Відкрийте для себе бренди та технології наших бізнес-підрозділів «Henkel Клейові технології» Henkel Adhesive Technologies і «Henkel Споживчі бренди» Henkel Consumer Brands.
Профіль компанії
Компанія «Хенкель» працює в усьому світі з добре збалансованим і різноплановим портфоліо. Два підрозділи компанії мають провідні позиції як у промисловому, так і в споживчому бізнесі завдяки сильним торговельним маркам, інноваціям і технологіям. Компанія «Хенкель», яка заснована в 1876 році, спирається на майже 150 років успіху. Її привілейовані акції включені до німецького фондового індексу DAX (Дюссельдорф, Німеччина). Компанія входить до переліку, охопленого індексом DAX-30. Чисельність працівників «Хенкель» становить приблизно 47 000 осіб у всьому світі, близько 83 відсотків з них працюють за межами Німеччини. Як визнаний лідер у галузі сталого розвитку компанія «Хенкель» посідає найвищі позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах.
Згідно звіту за 2024 рік, компанія «Хенкель» досягла розміру продаж на суму 21,6 млрд. євро та опреаційний прибуток у розмірі 3,1 млрд. євро (враховуючи одноразові прибутки/платежі та витрати на рекструктуризацію).
Мета нашої компанії відображає те, що об'єднує всіх нас у компанії «Хенкель»: Pioneers at heart for the good of generations. Ми – це багатонаціональна команда, яка налічує близько 47 000 працівників по всьому світу і прагне щодня збагачувати та поліпшувати життя людей за допомогою наших продуктів, послуг і рішень. Наша мета заснована на традиціях і несе в майбутнє багатолітню спадщину з інновацій, відповідальності та сталого розвитку. Наші спільні цінності та лідерські зобов'язання завжди лежать в основі усіх рішень і дій.
Компанія «Хенкель» формує своє майбутнє, спираючись на довгострокову стратегічну програму, основою якої є наша мета та наші цінності.
Реалізація цієї програми, що передбачає цілеспрямоване зростання компанії, забезпечить їй впевнений рух вперед у новому десятилітті. Йдеться про створення надзвичайно високої цінності для наших клієнтів та споживачів, яка надасть змогу випереджати запити ринку, зміцнення наших лідерських позицій у галузі сталого розвитку та забезпечення можливості професійного та особистісного розвитку наших працівників впродовж періоду їхньої роботи в компанії.
Основними елементами нашої стратегічної програми є формування привабливого портфелю продуктів, забезпечення конкурентних переваг у галузі втілення інноваційних рішень, дотримання принципів сталого розвитку та прискорення переходу до цифрових технологій, а також перспективні моделі діяльності, основою яких є міцна корпоративна культура та вмотивований персонал.