ПРОГРАМИ Й ПАРТНЕРСТВА

initiatives-and-partnerships-2

Очікування щодо соціальної й екологічної відповідальності постійно змінюються. Тому компанії покладаються на відкритий діалог зі спільнотами, постачальниками, клієнтами й багатьма іншими зацікавленими особами, щоб обов’язково надати відповіді на найважливіші запитання.

Щоб по-справжньому зрозуміти, треба по-справжньому слухати. Саме тому компанії прагнуть вести діалог із зацікавленими в них особами. Відкритий підхід до обміну поглядами й ідеями допомагає зрозуміти, яким чином змінюються очікування різних зацікавлених груп. Незалежно від того, в який спосіб це роблять компанії – залучають фокусні групи, проводять опитування чи беруть участь у форумах, їм необхідно зібрати ідеї, які стануть відповідями на погляди й пріоритети зацікавлених осіб, і реалізовувати ці ідеї кожного дня.

 

Обговорення, заохочення, участь

У компанії Henkel впроваджено підхід до стійкості, який сформовано нашим спілкуванням із зацікавленими особами. Ми впевнені, що лише постійний відкритий діалог з усіма групами, які зацікавлені в нашому бізнесі, є ключем до розуміння того, що ми працюємо з найбільш важливими проблемами. Завдяки безпосередньому спілкуванню, участі в багатосторонніх ініціативах і підтримці платформ для діалогу ми досягаємо своїх цілей щодо обміну унікальними знаннями та збору ідей, а потім поєднуємо це в наших продуктах, послугах і господарській діяльності. Ми прагнемо розуміти тих, хто в нас зацікавлений. Тому ми справді слухаємо.

 

Діалог із зацікавленими особами

Розуміння та відстеження соціальних вимог, які висувають до нашої компанії різні заінтересовані сторони, є ключовим компонентом нашого управління сталим розвитком. До уваги беруться як внутрішні заінтересовані сторони (наприклад, співробітники), так і зовнішні (наприклад, клієнти та постачальники). Ми також є членами численних галузевих асоціацій, входимо до складу глобальних організацій, таких як Всесвітня ділова рада зі сталого розвитку (WBCSD) і Всесвітній економічний форум (WEF), беремо участь у політичному та соціальному діалозі, наприклад з організаціями на європейському рівні.

Щоб краще зрозуміти очікування та погляди наших заінтересованих сторін і вести більш цілеспрямований діалог, орієнтований на конкретні рішення, ми використовуємо спеціальні опитування та постійно відстежуємо думки на декількох рівнях: у прямому діалозі, у багатосторонніх ініціативах і через діалогові платформи.

Відкрита взаємодія із заінтересованими сторонами допомагає нам зрозуміти їхні очікування та погляди, а також сприяє діалогу, орієнтованому на пошук рішень. Цей діалог допомагає досягти взаєморозуміння між заінтересованими сторонами та компанією, формуючи суспільне визнання наших корпоративних рішень. До того ж він слугує джерелом нових ідей, сприяє інноваціям та управлінню ризиками, а також лежить в основі розробки нашої стратегії сталого розвитку та звітності.

 

Співпраця в межах та за межами ланцюга створення цінності

Ми переконані, що можемо сприяти сталим змінам, лише налагоджуючи міцні партнерські стосунки вздовж усього нашого ланцюга створення цінності: від закупівлі сировини та пакувальних матеріалів упродовж усього шляху до нашої компанії, включаючи виробництво, логістику та використання нашої продукції споживачами, а також її повторне використання в матеріальних циклах.

Залучаймо нове покоління!

Наразі з’являється багато програм, які заохочують споживачів змінити свої звички. Проте важливо думати й про нове покоління. Тому дедалі набувають популярності освітні заходи щодо заохочення до відповідальної поведінки й поширення інформації про сучасні проблеми нашої планети. Наприклад, програма Henkel’s Forscherwelt («світ дослідників») заохочує дітей до знайомства зі світом науки й робить це знайомство цікавим для них. У міжнародній програмі передбачено навчальні блоки й матеріали для початкової школи. Зміст програми відображає головні інтереси дослідницьких галузей компанії Henkel, а також основи відповідального споживання ресурсів.

YouTube Thumbnail Henkel Forscherwelt (Ukrainian) (Thumbnail)