Створення сталої цінності для людей і планети
Сталий розвиток є актуальною темою, проте не новою. Люди й організації в усьому світі впродовж тривалого часу вживають заходів для захисту навколишнього середовища і сприяння соціальному прогресу.
Ці заходи останніми десятиліттями набирають обертів, оскільки масштаб та актуальність пов’язаних із цим проблем стають дедалі більш очевидними. Від Конференції ООН з навколишнього середовища та розвитку в Ріо-де-Жанейро в 1992 році до руху «П’ятниці за майбутнє» за останні 30 років відбулося серйозне підвищення обізнаності щодо необхідності захисту нашої планети та її ресурсів.
Наш внесок у сталий розвиток у 2020 році
Наші люди та команди зробили значний внесок у забезпечення сталого розвитку протягом 2020 року, незважаючи на проблеми, спричинені пандемією COVID-19. Працюючи разом, ми змогли досягти значного прогресу щодо розроблення інноваційних продуктів і створення проєктів, які дозволяють економити ресурси та скорочувати кількість відходів.
Основні досягнення:
- У 2020 році ми випустили кілька нових продуктів, що відповідають зростаючим очікуванням споживачів стосовно натуральних і сталих продуктів. Наші бренди Nature Box і N.A.E. наразі пропонують шампуні та мийні засоби, які дозволяють економити воду та скорочувати відходи пакувальних матеріалів. Водночас ми розширили наш асортимент побутових мийних засобів Pro Nature та успішно представили крос-категоріальний сталий бренд із назвою Love Nature. Крім того, наш бренд клейових матеріалів Loctite розробив нову технологію, яка дозволяє використовувати папір замість пластикової упаковки для широкого асортименту продукції.
- Згідно з новою угодою про віртуальну купівлю електроенергії, підписаною у 2020 році, наразі нам надаватиметься достатня кількість відновлювальної енергії, щоб покрити витрати всіх наших виробничих об’єктів у Північній Америці.
- Ми стали першою компанією, яка випустила облігації в галузі скорочення пластикових відходів, що є стійким фінансовим інструментом, водночас усю виручку інвестуємо в проєкти щодо скорочення обсягу пластикових відходів.
Наші цілі на 2025 і наступні роки
Ми є лідером у сфері сталого розвитку та прагнемо пропонувати нові рішення для цього напрямку та відповідально розвивати свій бізнес. У зв’язку з цим ми визначили нові цілі сталого розвитку до 2025 року та наступний період, які прискорять наші зусилля зі створення сталої цінності для людей, планети і нашого бізнесу.
Наші події за останні 30 років
За останні 30 років світ повністю змінився. Зміни були прискорені розвитком комп’ютерів, поширенням Інтернету та глобалізацією. Тепер ми пов’язані один з одним більше, ніж будь-коли. Отже, люди на всій планеті мають тепер глибше розуміння загальних проблем, з якими всі ми стикаємося. Кожна людина та кожна організація повинні відіграти свою роль у вирішенні цих проблем. Ми досягнемо успіху, лише якщо об’єднаємося.
Протягом багатьох десятиліть дотримання принципів сталого розвитку у компанії «Хенкель» є невід’ємною частиною корпоративної етики. Наш багаторічний досвід лідерства у цьому напрямку почав формуватися ще у 1876 році, коли Фріц Хенкель заснував компанію. У 1992 році «Хенкель» стала однією з перших компаній у Німеччині, яка опублікувала звіт про захист навколишнього середовища. У цьому році ми оприлюднили 30-й звіт про сталий розвиток. У часовому графіку нижче ви можете побачити ключові події за останні 30 років нашого сталого розвитку.