Ознайомтеся з інформацією про бренди наших підрозділів: «Adhesive Technologies» та «Consumer Brands».

Cталий розвиток Стратегія
Ми прагнемо створювати більшу цінність для наших акціонерів, успішно розвивати наш бізнес у відповідальний спосіб.
Ознайомтеся з інформацією про бренди наших підрозділів: «Adhesive Technologies» та «Consumer Brands».
МенюМи прагнемо створювати більшу цінність для наших акціонерів, успішно розвивати наш бізнес у відповідальний спосіб.
Займаючи лідерські позиції у сфері сталого розвитку, ми прагнемо першими впроваджувати нові рішення і при цьому, як і раніше, здійснювати свою діяльність з належною відповідальністю та примножувати економічний успіх компанії.
МенюНові моделі бізнесу та співробітництва, створення унікальних вражень для клієнтів, розумне використання даних і технологій: ми формуємо ринки майбутнього за допомогою цифровізації.
МенюНаша служба зв’язків зі ЗМІ пропонує журналістам найсвіжіші Пресрелізи та довідкову інформацію з різноманітних питань, а також зображення та відеоматеріали для завантаження.
МенюМи реалізовуємо широкий пакет допомоги під час війни – це вияв нашої щирої солідарності з українцями і прагнення допомогти у протистоянні гуманітарній катастрофі внаслідок війни.
З огляду на необхідність скоротити викиди та декарбонізувати економіку ми прагнемо до 2040 року набути статусу позитивної щодо клімату компанії, досягаючи значного прогресу у власній виробничій діяльності й інших ланках свого ланцюжка створення вартості. Рухаючись до цієї мети, ми робимо активний безпосередній внесок у захист клімату.
Викиди вуглекислого газу й інших парникових газів, що утворюються внаслідок діяльності людини, призводять до дедалі більших кліматичних змін і глобального потепління. Збільшенню викидів сприяють також наші спосіб життя й економічні системи. Водночас так званий глобальний кліматичний баланс є обмеженим.
Паризька угода, укладена в межах Рамкової конвенції ООН про зміну клімату, – це зобов’язання міжнародної спільноти утримати глобальне потепління в рамках менше ніж 2 градуси за Цельсієм понад доіндустріальний рівень і спрямувати зусилля на обмеження зростання температури 1,5 градусами за Цельсієм. Щоб досягти таких показників, необхідно до 2050 року зменшити викиди вуглекислого газу.
Компанія «Хенкель» підтримує зобов'язання щодо обмеження зростання температури 1,5 градусами Цельсія та вважає це важливою передумовою добробуту більш ніж 20 мільярдів осіб межах ресурсів нашої планети у 2050 році.
Є три ключові важелі, якими слід скористатися, аби зупинити збільшення світових викидів і забезпечити їхнє необхідне скорочення:
Враховуючи необхідність скоротити викиди та декарбонізувати економіку, «Хенкель» прагне до 2040 року стати позитивною щодо клімату компанією у своїй виробничій діяльності та досягти значного прогресу в інших ланках ланцюжка створення вартості. Рухаючись до цієї мети, ми робимо активний безпосередній внесок у захист клімату.
Ми зосереджуємо увагу на власному виробництві, на яке можемо безпосередньо впливати. Крім того, ми бажаємо застосувати ключові важелі впливу у своєму ланцюжку створення вартості, де є значний потенціал щодо зменшення викидів CO2.
Вуглецевий слід виробничої діяльності «Хенкель» становить приблизно 535.000 метричних тонн CO2 й утворюється за рахунок палива, яке ми використовуємо (сфера 1), та закупленої нами енергії (сфера 2), зокрема електроенергії.
Ми прагнемо скоротити вуглецевий слід своєї виробничої діяльності на 65 відсотків до 2025 року і на 75 відсотків до 2030 року (порівняно з базовим 2010 роком). З цією метою ми постійно підвищуємо свою енергоефективність і використовуємо більше енергії, зокрема електроенергії, з відновлювальних джерел.
Щоб підтримати рух до своєї довгострокової мети – втричі підвищити енергоефективність до 2030 року, ми визначили конкретні цільові показники своєї виробничої діяльності. Ми хочемо до 2030 року зменшити використання енергії на 50 відсотків у розрахунку на тонну продукції порівняно з базовим 2010 роком.
На додаток до цільових показників підвищення ефективності ми бажаємо до 2030 року отримувати 100 відсотків електроенергії для виробничих потреб лише з відновлювальних джерел енергії.
Щоб реалізувати цільовий показник – 100 відсотків електроенергії, отриманої з відновлювальних джерел, важливо враховувати відмінності в законодавстві й інфраструктурі, а також рівень регулювання та кліматичні умови в кожній країні, де ми працюємо. Тому ми дотримуємося гнучких, орієнтованих на конкретну країну підходів і використовуємо портфель варіантів. З огляду на це у переході на відновлювальну енергію ми спираємося на поєднання трьох моделей:
Послідовно перетворюючи наші виробничі майданчики, поєднуючи описані раніше моделі, ми враховуємо індивідуальні умови, а також відповідні енергетичні потреби кожного майданчика.
На шляху до перетворення на позитивну щодо клімату компанію у 2020 році «Хенкель» підписала великомасштабну угоду про купівлю віртуальної енергії (Virtual Power Purchase Agreement, VPPA) у США, де неможливо забезпечити свої потреби в електроенергії шляхом генерації в місці виробництва або прямої закупівлі. Ми зобов'язалися купувати 50 відсотків енергії, виробленої на новій вітряній електростанції в окрузі Бі, штат Техас. Погоджена потужність дорівнює 100 відсоткам електроенергії, яку ми використовуємо під час своєї діяльності в США на більш ніж 30 виробничих майданчиках.
До 2040 року ми бажаємо замінити решту викопного палива, що використовується у виробничій діяльності, нейтральними до клімату альтернативами, такими як біогаз або газ, отриманий конверсією CO2. Ми також прагнемо постачати третім сторонам надлишки безвуглецевої енергії, не потрібні компанії для власних потреб. Таким чином, ми запобігаємо викидам, спричиненим своєю діяльністю, а також надамо можливість третім сторонам запобігати потенційним викидам, використовуючи чисту енергію.
Загалом виробнича діяльність залишає лише близько одного відсотка вуглецевого сліду вздовж ланцюжка створення вартості. Використання нашої продукції становить приблизно дві третини, а сировини – приблизно одну чверть вуглецевого сліду. Тут ми бачимо великий потенціал для скорочення викидів і значного внеску в захист клімату.
Наша мета – разом зі споживачами, клієнтами та постачальниками зменшити на 100 мільйонів тонн викиди CO2 протягом десятирічного періоду (з 2016 до 2025 року включно).
Нашу продукцію використовують у домашніх господарствах і промислових процесах мільйони разів щодня. Як показує наш аналіз, найбільший вплив на вуглецевий слід має етап використання продукції.
З огляду на це ми хочемо скористатися потенціалом наших брендів і технологій та передати такий досвід, щоб допомогти клієнтам і споживачам зменшити викиди CO2.
Реалізація нашої мети включає два підходи. Завдяки співпраці ми хочемо допомогти зменшити викиди (так звані викиди у сфері 3). Крім того, ми бажаємо допомогти клієнтам запобігти утворенню викидів CO2 шляхом використання наших продуктів і технологій (так звані викиди у сфері 4). Використовуючи наші бренди та технології, ми виробляємо продукти, спосіб застосування яких безпосередньо пов’язаний із використанням енергії, зокрема мийні засоби, гелі для душу або термоплавкі клеї. Ми прагнемо забезпечити ефективне використання енергії за рахунок інновацій, які зменшують споживання енергії та пов'язаний із цим вуглецевий слід. Перш за все, ми будемо заохочувати відповідальну поведінку під час використання наших продуктів шляхом цільової комунікації.
