ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ

Ланцюг постачання компанії є дуже важливим ресурсом – співпраця між компаніями на кожному етапі ланцюга може відкрити потужні можливості для мінімізації загального впливу на навколишнє середовище та максимального збільшення загального позитивного соціального впливу. У компанії Henkel глобальний ланцюг постачання включає ділових партнерів із більш ніж 120 країн. Разом ми хочемо прискорити прогрес на шляху до 100-відсоткового відповідального підходу до вибору постачальників.

Завдяки нашому відповідальному підходу до вибору постачальників ми прагнемо забезпечити цілеспрямоване зростання за рахунок забезпечення сталого розвитку уздовж всього нашого ланцюга постачання на благо людей і планети. Саме тому ми підтримуємо інтенсивний діалог і співпрацю з нашими постачальниками для просування практики сталого розвитку та дотримання прав людини. Наша місія – не обмежуватися самим лише дотриманням вимог, а стимулювати вплив і зміни уздовж всього ланцюга створення цінності та створювати сталу цінність для наших клієнтів.

Наша Стратегія 100-відсоткового відповідального підходу до вибору постачальників підкреслює нашу мету – ухвалювати  рішення про 100-відсотковий відповідальний підхід до вибору постачальників у всьому світі, в усіх регіонах, серед усіх підрозділів і груп матеріалів. Стратегічна основа ґрунтується на нашому надійному підході до управління ризиками та дотриманні нормативних вимог. Вона відображає ключові аспекти Стратегії цілеспрямованого зростання компанії Henkel і ставить у центр нашої програми відповідального підходу до вибору постачальників три основні сфери сталого розвитку: захист клімату, циркулярну економіку та соціальний прогрес. Нашому внеску в ці основні напрями сприяють чотири ключових стратегічних фактори: співпраця, трансформація, інновації та розширення прав і можливостей, які скеровують наш прогрес на шляху до 100-відсоткового відповідального підходу до вибору постачальників.

Фото: Бертран Конкере (Bertrand Conquéret), президент з глобального ланцюга постачання і старший віцепрезидент із корпоративних закупівель компанії Henkel

   

У нашому відділі закупівель ми твердо дотримуємося прагнення зробити свій внесок у програму цілеспрямованого зростання компанії Henkel і підтримуємо її амбіції за допомогою нашої Стратегії 100-відсоткового відповідального підходу до вибору постачальників.

Наша основа: управління ризиками та дотримання нормативних вимог

Головною метою нашого напряму «Управління ризиками та дотримання нормативних вимог» є проведення оцінки постачання на основі ризиків для сталого розвитку для ухвалення обґрунтованих рішень щодо зниження ризиків й  управління ними, а також оцінка та підвищення ефективності діяльності постачальників у сфері сталого розвитку. Основну увагу у межах цього стратегічного напряму приділяють належній перевірці ризиків, політиці та стандартам, дотриманню нормативних вимог постачальниками, а також прозорості та відстежуваності ланцюга постачання.

Наразі компанія «Хенкель» має ділових партнерів із більш ніж 120 країн світу та ставить однаково високі вимоги до всіх ділових партнерів по всьому світу. Ми очікуємо, що їхня ділова поведінка відповідатиме нашим вимогам щодо сталого розвитку. Під час вибору та співпраці з нашими діловими партнерами ми також враховуємо їхню діяльність у сфері безпеки, охорони здоров'я, довкілля, соціальних стандартів і доброчесної ділової практики. Ці вимоги ґрунтуються на наших корпоративних стандартах із безпеки, охорони здоров'я та довкілля, а також на наших внутрішніх стандартах закупівель. Директор із закупівель (CPO) відповідає за всю закупівельну діяльність і забезпечення відповідального управління ланцюгом постачання та підпорядковується безпосередньо фінансовому директору (CFO). 

Усі постачальники компанії «Хенкель» зобов'язані дотримуватися Кодексу поведінки Німецької асоціації матеріального господарства, закупівель і логістики (BME), який ґрунтується на 10 принципах Глобального договору ООН. Цей Кодекс поведінки робить можливим його застосування на міжнародному рівні та  разом із Політикою відповідального вибору постачальників слугує основою для договірних відносин із нашими стратегічними постачальниками. У 2023 році Політику відповідального вибору постачальників, яка інтегрована в цикл «закупівлі-постачальник», було переглянуто, щоб додати конкретні аспекти належної перевірки ланцюга постачання.

