Від виробника до вашого порога: модель торгівлі Direct-to-Consumer (D2C), тобто продаж безпосередньо споживачеві, передбачає купівлю споживачами продукції безпосередньо у виробника. Цей мегатренд є стратегічно важливим для компанії «Хенкель», тому ми хочемо ще більше прискорити розвиток нашого бізнесу D2C, щоб надавати споживачам додаткові переваги. Наприклад, з 2019 року ми орієнтуємося безпосередньо на кінцевих споживачів за допомогою нашого спільного підприємства eSalon, надаючи онлайн-консультації щодо відповідних індивідуальних засобів для фарбування та догляду за волоссям. M:ID – скорочено від Men ID – це перший самостійно створений D2C-бренд компанії «Хенкель». Його було розроблено всього лише за шість місяців – від ідеї до запуску. Його принцип такий: клієнти заповнюють онлайн-анкету, після чого спеціальний алгоритм рекомендує персоналізований продукт або процедуру догляду, які можна замовити через Інтернет.