Одним із прикладів є ініціатива бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» «Be smarter. Save water» («Будь розумнішим. Економ воду»). Вона була започаткована у 2016 році. Ця ініціатива охоплює наші бренди Schauma, Fa та Theramed і має на меті підвищити обізнаність споживачів про відповідальне використання води як важливого ресурсу. Використання меншої кількості гарячої води дозволяє зменшити викиди CO2. Ініціатива включає розміщення інформації на упаковці товару та відповідному вебсайті. На вебсайті споживачі можуть підрахувати свій щоденний обсяг використання води та побачити переваги, наприклад, скорочення тривалості приймання душу. Дослідження показують позитивні результати, яких можна досягти завдяки підвищенню обізнаності споживачів: якби споживачі нашої продукції скоротили тривалість приймання душу в середньому на 15 відсотків, то можна було б щороку економити понад 200 000 метричних тонн викидів CO2.
Зниження температури води під час прання одягу також сприяє зменшенню споживання енергії та викидів CO2. Завдяки постійній співпраці з партнерами у сфері досліджень і розробок, а також значним інвестиціям у нові формули ми пропонуємо споживачам досягати чудових результатів прання у разі використання дедалі більш концентрованих доз мийних засобів за нижчих температур або навіть у холодній воді. Ми підвищуємо обізнаність про необхідність економити енергію, розміщуючи логотип «Be sustainable. Wash cold» («Будь екологічно відповідальним. Пери в холодній воді») на упаковці порошку для прання, щоб привернути увагу споживачів до цієї теми. Потенціал для економії величезний: якщо у разі використання потужних мийних засобів не нагрівати воду для прання будь-якої порції завантаженої білизни, можна запобігти виділенню понад семи мільйонів метричних тонн CO2 щороку.
Щодо важелів, визначених нами вздовж ланцюжка створення вартості, ми поставили за мету разом із нашими клієнтами, споживачами та постачальниками заощадити 100 млн метричних тонн CO2 протягом десятирічного періоду (з 2016 до 2025 року включно). Раніше ми планували допомогти нашим клієнтам і споживачам зекономити 50 млн метричних тонн CO2 до 2020 року. Для цього ми розробили портфель економії CO2. Оцінка внесків у портфель базується на стандартизованому процесі для всієї компанії, який встановлює критерії вибору продуктів і розрахунку викидів CO2. Ми узагальнили кілька прикладів нашої продукції та технологій за шістьма групами. Що стосується продукції, яка продавалася у період 2016 і 2020 років, ми надали можливість нашим клієнтам і споживачам зменшити викиди CO2 більше ніж на 55 млн метричних тонн. У майбутньому плануємо оцінити додаткові сфери
Енергоощадні фасади будівель
Наші теплоізоляційні композиційні системи для фасадів будівель допомагають зменшити споживання енергії завдяки зменшенню втрат тепла. Крім того, наші покриття «прохолодна покрівля», які відбивають на 87 відсотків більше сонячного світла, ніж звичайні покрівельні матеріали, зменшують споживання енергії, оскільки потрібно менше кондиціонерів.
Легкі конструкції транспортних засобів
Ми підтримуємо наших промислових клієнтів, пропонуючи рішення для легких автомобільних конструкцій. Йдеться про попередні обробки металевих поверхонь, що дозволяють поєднувати сталь і алюміній, а також рідкі звукоізоляційні засоби та технології 3D-армування. Такі рішення сприяють зменшенню ваги шасі та підвищенню ефективності використання палива.
Ефективніша генерація відновлювальної енергії
Наші електропровідні клеї дозволяють виробникам фотоелектричних модулів підвищити ефективність сонячних панелей. У кожен модуль можна встановити більше сонячних елементів, а також зменшити втрати провідності всередині модуля. Це дозволяє модулям генерувати більше відновлювальної енергії.
