Компанія «Хенкель» здійснює свою діяльність у світовому масштабі та має збалансований і диверсифікований портфель продукції. Силами трьох своїх бізнес-підрозділів компанія утримує провідні позиції у сегменті промислових і споживчих продуктів завдяки своїм потужним брендам, інноваційному підходу та застосуванню передових технологій. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є світовим лідером на ринку клейових матеріалів у всіх сегментах продуктів для промисловості на глобальному рівні. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» утримують провідні позиції на багатьох ринках світу та у численних категоріях продукції. Компанія «Хенкель», заснована у 1876 році, має історію успіху, що триває понад 140 років. У 2019 році обсяг продажу компанії становив понад 20 мільярдів євро, а скоригований операційний прибуток — понад 3,2 мільярда євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 52 000 осіб у всьому світі. Це віддана та різноманітна команда ентузіастів, яких об’єднує спільна корпоративна культура та спільна мета — створення цінності з дотриманням принципів сталого розвитку, а також спільні цінності. Компанія «Хенкель» є визнаним лідером у галузі сталого розвитку, вона обіймає провідні позиції у багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції компанії «Хенкель» внесені до переліку, що охоплюється фондовим індексом Німеччини DAX.
Чисельність працівників компанії «Хенкель» в Україні становить близько 700 працівників. Компанія має 4 виробничі об'єкти та два офіси на території країни. Саме вона є виробником багатьох брендових продуктів, якими ви постійно користуєтеся, наприклад: Ceresit, Moment. Ми здійснюємо свою діяльність в Україні у всіх трьох стратегічних бізнес-напрямках: «Засоби для прання та догляду за оселею», «Косметичні засоби» та «Клейові технології»
Наші бізнес-підрозділи: факти і цифри
Різноманітність та Залученість
У своїй діяльності компанія «Хенкель» дотримується комплексного підходу за принципом різноманітності та залученості. Позитивне ставлення до різноманіття поглядів і культур наших працівників, використання їхнього досвіду, талантів, творчого мислення та повага до усіх їхніх індивідуальних відмінностей – ось засади формування нашої конкурентоспроможності. У компанії «Хенкель», що здійснює діяльність у світовому масштабі, працюють представники понад 120 національностей майже у 80 країнах світу. Близько 85 відсотків наших співробітників працюють за межами Німеччини, причому понад половину цієї кількості – у країнах, що розвиваються. Ми переконані, що корпоративна культура, побудована на засадах залученості та різноманітності, є ключовим стимулом творчого мислення, прагнення до створення інноваційних рішень та винахідливості. Саме завдяки тому, що залученість та різноманітність є невід’ємною складовою нашої корпоративної культури та способу ведення бізнесу, ми спроможні досягати надзвичайно високих результатів.
Ми прагнемо створювати команди працівників з оптимальною структурою, об’єднуючи працівників з різних країн. Знання, фаховий досвід та навички, а також культурні особливості мають відповідати потребам ринків, на яких ми працюємо, та наших клієнтів. Ми переконані в тому, що команди працівників, створені за принципом різноманітності, спроможні до розроблення інноваційних рішень та винайдення нетривіальних способів розв’язання проблем. Формування і впровадження культури залученості та лідерства є запорукою максимально ефективної роботи цих команд.