Сталий розвиток

Як піонер у сфері сталого розвитку компанія «Хенкель» прагне впроваджувати нові рішення для сталого прогресу та розвивати свій бізнес відповідально й економічно успішно. Це стосується всіх видів діяльності нашої компанії вздовж усього ланцюга створення вартості.

Програма сталого розвитку 2030+

Стратегія сталого розвитку компанії «Хенкель» є прямим відображенням відданості компанії принципу «Цілеспрямоване зростання». Ми прагнемо створювати більшу цінність для наших заінтересованих сторін, розвивати бізнес відповідально й успішно, а також зміцнювати нашу провідну роль у сфері сталого розвитку. 

 Наша стратегія сталого розвитку полягає в реалізації амбіцій через конкретні заходи та проєкти. У Концепції сталого розвитку 2030+ ми розробили нові довгострокові цілі у трьох вимірах: «Регенерація планети», «Процвітання громад» і «Надійний партнер», які сприятимуть подальшому прогресу.

НАША МЕТА

Pioneers at heart for the good of generations

(Першопрохідці за покликом серця заради блага прийдешніх поколінь)

TRANSFORMATIONAL IMPACT FOR THE GOOD OF GENERATIONS



РЕГЕНЕРАЦІЯ ПЛАНЕТИ 
Ми прагнемо досягти економіки замкненого циклу, майбутнього з нульовим рівнем викидів і регенерації довкілля.
 

 КЛІМАТ
Стати компанією з нульовим балансом викидів шляхом декарбонізації наших операцій і сировини.

 ПЕРЕХІД ДО ЕКОНОМІКИ ЗАМКНЕНОГО ЦИКЛУ
Сприяти розвитку циркулярності завдяки нашій продукції, упаковці та технологіям.

 ПРИРОДА
Захищати та відновлювати біорізноманіття з акцентом на ліси, землю та водні ресурси, а також забезпечувати відповідальне управління ресурсами.
 

Продукти



ПРОЦВІТАННЯ ГРОМАД 
Ми активно сприяємо тому, щоб люди могли жити краще завдяки нашому бізнесу та брендам.
 

 РІВНІ МОЖЛИВОСТІ
Зміцнювати різноманітність, справедливість та інклюзивність, поважати права людини та підвищувати рівень життя населення.

 ОСВІТА
Підтримувати навчання й освіту впродовж усього життя та мотивувати людей до дій задля сталого розвитку.

 ДОБРОБУТ
Сприяти зміцненню здоров'я та добробуту, а також соціальному прогресу.

 

Люди



НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР 
Ми прагнемо гарантувати якість і безпечність нашої продукції, забезпечуючи при цьому успіх у бізнесі чесними методами.
 

  ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ
Гарантувати найкращі у своєму класі характеристики продукції та хімічну безпеку як основу нашого успіху в бізнесі.

 ПРОЗОРІСТЬ
Інтегрувати сталий розвиток в управління нашим бізнесом за допомогою прозорої звітності, розкриття інформації та залучення.

 СПІВПРАЦЯ
Масштабувати вплив на сталий розвиток разом із нашими партнерами, впроваджуючи відповідальні бізнес-практики в нашому ланцюзі постачання.

Партнерства

Регенерація планети

Ми перебуваємо на шляху до екологічної трансформації нашої бізнес-моделі. Для досягнення цієї мети маємо намір трансформувати наші процеси, продукцію та способи використання сировини в напрямку ресурсоефективного, майбутнього з нульовим балансом викидів. Ми зосереджуємося на заходах з пом'якшення наслідків зміни клімату, функціональній економіці замкненого циклу, а також на захисті природи та біорізноманіття.

Клімат

Стати компанією з нульовим балансом викидів, шляхом декарбонізації наших операцій і сировини.

  • «Хенкель» розробила план досягнення нульового балансу викидів, який поєднується із розширеними цілями щодо скорочення викидів уздовж усього ланцюга створення цінності. 
  • Для досягнення нульового балансу викидів «Хенкель» бере на себе зобов'язання щодо досягнення таких цілей, які були затверджені в межах ініціативи «Науково обґрунтовані цілі» (SBTi): 
    • скорочення абсолютних викидів парникових газів (ПГ) в межах Сфер 1 і 2 на 42% до 2030 року (базовий рік: 2021); 
    • скорочення абсолютних викидів парникових газів у межах Сфери 3 на 30% до 2030 року (базовий рік: 2021); 
    • скорочення абсолютних викидів парникових газів у межах Сфер 1, 2 та 3 на 90% до 2045 року (базовий рік: 2021). 
  • Для зменшення обсягів безпосередніх викидів на власних об'єктах компанія «Хенкель» і надалі підвищуватиме свою енергоефективність та все більше покриватиме решту потреб в енергії за рахунок відновлюваних джерел енергії. Частка придбаної електроенергії, яку «Хенкель» отримує з відновлюваних джерел, вже становить 89% у всьому світі.

