Ознайомтеся з інформацією про бренди наших підрозділів: «Adhesive Technologies» та «Consumer Brands».

Cталий розвиток Стратегія
Ми прагнемо створювати більшу цінність для наших акціонерів, успішно розвивати наш бізнес у відповідальний спосіб.
Ознайомтеся з інформацією про бренди наших підрозділів: «Adhesive Technologies» та «Consumer Brands».
МенюМи прагнемо створювати більшу цінність для наших акціонерів, успішно розвивати наш бізнес у відповідальний спосіб.
Займаючи лідерські позиції у сфері сталого розвитку, ми прагнемо першими впроваджувати нові рішення і при цьому, як і раніше, здійснювати свою діяльність з належною відповідальністю та примножувати економічний успіх компанії.
МенюНові моделі бізнесу та співробітництва, створення унікальних вражень для клієнтів, розумне використання даних і технологій: ми формуємо ринки майбутнього за допомогою цифровізації.
МенюНаша служба зв’язків зі ЗМІ пропонує журналістам найсвіжіші Пресрелізи та довідкову інформацію з різноманітних питань, а також зображення та відеоматеріали для завантаження.
МенюМи реалізовуємо широкий пакет допомоги під час війни – це вияв нашої щирої солідарності з українцями і прагнення допомогти у протистоянні гуманітарній катастрофі внаслідок війни.
Підтвердження успішної діяльності
Кожного року компанія «Хенкель» отримує близько 80 відзнак. У цьому розділі представлені деякі відзнаки, отримані компанією «Хенкель» від клієнтів, дистрибуторів, різноманітних організацій та інших зацікавлених сторін.
«Хенкель» в Україні — серед 50 видатних компаній країни з найвищими бізнес-стандартами
Видання Financial Times та компанія Statista присвоїли компанії «Хенкель» статус Diversity Leader 2021. Вони оцінювали успіх компаній із 16 європейських країн у забезпеченні різноманітності під час формування штату працівників.
У категорії «Brands with brilliance» компанія «Хенкель» увійшла до першої десятки роботодавців, яким віддають перевагу студенти економічних спеціальностей.
Міжнародне рейтингове агентство «EcoVadis» оцінило діяльність компанії «Хенкель» у галузі сталого розвитку як учасника ініціативи «Разом до сталого розвитку».
Проекти та ініціативи «Хенкель» в Україні у захисті довкілля отримали експертне визнання та увійшли до переліку «best-of-best» — ТОП-25 українських корпоративних еко-активістів! Укладачі рейтингу корпоративних еко-проектів журналу «Власть денег» відзначили турботу про довкілля та дбайливе ставлення до ресурсів як одні із ключових завдань Henkel та її українського підрозділу. Підкреслили зусилля компанії з впровадження іноваційних еко-рішень для своїх брендів: Schauma, нової лінійки Silan Naturals та Nature Box — вони мають пакування із переробленого пластику, який безпечний для довкілля та легко повертається у повторну переробку.
Згідно з рейтингом у галузі сталого розвитку, опублікованим агентством «Sustainalytics», компанія «Хенкель» за результатами порівняння визнана глобальним лідером у категорії «Household & Personal Products». Для здійснення цього порівняльного аналізу застосовується ESG-підхід, у межах якого оцінюють діяльність компанії за показниками, що стосуються захисту довкілля, соціальної відповідальності та рівня корпоративного управління.
Ось уже 20-й рік поспіль компанія «Хенкель» входить до FTSE4Good — рейтингу найбільш етичних компаній світу, який був вперше представлений виданням «Financial Times» та Лондонською фондовою біржою в 2001 році.
За показниками в галузі сталого розвитку компанія «Хенкель» була знову включена в індекси Euronext Vigeo Eiris Europe 120 та Eurozone 120. Ці рейтинги, які складає трансатлантична фондова біржа NYSE Euronext спільно з рейтинговим агентством Vigeo Eiris, містять 120 найбільш стійких компаній світу у відповідних індексах.