Наш стратегічний підхід

Наша стратегія цілком відповідального вибору постачальників закладає в основу порядку денного компанії «Хенкель» щодо вибору постачальників такі складові концепції сталого розвитку 2030+: регенерація планети, процвітання громад і надійний партнер. З цією метою ми зосереджуємося на таких напрямах.

  • Разом ми створюємо кліматично нейтральне майбутнє, сприяючи скороченню викидів парникових газів у ланцюгах постачання, впроваджуючи рішення з циркулярного постачання та захищаючи природу й біорізноманіття.
  • Разом ми зобов'язуємося впроваджувати сталі практики, підтримуючи справедливість, освіту та добробут людей у наших ланцюгах постачання, поважаючи права людини в усій нашій діяльності.
  • Разом ми забезпечуємо високоефективний, прозорий і сталий ланцюг постачання та співпрацюємо з нашими постачальниками й партнерами, щоб стимулювати трансформацію та створювати сталу цінність для бізнесу.

У згаданих вище сферах стратегічно сталого закупівельного процесу ми збираємо та публікуємо велику кількість показників для вимірювання вартісного внеску як основи для ухвалення стратегічних рішень щодо вибору постачальників.

Ключові фактори, що сприяють впровадженню

Для реалізації нашої стратегії цілком відповідального вибору постачальників ключовими факторами є співпраця, трансформація, інновації та розширення прав і можливостей. Ми прискорюємо наші зусилля, поглиблюючи внутрішню та зовнішню співпрацю з бізнес-партнерами та ключовими заінтересованими сторонами. Наша глобальна структура закупівель дає нам змогу стимулювати трансформацію шляхом повної інтеграції відповідних стратегій сталого розвитку бізнес-підрозділів і функцій у нашу програму відповідального вибору постачальників. Крім того, ми будемо зосереджуватися на сталих інноваціях, стимулюючи інновації цифрових рішень, а також на переході до цілком відповідального вибору постачальників, надаючи внутрішнім і зовнішнім заінтересованим сторонам можливості для зміцнення спроможностей.

Співпраця зі стратегічними постачальниками та партнерами

Наша поточна співпраця із постачальниками зосереджена на визначенні та впровадженні спільного плану щодо цілей сталого розвитку Henkel до 2025 року та на подальшу перспективу. Ми використовуємо різні платформи та форуми для розробки новаторських інновацій у сфері сталої продукції та технологій разом із нашими постачальниками.

Ми використовуємо цільові угоди як інструмент для управління рішеннями зі сталих джерел постачання з нашими стратегічними постачальниками. У межах нашого підходу до управління ризиками ми працюємо над постійним підвищенням прозорості наших висхідних ланцюгів постачання щодо ризиків для сталого розвитку. Тому ми також вимагаємо від вибраних постачальників, наприклад, у секторах сировини й упаковки, надавати інформацію про рівень викидів від продукції, яку вони постачають компанії «Хенкель». На постачальників, відібраних для участі в цій Програмі кліматичних зобов'язань, припадає понад 50 відсотків нашого впливу на довкілля  за Сферою 3.1. У 2023 році ми змогли підтвердити понад 2 500 точок даних про вуглецевий слід продукції щодо сировини, отриманої від постачальників, і зробили цю інформацію доступною всередині компанії як первинне джерело даних. У 2024 році ми збільшили цю кількість до понад 6 000 точок даних про вуглецевий слід продукції.

У 2024 році також стартувала ініціатива «Henkel Climate Connect» – ключова глобальна ініціатива у сфері закупівель, покликана розширити нашу взаємодію з постачальниками, пов'язану з кліматом, і збір даних про викиди, виходячи за межі найбільших емітерів і прямих матеріалів. Завдяки цій ініціативі ми плануємо систематично визначати, перевіряти та скорочувати викиди наших постачальників, а наші постачальники робитимуть активний внесок у скорочення викидів по всьому ланцюгу постачання відповідно до нашої мети – досягти нульового рівня викидів. Завдяки нашому наявному партнерству з ініціативою Together for Sustainability (TfS) і новій ініціативі Henkel Climate Connect ми надаємо підтримку та навчальні ресурси для підвищення спроможності постачальників до кліматичного переходу в глобальному масштабі, враховуючи різні рівні готовності постачальників. 

