Меню
Пошук
Логотип Henkel, розміщений на даху будівлі у Дюссельдорфі.

Компанія

Компанія «Хенкель» займає лідируючі позиції в світі завдяки інноваціям, брендам і технологіям у трьох бізнес-напрямках: «Клейові технології», «Косметичні засоби» і «Засоби для прання та догляду за оселею».

Наші стратегічні пріоритети

Стратегія

Ми будуємо плани на майбутнє керуючись стратегічними пріоритетами.

Корпоративна культура

Корпоративна культура

Створення стійкої цінності – спільна мета усіх працівників компанії «Хенкель».

Компанія «Хенкель» здійснює діяльність у світовому масштабі та має збалансований і диверсифікований портфель продуктів. Компанія займає провідні позиції у сегментах промислових та споживчих продуктів  завдяки потужним брендам, інноваційним рішенням і технологіям, що розробляються трьома бізнес-підрозділами. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» є беззаперечним лідером на світовому ринку клейових матеріалів  у всіх сегментах промислових продуктів. У сегменті «Засоби для прання та догляду за оселею» компанія «Хенкель» займає провідні позиції на багатьох ринках світу та у численних категоріях продуктів. Успішна діяльність компанії «Хенкель», заснованої в 1876 році, триває вже понад 140 років. Чисельність працівників «Хенкель» у всьому світі становить близько 53 000 осіб. Це – надзвичайно різноманітна команда знавців своєї справи, яких об’єднують потужна корпоративна культура, спільна мета зі створення стійкої цінності та спільні цінності. Компанія «Хенкель» є визнаним лідером у галузі стійкого розвитку і обіймає провідні місця у багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції «Хенкель» включені у фондовий індекс Німеччини DAX.

Чисельність працівників компанії «Хенкель» в Україні становить близько 700 працівників. Компанія має 4 виробничі об'єкти та два офіси на території країни. Саме вона є виробником багатьох брендових продуктів, якими ви  постійно користуєтеся, наприклад: Ceresit, Makroflex, Moment. Ми здійснюємо свою діяльність в Україні у всіх трьох стратегічних бізнес-напрямках: «Засоби для прання та догляду за оселею», «Косметичні засоби» та «Клейові технології»

Різноманітність та Залученість

У своїй діяльності компанія «Хенкель» дотримується комплексного підходу за принципом різноманітності та залученості. Позитивне ставлення до різноманіття поглядів і культур наших працівників, використання їхнього досвіду, талантів, творчого мислення та повага до усіх їхніх індивідуальних відмінностей – ось засади формування нашої конкурентоспроможності. У компанії «Хенкель», що здійснює діяльність у світовому масштабі, працюють представники понад 120 національностей майже у 80 країнах світу. Майже 85 відсотків наших співробітників працюють за межами Німеччини, причому понад половину цієї кількості  – у країнах, що розвиваються. Ми переконані, що корпоративна культура, побудована на засадах залученості та різноманітності, є ключовим стимулом творчого мислення, прагнення до створення інноваційних рішень та винахідливості. Саме завдяки тому, що залученість та різноманітність є невід’ємною складовою нашої корпоративної культури та способу ведення бізнесу, ми спроможні досягати надзвичайно високих результатів.

Ми прагнемо створювати команди працівників з оптимальною структурою, об’єднуючи працівників з різних країн. Знання, фаховий досвід та навички, а також культурні особливості мають відповідати потребам ринків, на яких ми працюємо, та наших клієнтів. Ми переконані в тому, що команди працівників, створені за принципом різноманітності, спроможні до розроблення інноваційних рішень та винайдення нетривіальних способів розв’язання проблем. Формування і впровадження культури залученості та лідерства є запорукою максимально ефективної роботи цих команд.