Економіка замкненого циклу

Просування циркулярності через нашу продукцію, упаковку та технології.

Наші плани та цілі у сфері пакування

  • До 2025 року 100 відсотків упаковки «Хенкель» буде спроєктовано та розроблено таким чином, щоб оптимізувати можливість її переробки або багаторазового використання2.
  • Ми прагнемо до 2025 року зменшити кількість первинного пластику з викопних джерел у наших споживчих товарах на 50 відсотків. Ми досягнемо цього, збільшивши частку переробленого пластику до більш ніж 30 відсотків і зменшивши обсяг первинного пластику.
  • Ми хочемо постійно сприяти тому, щоб усі відходи упаковки належним чином утилізували та переробляли, тим самим запобігаючи їхньому потраплянню в довкілля. Для цього ми підтримуємо ініціативи зі збирання та переробки відходів. Ми інвестуємо в інноваційні рішення та технології, що сприяють покращенню інфраструктури й інформуванню споживачів для стимулювання процесу переробки.

 

  

Станом на кінець 2024 року 89 відсотків упаковки «Хенкель» вже були придатні для переробки або повторного використання*. Частка переробленого пластику в упаковці споживчих товарів у всьому світі становила 25 відсотків.

Ініціативи та партнерські проєкти

Досягнення успіхів у процесі виготовлення упаковки, що відповідає принципам сталого розвитку, є можливим лише за умови докладання спільних зусиль усіма компаніями, що є учасниками ланцюжка створення цінності. У зв’язку із цим компанія «Хенкель» бере участь у реалізації різноманітних партнерських проєктів і міжгалузевих програм. Наприклад:

  • Ми беремо участь у реалізації ініціативи «New Plastics Economy» Фонду Елен Макартур, яка згуртувала учасників з метою переосмислення майбутнього індустрії пластмас і пропонування ідей щодо активізації переходу до економіки замкненого циклу.
  • У межах Коаліції дій щодо пластикових відходів (Plastic Waste Coalition of Action), яка була сформована з Форуму споживчих товарів (Consumer Goods Forum, CGF) у 2020 році, компанія «Хенкель» співпрацює з іншими компаніями, послуговуючись Золотими правилами проєктування (Golden Design Rules), аби розробити більш циркулярний підхід до проєктування та переробки пластикового пакування в галузі споживчих товарів.
  • Компанія «Хенкель» також активно підтримує Бізнес-коаліцію за Глобальний договір про пластмаси (Business Coalition for a Global Plastics Treaty) в межах Договору ООН про забруднення пластиком. Разом із понад 170 іншими світовими компаніями ми беремо участь у багатосторонньому процесі, спрямованому на укладання глобальної угоди про стале використання, відновлення та перероблення пластмас.

Природа

Захист і відновлення біорізноманіття, приділяючи особливу увагу лісам, землі та воді, а також забезпечення відповідального управління ресурсами:

  • Ми прагнемо отримувати сировину з екологічно відповідальних джерел, а не шляхом вирубування лісів. Наша мета – запобігти вирубці первинних і вторинних лісів, що мають значну екологічну цінність.
  • Однією з наших цілей щодо пальмової олії до 2025 року є задоволення 100 % наших потреб, використовуючи олію, відповідальне походження якої сертифіковане або підтверджене зовнішніми організаціями. У 2024 фінансовому році ми забезпечили 97 % наших загальних потреб у пальмовій олії та пальмоядровій олії, а також похідних, які переважно використовуються компанією «Хенкель», завдяки сертифікованій сировині відповідно до моделі масового балансу RSPO. 
  • Крім того, ми поставили собі за мету до 2025 року скоротити споживання води на тонну продукції на 35 %. Станом на кінець 2024 року ми заощадили 23 % води.

Процвітання громад

Ми робимо все можливе, щоб допомогти людям жити краще. Наша соціальна відповідальність полягає у сприянні справедливості, зміцненні різноманітності та повазі до прав людини. Ми пропонуємо нашим співробітникам можливості для навчання впродовж усього життя, а також привабливе та здорове робоче середовище. Ми виступаємо за соціальний прогрес і доступ до освіти в усьому світі, а також надаємо допомогу в надзвичайних ситуаціях.

Рівність

Зміцнення різноманітності, справедливості й інклюзивності, повага до прав людини та підвищення рівня життя людей:

  • Ми переконані, що в умовах глобалізації важливими факторами успіху є диверсифікована команда співробітників, а також відкрита та сприятлива корпоративна культура.
  • Наша мета – постійне збільшення частки жінок у компанії на всіх рівнях. У 2024 році частка жінок на керівних посадах становила 42 %.
  • Крім того, ми хочемо поліпшити умови життя дрібних фермерів. Із 2013 року ми працюємо з громадською організацією Solidaridad над відповідними ініціативами в Гані, Гондурасі, Індонезії, Колумбії, Мексиці, Нікарагуа та Нігерії.