Ще однією важливою віхою на шляху до більшої сталості в ланцюгу створення вартості стало те, що в 2022 році компанія «Хенкель» об'єднала зусилля з Deutsche Bank, щоб пов'язати показники сталого розвитку постачальників з наявною програмою фінансування постачальників в Європі. На основі рейтингу EcoVadis європейські постачальники, котрі вже беруть участь у фінансуванні ланцюга постачання з Deutsche Bank, можуть отримати вигоду від кращих умов фінансування. Ставки фінансування поступово знижуються в міру покращення ESG-рейтингу постачальників. Це означає, що всі п'ять регіональних програм фінансування постачальників тепер пов'язані з критеріями сталого розвитку. Поступово до цих програм будуть інтегровані інші країни для подальшого збільшення охоплення ланцюга постачання компанії «Хенкель».

Процес відповідального вибору постачальників як невід'ємна складова нашої закупівельної діяльності

Шестиетапний «Процес здійснення відповідального підходу до вибору постачальників» є основним елементом нашого підходу до оцінювання постачальників. Він зосереджений на двох основних аспектах. По-перше, це забезпечення відповідності всіх наших постачальників встановленим нами стандартам сталого розвитку. По-друге, ми прагнемо цілеспрямовано співпрацювати з нашими постачальниками та стратегічними партнерами для досягнення довготривалих позитивних змін у ланцюзі створення цінності – наприклад, за допомогою передання знань і безперервного навчання з питань оптимізації процесів, ефективності використання ресурсів, екологічних і соціальних стандартів. Цей процес є невід'ємною частиною всієї нашої закупівельної діяльності по всьому світу і здійснюється в усіх регіонах, у всіх бізнес-підрозділах і для всіх груп матеріалів. Ми послуговуємося  цим процесом на початку наших відносин із постачальником і використовуємо його як регулярну перевірку наших наявних постачальників. Використовуючи цей шестиступеневий процес, ми покриваємо близько 97 відсотків наших закупівель у сферах упаковки, сировини та контрактного виробництва.

Етап 1: попередня перевірка й оцінка ризиків

Такий підхід до оцінювання ризиків сталого розвитку в ланцюзі постачання є складовою   загальногрупової системи управління ризиками. Ми оцінюємо потенціал ризику на регіональному та національному рівнях, а також на рівні ланцюга створення цінності, включаючи галузеві ризики. При цьому ми зосереджуємося на країнах, визначених міжнародними інституціями як такі, що пов'язані з підвищеним рівнем ризиків для сталого розвитку. Оцінювання включає критерії, пов'язані з правами людини, довкіллям  і корупцією. 

Найяскравішим сучасним прикладом ризикованої країни, пов'язаної з матеріалами, що становлять ризик для сталого розвитку, є східні провінції Демократичної Республіки Конго (ДРК), де різні армії, повстанські групи та зовнішні суб'єкти отримували прибуток від видобутку корисних копалин, сприяючи при цьому насильству й експлуатації під час воєн у регіоні. Чотири корисні копалини, що видобуваються у Східному Конго та в сусідніх із ним країнах, є так званими конфліктними корисними копалинами. До цих корисних копалин належать колумбіт-танталіт (руда танталу), каситерит (руда олова), вольфраміт (джерело вольфраму) та золото, що використовують для кінцевого виробництва металів танталу, олова, вольфраму та золота, відомих як 3TG.

Безконфліктні ланцюги постачання є невід'ємною складовою нашої Політики відповідального вибору постачальників. Відповідно до Настанов ОЕСР із забезпечення заходів належної обачності для відповідального управління ланцюгами постачання корисних копалин із районів, що постраждали від конфліктів і мають високий рівень ризику, ми проводимо відповідну комплексну перевірку ланцюга постачання. Ми вимагаємо від наших постачальників діяти відповідно до вимог чинної нормативно-правової бази щодо мінеральних ресурсів із зон конфліктів (включаючи, але не обмежуючись Настановами ОЕСР з належної перевірки, Регламентом ЄС та Законом Додда-Франка). Постачальники повинні надати документальне підтвердження того, що всі матеріали, які вони постачають, є безконфліктними. Оскільки компанія «Хенкель» не має прямих ділових відносин з металургійними заводами, ми очікуємо, що наші постачальники будуть співпрацювати з цими заводами на безконфліктній перевіреній основі з вимогою використовувати виключно джерела, підтверджені Ініціативою відповідальної мінеральної сировини (RMI) або іншими визнаними ОЕСР бізнес-ініціативами.

