29 квіт. 2019 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Наступний крок у партнерстві з Plastic Bank

Компанія «Хенкель» інтегрує Social Plastic® в упаковку для засобів косметичного догляду, прально-миючих засобів та побутової хімії

  • Соціальний пластик сприяє розвитку кругової економіки.
  • Соціальний пластик допомагає виконати спільне зобов'язання кругової економіки щодо зменшення пластикових відходів в океанах та поліпшення умов життя бідних верств населення.
  • Пляшки, виготовлені з переробленого на 100 відсотків пластику, в тому числі з соціального пластику, для продуктів під брендом Vernel і асортименту Pro Nature (починаючи з літа 2019 р.), а також для спеціальних версій продукції від Nature Box і Fa (запуск у червні 2019 р.).

«Хенкель» робить наступний крок у співпраці з соціальним підприємством Plastic Bank («Банк Пластику»): бізнес-підрозділи «Прально-миючі засоби», «Побутова хімія» та «Засоби косметичного догляду» запровадять товарну упаковку, зроблену з переробленого на 100 відсотків пластику.  До 50 відсотків такої упаковки становитиме соціальний пластик, тобто пластик, зібраний до того, як він потрапить до океанів або водних шляхів. Це підкреслює прагнення «Хенкель» запровадити круговий ланцюг створення вартості для пластику, одночасно надаючи можливості бідним верствам населення.

Рішення для пластикових відходів та бідності

«Хенкель» співпрацює з Plastic Bank з 2017 р. Спільна мета полягає в тому, щоб зменшити кількість пластикових відходів в океанах, одночасно покращивши життя бідних людей, зокрема, в країнах, які не мають інфраструктури поводження з відходами. За допомогою «Хенкель» Plastic Bank відкрив три додаткові відділення зі збору пластику в Гаїті, одній з найбідніших країн світу. Місцеве населення може здати зібрані пластикові відходи та обміняти їх на гроші, товари або послуги. Цей матеріал, що отримав назву «соціальний пластик», потім інтегрується назад у пластиковий ланцюжок вартості.

Успішне використання соціального пластику в упаковці «Хенкель»

Після успішних пілотних проектів «Хенкель» продовжує рух обраним шляхом й інтегрує соціальний пластик у різні види товарної упаковки:

  • Починаючи з липня в Німеччині всі ПЕТ-пляшки миючих товарів від Pro Nature під марками Biff, Pril і Sidolin, а також пляшкові флакони оброблювача тканин Vernel Fresh Control виготовлятимуться з переробленого на 100 відсотків пластику, в якому частка соціального пластику становитиме 25 відсотків.
  • Крім того, у червні департамент «Засоби косметичного догляду» виведе на ринок Німеччини дві спеціальні версії шампунів та гелю для душу. Корпуси пляшок «Meeres Glück» від Nature Box та «Meeres Liebe» від Fa будуть виготовлені з переробленого на 100 відсотків пластику, в якому частка соціального пластику становитиме 50 відсотків.

«Загалом, в 2019 р. для компанії «Хенкель» буде перероблено близько 200 тонн зібраного соціального пластику — цей пластик не потрапить в океан, — говорить Томас Мюллер-Кіршбаум, співголова Ради з питань сталого розвитку компанії «Хенкель» та голова науково-дослідного департаменту «Прально-миючі засоби та побутова хімія». — Інтегруючи соціальний пластик в нашу упаковку на довгостроковій основі, ми підкреслюємо наше зобов'язання робити внесок у кругову економіку, водночас забезпечуючи довгострокову перспективу для населення Гаїті».

«Ми з нетерпінням чекаємо послідовної та успішної інтеграції з очікуваними випусками нових продуктів для Fa і Nature Box і готові разом з Plastic Bank вирішувати глобальну проблему океанічного пластику», — зазначає Саскша Шмаус, корпоративний міжнародний директор департаменту «Засоби косметичного догляду».

«Plastic Bank створює ланцюжок вартості, який сприяє кращому світу. Наше партнерство з «Хенкель» — добрий приклад того, чого можна досягти, об'єднавши зусилля, — пояснює Девід Кац, генеральний директор Plastic Bank. — Разом ми можемо створити справжню додану вартість, вирішуючи проблему відходів в рамках цілісного підходу, одночасно допомагаючи найбіднішим людям світу».

Внесок у пакувальну стратегію та цілі компанії «Хенкель»

Запуск упаковки продукції разом з Social Plastic — це ще один приклад того, як «Хенкель» дотримується своїх цілей щодо сталого пакування. Компанія поставила  собі за мету збільшити частку переробленого пластику в упаковці своїх споживчих товарів в Європі до 35 відсотків до 2025 р. Зокрема, вона розширює свої пакувальні лінії повністю переробленого пластику. Крім того, до 2025 р. вся упаковка «Хенкель» підлягатиме вторинній переробці, повторному використанню або компостуванню*.

Детальнішу інформацію про пакувальну стратегію та цілі «Хенкель» можна знайти на henkel.com/sustainability/positions/packaging.


* За винятком клейових продуктів, де залишки можуть впливати на можливість повторного використання.

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція