Меню
Пошук

Чому «Хенкель»: «Дух Хенкель»

Перегляди:

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

3:04 min.

208482

Що ж відрізняє «Хенкель», як роботодавця, від інших компаній? Чого ми очікуємо від наших колег та партнерів? Які праці пропонує «Хенкель» своїм співробітникам? І як ми сприяємо побудові вашої кар’єри та професійному розвитку? Будемо раді відповісти на всі ваші запитання.

Працівників компанії «Хенкель» у всьому світі об’єднує одна ідея: ми – одна команда! Ми шукаємо колег, які поділяють наші прагнення та радо приймають нові виклики.

На що ви можете розраховувати, приєднавшись до команди «Хенкель»?

Ми прагнемо бути найкращими у всьому, що ми робимо. З-поміж інших нашу корпоративну культуру вирізняє підприємницький дух та незмінна готовність до змін. Інновації мають реальну цінність для наших клієнтів. Дотримання принципу стійкого розвитку завжди залишалось важливим фактором нашого успіху. Різноманітність знань та навичок працівників компанії є великою цінність та нашою конкурентною перевагою.

Вас це захоплює? Отже, ви мислите так само, як і ми!

  • Лідерство з використанням наших інновацій, брендів і технологій
  • Інновації
  • Різноманіття
  • Стійкий розвиток

Кажуть, що головне – не перемога, а участь. Але у компанії «Хенкель» завжди налаштовані на перемогу. Мотивація, амбітність та пристрасть – ці риси є спільними для наших працівників у всьому світі, незалежно від бізнес-підрозділу або посади.

Відкрийте для себе бренди наших бізнес-підрозділів!

Дехто каже, що робота має приносити задоволення. Працівники «Хенкель» люблять свою роботу: ми надихаємо один одного, спонукаємо до розвитку та пошуку нових непересічних задач. Співробітники «Хенкель» вважають, що зміни урізноманітнюють повсякденне життя. У своїй роботі ми завжди обираємо шлях змін та інновацій.

Продукції наших трьох бізнес-підрозділів – Adhesive Technologies «Клейові технології», Beauty Care «Косметичні засоби» та Laundry & Home Care «Засоби для прання та догляду за оселею» – довіряють мільйони людей у всьому світі. Запорукою цього успіху є робота команди талановитих професіоналів з досвідом, пристрастю та прагненням до перемоги. Об’єднані взаємоповагою, ми разом розвиваємо ринки і створюємо майбутнє.

Дізнайтеся більше про нашу компанію! 

Інновації є запорукою успіху нашого бізнесу: ми вивели на ринок перший засіб для прання, який одночасно очищує та відбілює, перший роликовий дезодорант, перший клей-олівець. Кожного дня, проявляючи креативність та сміливість, ми прагнемо реалізувати нашу мету – зробити компанію «Хенкель» світовим лідером у сфері брендів і технологій.

Ключ до успіху

Розробка інноваційних продуктів має стратегічне значення для компанії та є основою її комерційного успіху. Впродовж трьох останніх років близько третини нашої виручки було отримано завдяки продажу нових продуктів і технологій. Інновації забезпечують розвиток бізнесу та гарантують лояльність клієнтів і споживачів.

Провідні бренди Loctite (сегмент продуктів промислового призначення), Schwarzkopf (сегмент споживчих товарів) та Persil були створені на основі глибоких наукових знань та інноваційних технологій.

Додаткову інформацію про нашу діяльність у сфері Досліджень та розробок (R&D) можна отримати з річного звіту.

В компанії «Хенкель» працює більше 53 000 працівників. Останні новини про «Різноманіття та врахування індивідуальних особливостей» у нашому блозі.

Ми переконані в тому, що різноманіття є важливим фактором успіху в умовах глобальної конкуренції.

Ми з повагою ставимося до ваших індивідуальних особливостей і вважаємо їх цінним внеском у нашу корпоративну культуру. Ми надаємо вам свободу для самореалізації. В компанії «Хенкель» ми вважаємо, що це має стратегічне значення для нашого бізнесу. Розуміння та прийняття різних точок зору – основа для досягнення успіху.

Результати роботи та навички мають значення

Мета компанія «Хенкель» полягає у створенні найкращих команд, члени яких мають усі належні умови для розвитку потенціалу, поглиблення професійних знань та удосконалення навичок. В рамках корпоративної культури цей принцип має назву «Різноманіття та врахування індивідуальних особливостей».

Потреба у працівниках, які мислять на перспективу

Ми прагнемо, щоб усі наші працівники дотримувались принципу стійкого розвитку. Наші менеджери демонструють хороший приклад важливості стійкості. Тому це є невід’ємною частиною глобальної програми навчання працівників, яку ми пропонуємо. Наприклад, в компанії «Хенкель» більше 50 000 працівників пройшли відповідне навчання і стали Послами стійкого розвитку.

Ми також цінуємо працівників, які розуміють переваги дотримання принципу стійкого розвитку, зокрема тих, хто розуміє, як стійкий розвиток безпосередньо допомагає нам у досягненні наших бізнес-цілей.

Дізнайтеся більше про стійкий розвиток в «Хенкель».

З метою реалізації нашої стратегії стійкого розвитку ми зосереджуємо свою діяльність на шести основних сферах. Кожен інноваційний продукт має робити внесок у стійкий розвиток принаймні в одній із цих сфер.