Меню
Пошук

Профіль компанії

Компанія «Хенкель» працює в усьому світі з добре збалансованим і різноплановим портфоліо. Три підрозділи компанії мають провідні позиції як у промисловому, так і в споживчому бізнесі завдяки сильним торговельним маркам, інноваціям і технологіям. Компанія «Хенкель», яка заснована в 1876 році, спирається на більш ніж 140 років успіху. Привілейовані акції компанії «Хенкель» включені до німецького фондового індексу DAX. Дюссельдорф, Німеччина. Компанія входить до переліку, охопленого індексом DAX-30. Чисельність працівників «Хенкель» становить приблизно 53 000 осіб у всьому світі, близько 85% з них  працюють за межами Німеччини. Як визнаний лідер у галузі сталого розвитку компанія «Хенкель» посідає найвищі позиції у багатьох міжнародних індексах і рейтингах.

Згідно звіту за 2020 рік, компанія «Хенкель» досягла розміру продаж на суму 19,3 млрд. євро та опреаційний прибуток у розмірі 2,6 млрд. євро (враховуючи одноразові прибутки/платежі та витрати на рекструктуризацію).

Три бізнес-підрозділи, що здійснюють міжнародну діяльність

Працівники, які тримають пляшку з продуктом «Snuggle” та обговорюють розроблення нових продуктів у дослідницькій лабораторії
Бізнес-підрозділ “Засоби для автоматичного миття посуду”

Бізнес-підрозділ Laundry & Home Care «Засоби для прання та догляду за оселею» завжди відігравав важливу роль у діяльності «Хенкель». Саме з продукту, випущеного цим підрозділом, почалася історія успіху компанії. Бізнес-підрозділ «Миючі та чистячі засоби» пропонує споживачам не лише високоефективні та спеціалізовані миючі засоби, а й кондиціонери для білизни, підсилювачі прального порошку та інші засоби з догляду за білизною. Портфель продуктів напрямку «Засоби для прання та чищення» містить засоби для ручного миття посуду та посудомийних машин, засоби для чищення ванних кімнат та туалету, а також засоби для прибирання, миття скла та засоби особливого призначення. У деяких регіонах ми також пропонуємо освіжувачі повітря та засоби від комах. У 2020 фінансовому році обсяг продажу цього бізнес-підрозділу склав 6 704 мільйонів євро, що становить 35 відсотків від загального обсягу продажу компанії.

Наша kорпоративна культура

Мета нашої компанії відображає те, що об'єднує всіх нас у компанії «Хенкель»: Pioneers at heart for the good of generations. Ми – це багатонаціональна команда, яка налічує близько 53 000 працівників по всьому світу і прагне щодня збагачувати та  поліпшувати життя людей за допомогою наших продуктів, послуг і рішень. Наша мета заснована на традиціях і несе в майбутнє багатолітню спадщину з інновацій, відповідальності та сталого розвитку. Наші спільні цінності та лідерські зобов'язання завжди лежать в основі усіх рішень і дій.

Стратегічна програма

Компанія «Хенкель» формує своє майбутнє, спираючись на довгострокову стратегічну програму, основою якої є наша мета та наші цінності.

Реалізація цієї програми, що передбачає цілеспрямоване зростання компанії, забезпечить їй впевнений рух вперед у новому десятилітті. Йдеться про створення надзвичайно високої цінності для наших клієнтів та споживачів, яка надасть змогу випереджати запити ринку, зміцнення наших лідерських позицій у галузі сталого розвитку та забезпечення можливості професійного та особистісного розвитку наших працівників впродовж періоду їхньої роботи в компанії.

Основними елементами нашої стратегічної програми є формування привабливого портфелю продуктів, забезпечення конкурентних переваг у галузі втілення інноваційних рішень, дотримання принципів сталого розвитку та прискорення переходу до цифрових технологій, а також перспективні моделі діяльності, основою яких є міцна корпоративна культура та вмотивований персонал.

Зображення

Загрузки та сервіси

OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція