Меню
Пошук

Стійкий розвиток

Наше прагнення до лідерства в стійкому розвитку закріплено в наших корпоративних цінностях. Ми хочемо створити більше цінностей – для наших клієнтів, споживачів і громад, в яких ми працюємо, а також і для нашої компанії, одночасно скорочуючи наш вплив на навколишнє середовище.

Стратегія стійкого розвитку 2030: Досягнення більшого коштом менших витрат

  • Наша довгострокова мета полягає в тому, щоб потроїти кількість цінностей, які ми створюємо під час підприємницької діяльності, зважаючи на вплив на навколишнє середовище наших продуктів і послуг до 2030 р Ми називаємо цю мету «Фактором 3».
  • У 2016 році компанія «Хенкель» розробила три ключових фактори на найближчі роки: Ми прагнемо зміцнити наш фундамент, підвищити взаємодію співробітників і максимізувати нашу віддачу.

Проміжні цілі на 2016-2020 роки

  • До 2020 року компанія має намір скоротити викиди CO2 виробничих потужностей, використання води та обсяги відходів на 30% на тонну продукту порівняно з 2010 роком Техніка безпеки повинна бути поліпшена на 40% і продажі на 22% на тонну продукту.
  • Досягнення цих цілей призведе до загального підвищення ефективності на 75% до 2020 року порівняно з 2010 роком.

Цілі сталого розвитку до 2020 року та досягнення у 2016 році

Шість пріоритетних напрямів

Ми концентруємо свою діяльність на шести пріоритетних напрямах, які відображають ключові проблеми сталого розвитку, наскільки вони відносяться до нашої діяльності.

Три з них описують, як ми хочемо створити «більше цінностей» для наших клієнтів і споживачів, наших співробітників, акціонерів і для громад, де ми працюємо:

  • Соціальний прогрес
  • Продуктивність
  • Безпека і здоров'я

Три інших напрями описують способи, за допомогою яких ми хочемо зменшити вплив на навколишнє середовище:

  • Енергетика і клімат
  • Матеріали і відходи
  • Вода і стічні води

Посланці цілей сталого розвитку: зробити внесок

  • Коли йдеться про реалізацію нашої стратегії стійкого розвитку, все залежить саме від відданості, навичок та знань наших людей. Тому ми прагнемо надалі розвивати і посилювати участь наших людей у стійкому розвитку.
  • Компанія Henkel запустила програму "Амбасадор стійкого розвитку" в 2012 році з метою заохочення наших співробітників до ще більшого залучення до теми сталого розвитку.
  • Від того часу компанія Henkel навчала понад 50 000 амбасадорів по всьому світу завдяки добре керованій програмі eLearning, а також командним тренінгам.
  • У рамках нашого шкільного проекту амбасадори стійкого розвитку відвідують школи, де навчають дітей екологічної поведінки вдома. Це допомагає учням зрозуміти, як ефективно використовувати ресурси. Діти помножують вплив, передаючи свої знання та ентузіазм оточуючим.
  • Наприкінці 2017 року ми звернулися до понад 137 тисяч школярів у 53 країнах та розповіли їм про тему сталого розвитку.
  • У 2014 році компанія Henkel представила ініціативу "(Ваші) наші кроки до стійкого розвитку", яка заохочує працівників до впровадження стійкого розвитку до практики щоденної роботи, наприклад, шляхом заощадження енергії та вживання здорової їжи.
  • В рамках програми "Скажи "так!" до майбутнього" компанія Henkel готує торгових представників Henkel до теми стійкого розвитку. Потім вони застосовують ці знання у спільних проектах з нашими торговельними клієнтами, наприклад у логістиці.

Загрузки и сервисы

Vitalina Klepka
Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція