Відкрийте для себе бренди та технології наших бізнес-підрозділів «Henkel Клейові технології» Henkel Adhesive Technologies і «Henkel Споживчі бренди» Henkel Consumer Brands.
Створення розумнішої упаковки
Ми сприяємо розвитку циркулярної економіки, створюючи розумнішу упаковку на користь людей і планети.
Упаковка наших споживчих товарів виконує багато різних функцій. Вона забезпечує гігієнічність та безпеку продуктів, захищає товари під час транспортування, надає місце для необхідної споживчої інформації, а також відіграє важливу роль у процесі ухвалення рішення про купівлю завдяки привабливому дизайну.
Наша мета — створювати упаковку з максимально сталих матеріалів, використовуючи мінімальну кількість пакувальних матеріалів — усе це без шкоди для високої якості, ефективності та безпеки, яких очікують споживачі. Для досягнення цієї мети наші інженери з упаковки тісно співпрацюють із партнерами по всьому ланцюгу створення вартості, застосовуючи передові методи дизайну, сучасні технології виробництва та сталу сировину. Компанія «Хенкель» зосереджує свої зусилля на просуванні прогресу в трьох ключових напрямах.
Наша стратегія підтримки циркулярної економіки в пакуванні базується на трьох основних засадах:
Наш бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечує збереження високоякісних матеріалів в обігу та перетворює відходи на цінні ресурси. Поєднуючи наші знання матеріалів з інноваційними технологіями, ми пропонуємо рішення, що відіграють важливу роль у переході до циркулярної економіки та сприяють переосмисленню промислового дизайну та виробництва. Наш підхід до сприяння циркулярній економіці ґрунтується на таких аспектах.
Прогрес у сфері сталої упаковки можливий лише за умови співпраці організацій на всіх етапах ланцюга створення вартості упаковки. Експерти «Хенкель» беруть участь у декількох міжгалузевих ініціативах, щоб стимулювати інновації у розробці упаковки та шукати ефективні рішення, які можна масштабувати. «Хенкель» також об’єднала зусилля з різними організаціями, що працюють над покращенням інфраструктури переробки, щоб забезпечити циркулярну економіку. У багатьох регіонах, особливо в країнах, що розвиваються, відсутні належні системи для переробки пакувальних матеріалів. Ми переконані, що партнерства в ланцюгу створення вартості — єдиний шлях гарантувати, що упаковка нашої продукції може бути перероблена або повторно використана після споживання продукту.
Компанія «Хенкель» активно підтримує міжгалузеві ініціативи у сфері сталого пакування. Наша участь у Global Commitment Initiative фонду Ellen MacArthur, який об’єднує різних учасників ланцюга пластмас для формування майбутнього пластмас і стимулювання циркулярної економіки, є важливим прикладом нашого залучення. Серед інших ініціатив — U.S. Plastics Pact і CEFLEX.
Plastic Waste Coalition of Action була створена у 2020 році на базі Consumer Goods Forum (CGF). У цій коаліції «Хенкель» співпрацює з 43 іншими компаніями на основі «Золотих правил дизайну» (Golden Design Rules) для розробки більш циркулярного підходу до дизайну та переробки пластикової упаковки у споживчій галузі.
Компанія «Хенкель» також активно підтримує Бізнес-коаліцію за Глобальний договір про пластмаси (Business Coalition for a Global Plastics Treaty) в межах Договору ООН про забруднення пластиком. Разом із понад 170 іншими світовими компаніями ми беремо участь у багатосторонньому процесі, спрямованому на укладання глобальної угоди про стале використання, відновлення та перероблення пластмас до 2026 року, що буде ратифікована та впроваджена у світі.
Ми також співпрацюємо з різними компаніями для вдосконалення інфраструктури переробки і забезпечення циркулярної економіки. Співпраця з торговими партнерами має для нас велике значення у просуванні дієвої циркулярної економіки, зокрема це стосується нашого членства у Forum Rezyklat.
Наша співпраця із Circular Valley спрямована на підтримку циркулярної економіки та налагодження зв’язків із локальними та міжнародними компаніями, стартапами, інкубаторами й аналітичними центрами. Цей неприбутковий фонд, що розташований у Вупперталі (Німеччина), працює між галузями та технологіями для замкнення матеріальних циклів у наявних ланцюгах створення вартості, розробки політичних рекомендацій і постійного інформування громадськості про циркулярну економіку. У межах Ініціативи з переробки аерозолів Великої Британії, яку очолює неприбуткова організація Alupro, ми співпрацюємо з іншими компаніями для досягнення національного 50%-го рівня переробки аерозолів до 2030 року.
Через використання барвника (вуглецю) чорна пластикова упаковка створює складнощі для ланцюга переробки. У 2019 році компанія «Хенкель» і постачальник Ampacet, світовий виробник маткових сумішей, розпочали спільну роботу над інноваційним рішенням для чорної пластикової упаковки, яка розпізнається в автоматичному процесі сортування і є повністю перероблюваною. У новому пакувальному матеріалі використовується альтернативний чорний барвник без вуглецю, що дозволяє повертати пляшки у ланцюг створення вартості після використання. Інститут Cyclos-HTP, який спеціалізується на класифікації, оцінці та сертифікації перероблюваності упаковки та продукції, підтвердив, що пляшки Henkel, забарвлені чорним без вуглецю, повністю розпізнаються та сортуються.
Два найбільш нагальних виклики на шляху до циркулярної економіки упаковки — це покращення збирання та сортування споживчих відходів і наявність достатньої інфраструктури для збирання, сортування та переробки. З вересня 2020 року компанія «Хенкель» є учасником ініціативи HolyGrail 2.0, до якої входять понад 132 компанії й організації. Ця ініціатива використовує цифрові водяні знаки для покращення переробки упаковки.