Засновані на технологіях бізнес-моделі

Від електромобілів і 3D-друку до цифрових двійників: наші технологічні рішення та процеси роблять нас лідерами на сьогоднішніх ринках і допомагають нам формувати ринки майбутнього.

Компанія «Хенкель» прагне до отримання найкращих технологічних рішень для розробки інноваційних продуктів і послуг для споживачів, промислових клієнтів і партнерів. Ми використовуємо цифрові технології для підвищення ефективності та результативності процесів, виробництва та послуг. У цьому контексті наші прикладні програми відіграють активну роль у ключових галузях цифрової революції:

РІШЕННЯ ДЛЯ ПРОМИСЛО­ВОСТІ


Consumer

Як експерти в галузі промисловості та практичного застосування рішень у виробничому секторі ми використовуємо наш досвід по всьому світу, щоб спільно із клієнтами та партнерами з промисловості розробляти технології майбутнього.

Мобільність майбутнього

Наш експертний досвід відіграє ключову роль у виробництві автомобілів ось уже понад 50 років і так буде й у майбутньому: ми допомагаємо розвивати мобільність майбутнього. Наші експерти працюють із нашими галузевими клієнтами над виробництвом електромобілів, які відповідають очікуванням споживачів з точки зору продуктивності, безпечності акумуляторних батарей і доступності. Завдяки більш ніж 300 напрямкам застосування у сфері клеїв, герметиків і функціональних покриттів компанія «Хенкель» робить електромобілі безпечнішими, екологічнішими та комфортнішими.

3D-друк

Технології 3D-друку здійснюють революцію у промисловому виробництві. Компанія «Хенкель» допомагає розвивати цю технологію завдяки широкому спектру знань про матеріали та багаторічному досвіду з трансформації виробничих процесів у різних галузях. Наші команди працюють разом із провідними виробниками над впровадженням 3D-друку, починаючи зі створення прототипів і закінчуючи виробництвом промислових компонентів. Ми також виготовляємо інноваційні матеріали для 3D-друку на основі нашої широковідомої смоли Loctite.

РІШЕННЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ


Consumer

Цифрова революція змінює звички та спосіб життя споживачів. Ми реагуємо на ці зміни та допомагаємо формувати їх за допомогою наших технологій. Наша мета – зробити повсякденне життя людей простішим, безпечнішим і раціональнішим з точки зору принципів сталого розвитку.

Smart-технології

Компанія «Хенкель» невпинно розробляє інтелектуальні технології для споживачів. Наприклад, у вигляді Somat Smart ми пропонуємо інтелектуальний пристрій для посудомийних машин, який автоматично видає оптимізовану кількість мийного засобу в оптимальний час циклу. У 2017 році компанія «Хенкель» випустила HomeControl – перший у світі пристрій Інтернету речей для захисту від комарів, у якому також використовується штучний інтелект. Наше дзеркало Make-over-Mirror дає змогу споживачам в інтерактивному режимі подивитися, чи пасуватиме колір волосся, за допомогою сучасної доповненої реальності у нашому Домі Schwarzkopf у Берліні.

Direct-to-Consumer (D2C)

Від виробника до вашого порога: модель торгівлі Direct-to-Consumer (D2C), тобто продаж безпосередньо споживачеві, передбачає купівлю споживачами продукції безпосередньо у виробника. Цей мегатренд є стратегічно важливим для компанії «Хенкель», тому ми хочемо ще більше прискорити розвиток нашого бізнесу D2C, щоб надавати споживачам додаткові переваги. Наприклад, з 2019 року ми орієнтуємося безпосередньо на кінцевих споживачів за допомогою нашого спільного підприємства eSalon, надаючи онлайн-консультації щодо відповідних індивідуальних засобів для фарбування та догляду за волоссям. M:ID – скорочено від Men ID – це перший самостійно створений D2C-бренд компанії «Хенкель». Його було розроблено всього лише за шість місяців – від ідеї до запуску. Його принцип такий: клієнти заповнюють онлайн-анкету, після чого спеціальний алгоритм рекомендує персоналізований продукт або процедуру догляду, які можна замовити через Інтернет.


РІШЕННЯ ДЛЯВИРОБНИЦТВАТА ЛОГІСТИКИ


Consumer

Для оптимізації своїх процесів компанія «Хенкель» використовує цифрові технології, характерні для Індустрії 4.0. Тисячі датчиків на більш ніж 170 заводах у режимі реального часу збирають інформацію про сталість, ефективність, якість і безпеку, що дає нам змогу проводити аналіз на основі хмарних технологій для діагностики, прогнозування та вжиття заходів щодо оптимізації. До того ж диджиталізація логістики ланцюга постачання допомагає підвищити рівень обслуговування, забезпечувати ефективніше використання виробничих потужностей, покращувати матеріальні потоки та зменшувати наш вплив на довкілля.

Платформа Digital Backbone

Ключовим елементом диджиталізації нашої глобальної виробничої мережі є хмарна платформа даних Digital Backbone, яка в режимі реального часу поєднує понад 30 наших заводів по всьому світу. Ця технологія дозволяє нам проводити порівняльний аналіз кожного підприємства та надає цінну інформацію про те, як ми можемо підвищити якість та ефективність. Ми також можемо використовувати систему Digital Backbone для досягнення цілей сталого розвитку, вимірюючи споживання енергії та енергоресурсів на кожному підприємстві у режимі реального часу.

Цифрові двійники

Ще одним важливим елементом нашої трансформації у напрямі до Індустрії 4.0 є «цифрові двійники». Це цифрові копії багатьох виробничих майданчиків компанії «Хенкель». Датчики на обладнанні цих підприємств фіксують ключові параметри, створюючи точки даних, які можуть використовуватися для подальшої оптимізації процесів і виявлення потенційних дефектів чи відмов на ранній стадії. Ми вже отримали декілька нагород від Всесвітнього економічного форуму за нашу діяльність у сфері диджиталізації виробництва, що підкреслює нашу роль як першопрохідця в галузі Індустрії 4.0.