Освіта

Підтримка навчання й освіти впродовж усього життя, а також мотивація людей до дій задля сталого розвитку:

  • Ми хочемо й надалі заохочувати прихильність наших співробітників до принципів сталого розвитку і пропонуємо широкі тренінги в межах нашої комплексної програми залучення Sustainability at Heart.
  • Крім того, ми маємо намір і надалі розширювати наші освітні програми та волонтерську діяльність. На 2030 рік ми поставили собі нову мету – зробити свій внесок у поліпшення життя 30 мільйонів осіб (порівняно із 2010 роком) в усьому світі.

Добробут

Сприяння зміцненню здоров'я та благополуччя, а також соціальному прогресу:

  • Ми дбаємо про здоров'я наших співробітників, щоб сприяти створенню гнучкої високопродуктивної організації. Для цього ми застосовуємо єдині глобальні стандарти охорони здоров'я та пропонуємо цільові програми зміцнення здоров'я та профілактики. Ключовою метою нашої стратегії сталого розвитку є охоплення понад 90 % наших співробітників у всьому світі.
  • Ми й надалі зосереджені на нашій довгостроковій меті – «Нуль нещасних випадків» – і до кінця 2025 року хочемо підвищити рівень безпеки праці на 60 % порівняно із 2010 роком. У 2024 році ми зареєстрували 0,47 нещасних випадків на виробництві на мільйон годин роботи наших співробітників. Це на 47 % кращий показник, ніж у базовому 2010 році.

Надійний партнер

Ми спираємося на нашу корпоративну культуру, орієнтовану на цінності, та наш науково-технічний досвід, щоб зміцнювати нашу продуктивність, зберігаючи при цьому нашу цілісність. Ми надаємо нашим клієнтам і споживачам безпечні та найкращі у своєму класі продуктові та технологічні рішення. Ми інтегруємо принципи сталого розвитку в наш портфель і бізнес-процеси та надаємо прозору звітність про це нашим заінтересованим сторонам.

Ефективність

Забезпечення найкращих у своєму класі характеристик продукції та хімічної безпеки для наших клієнтів і споживачів як основа успіху нашого бізнесу:

  • Ми прагнемо, щоб кожен наш новий продукт робив свій внесок у сталий розвиток.
  • Наша мета на 2030 рік – потроїти створювану цінність стосовно впливу нашої діяльності на довкілля.

Прозорість

Інтеграція сталого розвитку в управління нашим бізнесом за допомогою прозорої звітності, розкриття інформації та залучення:

  • Однією з наших цілей щодо пальмової олії на 2025 рік є забезпечення повної прозорості та простежуваності пальмової (пальмоядрової) олії. У 2024 році ми змогли підвищити показник простежуваності до заводу до 94 %, а показник простежуваності до плантації – до 64 % у межах дослідження прозорості наших ланцюгів постачання інгредієнтів на основі пальмової сировини.
  • Ми прагнемо вимірювати постійну трансформацію нашого продуктового портфеля. Наш бізнес-підрозділ «Клейові технології» опублікував результати аудиту за 2023 рік, щоб оцінити свій продуктовий портфель з позиції сталого розвитку. Наш бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» працює над аналогічним процесом для оцінки портфеля у сфері споживчих товарів.
  • У 2024 році ми також досягли чудових результатів у рейтингах ESG, включно з рейтингами Sustainalytics і EcoVadis, у яких «Хенкель» увійшла до 5 % кращих компаній.

Співробітництво

Масштабування впливу на сталий розвиток разом із нашими партнерами, що дасть змогу запровадити відповідальну ділову практику в наших ланцюгах постачання:

  • На 100 % відповідальний вибір постачальників разом з нашими партнерами – це наша постійна мета. Близько 97 % наших закупівель у сфері упаковки, сировини та підрядних виробників охоплюються процесом відповідального вибору постачальників.
  • Як член-засновник галузевої ініціативи Together for Sustainability (TfS) компанія «Хенкель» зробила свій внесок у розроблення настанови щодо вуглецевого сліду продукції (Product Carbon Footprint, PCF), що дає змогу постачальникам і компаніям спільно розраховувати свій вуглецевий слід і сприяти декарбонізації хімічної промисловості. У нещодавно оновленій настанові консолідовано наявні підходи до розрахунку PCF з урахуванням специфіки хімічної промисловості та надано можливість бізнесу та промисловим клієнтам, а також споживачам встановити пряму зіставність й оцінити вплив продукції на клімат у майбутньому. У 2024 році в межах ініціативи TfS було офіційно започатковано платформу стандартизованих даних PCF Exchange, яка дає змогу постачальникам і компаніям генерувати та безпечно обмінюватися даними про викиди вуглецю у своїх ланцюгах постачання.

1 Цільова межа включає біогенні викиди, пов'язані з землею, та поглинання з біоенергетичної сировини.
2 За винятком продуктів, інгредієнти чи залишки яких можуть впливати на придатність до переробки або забруднювати потоки вторсировини.

Пресрелізи

Контакти

OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція