Меню
Пошук

Профіль компанії

Компанія Henkel працює в усьому світі з добре збалансованим та різноплановим портфоліо. Три підрозділи компанії мають провідні позиції як у промисловому, так і в споживчому бізнесі завдяки сильним торговельним маркам, інноваціям і технологіям. Компанія Henkel, яка заснована в 1876 році, спирається на більш ніж 140 років успіху. Привілейовані акції Henkel перелічені в німецькому фондовому індексі DAX. Дюссельдорф, Німеччина. Компанія входить до переліку, охопленого індексом DAX-30. Чисельність працівників «Хенкель» становить про 53 000 осіб у всьому світі, про 85% з них працюють за межами Німеччини. Отже, компанія «Хенкель» є однією з найбільших компаній Німеччини, що здійснюють міжнародну діяльність. Як визнаний лідер у галузі сталого розвитку компанія Henkel займає найвищі позиції у багатьох міжнародних рейтингах.

Згідно звіту за 2020 рік, компанія «Хенкель» досягла розміру продаж на суму 19,3 млрд. євро та опреаційний прибуток у розмірі 2,6 млрд. євро (враховуючи одноразові прибутки/платежі та витрати на рекструктуризацію).

Три бізнес-підрозділи, що здійснюють міжнародну діяльність

Ключовий бренд

Schwarzkopf

Працівники, які тримають пляшку з продуктом «Snuggle” та обговорюють розроблення нових продуктів у дослідницькій лабораторії
Бізнес-підрозділ “Засоби для автоматичного миття посуду”

Бізнес-підрозділ Laundry & Home Care «Засоби для прання та догляду за оселею» завжди відігравав важливу роль у діяльності «Хенкель». Саме з продукту, випущеного цим підрозділом, почалася історія успіху компанії. Бізнес-підрозділ «Миючі та чистячі засоби» пропонує споживачам не лише високоефективні та спеціалізовані миючі засоби, а й кондиціонери для білизни, підсилювачі прального порошку та інші засоби з догляду за білизною. Портфель продуктів напрямку «Засоби для прання та чищення» містить засоби для ручного миття посуду та посудомийних машин, засоби для чищення ванних кімнат та туалету, а також засоби для прибирання, миття скла та засоби особливого призначення. У деяких регіонах ми також пропонуємо освіжувачі повітря та засоби від комах. У 2020 фінансовому році обсяг продажу цього бізнес-підрозділу склав 6 704 мільйонів євро, що становить 35 відсотків від загального обсягу продажу компанії.

Корпоративна культура

«Створення стійкої цінності» – це наша ціль і завдання, що об’єднують всіх, хто працює в компанії «Хенкель».

Ми прагнемо створювати цінність – для наших клієнтів і споживачів, для наших працівників, для наших акціонерів, а також, загалом, для людей і жителів тих територій, де ми ведемо діяльність. Для цього працівники компанії «Хенкель» завжди будуть покладатись на свої максимальні зусилля, почуття гордості та оптимізм.

Стратегічна програма

Компанія «Хенкель» формує своє майбутнє, спираючись на довгострокову стратегічну програму, основою якої є наша мета, бачення, місія та цінності.

Реалізація цієї програми, що передбачає цілеспрямоване зростання компанії, забезпечить їй впевнений рух вперед у новому десятилітті. Йдеться про створення надзвичайно високої цінності для наших клієнтів та споживачів, яка надасть змогу випереджати запити ринку, зміцнення наших лідерських позицій у галузі сталого розвитку та забезпечення можливості професійного та особистісного розвитку наших працівників впродовж періоду їхньої роботи в компанії.

Основними елементами нашої стратегічної програми є формування привабливого портфелю продуктів, забезпечення конкурентних переваг у галузі втілення інноваційних рішень, дотримання принципів сталого розвитку та прискорення переходу до цифрових технологій, а також перспективні моделі діяльності, основою яких є міцна корпоративна культура та вмотивований персонал.

Зображення

Загрузки та сервіси

OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція

Додаткова інформація