Рейтинги та нагороди
Підтвердження успішної діяльності
Кожного року компанія «Хенкель» отримує близько 80 відзнак. У цьому розділі представлені деякі відзнаки, отримані компанією «Хенкель» від клієнтів, дистрибуторів, різноманітних організацій та інших зацікавлених сторін.
Значимість бренду
Компанія «Хенкель» отримала відзнаку «Höchste Reputation»
За результатами дослідження, проведеного німецьким виданням «Focus», компанія «Хенкель» отримала відзнаку в категорії продуктів FMCG (товарів масового споживання).
Рейтинг компаній, що пропонують найкращі можливості для кар’єрного зростання, за версією видання «Horizont».
Компанія «Хенкель» увійшла у першу десятку німецьких компаній, які пропонують найкращі можливості для кар’єрного зростання.
Рейтинг видання «Bilanz» — «Найуспішніші компанії Німеччини»
Компанія «Хенкель» увійшла до числа найуспішніших компаній Німеччини.
Видання «Top Gewinn» — рейтинг за іміджом, Австрія
За результатами визначення рейтингу у восьми спеціальних категоріях компанія «Хенкель» увійшла до першої п’ятірки компаній, що мають найкращий імідж в Австрії.
Привабливість роботодавця
Статус Diversity Leader 2021
Видання Financial Times та компанія Statista присвоїли компанії «Хенкель» статус Diversity Leader 2021. Вони оцінювали успіх компаній із 16 європейських країн у забезпеченні різноманітності під час формування штату працівників.
Lebensmittelzeitung – студенти економічних спеціальностей називають роботодавця, якому віддають перевагу
У категорії «Brands with brilliance» компанія «Хенкель» увійшла до першої десятки роботодавців, яким віддають перевагу студенти економічних спеціальностей.
Стійкий розвиток
Компанія «Хенкель» отримує «платина» статус
Міжнародне рейтингове агентство «EcoVadis» оцінило діяльність компанії «Хенкель» у галузі сталого розвитку як учасника ініціативи «Разом до сталого розвитку».
ТОП-25 найкращих екопрограмм компаній
Проекти та ініціативи «Хенкель» в Україні у захисті довкілля отримали експертне визнання та увійшли до переліку «best-of-best» — ТОП-25 українських корпоративних еко-активістів! Укладачі рейтингу корпоративних еко-проектів журналу «Власть денег» відзначили турботу про довкілля та дбайливе ставлення до ресурсів як одні із ключових завдань Henkel та її українського підрозділу. Підкреслили зусилля компанії з впровадження іноваційних еко-рішень для своїх брендів: Schauma, нової лінійки Silan Naturals та Nature Box — вони мають пакування із переробленого пластику, який безпечний для довкілля та легко повертається у повторну переробку.
Перше місце у рейтингу агентства «Sustainalytics»
Згідно з рейтингом у галузі сталого розвитку, опублікованим агентством «Sustainalytics», компанія «Хенкель» за результатами порівняння визнана глобальним лідером у категорії «Household & Personal Products». Для здійснення цього порівняльного аналізу застосовується ESG-підхід, у межах якого оцінюють діяльність компанії за показниками, що стосуються захисту довкілля, соціальної відповідальності та рівня корпоративного управління.
Компанія «Хенкель» входить у рейтинг FTSE4Good з 2001 року
Ось уже 20-й рік поспіль компанія «Хенкель» входить до FTSE4Good — рейтингу найбільш етичних компаній світу, який був вперше представлений виданням «Financial Times» та Лондонською фондовою біржою в 2001 році.
Компанія «Хенкель» увійшла в індекси Euronext Vigeo Eiris за показниками сталого розвитку
За показниками в галузі сталого розвитку компанія «Хенкель» була знову включена в індекси Euronext Vigeo Eiris Europe 120 та Eurozone 120. Ці рейтинги, які складає трансатлантична фондова біржа NYSE Euronext спільно з рейтинговим агентством Vigeo Eiris, містять 120 найбільш стійких компаній світу у відповідних індексах.
Продукти та інновації
Видання «Horizont» публікує результати 19-го дослідження «Reader`s Digest» щодо найбільш надійних брендів Німеччини.
Компанія «Хенкель» стала переможцем у категорії «Засоби для прання» із брендом Persil, а отже зберігає високу довіру своїх клієнтів впродовж багатьох років.
«Продукт року» 2018 року в США
Два продукти «Хенкель» — Schwarzkopf’s Gliss Ultimate Repair Anti-Damage Mask та Purex Crystals Botanicals — були названі продуктами 2018 року.
Дві нагороди у галузі інновацій CES 2018 Innovation Awards за пристрій Schwarzkopf Professional SalonLab
Концепція Schwarzkopf Professional SalonLab пропонує цілісну екосистему, яка дає змогу оцінити стан волосся та його колір і обрати гіперперсоналізовані продукти і послуги, що забезпечує перехід перукарень у цифрову епоху. Дебют концепцій відбувся у рамках виставки CES у Лас-Вегасі. Пристрій отримав дві нагороди CES 2018 Innovation Awards.
Премію German Brand Award 2018 присвоєно технології Schwarzkopf Professional SalonLab
«Розумний салон» Schwarzkopf SalonLab був удостоєний нагороди «Бренд року» в категорії «Досконалість у брендінгу».