Етап 2: реєстрація

Результати попередньої перевірки й оцінки ризиків потім вливаються у наш процес реєстрації постачальників. Ми очікуємо від постачальників дотримання вимог нашого Кодексу поведінки постачальника, а також нашої Політики відповідального підходу до вибору постачальників. Наш процес реєстрації заснований на єдиній для всього світу системі реєстрації та надає стандартизований виклад наших вимог до сталого розвитку.

Етап 3: початкові оцінки / аудити

На початку нових ділових відносин новим постачальникам пропонується або розкрити наявні результати діяльності в галузі сталого розвитку, або заповнити анкету, у якій надати інформацію про їхню діяльність у галузі сталого розвитку. У нашому підході до оцінювання використовуються анкети, складені незалежним фахівцем з оцінки сталого розвитку EcoVadis. Ці анкети охоплюють очікування у сфері безпеки, охорони здоров'я, довкілля, якості, прав людини, стандартів для співробітників і боротьби з корупцією.

У 2021 році ми запровадили програмне рішення IntegrityNext для постачальників з меншими обсягами закупівель. Це програмне рішення побудоване на основі компактної анкети для самооцінки показників і ризиків у сфері сталого розвитку.

На додаток до оцінки відібрані постачальники проходять аудит. У цьому процесі компанія «Хенкель» співпрацює з незалежними аудиторськими компаніями для перевірки дотримання встановлених стандартів під час проведення аудиту. Наші аудити складаються з перевірок на місці (наприклад, на виробничих майданчиках) і передбачають як огляд виробничих потужностей, так і бесіди зі співробітниками на всіх рівнях ієрархії.

Етап 4: аналіз оцінки ефективності

Зовнішні експерти зі сталого розвитку, а також відповідальні за постачальників у нашій команді із закупівель аналізують результати аудитів або результати оцінки EcoVadis з метою виявлення будь-яких недоліків у галузі сталого розвитку та сфер, що потребують поліпшення. Водночас постачальникам присвоюються різні класи ризику для сталого розвитку. Стандартизований процес, що проводиться після оцінки або аудиту, гарантує виконання нашими постачальниками визначених коригувальних дій. Повторне серйозне недотримання вимог передається на розгляд на вищий рівень і призводить до припинення відносин з постачальником.

Етап 5: коригувальні дії та процес безперервного вдосконалення

Незалежно від результатів аудиту або оцінки ми просимо наших оцінених постачальників скласти План коригувальних дій і попрацювати над певними сферами, що потребуються поліпшення. Протягом періоду до проведення повторної оцінки або повторного аудиту ми спільно з нашими постачальниками відстежуємо прогрес, досягнений під час реалізації Плану коригувальних дій.

Етап 6: повторна оцінка / повторний аудит

Ми використовуємо періодичні повторні оцінки або повторні аудити для моніторингу прогресу в роботі наших постачальників і забезпечення безперервного циклу вдосконалення, що складається з оцінки, аналізу та коригувальних заходів. Отримана в результаті інформація щодо покращення показників наших постачальників у сфері сталого розвитку стає доступною в режимі реального часу за допомогою цифрових платформ.

Етап 1: попередня перевірка й оцінка ризиків

Такий підхід до оцінювання ризиків сталого розвитку в ланцюзі постачання є складовою   загальногрупової системи управління ризиками. Ми оцінюємо потенціал ризику на регіональному та національному рівнях, а також на рівні ланцюга створення цінності, включаючи галузеві ризики. При цьому ми зосереджуємося на країнах, визначених міжнародними інституціями як такі, що пов'язані з підвищеним рівнем ризиків для сталого розвитку. Оцінювання включає критерії, пов'язані з правами людини, довкіллям  і корупцією. 

