Меню
Пошук

Профіль компанії

Компанія Henkel працює в усьому світі з добре збалансованим та різноплановим портфоліо. Три підрозділи компанії мають провідні позиції як у промисловому, так і в споживчому бізнесі завдяки сильним торговельним маркам, інноваціям і технологіям. Компанія Henkel, яка заснована в 1876 році, спирається на більш ніж 140 років успіху. Привілейовані акції Henkel перелічені в німецькому фондовому індексі DAX. Дюссельдорф, Німеччина. Компанія входить до переліку, охопленого індексом DAX-30. Чисельність працівників «Хенкель» становить про більше 52 000 осіб у всьому світі, про 85% з них працюють за межами Німеччини. Отже, компанія «Хенкель» є однією з найбільших компаній Німеччини, що здійснюють міжнародну діяльність. Як визнаний лідер у галузі стійкого розвитку компанія Henkel займає найвищі позиції у багатьох міжнародних рейтингах.

Обсяг продажів за 2019 фінансовий рік склав більше 20 мільярди євро, а відкоригований операційний прибуток за цейперіод близько 3,2 мільярда євро (з урахуванням разових придбань, одноразових витрат та витрат на реструктуризацію).

Три бізнес-підрозділи, що здійснюють міжнародну діяльність

Бізнес-підрозділ Adhesive Technologies «Клейові технології» є провідним світовим постачальником рішень у сфері застосування клейових матеріалів, герметиків та функціональних покриттів для побутового та професійного використання, а також для промислових підприємств. Компанія «Хенкель» пропонує безліч прикладних рішень, які здатні задовольнити потреби різних цільових груп споживачів як у побутовому, так і в професійному та промисловому застосуванні. У 2019 фінансовому році обсяг продажів підрозділу склав 9 461 мільйонів євро, що становить 47 відсотків від загального обсягу продажів компанії.

Продукція підрозділу Beauty Care «Косметичні Засоби» доступна споживачам у всьому світі. Підрозділ представляє фірмові продукти у категоріях засобів для фарбування волосся, укладання волосся та догляду за ним, засобів особистої гігієни, догляду за шкірою та порожниною рота. Крім того, підрозділ на світовому ринку є одним з провідних постачальників професійних засобів для перукарських салонів. У 2019 фінансовому році обсяг продажу підрозділу склав 3 877 мільйонів євро, що становить 19 відсотки від загального обсягу продажу компанії.

Бізнес-підрозділ Laundry & Home Care «Засоби для прання та догляду за оселею» завжди відігравав важливу роль у діяльності «Хенкель». Саме з продукту, випущеного цим підрозділом, почалася історія успіху компанії. Бізнес-підрозділ «Миючі та чистячі засоби» пропонує споживачам не лише високоефективні та спеціалізовані миючі засоби, а й кондиціонери для білизни, підсилювачі прального порошку та інші засоби з догляду за білизною. Портфель продуктів напрямку «Засоби для прання та чищення» містить засоби для ручного миття посуду та посудомийних машин, засоби для чищення ванних кімнат та туалету, а також засоби для прибирання, миття скла та засоби особливого призначення. У деяких регіонах ми також пропонуємо освіжувачі повітря та засоби від комах. У 2019 фінансовому році обсяг продажу цього бізнес-підрозділу склав 6 656 мільйонів євро, що становить 33 відсотків від загального обсягу продажу компанії.

Корпоративна культура

«Створення стійкої цінності» – це наша ціль і завдання, що об’єднують всіх, хто працює в компанії «Хенкель».

Ми прагнемо створювати цінність – для наших клієнтів і споживачів, для наших працівників, для наших акціонерів, а також, загалом, для людей і жителів тих територій, де ми ведемо діяльність. Для цього працівники компанії «Хенкель» завжди будуть покладатись на свої максимальні зусилля, почуття гордості та оптимізм.

Стратегічна програма

Компанія «Хенкель» формує своє майбутнє, спираючись на довгострокову стратегічну програму, основою якої є наша мета, бачення, місія та цінності.

Реалізація цієї програми, що передбачає цілеспрямоване зростання компанії, забезпечить їй впевнений рух вперед у новому десятилітті. Йдеться про створення надзвичайно високої цінності для наших клієнтів та споживачів, яка надасть змогу випереджати запити ринку, зміцнення наших лідерських позицій у галузі стійкого розвитку та забезпечення можливості професійного та особистісного розвитку наших працівників впродовж періоду їхньої роботи в компанії.

Основними елементами нашої стратегічної програми є формування привабливого портфелю продуктів, забезпечення конкурентних переваг у галузі втілення інноваційних рішень, дотримання принципів стійкого розвитку та прискорення переходу до цифрових технологій, а також перспективні моделі діяльності, основою яких є міцна корпоративна культура та вмотивований персонал.

Зображення

Загрузки та сервіси

OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція

Додаткова інформація