Reparatur und Sanierung
Mit unseren Produkten für industrielle Beschichtung können unsere Kunden Maschinen wie beispielsweise Pumpen vor Verschleiß schützen und die Lebensdauer verlängern. Solche Maschinen laufen oft kontinuierlich, was zu Abrieb und Korrosion und damit zu Produktionsausfällen führen kann. Mit diesen Beschichtungen können unsere Kunden so die Betriebseffizienz ihrer Maschinen steigern, indem sie die Lebensdauer verlängern und den Energieverbrauch reduzieren.
Ремонт і реновація
Наші промислові покриття дозволяють клієнтам захищати від зносу насоси та продовжувати термін їхньої служби. Такі механізми часто експлуатують постійно, що може спричинити стирання та корозію, а це призведе до простою виробництва. Завдяки нашим покриттям клієнти можуть підвищити експлуатаційну ефективність за рахунок зменшення споживання енергії або можливості більш тривалого використання механізмів.
Розумна заміна матеріалів
Наші клеї дають можливість використовувати дерев'яні панелі замість бетону в будівельній галузі. Цю технологію застосовують у перехресно-ламінованій деревині (Cross-Laminated Timber, CLT) – будівельному матеріалі, виготовленому з трьох і більше шарів деревини. Використання CLT може замінити бетон, для виготовлення якого використовується більше енергії та виділяється більше CO2.
Менше споживання гарячої води
Ми допомагаємо споживачам, надаючи продукти, які можуть зменшити споживання енергії для підігріву води, а також пов'язані з цим викиди CO2. Використовуючи наші продукти для прання та догляду за оселею – пральний порошок Colour Catcher і засіб для посудомийних машин Somat, споживачі можуть досягти чудового результату при меншій кількості циклів. А кондиціонери та сухі шампуні від бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» не потребують споліскування теплою водою.
Сировина, яку ми купуємо, має вирішальний вплив на вуглецевий слід вздовж ланцюжка створення вартості. Таким чином, зобов’язання стати позитивною щодо клімату компанією ми розділяємо зі своїми партнерами та постачальниками. Ми очікуємо, що вони також зроблять свій внесок у зменшення викидів CO2 по всьому ланцюжку створення вартості. Ми ставимо амбітну мету – до 2030 року зменшити вуглецевий слід від сировини й упаковки, які використовуємо, на 30 відсотків на тонну продукції порівняно з базовим 2017 роком.
Для подальшого зменшення викидів ми проаналізували свій портфель, щоб зрозуміти, де вуглецевмісну сировину можна замінити альтернативами з низьким вмістом вуглецю.
Пальмова (ядерна) олія є ключовою сировиною для продукції «Хенкель». Проте вирощування олійної пальми може призвести до вирубки первинних або вторинних дощових лісів, які мають значну екологічну цінність, оскільки поглинають великі обсяги діоксиду вуглецю, а також до знищення торф’яних земель. Наприклад, осушення таких територій спричиняє значні викиди вуглекислого газу. Тому наша мета до 2025 року – всю пальмову та пальмовоядрову олію, яку ми використовуємо в нашій продукції, купувати у постачальників, що забезпечують її стале вирощування згідно з моделлю балансу маси Круглого столу з питань сталої пальмової олії (Roundtable on Sustainable Palm Oil, RSPO). У такий спосіб ми прагнемо запобігти діяльності, яка призводить до збільшення викидів вуглекислого газу під час виробництва пальмової (пальмовоядрової) олії. Сертифікована RSPO пальмова олія приблизно на 35 відсотків зменшує вплив парникових газів порівняно з несертифікованою.
