24 січ. 2022 р.

«Хенкель» в Україні — серед 50 видатних компаній країни з найвищими бізнес-стандартами

Компанія «Хенкель» в Україні увійшла до рейтингу 50 найкращих компаній країни за версією підсумкового річного бізнес-рейтингу журналу «Влада та гроші».

«Це рейтинг справді видатних компаній українського ринку, які розвиваються за найвищими стандартами сучасного європейського бізнесу та готові гідно виступити в економічному та соціальному багатоборстві. Це топ-50 компаній, які у 2021 році мали найбільший вплив на розвиток економіки України», — відзначили укладачі рейтингу «Топ-50 найкращих компаній 2021 року».

«Компанія «Хенкель» в Україні працює у світовому масштабі та має збалансований і диверсифікований портфель продукції. Вона займає провідні позиції у світі завдяки інноваціям, брендам і технологіям за трьома бізнес-напрямками: «Клейові технології», «Косметичні засоби» та «Засоби для прання та догляду за помешканням». В Україні розташовані чотири виробничі об'єкти та два головні офіси Henkel Ukraine, які відповідають за реалізацію продукції. Кожна товарна позиція проходить ретельні лабораторні дослідження», — розказали укладачі рейтингу про бізнес-діяльність компанії та її сильні ринкові позиції.

Цього року редакційна рада обрала з 273 учасників традиційних щомісячних рейтингів журналу «Влада та гроші» 50 компаній, які були найбільш помітними в українському бізнес-середовищі упродовж року: «Це компанії, які не тільки змогли вистояти в кризових умовах, а й зуміли зберегти персонал, розпочати або продовжити впроваджувати інвестиційні програми, демонструючи креативність та готовність до змін», — додають укладачі редакційного рейтингу, до числа переможців якого увійшла «Хенкель» в Україні.

Як відзначила на церемонії нагородження переможців рейтингу 50 найкращих компаній країни шеф-редактор видавничої групи «Картель» Ольга Сантарович, редакційна рада представила у рейтингу компанії з різною географією, кількістю працівників, різними напрямками діяльності, щоб якнайширше охопити українське бізнес-середовище та відобразити роль провідних компаній.

Упродовж 2021 року компанія «Хенкель» в Україні не лише зберегла галузеве лідерство, але й продовжила розширювати інвестиції в український бізнес. До таких інвестицій невиробничого характеру відноситься оренда нового офісного простору, де компанія реалізувала для свої працівників сучасний формат гібридної роботи, яких дозволяє сумістити офісну зайнятість з дистанційною. Також «Хенкель» в Україні зберігає статус одного із важливих інвесторів України серед компаній індустріального профілю: компанія створила лабораторію періодичних випробувань, для діяльності якої закуплене сучасне високотехнологічне обладнання, були модернізовані та автоматизовані лінії упаковки палет, процес розвантаження та вивантаження траків, а також модернізований процес пакування рідких продуктів.

Досягаючи високої бізнес-ефективності, «Хенкель» в Україні в рамках реалізації своєї стратегії сталого розвитку робить великий внесок в охорону довкілля і популяризацію дбайливого ставлення до природи та ощадливого використання ресурсів. Продукція брендів Henkel втілює у собі головні цінності компанії: перехід до використання вторинного пластику у пакуванні, застосування у виробництві технологій, які мають найменший вплив на довкілля і залишають найменший «вуглецевий слід». Співробітники «Хенкель» в Україні — амбасадори сталого розвитку — ініціювали та взяли активну участь в озелененні українських міст Львів, Дніпро, Одеса та Київ в рамках акції «Озеленимо Україну разом!», підтримали чистоту у їх великих зелених зонах. Бренди Henkel ділились часткою прибутків з продажу для підтримки волонтерських акцій з прибирання великих популярних паркових зон Львова і Харкова: сотні кілограмів сміття відправились на вторинну переробку чи належну утилізацію. Український бізнес Henkel підтримав ініціативу ЮНІСЕФ ООН «World’s Largest Lesson» з популяризації цінностей сталого розвитку серед школярів — 17 амбасадорів сталого розвитку компанії провели лекції у школах про збереження довкілля та дбайливе ставлення до ресурсів планети.

В рамках допомоги вразливим категоріям населення бренди Хенкель, співробітники-волонтери компанії та її партнери зібрали сотні тисяч гривень для допомоги підопічним фонду «Життєлюб», надали підтримку медичним закладам України, а також спрямовували частку прибутків на допомогу притулкам для дітей, які залишились без батьківського піклування.

Пресреліз (313,91 KB)
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку