Більше, ніж шампунь: історія догляду за

Усі мріють про чисте, природно красиве волосся, тож людство спробувало майже всі засоби, аби досягти цього результату. Стародавні цивілізації користувалися травами та натуральними оліями. У XVII та XVIIІ століттях популярними стали перуки як альтернатива волоссю, оскільки не потребували багато часу на догляд за ними. Потім, у XIX столітті, широко вживалися бруски мила, виготовлені з жиру тварин. Ці продукти важко змивалися і, насправді, шкодили волоссю.

Приблизно 100 років тому з’явилися перші шампуні – і це змінило догляд за волоссям. З того часу інновації не відставали від моди та тодішніх тенденцій

Зараз шампуні та різні засоби для догляду за волоссям підтримують глобальну зосередженість на відповідальному розвитку. Вони допомагають клієнтам зменшувати обсяг викидів у довкілля, а також покращують життя людства в усьому світі. Це те, про що сьогодні мріють багато споживачів. Сучасні продукти для догляду за волоссям дають змогу справдитися такій мрії. 

vildan-portrait-circular

У наших продуктах для догляду за волоссям поєднано високу ефективність зі стійкою вірністю ідеї відповідального розвитку, щоб покращити економічний стан людей і зробити щось гарне для планети

Корені відповідального догляду за волоссям

Люди завжди хотіли чисте, природно красиве волосся, однак  протягом тисяч років вони випробовували дорогі олії та жорсткі мила, які тільки шкодили йому. У 1903 році Ганс Шварцкопф [Hans Schwarzkopf] запропонував новаторську альтернативу – випустив перший у світі водорозчинний шампунь. Починаючи з цього історичного моменту, продукти для догляду за волоссям постійно розвивалися відповідно до мінливих очікувань споживачів і суспільства щодо того, як слід виробляти продукти, як вони мають діяти та як впливати на довкілля. 


Історичний фотознімок: Schaumpon був першим розчинним у воді шампунем, який розробив Ганс Шварцкопф. Ним було легше користуватися, він був дешевшим за олії та жорсткі мила, якими користувалися до того часу.

Історичний фотознімок: Schaumpon був першим розчинним у воді шампунем, який розробив Ганс Шварцкопф. Ним було легше користуватися, він був дешевшим за олії та жорсткі мила, якими користувалися до того часу.


У 1949 році тюбики з кремоподібним шампунем замінили порошкові продукти та допомогли створити масовий ринок цього виробу. За часи революції хіпі в 60-х роках минулого століття такі продукти, як 7 Herbs Shampoo, визначили перехід на природні складові та дали споживачам відчути турботу природи. 


Використання сили природи

Тенденція використання природних продуктів для догляду за волоссям продовжилася. Споживачі хотіли більше знати про вплив складових на здоров’я людей і стан довкілля. До 2011 року 80 відсотків складових у наших шампунях і милах були здатними до розкладу під дією мікроорганізмів, але разом із цим були високоефективними. Продукти, що містять до 99 відсотків складових природного походження, стали широкодоступними у 2019 році, зокрема наші бренди N.A.E. і Nature Box.

Менший вплив від кореня до кінчика

Також протягом останніх 30 років усе більше уваги приділяли зменшенню викидів CO2, які створюються під час нагрівання води для миття волосся. Сухі шампуні та кондиціонери, що не змиваються, допомагають зменшити викиди CO2та дають такі самі гарні результати. Брикети твердого шампуню Nature Box також зменшують викиди під час перевезення, оскільки є легшими та компактнішими.

<strong>У 2020 році природний косметичний бренд компанії «Хенкель» N.A.E. відкрив пілотний проєкт у галузі електронної комерції разом із компанією Amazon. «Коробка з твердими продуктами» N.A.E. без використання пластику містить твердий засіб для душу та миття обличчя, твердий шампунь і багаторазове саше для мила. Коробки виготовлено зі стовідсоткового паперу, який сертифіковано FSC. Вони готові до відправлення, тож немає потреби в додатковій упаковці від Amazon.</strong>

У 2020 році природний косметичний бренд компанії «Хенкель» N.A.E. відкрив пілотний проєкт у галузі електронної комерції разом із компанією Amazon. «Коробка з твердими продуктами» N.A.E. без використання пластику містить твердий засіб для душу та миття обличчя, твердий шампунь і багаторазове саше для мила. Коробки виготовлено зі стовідсоткового паперу, який сертифіковано FSC. Вони готові до відправлення, тож немає потреби в додатковій упаковці від Amazon.

Сумлінний догляд за волоссям

Сьогодні багато споживачів бажають користуватися продуктами, що відповідають їхнім етичним та екологічним уподобанням. Наприклад, «Шварцкопф» надає жінкам і дівчатам можливість створювати успішне майбутнє за допомогою програми «Мільйон шансів» [Million Chances]. Також компанія «Хенкель» працює із соціальним підприємством Plastic Bank над тим, щоб виводити людей зі стану бідності та видаляти з довкілля і повторно використовувати пластик. У такий спосіб сучасні бренди допомагають споживачам одночасно дбати про планету, людей і волосся.

Дослідіть історію догляду за волоссям та дізнайтеся, як шампунь став більш стійким

Haare_01
Haare_02
Henkel_Timeline_Zeitstrahl
1903 p.

Schwarzkopf – першопроходець у галузі догляду за волоссям

Перший порошковий шампунь, який можна розчинити у воді, – «Шампунь із чорним силуетом» – пропонує альтернативу, простішу у використанні та дешевшу, аніж дорогі олії та грубе мило, що використовували до того часу.

1924 Schaumpon
1933 p.

Перший у світі безлужний шампунь

Onalkali, перший у світі безлужний шампунь, зараз вважається прототипом усіх сучасних шампунів.

1933 Onalkali
1952 Schaum Schaumpon
1949 p.

Перший шампунь-крем

Порошковий шампунь замінюється першим шампунем-кремом у тубі – революційною інноваційною продукцією, яка засновує масовий ринок шампунів у Німеччині.

1962 p.

Шампунь із 7 трав

Schauma розробляє шампуні з натуральними інгредієнтами, такими як «Шампунь із 7 трав».

1962 Schauma
1991 Igora
1991 p.

Фарба на рослинній основі

Schwarzkopf Professional запускає рослинну фарбу Igora Botanic, таким чином задовольняючи вимоги тенденції вибору споживачами натуральних продуктів.

1996 p.
1996 Poly Natural Colors

Poly Natural Colors

Запуск Poly Natural Colors – інноваційного продукту на основі 80% натуральних інгредієнтів для догляду та 20% високоякісних косметичних засобів.

2016 BeSmarter Save Water
2016 p.

Підвищення обізнаності споживачів щодо вживання води

Підрозділ «Косметичні засоби» започаткував ініціативу «Будь розумнішим». Інформація на упаковці товару, а також інформативний вебсайт і додаткові заходи у місцях продажу мають пояснити споживачам, яким чином можна зробити свій внесок у збереження ресурсів.

2018 p.
2018 Nature Box

Запуск бренда Nature Box із догляду за тілом і волоссям

Nature Box містить, серед інших інгредієнтів, олії холодного віджиму з насіння фруктів або кісточок і горіхів. Олії, що використовують у продуктах Nature Box, є веганськими та не містять силіконів, штучних барвників і парабенів.

2019 N.A.E. Moodboard
2019 p.

Новий сертифікований бренд органічної косметики N.A.E.

Бренд натуральної косметики N.A.E., сертифікований за стандартом «Cosmos organic», був випущений на ринок у 2019 році; він започаткований на основі італійської фітотерапії. Щонайменше 97 відсотків інгредієнтів у засобах для догляду за шкірою та тілом мають природне походження. Склад продуктів також є веганським.

2019 Nature Box Fest-Shampoo
2019 p.

Запуск першого твердого шампуню під торговою маркою Nature Box

Завдяки концентрованому складу твердий шампунь Nature Box є таким же ефективним, як два рідких шампуні, проте має меншу вагу й об’єм. Це дозволяє знижувати викиди CO2 під час транспортування.

2020 Nature Box
2020 p.

Співпраця з Банком пластику

З 2020 року всі корпуси пляшок Nature Box на 98 відсотків виготовляють із Social Plastic® – пластику, зібраного на пляжах та у сільській місцевості.