Щоб максимізувати зусилля, спрямовані на зменшення викидів вуглекислого газу вздовж ланцюжка створення вартості, компанія «Хенкель» зосереджує увагу на технологіях, які все ще перебувають на стадії розробки, проте мають величезний потенціал використання тимчасових або місцевих енергетичних піків. Однією із таких технологій є «power-to-X», яка дозволяє використовувати CO2 для досягнення позитивних результатів і, як очікується, протягом наступних 15 років буде готова до широкомасштабного технічного застосування. Технологію розробляють у межах державного дослідного проєкту, який підтримують кілька компаній. «Хенкель» також планує підтримати його.
Ця технологія передбачає використання енергії, отриманої з відновлювальних джерел, та наступну реакцію CO2 з іншими хімічними елементами з метою перетворення енергії.
В технології «power-to-X» енергію використовують для електролізу води та зберігають у вигляді водню. “X” означає різні цінні сировинні матеріали, на які можна перетворити водень в поєднанні з діоксидом вуглецю – газове паливо, синтетичне паливо або хімічну сировину, наприклад поверхнево-активні речовини або пластмаси. Якщо така сировина вироблена з CO2, що утворюється в результаті промислової діяльності, вона є кліматично нейтральною. Якщо як ресурс використовують CO2 з атмосфери, то така сировина буде позитивною щодо клімату.
Ця технологія відкриває нові можливості. По-перше, ми можемо використовувати у виробництві (охолоджувальні розпилювальні вежі, електростанції) газоподібне паливо, отримане за технологією «power-to-X». По-друге, ми можемо замінити сировину з високим вмістом вуглецю отриманими за цією технологією сировинними матеріалами.
Широке застосування технології «power-to-X» може сприяти значному скороченню викидів CO2 в атмосферу та зменшити вуглецевий слід нашого ланцюжка створення вартості в майбутньому. У довгостроковій перспективі ця технологія могла б навіть вилучати з атмосфери більше CO2, ніж викидається в неї, що матиме загальний позитивний вплив на клімат планети.
Однією з технологій, яку ми впроваджуємо в наші бізнес-операції в межах просування до екологічно сталої мобільності, є використання звичайних двигунів внутрішнього згоряння, що працюють на стисненому природному газі (СПГ), який в основному складається з метану. При згорянні СПГ виробляється найменша кількість CO2 порівняно з іншими типами палива. У 2019 році наш бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» реалізував пілотний проєкт, в якому задіяв вантажівку, що працює на СПГ, для перевезень в обидва кінці між Сербією та Австрією. На цьому маршруті вантажівка на СПГ виділяє на 15% менше викидів CO2 порівняно з вантажівкою на дизельному паливі. Після успішного завершення пілотного проєкту ще дві вантажівки переведені на СПГ у 2020 році.
Спираючись на довгострокові цілі, компанія «Хенкель» визначила власні науково обґрунтовані цільові показники скорочення викидів, визнані Ініціативою науково обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative, SBTi). Ініціатива науково обґрунтованих цільових показників Глобального договору ООН, Інституту світових природних ресурсів (WRI), Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) і Проєкту з розкриття інформації про викиди вуглецю (CDP) має на меті заохочувати компанії визначати такі цільові показники.
У березні 2020 року науково обґрунтовані цільові показники компанії «Хенкель» були схвалені Ініціативою як такі, що відповідають рівням, необхідним для досягнення цілей Паризької кліматичної угоди. Схвалені Ініціативою цільові показники:
Цільові показники викидів парникових газів від виробничої діяльності компанії «Хенкель» (сфери 1 та 2) узгоджуються зі скороченням викидів, необхідним для обмеження зростання температури на 1,5 градуси за Цельсієм – найамбітнішою метою Паризької угоди.
Цільові показники викидів від ланцюжка створення вартості «Хенкель» (сфера 3) задовольняють вимоги амбітних цілей ланцюжка створення вартості, встановленим Ініціативою науково обґрунтованих цільових показників (SBTi), тобто відповідають кращій сучасній практиці.