Меню
Пошук

Рейтинги та нагороди

Підтвердження успішної діяльності 

Кожного року компанія «Хенкель» отримує близько 80 відзнак. У цьому розділі представлені деякі відзнаки, отримані компанією «Хенкель» від клієнтів, дистрибуторів, різноманітних організацій та інших зацікавлених сторін.

Значимість бренду

Двічі поспіль компанія «Хенкель» отримала нагороду «Höchste Reputation»

У дослідженні, проведеному німецьким журналом Focus, компанія «Хенкель» посіла перше місце у категорії товарів повсякденного попиту (FMCG), а бренд Schwarzkopf отримав найвищу оцінку у категорії косметичних засобів.

Компанія «Хенкель» у рейтингу «Найуспішніші компанії світу» в 2017 році

За версією журналу «Fortune», компанія «Хенкель» увійшла до переліку «Найуспішніших компаній світу» та підтвердила своє звання однієї з найбільш авторитетних компаній у своїй галузевій категорії «Soaps & Cosmetics», посівши у цьому рейтингу шосте місце.

Привабливість роботодавця

«Хенкель» отримує нагороду за різномінітність European Award for Diversity!

Успішні зусилля компанії Henkel щодо розширення участі жінок та їхнього представництва визнані європейською нагородою в категорії компаній Dax 30. Цю нагороду було присвоєно за підтримки організацій «Ethics & Boards Observatory» та «Institut du Capitalisme Responsable» (Інститут відповідального капіталізму»).

Компанія «Хенкель» була включена до рейтингу журналу Forbes

«Найкращі роботодавці Америки 2018 року!
Це відбувається вже третій раз поспіль! На підставі думок 30 тисяч американців, агентство Statista визначало рейтинг компаній, у яких працює понад 5000 працівників.

Стійкий розвиток

Компанія «Хенкель» отримує «золотий» статус!

Діяльність «Хенкель», як учасника ініціативи «Разом до стійкого розвитку», вкотре була оцінена міжнародним рейтинговим агентством EcoVadis. На основі рейтингу у категорії корпоративної соціальної відповідальності «Хенкель» отримала найвищу оцінку.

Продукти та інновації

«Продукт року» 2018 року в США

Два продукти «Хенкель» — Schwarzkopf’s Gliss Ultimate Repair Anti-Damage Mask та Purex Crystals Botanicals — були названі продуктами 2018 року.

Дві нагороди у галузі інновацій CES 2018 Innovation Awards за пристрій Schwarzkopf Professional SalonLab

Концепція Schwarzkopf Professional SalonLab пропонує цілісну екосистему, яка дає змогу оцінити стан волосся та його колір  і обрати гіперперсоналізовані продукти і послуги, що  забезпечує перехід перукарень у цифрову епоху. Дебют концепцій відбувся у рамках виставки CES у Лас-Вегасі. Пристрій отримав дві нагороди CES 2018 Innovation Awards.

Премію German Brand Award 2018 присвоєно технології Schwarzkopf Professional SalonLab

«Розумний салон» Schwarzkopf SalonLab був удостоєний нагороди «Бренд року» в категорії «Досконалість у брендінгу».