Сприяти розвитку циркулярності через нашу продукцію, упаковку та технології.
Наші плани та цілі у сфері пакування
Станом на кінець 2021 року 86 відсотків упаковки компанії «Хенкель» вже були придатними до перероблення або повторного використання*, а частка переробленого пластику в упаковці її споживчих продуктів становила 18 відсотків у глобальному масштабі.
Ініціативи та партнерські проєкти
Досягнення успіхів у процесі виготовлення упаковки, що відповідає принципам сталого розвитку, є можливим лише за умови докладання спільних зусиль усіма компаніями, що є учасниками ланцюжка створення цінності. У зв’язку із цим компанія «Хенкель» бере участь у реалізації різноманітних партнерських проєктів і міжгалузевих програм. Наприклад:
- Ми беремо участь у реалізації ініціативи «New Plastics Economy» Фонду Елен Макартур, яка згуртувала учасників з метою переосмислення майбутнього індустрії пластмас і пропонування ідей щодо активізації переходу до економіки замкненого циклу.
- У межах Коаліції дій щодо пластикових відходів (Plastic Waste Coalition of Action), яка була сформована з Форуму споживчих товарів (Consumer Goods Forum, CGF) у 2020 році, компанія «Хенкель» співпрацює з іншими компаніями, послуговуючись Золотими правилами проєктування (Golden Design Rules), аби розробити більш циркулярний підхід до проєктування та переробки пластикового пакування в галузі споживчих товарів.
- У 2017 році компанія «Хенкель» стала першою світовою компанією-виробником споживчих товарів, яка почала співпрацювати із соціальним підприємством Plastic Bank. Спільна мета: зменшити кількість пластикових відходів у природі, а також надати нові можливості для людей, які живуть у бідності. У межах партнерства «Хенкель» підтримує проєкти в Єгипті, де разом із Plastic Bank вже створила 14 центрів збирання пластикових відходів. У 2022 році близько 5 100 метричних тонн Social Plastic® було зібрано та перероблено на нову упаковку, зокрема на підприємствах компанії «Хенкель».
Природа
Захист і відновлення біорізноманіття, приділяючи особливу увагу лісам, землі та воді за допомогою більш регенеративних інгредієнтів і раціонального використання ресурсів:
- Ми прагнемо отримувати сировину з екологічно відповідальних джерел, а не шляхом вирубування лісів. Наша мета – запобігти вирубці первинних і вторинних лісів, що мають значну екологічну цінність.
- До 2025 року ми хочемо покрити 100 відсотків нашого попиту на пальмову та пальмоядрову олії оліями, сертифікованими або підтвердженими зовнішніми організаціями як сировина, одержана з відповідальних джерел.
- Крім того, ми поставили собі за мету до 2025 року скоротити споживання води на тонну продукції на 35 відсотків. Станом на кінець 2022 року ми заощадили 25 відсотків води.