Ознайомтеся з інформацією про бренди наших підрозділів: «Adhesive Technologies» та «Consumer Brands».

Cталий розвиток Стратегія
Ми прагнемо створювати більшу цінність для наших акціонерів, успішно розвивати наш бізнес у відповідальний спосіб.
Ознайомтеся з інформацією про бренди наших підрозділів: «Adhesive Technologies» та «Consumer Brands».
МенюМи прагнемо створювати більшу цінність для наших акціонерів, успішно розвивати наш бізнес у відповідальний спосіб.
Займаючи лідерські позиції у сфері сталого розвитку, ми прагнемо першими впроваджувати нові рішення і при цьому, як і раніше, здійснювати свою діяльність з належною відповідальністю та примножувати економічний успіх компанії.
МенюНові моделі бізнесу та співробітництва, створення унікальних вражень для клієнтів, розумне використання даних і технологій: ми формуємо ринки майбутнього за допомогою цифровізації.
МенюНаша служба зв’язків зі ЗМІ пропонує журналістам найсвіжіші Пресрелізи та довідкову інформацію з різноманітних питань, а також зображення та відеоматеріали для завантаження.
МенюМи реалізовуємо широкий пакет допомоги під час війни – це вияв нашої щирої солідарності з українцями і прагнення допомогти у протистоянні гуманітарній катастрофі внаслідок війни.
Більше 140 років успіху бренда Henkel.
Історія компанії бере початок у 1876 році з її засновника, 28-річного торговця Фріца Хенкель, який захоплювався наукою. 26 вересня 1876 року він та двоє його партнерів заснували компанію Henkel & Cie у місті Аахен і випустили на ринок свій перший продукт – універсальний пральний порошок на основі силікату натрію.
Упродовж наступних років ця сім’я німецьких підприємців та тисячі працівників їхньої компанії вивели «Хенкель» на рівень міжнародної компанії.
Створення Хенкель Баутехнік Україна в 1998 році також відзначило запуск діяльності компанії Henkel на українському ринку. У 2000 році Henkel CEE взяла на себе відповідальність за сегменти миючих засобів, а через рік було створено Хенкель Україна. Сьогодні в Україні розташовані чотири виробничі об’єкти і два головних офіса, які відповідають за реалізацію потужних брендів у бізнес-напрямках Adhesive Technologies «Клейові технології», Beauty Care «Косметика» та Laundry & Home Care «Миючі та чистячі засоби». Найбільш важливі бренди – Bref, Brillance, Ceresit, Clin, Gliss, Loctite, Losk, Pattex, Palette, Persil, Perwoll, Rex, Schauma, Silan, Somat, Taft та Technomelt.
Компанія «Хенкель» інвестувала понад 130 мільйонів євро у спорудження сучасної будівлі у штаб-квартирі компанії в Дюссельдорфі. У цьому центрі більш як 350 фахівців «Хенкель» мають змогу розробляти нові технології та рішення для різних галузей промисловості. Будівля також слугує глобальним центром підтримки споживачів, де компанія презентує нові рішення в галузі клейових матеріалів, герметиків і функціональних покриттів.
Компанія «Хенкель» є першою компанією у світі, яка випустила облігації з метою скорочення обсягу пластикових відходів. Кошти від розміщення цих облігацій, випущених у 2020 році, будуть спрямовані на фінансування проєктів зі скорочення обсягу пластикових відходів. Загальна сума надходжень від розміщення цих облігацій становить близько 100 мільйонів євро, строк їхнього погашення – п'ять років.
Компанія «Хенкель» уклала великомасштабну віртуальну угоду про купівлю електроенергії (VPPA) у зв'язку з реалізацією проєкту нової вітряної електростанції в окрузі Бі, штат Техас. Погоджена потужність покриє 100 відсотків потреби в електроенергії всіх підприємств «Хенкель» у США, тобто більше ніж 30 виробничих об’єктів по всій країні.
З 1 січня 2020 року посаду Голови правління Ради Директорів обіймає Карстен Кнобель (50 років). Він став наступником Ханса Ван Байлена, трудова кар’єра якого в компанії тривала понад 35 років. Також з 1 січня наступником Карстена Кнобеля на посаді Виконавчого Віце-Президента з Фінансів та Закупок є Марко Свобода (48 років) (CFO).
Завдяки інвестиціям понад 25 мільйонів євро у низку стартапів та венчурних фондів, компанія «Хенкель» тепер управляє своєю діяльністю венчурного капіталув спеціальному підрозділі: Венчурна діяльність «Хенкель» (Henkel Ventures).
Після успішного завершення придбання глобального бізнесу Darex Packaging Technologies та «Sonderhoff Group» компанія «Хенкель» зміцнює свій бізнес-підрозділ Клейових технологій та доповнює свій портфель технологій.
Завдяки такому придбанню компанія "Хенкель" посилює свій бізнес-підрозділпрофесійних засобів для волосся та значно розширює свої ринкові позиції в Мексиці та США. Ця транзакція включає в себе портфель провідних брендів в основній категорії професійних засобів для волосся «Professional Hair» компанії «Хенкель». Основними брендами є «Pravana» і «TecItaly».
С 1 мая 2016 года Ханс Ван Байлен официально вступил в должность СЕО Henkel, сменив Каспера Рорштеда на его посту. Ханс Ван Байлен с 2005 года является членом Совета директоров и ранее отвечал за развитие подразделения Beauty Care.
Паскаль Удэйе, который с 1 марта 2016 вошел в Совет директоров Henkel, сменил Ханса Ван Байлена на посту исполнительного вице-президента подразделения Beauty Care с 1 мая 2016 года.
1 вересня 2016 року компанія «Хенкель» завершила операцію з придбання компанії The Sun Products Corporation, виробника засобів для прання та догляду за оселею, у фонда Vestar Capital Partners. Це придбання є важливим кроком, який суттєво змінює позиції компанії у Північній Америці. Завдяки цій операції «Хенкель» спромоглася зайняти друге місце на північноамериканському ринку засобів для миття та чищення. Придбання включає в себе провідні бренди засобів для прання, такі як all® і Sun®, а також бренд кондиціонера для білизни Snuggle®.
Це придбання є вагомим доповненням до бізнесу компанії, яке дозволить зміцнити наявну лінійку засобів для прання та догляду за оселею за рахунок відомих та успішних брендів у Північній Америці. З огляду на те, що вартість цієї угоди склала 3,2 млрд. євро, придбання «Sun Products» є другим за величиною в історії компанії «Хенкель».
Компанія «Хенкель» підписала угоду з компанією Colgate-Palmolive Company про придбання усього портфелю орендованих продуктів для прання та замочування білизни в Австралії та Новій Зеландії. Придбання портфелю пральних порошків та рідких миючих засобів, а також засобів для замочування, у тому числі Cold Power, Dynamo, Fab та Sard, дозволить компанії Henkel набути статусу найбільшого гравця на ринку у сегменті засобів для прання в Австралії та Новій Зеландії.
На початку 2014 року сім’я Хенкель продовжила строк дії угоди про взаємну комерційну діяльність. Цю угоду було укладено на невизначений термін, і нині вона може бути припинена не раніше 31 грудня 2033 року.
У червні 2014 року компанія Henkel AG & Co. KGaA підписала угоду з фондами, які контролюються BC Partners, про придбання всіх акцій компанії Spotless Group SAS, штаб-квартира якої знаходиться у Нейї-сюр-Сен, Франція. Група компаній Spotless Group спеціалізується у галузі виробництва засобів для прання, препаратів для боротьби з комахами та засобів для догляду за оселею. Вона займає провідні позиції на ринках таких розвинутих країн Європи, як Франція, Італія, Іспанія та Великобританія.
Також компанія «Хенкель» підписала угоду з фондом TSG Consumer Partners про придбання трьох американських компаній, що спеціалізуються у галузі виробництва професійних засобів для догляду за волоссям SexyHair, Alterna та Kenra. Це придбання дозволить компанії Henkel позиціонувати себе, як одну з провідних компаній на єдиному найбільшому світовому ринку професійних засобів для догляду за волоссям.
У вересні 2014 року компанія «Хенкель» також підписала угоду про придбання компанії The Bergquist Company, приватної компанії, яка є провідним постачальником технологій терморегулювання для глобального ринку електронної промисловості. Це придбання дозволить зміцнити позиції бізнес-підрозділу «Клейові технології» компанії »Хенкель», як світового лідера на відповідному ринку.
У штаб-квартирі компанії в м. Дюссельдорф «Хенкель» відкрила свій найбільший автоматизований склад. Побудований на ділянці, площа якої дорівнює площі двох футбольних полів, цей об’єкт має десятирівневу структуру, що дозволяє зберігати понад 25 мільйонів упаковок прального порошку та засобів для догляду за оселею.
У рамках реалізації своєї Стратегії до 2016 року компанія «Хенкель» продовжила процес стандартизації діяльності з виробництва та логістики у всіх бізнес-підрозділах і об’єднала відповідні процеси з процесами закупівель у глобальну структуру ланцюга постачання. Нова організаційна структура почала функціонувати на початку листопада 2014 року.
компанія «Хенкель» представила стратегію та фінансові цілі на період до 2016 року. В основу стратегії покладені стратегічні пріоритети «перевершити», «глобалізувати», «спростити» та «надихати».
Водночас компанія оприлюднила свою Стратегію сталого розвитку до 2030 року. Основною метою цієї стратегії є досягнення більш високих результатів коштом менших витрат та потроєння ефективності діяльності. Стратегія сталого розвитку застосовується до всіх бізнес-секторів та ланцюга постачання в цілому.
Компанія «Хенкель» впроваджує нову корпоративну структуру у зв’язку з новим гаслом: «Досконалість – наша пристрасть».
Компанія «Хенкель» ініціювала програму «Світ дослідників» (Forscherwelt), навчально-методичну програму для дітей, яка дозволяє їм долучитися до дослідницької діяльності та пізнати таємниці науки.
Компанія «Хенкель» розробила корпоративну культуру, яка дозволяє урегульовувати питання, пов’язані з міжнародним характером та різноманітністю діяльності та персоналу компанії. Чітке бачення та спільні цінності мають бути орієнтиром, керівними настановами та засобом визначення приналежності до компанії для наших працівників в усьому світі. Бачення, суть якого – бути «світовим лідером у сфері брендів і технологій», чітко відображає прагнення кожного працівника компанії «Хенкель». У реалізації цієї мети всі працівники компанії опираються у своїй повсякденній діяльності на п’ять цінностей: клієнти, працівники, фінансові результати, стійкий розвиток та сімейність бізнесу.
Дипломований інженер Альбрехт Воесте передав посаду Голови Наглядової ради та Комітету акціонерів своїй наступниці д-ру Сімоні Багель-Тра. Цим він здійснив передачу влади у компанії від четвертого покоління сім’ї Хенкель п’ятому. Дипломований інженер Альбрехт Воесте став почесним головою групи компаній «Хенкель». Д-р Сімона Багель-Тра є першою жінкою, що обіймає посаду Голови Наглядової ради компанії, акції якої входять до індексу фондового ринку Німеччини Dax 30.
Після річних загальних зборів компанії «Хенкель», що відбулися 14 квітня, компанія Henkel Management AG була призначена одноосібним партнером з персональною відповідальністю компанії Henkel KGaA. У зв’язку з цим назву компанії було змінено на Henkel AG & Co. KGaA.
На дату річних загальних зборів акціонерів професор д-р Ульріх Ленер пішов у відставку, як і планувалося (у зв’язку з досягненням встановленого в компанії «Хенкель» пенсійного віку), і передав посаду Голови ради директорів Касперу Рорштеду. Відтоді цей датчанин є Головою Правління компанії Henkel Management AG.
У 2008 році компанія «Хенкель» придбала у Akzo Nobel підрозділи з виробництва клейових та електронних матеріалів, що раніше належали компанії National Starch. Завдяки цьому бізнес-підрозділ «Клейові технології» став підрозділом з найбільшим обсягом продажу у компанії. У першу чергу це придбання зміцнило позиції цього бізнес-підрозділу у сегментах клейових матеріалів для упаковки та деревини, а також у сегменті електроніки.
Компанія «Хенкель» придбала американську компанію The Dial Corporation, виробника пральних порошків, засобів для чищення та продуктів для догляду за тілом. Портфель продуктів включає тверде мило, рідке мило та гелі для душу у сегменті засобів для догляду за тілом, а також пральні порошки та освіжувачі повітря.
Компанія Cognis була продана консорціуму інвесторів.
На річних загальних зборах акціонерів д-р Ганс-Дітріх Вінкхауз пішов з посади Президента та головного виконавчого директора Henkel KGaA, передавши її д-ру Ульріху Ленеру.
Компанія «Хенкель» розширює свою діяльність, зокрема в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, за рахунок створення різноманітних спільних підприємств, стартапів та операцій з придбання компаній. У рамках спільного проекту компанії Henkel (China) Investment Co. Ltd та Шанхайського університету Джао Тонг (Shanghai Jiao Tong University) у Шанхаї був створений начальний центр з менеджменту.
Компанія «Хенкель» здійснює придбання всіх акцій компанії Loctite Corporation. Компанія Loctite є однією зі світових лідерів у галузі розроблення клейових матеріалів для професійного та побутового застосування клейових технологій для промислового виробництва. Клеї цього виробника є незамінними у роботі з мініатюрними деталями, наприклад, під час монтажу чіпів та мікросхем.
Завдяки придбанню компанії Loctite компанія «Хенкель» стала беззаперечним світовим лідером світового ринку клейових продуктів та технологій і покращила свою структуру продажу у США та решті країн світу. На сьогоднішній день бренд Loctite є найвідомішим брендом бізнес-підрозділу «Клейові технології».
Члени сім’ї Хенкель, як держателі звичайних акцій компанії, уклали нову угоду про порядок голосування між акціонерами на невизначений термін. Окремі підписанти цієї угоди не мають права вийти з неї до 2016 року. Новою угодою було передбачено, що сім’я Хенкель зможе зберігати довгостроковий контроль над часткою акцій з правом голосу у числі понад 50 відсотків.
Вперше було здійснено публічне розміщення звичайних акцій компанії «Хенкель» на біржах Франкфурта-на-Майні, Дюссельдорфа ( обидві – у Німеччині) та Швейцарії. Завдяки цьому звичайні акції компанії змогли придбати інвестори, що не були членами сім’ї Хенкель. Водночас було знижено номінальну вартість акції з 50 до 5 німецьких марок.
У липні 1995 року компанія «Хенкель» придбала компанію Schwarzkopf, яка відтоді входить до її складу. Завдяки цьому придбанню «Хенкель» спромоглася подвоїти обсяг продажу бізнес-підрозділу «Косметичні засоби». На сьогодні Schwarzkopf є одним з провідних брендів засобів для догляду за волоссям у світовому масштабі та найбільшим брендом у складі портфелю брендів «Хенкель».
Професор д-р Гельмут Зілер перейшов до Комітету акціонерів і передав свою посаду Президента та головного виконавчого директора д-ру Гансу-Дітріху Вінкхаузу.
Була створена компанія Cognis, дочірня компанія групи «Хенкель», що спеціалізувалася у сфері біотехнологій та екотехнологій (у 1994 році вона увійшла до складу Central Research).
Д-р Конрад Хенкель передав пост голови Наглядової ради та Комітету акціонерів Альбрехту Воесте, правнуку засновника компанії. Д-р Конрад Хенкель став Почесним головою компанії «Хенкель».
Компанія «Хенкель» розпочала впровадження на ринок Східної Європи різноманітних інвестиційних проектів та створила спільні підприємства у таких країнах, як Росія, Польща, Угорщина і Словенія.
Крім того, компанія «Хенкель» створила своє перше спільне підприємство у Китаї з компанією Shanghai Henkel Chemicals Ltd., ним став виробничий об’єкт у Гу Ланг Лу.
У 1986 році відбулися перші публічні загальні річні збори компанії Henkel KGaA у приміщенні мерії Дюссельдорфа. Була оприлюднена перша інформація для наших акціонерів.
11 жовтня компанія перетворилася на публічну і випустила привілейовані акції без прав голосу. У зв’язку з цим вперше було оприлюднено фінансовий звіт про діяльність компанії «Хенкель» у світовому масштабі.
Д-р Конрад Хенкель став головою Наглядової ради та Комітету акціонерів компанії Henkel KGaA. Він був останнім представником сім’ї Хенкель, який обіймав посаду Президента та генерального директора компанії. Президентом та головним виконавчим директором компанії став Гельмут Зілер.
