Ми заохочуємо послів сталого розвитку компанії Henkel відвідувати школи, щоб навчати дітей відповідально ставитися до довкілля вдома. Це допомагає новому поколінню змалку зрозуміти, як треба використовувати ресурси. Водночас із цим діти розповсюджують свої знання й випромінюють ентузіазм навколо себе. До кінця 2020 року ми провели навчання близько 175 000 школярів у 54-х країнах.
Також ми пропагуємо здоровий спосіб життя й поширюємо інформацію про створення відходів і споживання води й енергії на своїх виробничих потужностях. Одним з прикладів реалізації цього наміру є наша програма «(Y)our move toward sustainability», яку впроваджено в 2014 році. Вона мотивує співробітників втілювати екологічні принципи в повсякденній роботі, наприклад, не друкувати зайвих документів, вимикати світло й правильно харчуватися.
Клієнти, які користуються нашими торговельними марками й технологіями, є важливою цільовою групою. Наприклад, у рамках нашої програми «Say yes! to the future» торгові представники компанії Henkel в усьому світі проходять навчання з теми екології в продажах і, таким чином, цей курс навчання ширший за програму «Посли стійкого розвитку». Торгові представники застосовують свої знання навіть у спільних проектах з іншими торговельними партнерами, наприклад у галузі логістики, або в просуванні екологічних рішень щодо закупівлі продуктів.