Меню
Пошук
Sustainability Stage Image

Створення сталої цінності для людей і планети

Сталий розвиток є актуальною темою, проте не новою. Люди й організації в усьому світі впродовж тривалого часу вживають заходів для захисту навколишнього середовища і сприяння соціальному прогресу.

Ці заходи останніми десятиліттями набирають обертів, оскільки масштаб та актуальність пов’язаних із цим проблем стають дедалі більш очевидними. Від Конференції ООН з навколишнього середовища та розвитку в Ріо-де-Жанейро в 1992 році до руху «П’ятниці за майбутнє» за останні 30 років відбулося серйозне підвищення обізнаності щодо необхідності захисту нашої планети та її ресурсів.

Наш внесок у сталий розвиток у 2020 році

Наші люди та команди зробили значний внесок у забезпечення сталого розвитку протягом 2020 року, незважаючи на проблеми, спричинені пандемією COVID-19. Працюючи разом, ми змогли досягти значного прогресу щодо розроблення інноваційних продуктів і створення проєктів, які дозволяють економити ресурси та скорочувати кількість відходів.

Основні досягнення:

  • У 2020 році ми випустили кілька нових продуктів, що відповідають зростаючим очікуванням споживачів стосовно натуральних і сталих продуктів. Наші бренди Nature Box і N.A.E. наразі пропонують шампуні та мийні засоби, які дозволяють економити воду та скорочувати відходи пакувальних матеріалів. Водночас ми розширили наш асортимент побутових мийних засобів Pro Nature та успішно представили крос-категоріальний сталий бренд із назвою Love Nature. Крім того, наш бренд клейових матеріалів Loctite розробив нову технологію, яка дозволяє використовувати папір замість пластикової упаковки для широкого асортименту продукції.
  • Згідно з новою угодою про віртуальну купівлю електроенергії, підписаною у 2020 році, наразі нам надаватиметься достатня кількість відновлювальної енергії, щоб покрити витрати всіх наших виробничих об’єктів у Північній Америці.
  • Ми стали першою компанією, яка випустила облігації в галузі скорочення пластикових відходів, що є стійким фінансовим інструментом, водночас усю виручку інвестуємо в проєкти щодо скорочення обсягу пластикових відходів.

Наші цілі на 2025 і наступні роки

Ми є лідером у сфері сталого розвитку та прагнемо пропонувати нові рішення для цього напрямку та відповідально розвивати свій бізнес. У зв’язку з цим ми визначили нові цілі сталого розвитку до 2025 року та наступний період, які прискорять наші зусилля зі створення сталої цінності для людей, планети і нашого бізнесу.

Наші події за останні 30 років

За останні 30 років світ повністю змінився. Зміни були прискорені розвитком комп’ютерів, поширенням Інтернету та глобалізацією. Тепер ми пов’язані один з одним більше, ніж будь-коли. Отже, люди на всій планеті мають тепер глибше розуміння загальних проблем, з якими всі ми стикаємося. Кожна людина та кожна організація повинні відіграти свою роль у вирішенні цих проблем. Ми досягнемо успіху, лише якщо об’єднаємося.

Протягом багатьох десятиліть дотримання принципів сталого розвитку у компанії «Хенкель» є невід’ємною частиною корпоративної етики. Наш багаторічний досвід лідерства у цьому напрямку почав формуватися ще у 1876 році, коли Фріц Хенкель заснував компанію. У 1992 році «Хенкель» стала однією з перших компаній у Німеччині, яка опублікувала звіт про захист навколишнього середовища. У цьому році ми оприлюднили 30-й звіт про сталий розвиток. У часовому графіку нижче ви можете побачити ключові події за останні 30 років нашого сталого розвитку.

1992 1992-sustainability-report-image-2-

Перший Звіт про охорону навколишнього середовища

Компанія «Хенкель» опублікувала свій перший Звіт про охорону довкілля напередодні Конференції ООН з навколишнього середовища та розвитку в Ріо-де-Жанейро, яка пройшла в тому самому році. У звіті надано вичерпний огляд досягнень компанії, особливо в сфері екології. Потім назву документа змінили – з 2000 року це Звіт про сталий розвиток. Відтоді у ньому більш детально розглянуто такі теми, як соціальна відповідальність і співробітники.

Ознайомтесь із підбіркою звітів про статий розвиток компанії Henkel:
Звіт про сталий розвиток (henkel.com)

2000 tree against sunlight

Рада з питань сталого розвитку

Раду з питань сталого розвитку створили як центральний керівний орган під головуванням члена Правління. Її мета – управляти глобальною діяльністю компанії в сфері сталого розвитку.

2003 UN flag

Глобальний договір ООН

Компанія «Хенкель» оголосила про свою участь у Глобальному договорі ООН, який ініціював колишній Генеральний секретар Організації Об’єднаних Націй Кофі Аннан у 2000 році. Глобальний договір ООН був створений як всесвітня ініціатива в сфері сталого корпоративного управління.

2010 102057019-korr-1-v1

Прагнення до лідерства у сфері сталого розвитку

Компанія «Хенкель» визначила довгострокову стратегію сталого розвитку до 2030 року з конкретними цілями. З тих пір наша стратегія і цілі постійно вдосконалювалися та доповнювалися. Основою стратегії є прагнення створити більшу цінність, використовуючи менший обсяг ресурсів, аби надати можливість зростаючому населенню світу жити добре, водночас зменшуючи вплив на Землю.

2011 

Hands

Фонд Fritz Henkel Stiftung

Компанія «Хенкель» створила Фонд Fritz Henkel Stiftung як організацію, що об’єднує волонтерську роботу, яка виконується нашими співробітниками та пенсіонерами, міжнародну екстрену допомогу, а також корпоративну і бренд залученість. На сьогодні Фонд підтримав понад 4000 проєктів. У 2021 році Фонд Fritz Henkel Stiftung відзначає десяту річницю з часу свого створення.

2012 sr-2015-sustainability-ambassador-china-square

Програма «Посли сталого розвитку»

Найбільша глобальна програма навчання «Хенкель» заохочує співробітників займатися питаннями сталого розвитку. З 2012 року ми підготували понад 50 000 співробітників як Амбасадорів із питань сталого розвитку у всьому світі. Їм рекомендовано навчати школярів відповідально ставитися до довкілля, що є одним з основних принципів програми. На сьогодні ми навчаємо приблизно 175 000 учнів у 54 країнах.

2015 

Shoe backside

Калькулятор вуглецевого сліду «Хенкель»

Компанія «Хенкель» розробила калькулятор викидів CO2. Відповідаючи на прості запитання, споживачі можуть дізнатися, скільки викидів CO2 утворюється внаслідок їхнього способу життя, щоб оцінити вплив своєї повсякденної поведінки на клімат.
Дізнайтеся про свій персональний вуглецевий слід!

2021 nb-cover

30-й звіт про сталий розвиток

Опублікувавши наш 30-й звіт про сталий розвиток, ми можемо озирнутися та проаналізувати досвід 30 років цієї діяльності. Небагато компаній у наших галузях мають таку змогу. За останні десятиліття ми досягли значного прогресу у всіх аспектах сталого розвитку.

Ознайомтеся з нашим Звітом про сталий розвиток за 2020 рік.