Меню
Пошук

Прес-релізи та прес-кіти

У цьому розділі ви можете переглянути усі прес-релізи «Хенкель» або зробити підбірку за темами, бізнес-підрозділами, сегментом вашого ЗМІ або за роками. Якщо ви не можете знайти необхідну інформацію, або маєте конкретні питання, просимо звернутись до служби зв’язків зі ЗМІ.

Topics

Бізнес-підрозділи

 

2020-q1-quarterly-report-en-UA.pdfPreviewImage

11 трав. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Зосередження уваги на здоров’ї та безпеці працівників під час пандемії COVID-19

Компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники продажів за І квартал у надзвичайно складних ринкових умовах

  • Вплив пандемії COVID-19 на обсяг продажів Групи:номінальний показник: -0,8%, органічний показник: -0,9%
  • Зменшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Клейові технології» в умовах різкого спаду в промисловості:номінальний показник: -4,3%, органічний показник: -4,1%
  • Зменшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» у зв’язку зі значними негативними результатами напрямку діяльності, що стосується продукції для перукарень і салонів краси:номінальний показник: -2,6%, органічний показник: -3,9%
  • Потужне збільшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею»:номінальний показник: 5,3%, органічний показник: 5,5%
  • Зміна показників обсягу продажів за регіональним розподілом:країни, що розвиваються: 2,2%, розвинені країни: -2,8%
purposeful-growth-teaser

5 бер. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Нова стратегічна програма цілеспрямованого зростання

Компанія «Хенкель» оголошує про старт програми зростання

  • Визначення майбутнього напряму з новою стратегічною програмою
    • Скрупульозне формування виграшного портфеля продукції
    • Прискорення впровадження ефективних інновацій за рахунок збільшення обсягу інвестицій
    • Підвищення стійкості на базі солідного досвіду з амбітними цілями
    • Запровадження цифрових технологій задля створення цінності для споживачів і клієнтів
    • Зміна операційних моделей для більшої гнучкості, швидкості та зручності
    • Зміцнення культури співпраці з людьми
  • Програма зростання підкріплена середньо- та довгостроковими фінансовими амбіціями
    • Зростання обсягів продажів в органічному вираженні на 2–4%
    • Зростання скоригованого* прибутку на привілейовану акцію у відсотках однорозрядного числа вище середнього в умовах відсутності коливань обмінного курсу валют
    • Зосередження уваги на розширенні потоку вільних грошових коштів
Teaser Annual Report 2019

5 бер. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Вплив уповільнення темпів економічного розвитку та збільшення обсягу інвестицій на показники діяльності

Компанія «Хенкель» повідомляє низку показників діяльності за 2019 рік і надає прогноз на 2020-й

  • Результати діяльності за 2019 рік, на яких позначилося уповільнення темпів економічного зростання та збільшення обсягу інвестицій у  сегмент споживчих продуктів та у прискорення переходу до цифрових технологій на всіх рівнях компанії:
    • показник обсягу продажів збільшився на 1,1% і становить 20114 млн євро, органічне зростання обсягу збуту є стабільним;
    • скоригована* рентабельність обороту (EBIT) становила 16,0% (-1,6 процентного пункту);
    • скоригований* прибуток на привілейовану акцію (EPS) становить 5,43 євро, номінальна вартість зменшилася на 9,7% при постійному обмінному курсі -10,1%;
    • потік вільних грошових коштів – 2471 мільйон євро (+554 мільйони євро);
    • дивіденди** на рівні попереднього року – 1,85 євро на привілейовану акцію.
  • Прогноз на 2020 рік: подальше збільшення обсягу інвестицій в умовах невизначеності промислового ринку:
    • зростання обсягу продажів в органічному вираженні – 0–2%;
    • скоригована* рентабельність обороту (EBIT) – близько 15%;
    • скоригований* прибуток на привілейовану акцію (EPS) – зменшення середніх і високих значень в інтервалі до 10 відсотків за умови стабільних обмінних курсів.