. Станом на кінець 2023 року ми заощадили 24 % води.

Процвітання громад

Ми робимо все можливе, щоб допомогти людям жити краще. Наша соціальна відповідальність полягає у сприянні справедливості, зміцненні різноманітності та повазі до прав людини. Ми пропонуємо нашим співробітникам можливості для навчання впродовж усього життя, а також привабливе та здорове робоче середовище. Ми виступаємо за соціальний прогрес і доступ до освіти в усьому світі, а також надаємо допомогу в надзвичайних ситуаціях.

Рівність

Зміцнення різноманітності, справедливості й інклюзивності, повага до прав людини та підвищення рівня життя людей:

  • Ми переконані, що в умовах глобалізації важливими факторами успіху є диверсифікована команда співробітників, а також відкрита та сприятлива корпоративна культура.
  • Наша мета – постійне збільшення частки жінок у компанії на всіх рівнях: до 2025 року ми прагнемо досягти ґендерного паритету на всіх рівнях керівництва. У 2023 році частка жінок на керівних посадах становила 39,5 %.
  • Крім того, ми хочемо поліпшити умови життя дрібних фермерів. Із 2013 року ми працюємо з організацією розвитку Solidaridad над відповідними ініціативами в Гані, Гондурасі, Індонезії, Колумбії, Мексиці, Нікарагуа та Нігерії.

Освіта

Підтримка навчання й освіти впродовж усього життя, а також мотивація людей до дій задля сталого розвитку:

  • Ми хочемо й надалі заохочувати прихильність наших співробітників до принципів сталого розвитку і пропонуємо широкі тренінги в межах нашої комплексної програми залучення Sustainability at Heart.
  • Крім того, ми маємо намір і надалі розширювати наші освітні програми та волонтерську діяльність. На 2030 рік ми поставили собі нову мету – зробити свій внесок у поліпшення життя 30 мільйонів осіб (порівняно із 2010 роком) в усьому світі.

Добробут

Сприяння зміцненню здоров'я та благополуччя, а також соціальному прогресу:

  • Ми дбаємо про здоров'я наших співробітників, щоб сприяти створенню гнучкої, високопродуктивної організації. Для цього ми застосовуємо єдині глобальні стандарти охорони здоров'я та пропонуємо цільові програми зміцнення здоров'я та профілактики. Ключовою метою нашої стратегії сталого розвитку є охоплення понад 90 % наших співробітників у всьому світі.
  • Ми й надалі зосереджені на нашій довгостроковій меті – «Нуль нещасних випадків» – і до кінця 2025 року хочемо підвищити рівень безпеки праці на 60 % порівняно із 2010 роком. У 2023 році ми зареєстрували 0,7 нещасних випадків на виробництві на мільйон годин роботи наших співробітників. Це на 42 % кращий показник, ніж у базовому 2010 році.

Надійний партнер

Ми спираємося на нашу корпоративну культуру, орієнтовану на цінності, та наш науково-технічний досвід, щоб зміцнювати нашу продуктивність, зберігаючи при цьому нашу цілісність. Ми надаємо нашим клієнтам і споживачам безпечні та найкращі у своєму класі продуктові та технологічні рішення. Ми інтегруємо принципи сталого розвитку в наш портфель і бізнес-процеси та надаємо прозору звітність про це нашим заінтересованим сторонам.

Ефективність

Забезпечення найкращих у своєму класі характеристик продукції та хімічної безпеки для наших клієнтів і споживачів як основа успіху нашого бізнесу:

  • Ми прагнемо, щоб кожен наш новий продукт робив свій внесок у сталий розвиток.
  • Наша мета на 2030 рік – потроїти створювану цінність стосовно впливу нашої діяльності на довкілля.

Прозорість

Інтеграція сталого розвитку в управління нашим бізнесом за допомогою прозорої звітності, розкриття інформації та залучення:

  • Однією з наших цілей щодо пальмової олії на 2025 рік є забезпечення повної прозорості та простежуваності пальмової (пальмоядрової) олії. У 2023 році ми змогли зберегти показник простежуваності до заводу на рівні 89 % та збільшили показник простежуваності до плантації до 52 % у межах дослідження прозорості наших ланцюгів постачання інгредієнтів на основі пальмової сировини.
  • Ми прагнемо вимірювати стійку трансформацію нашого продуктового портфеля. Наш бізнес-підрозділ «Клейові технології» опублікував результати аудиту за 2023 рік, щоб оцінити свій продуктовий портфель з позиції сталого розвитку. Наш бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» працює над аналогічним процесом для оцінки портфеля у сфері споживчих товарів. 
  • У 2023 році ми також досягли відмінних результатів у рейтингах ESG, включно з рейтингами Sustainalytics і EcoVadis, у яких «Хенкель» увійшла до 1 % кращих компаній.

Співробітництво

Масштабування впливу на сталий розвиток разом із нашими партнерами, що дасть змогу запровадити відповідальну ділову практику в наших ланцюгах постачання:

  • На 100 % відповідальний вибір постачальників разом з нашими партнерами – це наша постійна мета. Близько 97 % наших закупівель у сфері упаковки, сировини та підрядних виробників охоплюються процесом відповідального вибору постачальників.
  • Як член-засновник галузевої ініціативи Together for Sustainability (TfS), компанія «Хенкель» зробила свій внесок у розроблення настанови щодо вуглецевого сліду продукції (Product Carbon Footprint, PCF), що дає змогу постачальникам і компаніям спільно розраховувати свій вуглецевий слід і, таким чином, сприяти декарбонізації хімічної промисловості. У 2023 році TfS упровадила ІТ-платформу, що сприяє обміну даними PCF у сфері видобутку та переробки.

*За винятком продуктів, інгредієнти чи залишки яких можуть впливати на придатність до переробки або забруднювати потоки вторсировини.

Пресрелізи

Загрузки та сервіси

OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція