Меню
Пошук

31 бер. 2021

Компанія «Хенкель» інвестує значні кошти у досягнення цілей сталого розвитку

«Хенкель» і його бренди охоче витрачають значну частину прибутку на досягнення цілей сталого розвитку, зменшення впливу на навколишнє середовище та раціональне використання ресурсів.

Про це під час експертного обговорення корпоративних екополітик, організованого журналом «Власть Денег» 31 березня, яке транслювали онлайн, заявила Ніна Домбровська, президент компанії «Хенкель» в Україні. Як відомо, українські бізнес-підрозділи глобального лідера з виробництва: косметичних засобів, засобів  для прання і догляду за оселею та клейових технологій, отримали визнання і компанію «Хенкель» в Україні було включено до переліку «ТОП-25 найкращих корпоративних екологічних ініціатив».
«Хенкель» постійно шукає інноваційні технології, інвестує кошти у нові рішення та розробки, щоб зменшити кількість пластику в пакуванні своїх брендів і повернути пластик у промислову переробку, створюючи замкнений цикл його обігу.
Ніна Домбровська навела приклади, як бренди «Хенкель» на практиці реалізували інноваційні ідеї зі зменшення емісії пластику та вилучення його із довкілля для повторної переробки.

«Ми працюємо над інноваційними ідеями для продуктів, які б взагалі не містили пластику. Один із таких проєктів — сухий шампунь із лінійки Nature Вox, який нещодавно з’явився на українському ринку. Це нестандартний підхід, адже всі звикли до рідких шампунів, які потрапляють до ванних кімнат у пластикових упаковках. Більш традиційні наші бренди, які також представлені на українському ринку, отримують пакування, яке практично повністю складається із переробленого пластику: пляшка лінійки Gliss на 97% із вторинного пластику, пакування лінійки Syoss — на 98%, пакування продукції бренда Nature Вox повністю складається із так званого соціального пластику, який зібраний з океанів та узбереж і потім перероблений на заводах “Хенкель”».

Нова лінійка Silan Naturals із сертифікатом Vegan Society має пакування із вторинного пластику, а сама упаковка підлягає переробці та здатна до природного біорозкладання. Продукція бренда Schauma Ocean Passion повністю упакована у перероблений пластик, вилучений з океанів.

Впровадження рішень з використання вторинного пластику — це також один зі способів, якими «Хенкель» досягає нульового вуглецевого сліду: використання переробленого пластику замість первинного дозволяє скоротити викиди СО2 на 80%.

Цілі «Хенкель» у галузі сталого розвитку та захисту клімату:

  • скоротити вуглецевий слід своєї виробничої діяльності на 65% до 2025 року. Разом із тим компанія підвищує свою енергоефективність і до 2030 року отримуватиме весь обсяг електроенергії для потреб виробництва лише з відновлюваних джерел енергії. Так «Хенкель» робить свій внесок для реалізації цілей Паризької кліматичної угоди;
  • «Хенкель» прагне максимально ефективно використовувати свої бренди та технології у світових масштабах, щоб споживачі та постачальники також мали змогу робити свій внесок у скорочення обсягу викидів СО2. Завдяки зусиллям «Хенкель» партнери компанії та клієнти  могли протягом 5-річного періоду до 2020 року скоротити обсяг викидів СО2 на більш ніж 55 млн тонн. Технологічні рішення «Хенкель» підпорядковані меті досягти скорочення викидів СО2 до 2025 року обсягом 100 млн тонн;
  • активний перехід до економіки замкненого циклу: до 2025 року весь обсяг використовуваної упаковки брендів «Хенкель» має бути придатним до перероблення або вторинного використання. Станом на кінець 2020 року вже близько 89% обсягу упаковки, яка використовується для брендів компанії, придатні до повторного перероблення або вторинного використання.

Внесок «Хенкель» в Україні у досягнення цілей сталого розвитку глобальної компанії

В Україні компанія має чотири заводи з виробництва продукції для будівництва, де також реалізовано ряд інновацій:

  • модернізація заводу «Хенкель Баутехнік» (Україна) у Вишгороді поблизу Києва: оновлення торкнулись освітлення на дільниці сушіння піску — це підвищило якість освітлення й енергоефективність заводу;
  • задля оптимізації використання природних ресурсів на всіх об’єктах «Хенкель» в Україні здійснено реновацію систем водопостачання та водовідведення;
  • для зменшення викидів вихлопних газів від автомобілів під час складських робіт оновлені заводські склади: модернізовані приміщення та система складування — це прискорює складські та логістичні процеси, що скорочує кількість  викидів  вихлопних газів в атмосферу;
  • на заводі у місті Олешки реалізовано проєкт із заміні покрівлі на складі та ділянці сушіння піску на високоміцну прозору покрівлю. Це помітно зменшило споживання електроенергії у світлий час доби. Аналогічний енергоощадний проєкт з модернізації освітлення був реалізований на сухому виробництві на заводі у місті Балаклія;
  • завод у Миколаєві — піонер серед заводів «Хенкель Баутехнік» (Україна) — першим повністю перейшов на використання електричних навантажувачів, що дозволило суттєво скоротити викиди у повітря відпрацьованих газів від двигунів.  На усіх заводах, складах та у логістичних підрозділах компанії в Україні відбувається поетапний перехід на навантажувачі й іншу техніку із електричним приводом.