«Хенкель» в Україні та її амбасадори сталого розвитку — національний партнер AIESEC у реалізації екологічних ініціатив, в тому числі глобального просвітницького заходу Дитячого фонду ООН «World’s Largest Lesson».
Компанія «Хенкель» в Україні стала національним партнером міжнародної молодіжної організації AIESEC для реалізації глобального просвітницького проекту зі сталого розвитку та захисту довкілля «World’s Largest Lesson», заснованого Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ).
Ініціатива Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) «World’s Largest Lesson» заснована у 2015 році, а її просвітницька місія охопила вже близько 10 млн. дітей та студентів у всьому світі та Україні. Мета глобального проекту — нести учням та студентам знання про відповідальну еко-поведінку, показати приклади відповідального споживання та ощадливого використання ресурсів, а також знайомити з екологічними викликами та способами їх подолання у відповідності до Глобальних Цілей сталого розвитку ООН.
« «Хенкель» в Україні підтримала AIESEC та приєдналась до ініціативи «World’s Largest Lesson» Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) як досвідчений та надійний партнер, адже наша компанія має баготорічний досвід через свою програму «Посли сталого розвитку» та передає знання школярям. У Henkel чудово розуміють, що захист довкілля — це спільне завдання кожного, хто мешкає на Землі. А відповідальне виробництво і споживання, збереження ресурсів планети — це частина стратегії сталого розвитку глобального лідера Henkel, яка реалізується протягом трьох десятиліть», — розказала про участь компанії Henkel у проекті Олена Андрощук, керівник відділу корпоративних комунікацій «Хенкель» в Україні.
Ініціатива «Найбільший урок у світі» складалася із двох частин — вступної конференції та уроків.
Вступна конференція відбулась онлайн 17 квітня для партнерів і волентерів. Під час підготовчої конференції – взяла участь Олена Андрощук, керівник відділу корпоративних комунікацій «Хенкель» в Україні в якості одного зі спікерів панельної дискусії на тему «Дії у напрямку збереження клімату». А cпівробітники Henkel в Україні, бренд-менеджери бізнес-підрозділу «Beauty Care» Тетяна Шушкевич та Памела Гонсалес провели онлайн-лекцію на тему «Дій сьогодні заради майбутнього.
Другий етап — уроки у школах: вони пройшли 19-23 квітня та символічно співпали з міжнародним Днем Землі 22 квітня. 17 амбасадорів компанії «Хенкель» в Україні, які представляли різні регіони та бізнес-підрозділи провели онлайн-уроки для дітей середніх і старших класів. Керівник підрозділу «Laundry&Home Care» Марко Мінтас, іноземець за походженням провів свій урок для учнів 11-го класу і надихнув своїм прикладом інших.
«Найбільший урок у світі», що реалізовувався AIESEC у партнерстві із «Хенкель» в Україні, охопив близько 28 тисяч українських школярів і студентів: в онлайн-діалозі з амбасадорами глобального проекту вони отримали знання та натхнення для захисту довкілля, відповідального споживання та ощадливого використання ресурсів.