ПРОГРАМИ Й ПАРТНЕРСТВА

initiatives-and-partnerships-2

Очікування щодо соціальної й екологічної відповідальності постійно змінюються. Тому компанії покладаються на відкритий діалог зі спільнотами, постачальниками, клієнтами й багатьма іншими зацікавленими особами, щоб обов’язково надати відповіді на найважливіші запитання.

Щоб по-справжньому зрозуміти, треба по-справжньому слухати. Саме тому компанії прагнуть вести діалог із зацікавленими в них особами. Відкритий підхід до обміну поглядами й ідеями допомагає зрозуміти, яким чином змінюються очікування різних зацікавлених груп. Незалежно від того, в який спосіб це роблять компанії – залучають фокусні групи, проводять опитування чи беруть участь у форумах, їм необхідно зібрати ідеї, які стануть відповідями на погляди й пріоритети зацікавлених осіб, і реалізовувати ці ідеї кожного дня.


Обговорення, заохочення, участь

У компанії Henkel впроваджено підхід до стійкості, який сформовано нашим спілкуванням із зацікавленими особами. Ми впевнені, що лише постійний відкритий діалог з усіма групами, які зацікавлені в нашому бізнесі, є ключем до розуміння того, що ми працюємо з найбільш важливими проблемами. Завдяки безпосередньому спілкуванню, участі в багатосторонніх ініціативах і підтримці платформ для діалогу ми досягаємо своїх цілей щодо обміну унікальними знаннями та збору ідей, а потім поєднуємо це в наших продуктах, послугах і господарській діяльності. Ми прагнемо розуміти тих, хто в нас зацікавлений. Тому ми справді слухаємо.


Діалог із зацікавленими особами

Розуміння та відстеження соціальних вимог, які висувають до нашої компанії різні заінтересовані сторони, є ключовим компонентом нашого управління сталим розвитком. До них належать наші клієнти, споживачі, постачальники, ділові партнери, працівники, акціонери, інвестори, сусіди та місцеві громади, асоціації та неурядові організації (НУО), наукові кола, а також політики та державні органи влади.

Щоб краще зрозуміти очікування та погляди наших заінтересованих сторін і вести більш цілеспрямований діалог, орієнтований на конкретні рішення, ми використовуємо спеціальні опитування та постійно відстежуємо думки на декількох рівнях: у прямому діалозі, у багатосторонніх ініціативах і  через діалогові платформи. Співпраця з неурядовими організаціями та лідерами громадської думки дає нам розуміння глобальних викликів і дає змогу реагувати на проблеми на ранніх стадіях. Діалог із заінтересованими  сторонами є ключовим елементом наших підходів до інновацій та управління ризиками, а також допомагає нам постійно розвивати нашу стратегію сталого розвитку та звітність.


Діалог із заінтересованими сторонами лежить в основі стратегії сталого розвитку

Ми ведемо інтенсивний діалог із заінтересованими сторонами на постійній основі, щоб розуміти їхні очікування від нас і виправдовувати їх.

Розробляючи нашу стратегію сталого розвитку, ми продовжуємо використовувати результати комплексного опитування заінтересованих  сторін, проведеного у 2021 році. Опитування підтвердило важливість інтеграції питань сталого розвитку в усі наші види діяльності для наших цільових груп і показало, що наші заінтересовані сторони вважають, що компанія «Хенкель» має хороші можливості для вирішення питань сталого розвитку.

У 2022 році ми працювали з міжнародними партнерами над подальшим розвитком нашої стратегії сталого розвитку. Наприклад, ми співпрацювали з міжнародною агенцією для проведення більш комплексного аналізу наших сильних сторін і потенціалу розвитку з метою підтримки ефективної реалізації нашої стратегії сталого розвитку.


Співпраця в межах та за межами ланцюга створення цінності

Ми переконані, що можемо сприяти сталим змінам, лише налагоджуючи міцні партнерські стосунки вздовж усього нашого ланцюга створення цінності: від закупівлі сировини та пакувальних матеріалів упродовж усього шляху до нашої компанії, включаючи виробництво, логістику та використання нашої продукції споживачами, а також її повторне використання в матеріальних циклах.

Зробити внесок може кожен

Найбільший вплив на довкілля чинить саме застосування споживчого продукту. Тому дуже важливо розповідати людям про відповідальне ставлення до довкілля. Саме для цього виробники, роздрібні торговці й дистриб’ютори об’єднують свої зусилля, щоб надавати своїм клієнтам важливу інформацію про безпечні продукти, й заохочують їх відповідально користуватися цими продуктами.

Разом із нашими партнерами ми показуємо споживачам, як їм зменшити шкідливі викиди без шкоди їхньому добробуту. Наприклад, 2017 року компанії Henkel і німецька мережа аптек Rossmann провели кампанію, у якій вони представили калькулятор цифрового сліду. Споживачі відповідають на декілька запитань, щоб дізнатися, як впливає на довкілля те, як вони їдять, живуть і відпочивають. Потім вони можуть порівняти свій вплив на довкілля з середнім показником своєї країни.

Залучаймо нове покоління!

Наразі з’являється багато програм, які заохочують споживачів змінити свої звички. Проте важливо думати й про нове покоління. Тому дедалі набувають популярності освітні заходи щодо заохочення до відповідальної поведінки й поширення інформації про сучасні проблеми нашої планети. Наприклад, програма Henkel’s Forscherwelt («світ дослідників») заохочує дітей до знайомства зі світом науки й робить це знайомство цікавим для них. У міжнародній програмі передбачено навчальні блоки й матеріали для початкової школи. Зміст програми відображає головні інтереси дослідницьких галузей компанії Henkel, а також основи відповідального споживання ресурсів.