Меню
Пошук

Прес-релізи та прес-кіти

У цьому розділі ви можете переглянути усі прес-релізи «Хенкель» або зробити підбірку за темами, бізнес-підрозділами, сегментом вашого ЗМІ або за роками. Якщо ви не можете знайти необхідну інформацію, або маєте конкретні питання, просимо звернутись до служби зв’язків зі ЗМІ.

Topics

Бізнес-підрозділи

 

2020 Half-Year Financial Report

6 серп. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Звіт компанії «Хенкель» за першу половину року та другий квартал 2020-го

Компанія «Хенкель» демонструє загалом стабільні показники діяльності, незважаючи на суттєвий вплив пандемії COVID-19

  • Пріоритетні завдання —  безпека працівників, безперервне здійснення поставок клієнтам і підтримка громад
  • Обсяг продажів Групи за половину року: 9 485 мільйонів євро, номінальний показник — -6,0%, органічний показник — -5,2%
  • Операційний прибуток*: 1 191 мільйон євро, зменшення на 27,5%
  • Рентабельність обороту (EBIT margin)*: 12,6%, зменшення на 370 базових пункті
  • Прибуток на привілейовану акцію (EPS): зменшення на 29,2% до 1,96 євро; зменшення на 28,2% при постійному обмінному курс
  • Потік вільних грошових коштів становить 938 мільйонів євро, чиста фінансова позиція поліпшилась
  • Компанія не оприлюднює прогноз на весь 2020 рік через незмінну невизначеність ринкових умов
  • Компанія продовжує реалізацію нової програми цілеспрямованого зростання згідно з передбаченим планом
Henkel is the first company to have concluded a plastic waste reduction bond

3 лип. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Інноваційний інструмент фінансування проєктів у галузі стійкого розвитку на суму 70 мільйонів доларів США

Компанія «Хенкель» першою  здійснила операцію розміщення облігацій з метою скорочення обсягу пластикових відходів

Компанія «Хенкель» виходить на новий етап щодо поєднання розміщення фінансових інструментів на привабливих умовах з реалізацією стратегії стійкого розвитку: вона є першою компанією, яка розмістила облігації, орієнтовані на скорочення обсягу пластикових відходів. Кошти від приватного розміщення цих облігацій згідно з операцією, здійсненою з японськими страховими компаніями Dai-ichi Life та Dai-ichi Frontier Life, будуть спрямовані на цільову підтримку проєктів і покриття витрат, пов’язаних із діяльністю компанії «Хенкель» у галузі скорочення обсягу пластикових відходів. Загальна сума придбаних облігацій становить 70 мільйонів доларів США, строк їхнього погашення — п’ять років.

2020-q1-quarterly-report-en-UA.pdfPreviewImage

11 трав. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Зосередження уваги на здоров’ї та безпеці працівників під час пандемії COVID-19

Компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники продажів за І квартал у надзвичайно складних ринкових умовах

  • Вплив пандемії COVID-19 на обсяг продажів Групи:номінальний показник: -0,8%, органічний показник: -0,9%
  • Зменшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Клейові технології» в умовах різкого спаду в промисловості:номінальний показник: -4,3%, органічний показник: -4,1%
  • Зменшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» у зв’язку зі значними негативними результатами напрямку діяльності, що стосується продукції для перукарень і салонів краси:номінальний показник: -2,6%, органічний показник: -3,9%
  • Потужне збільшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею»:номінальний показник: 5,3%, органічний показник: 5,5%
  • Зміна показників обсягу продажів за регіональним розподілом:країни, що розвиваються: 2,2%, розвинені країни: -2,8%
purposeful-growth-teaser

5 бер. 2020,

Дюссельдорф / Німеччина

Нова стратегічна програма цілеспрямованого зростання

Компанія «Хенкель» оголошує про старт програми зростання

  • Визначення майбутнього напряму з новою стратегічною програмою
    • Скрупульозне формування виграшного портфеля продукції
    • Прискорення впровадження ефективних інновацій за рахунок збільшення обсягу інвестицій
    • Підвищення стійкості на базі солідного досвіду з амбітними цілями
    • Запровадження цифрових технологій задля створення цінності для споживачів і клієнтів
    • Зміна операційних моделей для більшої гнучкості, швидкості та зручності
    • Зміцнення культури співпраці з людьми
  • Програма зростання підкріплена середньо- та довгостроковими фінансовими амбіціями
    • Зростання обсягів продажів в органічному вираженні на 2–4%
    • Зростання скоригованого* прибутку на привілейовану акцію у відсотках однорозрядного числа вище середнього в умовах відсутності коливань обмінного курсу валют
    • Зосередження уваги на розширенні потоку вільних грошових коштів