1 січня компанія «Хенкель» з товариства з обмеженою відповідальністю (Henkel GmbH) перетворилася на Henkel Kommanditgesellschaft auf Aktien (KGaA) [акціонерне командитне товариство]. Було створено комітет акціонерів, який став керівним органом сімейної компанії «Хенкель».
У 51-річному віці раптово помер директор компанії д-р Йост Хенкель. Головою Правління компанії став його молодший брат, Конрад Хенкель. Саме завдяки йому сімейна компанія, яка до цього часу здійснювала діяльність в основному на ринку Німеччини, упродовж 60-х років перетворилась на концерн міжнародного масштабу.
З упаковки зникло зображення лева – логотипа компанії «Хенкель». На заміну йому прийшов новий логотип компанії – червоний овал.
Доктор Конрад Хенкель став генеральним директором компанії Henkel & Cie GmbH.
Темою першого рекламного ролика в історії телебачення Німеччини стала реклама порошку Persil.
У 1956 році професор Вернон Крібль представив клей «Loctite, рідку контргайку». Крібль пообіцяв, що цей клей вирішить проблему незатягнутих гайок та болтів у механізмах. Разом із своїм сусідом Полом Г. Хевілендом він заснував компанію American Sealants Company у Хартфорді, штат Коннектикут, США. У 1963 році цю компанію було перейменовано у Loctite Corporation.
У 1985 році компанія «Хенкель» придбала понад 25 відсотків звичайних акцій Loctite у сім’ї Крібль. Ця частка участі у капіталі цієї компанії була збільшена у декілька етапів і склала 35 відсотків у 1996 році. У 1997 році компанія «Хенкель» повністю придбала компанію Loctite. Нині Loctite є найбільшим
У 1951 році розпочато випуск порошку Pril, побутового засобу для миття посуду.
У компанії розпочав роботу д-р Конрад Хенкель, хімік, другий син д-ра Х’юго Хенкеля.
21 листопада сім’я Хенкель повернулася до компанії, а колишні члени Правління були реабілітовані з повним відновленням їхніх прав. 10 грудня компанія «Хенкель» здійснила реорганізацію Правління та Консультативного комітету.
На фотознімку зображена упаковка Poly Color зразка 1950 року. Компанія TheraChemie почала продаж цих рідких засобів для фарбування волосся у 1947 році. Компанія «Хенкель» увійшла у цей бізнес косметичних засобів шляхом придбання компанії TheraChemie у 1950 році.
Компанія «Хенкель» заснувала дитячий садок при заводі у районі Хольтхаузен м. Дюссельдорф (нині - Gerda-Henkel-KiTa).
У 1939 році доктор Віллі Манкот замінив Карла Августа Багеля, стан здоров’я якого погіршився, і перебрав на себе його функції генерального директора компанії Henkel & Cie GmbH та члена Правління компанії Henkel & Cie AG.
До складу керівництва компанії увійшли представники третього покоління сім’ї Хенкель. Доктор Х’юго Хенкель став членом новоствореного Консультативного комітету та Наглядової ради. Його син Йост, племінник Вернер Люпс та Карл Август Багель, зять Фріца Хенкеля-молодшого, стали членами правління.
Доктор Йост Хенкель, старший син доктора Х’юго Хенкеля, розпочав роботу в компанії. З 1942 року він керував компанією у складні часи Другої Світової війни. Саме він поклав початок розвитку компанії та її перетворенню з виробника прального порошку на великий концерн з виробництва хімічної продукції.
На початку року у віці 55-ти років пішов з життя доктор хімічних наук Фріц Хенкель-молодший. Трохи пізніше у 81-річному віці помер засновник компанії «Kommerzienrat» доктор Х’юго Хенкель-старший. Доктор Х’юго Хенкель став одноосібним керівником компанії.
У 1930 році компанія Schwarzkopf розпочала співпрацю з салонами-перукарнями.
У 1929 році компанія «Хенкель» розширила свій портфель продуктів, випустивши засіб для чищення промислового застосування Р3. Засоби Р3 дозволяють видаляти бруд або інші сторонні речовини з твердих поверхонь.