Найяскравішим сучасним прикладом ризикованої країни, пов'язаної з матеріалами, що становлять ризик для сталого розвитку, є східні провінції Демократичної Республіки Конго (ДРК), де різні армії, повстанські групи та зовнішні суб'єкти отримували прибуток від видобутку корисних копалин, сприяючи при цьому насильству й експлуатації під час воєн у регіоні. Чотири корисні копалини, що видобуваються у Східному Конго та в сусідніх із ним країнах, є так званими конфліктними корисними копалинами. До цих корисних копалин належать колумбіт-танталіт (руда танталу), каситерит (руда олова), вольфраміт (джерело вольфраму) та золото, що використовують для кінцевого виробництва металів танталу, олова, вольфраму та золота, відомих як 3TG.

Безконфліктні ланцюги постачання є невід'ємною складовою нашої Політики відповідального вибору постачальників. Відповідно до Настанов ОЕСР із забезпечення заходів належної обачності для відповідального управління ланцюгами постачання корисних копалин із районів, що постраждали від конфліктів і мають високий рівень ризику, ми проводимо відповідну комплексну перевірку ланцюга постачання. Ми вимагаємо від наших постачальників діяти відповідно до вимог чинної нормативно-правової бази щодо мінеральних ресурсів із зон конфліктів (включаючи, але не обмежуючись Настановами ОЕСР з належної перевірки, Регламентом ЄС та Законом Додда-Франка). Постачальники повинні надати документальне підтвердження того, що всі матеріали, які вони постачають, є безконфліктними. Оскільки компанія «Хенкель» не має прямих ділових відносин з металургійними заводами, ми очікуємо, що наші постачальники будуть співпрацювати з цими заводами на безконфліктній перевіреній основі з вимогою використовувати виключно джерела, підтверджені Ініціативою відповідальної мінеральної сировини (RMI) або іншими визнаними ОЕСР бізнес-ініціативами.

Етап 2: реєстрація

Результати попередньої перевірки й оцінки ризиків потім вливаються у наш процес реєстрації постачальників. Ми очікуємо від постачальників дотримання вимог нашого Кодексу поведінки постачальника, а також нашої Політики відповідального підходу до вибору постачальників. Наш процес реєстрації заснований на єдиній для всього світу системі реєстрації та надає стандартизований виклад наших вимог до сталого розвитку.

Етап 3: початкові оцінки / аудити

На початку нових ділових відносин новим постачальникам пропонується або розкрити наявні результати діяльності в галузі сталого розвитку, або заповнити анкету, у якій надати інформацію про їхню діяльність у галузі сталого розвитку. У нашому підході до оцінювання використовуються анкети, складені незалежним фахівцем з оцінки сталого розвитку EcoVadis. Ці анкети охоплюють очікування у сфері безпеки, охорони здоров'я, довкілля, якості, прав людини, стандартів для співробітників і боротьби з корупцією.

У 2021 році ми запровадили програмне рішення IntegrityNext для постачальників з меншими обсягами закупівель. Це програмне рішення побудоване на основі компактної анкети для самооцінки показників і ризиків у сфері сталого розвитку.

На додаток до оцінки відібрані постачальники проходять аудит. У цьому процесі компанія «Хенкель» співпрацює з незалежними аудиторськими компаніями для перевірки дотримання встановлених стандартів під час проведення аудиту. Наші аудити складаються з перевірок на місці (наприклад, на виробничих майданчиках) і передбачають як огляд виробничих потужностей, так і бесіди зі співробітниками на всіх рівнях ієрархії.

Етап 4: аналіз оцінки ефективності

Зовнішні експерти зі сталого розвитку, а також відповідальні за постачальників у нашій команді із закупівель аналізують результати аудитів або результати оцінки EcoVadis з метою виявлення будь-яких недоліків у галузі сталого розвитку та сфер, що потребують поліпшення. Водночас постачальникам присвоюються різні класи ризику для сталого розвитку. Стандартизований процес, що проводиться після оцінки або аудиту, гарантує виконання нашими постачальниками визначених коригувальних дій. Повторне серйозне недотримання вимог передається на розгляд на вищий рівень і призводить до припинення відносин з постачальником.

