Меню
Пошук

Рейтинги та нагороди

Підтвердження успішної діяльності 

Кожного року компанія «Хенкель» отримує близько 80 відзнак. У цьому розділі представлені деякі відзнаки, отримані компанією «Хенкель» від клієнтів, дистрибуторів, різноманітних організацій та інших зацікавлених сторін.

Значимість бренду

Компанія «Хенкель» отримала відзнаку «Höchste Reputation»

За результатами дослідження, проведеного німецьким виданням «Focus», компанія «Хенкель» отримала відзнаку в категорії продуктів FMCG (товарів масового споживання).

Рейтинг компаній, що пропонують найкращі можливості для кар’єрного зростання, за версією видання «Horizont».

Компанія «Хенкель» увійшла у першу десятку німецьких компаній, які пропонують найкращі можливості для кар’єрного зростання.

Рейтинг видання «Bilanz» — «Найуспішніші компанії Німеччини»

Компанія «Хенкель» увійшла до числа найуспішніших компаній Німеччини.

Видання «Top Gewinn» — рейтинг за іміджом, Австрія

За результатами визначення рейтингу у восьми спеціальних категоріях компанія «Хенкель» увійшла до першої п’ятірки компаній, що мають найкращий імідж в Австрії.

Привабливість роботодавця

Видатні результати в номінації "Найкращий роботодавець 2019 року"

Компанія Henkel Німеччина є одним з кращих роботодавців світу – і вже вдесяте отримала титул "Найкращий роботодавець" від Інституту найкращих роботодавців (The Top Employers Institute).

«Хенкель» отримує нагороду за різномінітність European Award for Diversity!

Успішні зусилля компанії Henkel щодо розширення участі жінок та їхнього представництва визнані європейською нагородою в категорії компаній Dax 30. Цю нагороду було присвоєно за підтримки організацій «Ethics & Boards Observatory» та «Institut du Capitalisme Responsable» (Інститут відповідального капіталізму»).

Компанія «Хенкель» була включена до рейтингу журналу Forbes

«Найкращі роботодавці Америки 2018 року!
Це відбувається вже третій раз поспіль! На підставі думок 30 тисяч американців, агентство Statista визначало рейтинг компаній, у яких працює понад 5000 працівників.

Стійкий розвиток

Компанія «Хенкель» отримує «золотий» статус

Міжнародне рейтингове агентство «EcoVadis» оцінило діяльність компанії «Хенкель» у галузі сталого розвитку як учасника ініціативи «Разом до сталого розвитку». З огляду на рейтинг компанії у категорії «Корпоративна соціальна відповідальність» компанія «Хенкель» отримала найвищу оцінку.

Лідер галузі за версією агентства «Oekom»

Компанія «Хенкель» зберегла свій статус «Prime», присвоєний агентством «ISS-oekom». Маючи рейтинг В, компанія «Хенкель» стала лідером галузі у сегменті споживчих продуктів. Починаючи з 1993 року це рейтингове агентство активно сприяло формуванню ринку інвестицій у сталий розвиток.

Перше місце у рейтингу агентства «Sustainalytics»

Згідно з рейтингом у галузі сталого розвитку, опублікованим агентством «Sustainalytics», компанія «Хенкель» за результатами порівняння визнана глобальним лідером у категорії «Household & Personal Products». Для здійснення цього порівняльного аналізу застосовується ESG-підхід, у межах якого оцінюють діяльність компанії за показниками, що стосуються захисту довкілля, соціальної відповідальності та рівня корпоративного управління.

Компанія «Хенкель» входить у рейтинг FTSE4Good з 2001 року

Ось уже 19-й рік поспіль компанія «Хенкель» входить до FTSE4Good — рейтингу найбільш етичних компаній світу, який був вперше представлений виданням «Financial Times» та Лондонською фондовою біржою в 2001 році.

Компанія «Хенкель» увійшла в індекси Euronext Vigeo Eiris за показниками сталого розвитку

За показниками в галузі сталого розвитку компанія «Хенкель» була знову включена в індекси Euronext Vigeo Eiris Europe 120 та Eurozone 120. Ці рейтинги, які складає трансатлантична фондова біржа NYSE Euronext спільно з рейтинговим агентством Vigeo Eiris, містять 120 найбільш стійких компаній світу у відповідних індексах.

Продукти та інновації

Видання «Horizont» публікує результати 19-го дослідження «Reader`s Digest» щодо найбільш надійних брендів Німеччини.

Компанія «Хенкель» стала переможцем у категорії «Засоби для прання» із брендом Persil, а отже зберігає високу довіру своїх клієнтів впродовж багатьох років.

«Продукт року» 2018 року в США

Два продукти «Хенкель» — Schwarzkopf’s Gliss Ultimate Repair Anti-Damage Mask та Purex Crystals Botanicals — були названі продуктами 2018 року.

Дві нагороди у галузі інновацій CES 2018 Innovation Awards за пристрій Schwarzkopf Professional SalonLab

Концепція Schwarzkopf Professional SalonLab пропонує цілісну екосистему, яка дає змогу оцінити стан волосся та його колір  і обрати гіперперсоналізовані продукти і послуги, що  забезпечує перехід перукарень у цифрову епоху. Дебют концепцій відбувся у рамках виставки CES у Лас-Вегасі. Пристрій отримав дві нагороди CES 2018 Innovation Awards.

Премію German Brand Award 2018 присвоєно технології Schwarzkopf Professional SalonLab

«Розумний салон» Schwarzkopf SalonLab був удостоєний нагороди «Бренд року» в категорії «Досконалість у брендінгу».