Щоб по-справжньому зрозуміти, треба по-справжньому слухати. Саме тому компанії прагнуть вести діалог із зацікавленими в них особами. Відкритий підхід до обміну поглядами й ідеями допомагає зрозуміти, яким чином змінюються очікування різних зацікавлених груп. Незалежно від того, в який спосіб це роблять компанії – залучають фокусні групи, проводять опитування чи беруть участь у форумах, їм необхідно зібрати ідеї, які стануть відповідями на погляди й пріоритети зацікавлених осіб, і реалізовувати ці ідеї кожного дня.
Обговорення, заохочення, участь
У компанії Henkel впроваджено підхід до стійкості, який сформовано нашим спілкуванням із зацікавленими особами. Ми впевнені, що лише постійний відкритий діалог з усіма групами, які зацікавлені в нашому бізнесі, є ключем до розуміння того, що ми працюємо з найбільш важливими проблемами. Завдяки безпосередньому спілкуванню, участі в багатосторонніх ініціативах і підтримці платформ для діалогу ми досягаємо своїх цілей щодо обміну унікальними знаннями та збору ідей, а потім поєднуємо це в наших продуктах, послугах і господарській діяльності. Ми прагнемо розуміти тих, хто в нас зацікавлений. Тому ми справді слухаємо.
Діалог із зацікавленими особами
Взаємодія із зацікавленими особами й суспільними групами є найважливішим компонентом підходу компанії Henkel до стійкого розвитку. Саме цьому ми беремо участь у декількох платформах для діалогу і програмах, які пов’язано зі стійким розвитком.
Такий відкритий обмін інформацією є основою для взаєморозуміння й можливістю для суспільного визнання наших підприємницьких рішень. До того ж, цей діалог є джерелом нових ідей. Він суттєво впливає на процес нашого керування інноваційною діяльністю, ризиками й створює основу для подальшого розвитку в галузі стійкого розвитку й звітності щодо нього.
Ми ведемо постійний діалог зі споживачами, клієнтами, постачальниками, співробітниками, зацікавленими особами, місцевими спільнотами, рейтинговими агенціями й аналітичними фірмами, урядовими органами, неурядовими організаціями (NGO), політиками, навчальними установами й науковцями.
Зробити внесок може кожен
Найбільший вплив на довкілля чинить саме застосування споживчого продукту. Тому дуже важливо розповідати людям про відповідальне ставлення до довкілля. Саме для цього виробники, роздрібні торговці й дистриб’ютори об’єднують свої зусилля, щоб надавати своїм клієнтам важливу інформацію про безпечні продукти, й заохочують їх відповідально користуватися цими продуктами.
Разом із нашими партнерами ми показуємо споживачам, як їм зменшити шкідливі викиди без шкоди їхньому добробуту. Наприклад, 2017 року компанії Henkel і німецька мережа аптек Rossmann провели кампанію, у якій вони представили калькулятор цифрового сліду. Споживачі відповідають на декілька запитань, щоб дізнатися, як впливає на довкілля те, як вони їдять, живуть і відпочивають. Потім вони можуть порівняти свій вплив на довкілля з середнім показником своєї країни.