Етап 5: коригувальні дії та процес безперервного вдосконалення

Незалежно від результатів аудиту або оцінки ми просимо наших оцінених постачальників скласти План коригувальних дій і попрацювати над певними сферами, що потребуються поліпшення. Протягом періоду до проведення повторної оцінки або повторного аудиту ми спільно з нашими постачальниками відстежуємо прогрес, досягнений під час реалізації Плану коригувальних дій.

Етап 6: повторна оцінка / повторний аудит

Ми використовуємо періодичні повторні оцінки або повторні аудити для моніторингу прогресу в роботі наших постачальників і забезпечення безперервного циклу вдосконалення, що складається з оцінки, аналізу та коригувальних заходів. Отримана в результаті інформація щодо покращення показників наших постачальників у сфері сталого розвитку стає доступною в режимі реального часу за допомогою цифрових платформ.

Розбудова або припинення відносин із постачальником 

Ми інтенсивно працюємо з нашими постачальниками, щоб покращувати їхні показники сталого розвитку. Основну увагу приділяємо ініціюванню позитивних змін по всьому ланцюгу створення вартості, наприклад, через навчальні програми та спільні проєкти. Протягом 2024 року ми не отримали жодного повідомлення про порушення з боку жодного з наших стратегічних бізнес-партнерів, яке б дало підстави для припинення відносин із цим постачальником.

Разом до сталого ланцюга постачання

У 2011 році компанія Henkel і п’ять інших компаній хімічної промисловості стали співзасновниками ініціативи «Разом до сталого розвитку – хімічні ланцюги постачання для кращого світу» (TfS). Вона ґрунтується на принципах Глобального договору ООН та Ініціативи відповідального підходу Міжнародної ради хімічних асоціацій (ICCA). TfS має на меті гармонізувати дедалі складніші процеси управління ланцюгами постачання з точки зору сталого розвитку й оптимізувати діалог міжнародних бізнес-партнерів.  Насамперед необхідно забезпечити синергію, щоб ресурси могли використовуватися більш ефективно і з мінімальними адміністративними зусиллями не лише  компаніями-учасниками, але й усіма нашими спільними постачальниками. 

В основі аудитів й онлайн-оцінок ініціативи TfS лежить основна ідея: «Аудит для одного – це аудит для всіх!». Постачальники мають пройти лише одну оцінку або один аудит. Аудити проводяться декількома обраними незалежними аудиторськими компаніями. Для проведення онлайн-оцінки TfS співпрацює з EcoVadis, що спеціалізується на оцінюванні показників сталого розвитку. Ефективність визначають у таких сферах, як управління, довкілля, охорона здоров'я та безпека, праця та права людини, а також питання етичного корпоративного управління. У 2024 році в межах ініціативи TfS налічувалося близько 20 600 активних оцінок та аудитів TfS. Того самого року близько 3 200 постачальників «Хенкель» пройшли оцінку або аудит TfS. Оскільки деякі члени TfS також є прямими постачальниками компанії «Хенкель», а ці постачальники теж проводять оцінку й аудит своїх постачальників, ми досягаємо більш поглибленого підходу (рівень n) до практик сталого розвитку вздовж усього ланцюга створення вартості.

Однією з важливих віх в історії ініціативи TfS став випуск у 2022 році Настанови щодо вуглецевого сліду продукції (Product Carbon Footprint, PCF) для хімічної промисловості (Сфера 3). Учасники TfS співпрацювали з міжнародними неурядовими організаціями, експертами з корпоративного сталого розвитку, експертами з хімічної промисловості та такими організаціями, як Всесвітній економічний форум (ВЕФ) і Всесвітня ділова рада зі сталого розвитку (WBCSD), щоб забезпечити сумісність Настанов PCF TfS із найкращими світовими практиками з обліку викидів. Компанію «Хенкель» представляли експерти в робочих групах PCF. У нещодавно оновленій настанові консолідовано наявні підходи до розрахунку PCF з урахуванням специфіки хімічної промисловості та надано можливість бізнесу та промисловим клієнтам, а також споживачам встановити пряму зіставність й оцінити вплив продукції на клімат у майбутньому. У 2024 році в межах ініціативи TfS було офіційно започатковано платформу стандартизованих даних PCF Exchange, яка дає змогу постачальникам і компаніям генерувати та безпечно обмінюватися даними про викиди вуглецю у своїх ланцюгах постачання.