На початку року у підвальному приміщенні будівлі відділу упаковки у Хольтхаузені компанія «Хенкель» розпочала виробництво клеїв для внутрішніх потреб: Sula (клей для паперу), Desula (клей для картону) та Buba (клей для упаковки). Упродовж першого року було вироблено 123 тонни клеїв для внутрішніх потреб компанії. У 1923 році клей вперше був проданий сусідній компанії. З 1928 року компанія «Хенкель» розпочала експорт клеїв, в основному у сусідні європейські країни, а з 1929 року – в Австралію та Південну Америку.
Образ «Дами у білому» вперше з’являється у рекламній кампанії порошку Persil.
29 січня 1913 року компанія «Хенкель» заснувала свою першу дочірню компанію Henkel & Cie AG у м. Базель-Праттельн, Швейцарія. ДО 1923 року вона залишалась єдиною дочірньою компанією Henkel з заводом за межами Німеччини. Цей завод випускав і Henco, і Persil. Загальна площа цього об’єкта складала 9 161 м2. Упродовж першого року роботи обсяг продажів сягнув 1,5 мільйони швейцарських франків.
У 1907 році був випущений Persil, перший у світі пральний порошок активної дії, що став наріжним каменем успішного зростання компанії «Хенкель». Пральний порошок, який чистить та відбілює білизну без хлору, не лише позбавив хазяйок необхідності запирати білизну, що призводило до її зношування, але й покращив гігієну ведення домашнього господарства. Це стало дійсно суттєвим внеском компанії «Хенкель» у суспільний прогрес. Нині порошок Persil є пральним порошком №1 у Німеччині та одним з провідних брендів бізнес-підрозділу «Засоби для прання та чищення».
У 1903 році компанія Schwarzkopf випустила на ринок Shampoon (за ціною 20 пфенігів) – перший на німецькому ринку порошок для миття волосся. На його упаковці був зображений широко відомий нині логотип компанії – чорний силует голови. Успіх продукту Shampoon надихнув Ганса Шварцкопфа відмовився від аптечного бізнесу та поринути у виробництво та маркетинг
У 1898 році дипломований хімік Ганс Шварцкопф придбав компанію з виробництва лікарських препаратів, парфумерії та засобів для фарбування у Берлін-Шарлоттенбурзі. Компанія Schwarzkopf входить до складу концерну «Хенкель» з моменту її придбання у 1995 році. З 1898 року бренд Schwarzkopf є синонімом професіоналізму у догляді за волоссям, сучасних тенденцій, високої якості та інноваційного потенціалу. Завдяки цьому Schwarzkopf є ідеальним парасольковим брендом, що об’єднує чітко диференційовані портфелі продуктів, представлені як у сегменті споживчих товарів, так і у сегменті професійних засобів для перукарських салонів Schwarzkopf Professional.
У 1878 році з’явився перший пральний порошок з брендом компанії. Цей продукт, сода для відбілювання, став результатом власних наукових досліджень Фріца Хенкеля і був створений на основі легко розчинного силікату натрію та кальцинованої (зневодненої) соди. Того ж року компанія Henkel почала експортувати свою продукцію за кордон: 200 коробок Henkel’s Bleich-Soda та 200 фунтів Universal-Waschmittel були відправлені до Швейцарії.
Щоб закріпити успіх свого першого фірмового продукту Henkel’s Bleich-Soda (сода для відбілювання), у 1878 році Фріц Хенкель перевів свою компанію у Дюссельдорф. Спершу він орендував завод у районі Флінгерн, а у 1880 році збудував власний завод у районі Обербілк м. Дюссельдорф. У 1899 році Фріц Хенкель придбав земельну ділянку в Хольтхаузені, який на той час був передмістям Дюссельдорфа. Того ж року він розпочав будівництво заводів з виробництва відбілювальної соди та силікату натрію, котельні з цехами та адміністративної будівлі. У березні 1900 року компанія «Хенкель» була готова розпочати виробництво на новому місці.
26 вересня 1876 року 28-річний Фріц Хенкель разом із двома своїми партнерами заснував компанію Henkel & Cie у місті Аахен. Першим продуктом компанії став пральний порошок на основі силікату натрію під назвою Universal-Waschmittel. На відміну від усіх інших аналогічних продуктів, які на той час продавались на вагу, цей високоефективний пральний порошок був упакований у зручні для користування пакети.