Ще одним ключовим елементом ініціативи TfS є TfS Academy – спеціальна платформа для навчання та підвищення кваліфікації, що покликана забезпечити компаніям-членам і їхнім постачальникам безперервну освіту з ключових тем сталого розвитку в ланцюгу постачання. Курси охоплюють такі теми, як охорона праці та техніка безпеки, довкілля,  сталі закупівлі, трудові права та права людини, менеджмент та управління, а також інформацію про саму ініціативу TfS. Весь навчальний матеріал пов'язаний із коригувальними діями, що є результатом аудитів та оцінок TfS. Це надає постачальникам, котрі пройшли оцінювання, низку конкретних можливостей для навчання, що безпосередньо пов'язані з результатами аудиту та підтримують їхні зусилля з безперервного вдосконалення. До кінця 2024 року понад 280 співробітників компанії «Хенкель» були зараховані на 790 курсів TfS Academy.

Навчання та розвиток постачальників і закупівельників

У 2024 році компанія «Хенкель» й надалі зосереджувалася на підвищенні компетентності та розширенні знань своїх закупівельників і постачальників. Експерти «Хенкель» навчали фахівців із закупівель і постачальників у таких сферах, як пальмова (пальмоядрова) олія, викиди парникових газів, контрактне виробництво та торгівля продукцією. У 2024 році експерти TfS провели тренінги для понад 2 500 учасників на різних вебінарах п'ятьма мовами.

Як і в попередні роки, внутрішні заінтересовані сторони «Хенкель» і нові співробітники відділу закупівель також пройшли навчання щодо змісту нашої стратегії відповідального вибору постачальників, з особливим акцентом на вимогах Закону про належну перевірку ланцюгів постачання. У 2024 році понад 320 співробітників відділу закупівель пройшли всебічне навчання з комплексної перевірки дотримання прав людини з акцентом на  цьому чиннику в ланцюгах постачання.

Більше різноманітності в ланцюгу постачання: програма різноманітності постачальників

З метою сприяння прогресу в сфері різноманітності, рівності й інклюзивності наш відділ закупівель допомагає зміцнювати різноманітність серед наших постачальників. У межах цих зусиль ми започаткували Програму різноманітності постачальників у Північній Америці, щоб надати сертифікованим постачальникам, заінтересованим у співпраці з компанією «Хенкель», більше можливостей для співробітництва. Програма націлена, зокрема, на підприємства, що належать жінкам, а також на підприємства, якими керують представники меншин, такі як особи з інвалідністю або ветерани. Реєстраційна форма, розроблена нашою командою з питань різноманітності постачальників на нашому вебсайті в Північній Америці, дає змогу встановити прямий зв'язок між потенційними постачальниками та нашою закупівельною організацією. Окрім членства в низці корпоративних організацій, зокрема в Національній раді з питань розвитку постачальників з числа меншин (NMSDC) та в організації «Підприємства, що належать жінкам або представникам меншин» (WMBE), команда з питань різноманітності постачальників бере участь у численних заходах із пошуку постачальників з числа меншин. У такий спосіб ми прагнемо поєднати високоякісні рішення у сфері закупівель з інклюзивною та динамічною базою постачальників. Ми маємо намір скористатися досвідом, отриманим у межах цієї програми на важливому північноамериканському ринку для розширення нашої глобальної діяльності.

Тісна співпраця з партнерами

Окрім участі в ініціативі TfS, компанія «Хенкель» є членом форуму AIM-Progress, який об'єднує компанії, що працюють у сфері виробництва споживчих товарів. Метою форуму також є заохочення компаній-членів до обміну досвідом у сфері сталого постачання та використання синергії. Окрім того, форум зосереджується на проведенні регіональних заходів для постачальників з метою покращення показників сталого розвитку в ланцюгу створення вартості. Ми також є членом-засновником ініціативи Action for Sustainable Derivatives (ASD). Вона об'єднує організації з усього ланцюга постачання похідних продуктів пальмової олії для підтримки зусиль з підвищення прозорості та сприяння дотриманню принципів NDPE (No Deforestation, No Torf, No Exploitation) з метою позитивної трансформації галузі виробництва пальмової олії.