Меню
Пошук

3 лип. 2020  Дюссельдорф / Німеччина

Інноваційний інструмент фінансування проєктів у галузі стійкого розвитку на суму 70 мільйонів доларів США

Компанія «Хенкель» першою  здійснила операцію розміщення облігацій з метою скорочення обсягу пластикових відходів

Компанія «Хенкель» виходить на новий етап щодо поєднання розміщення фінансових інструментів на привабливих умовах з реалізацією стратегії стійкого розвитку: вона є першою компанією, яка розмістила облігації, орієнтовані на скорочення обсягу пластикових відходів. Кошти від приватного розміщення цих облігацій згідно з операцією, здійсненою з японськими страховими компаніями Dai-ichi Life та Dai-ichi Frontier Life, будуть спрямовані на цільову підтримку проєктів і покриття витрат, пов’язаних із діяльністю компанії «Хенкель» у галузі скорочення обсягу пластикових відходів. Загальна сума придбаних облігацій становить 70 мільйонів доларів США, строк їхнього погашення — п’ять років.

Випуск облігацій на підтримку проєктів щодо скорочення обсягу пластикових відходів є свідченням цілеспрямованої політики компанії «Хенкель» щодо активізації переходу до економіки замкненого циклу та скорочення обсягу пластикових відходів, а отже, й здійснення корпоративної фінансової діяльності згідно із принципами стійкого розвитку. Водночас він дозволяє набути додаткових навичок використання фінансових інструментів, які передбачають можливості для реалізації стратегії стійкого розвитку. У 2018 році компанія «Хенкель» стала першою німецькою компанією, яка залучила синдикований кредит із прив’язкою до показників у галузі стійкого розвитку (syndicated ‘Sustainability linked Loan’), відсоткова ставка за яким була  пов’язана з показниками діяльності компанії у трьох незалежних галузях стійкого розвитку.

Внесок у досягнення цільових показників, встановлених компанією «Хенкель» у галузі стійкого розвитку

«Принципи стійкого розвитку не лише є основою нашої стратегії майбутнього розвитку, вони також набувають дедалі більшого значення для інвесторів і діяльності на фінансових ринках, — зазначив виконавчий Віце-Президент з фінансів «Хенкель» Марко Свобода (Marco Swoboda). – Ми пишаємося тим, що наша компанія є першим у світі емітентом облігацій, орієнтованих на скорочення обсягу пластикових відходів. Цим ми ще раз продемострували свою спроможність до розміщення інноваційних фінансових інструментів, передбачених для залучення інвестицій у галузь стійкого розвитку, на привабливих умовах. Поєднуючи ідеї у галузі фінансування з нашими проєктами щодо скорочення обсягу пластикових відходів, фахівці фінансового департаменту компанії демонструють свою незмінну активну участь у реалізації нашої програми дій у галузі стійкого розвитку».

«Пластикові відходи — це одна з найбільших екологічних проблем у всьому світі. Ми знову засвідчили своє прагнення до активізації діяльності у галузі стійкого розвитку та працюємо над досягненням амбітних цільових показників, які передбачають скорочення обсягу пластикових відходів і прискорення переходу до економіки замкненого циклу, — додала Сильві Ніколь, виконавчий Віце-Президент Управління персоналом та інфраструктурних послуг компанії «Хенкель». – Випуск облігацій на підтримку проєктів зі скорочення обсягу пластикових відходів є ознакою нашої впевненості у тому, що особливо у нинішній кризовій ситуації, спричиненій поширенням COVID-19, нам потрібно активізувати наші зусилля з реалізації рішень і концепцій, що відповідають принципам стійкого розвитку, на всіх рівнях організаційної структури й у всіх ланках ланцюжка створення цінності».

«Компанія Dai-ichi Life є прихильником інвестиційної діяльності, орієнтованої на показники, що характеризують врахування у діяльності компаній їхнього екологічного, соціального впливу та корпоративного управління (ESG). Вона активно здійснює інвестиції у випуски «зелених» облігацій та облігацій, спрямованих на підтримку соціального розвитку. Це перший в історії випуск корпоративних облігацій, кошти від якого будуть спрямовані винятково на підтримку ініціатив зі скорочення обсягу пластикових відходів. Оскільки випуск таких облігацій здійснює компанія-виробник, відповідного впливу зазнає безпосередньо ланцюжок постачання, у межах якого компанія «Хенкель» розробляє пакувальні рішення, що якомога краще відповідають принципам стійкого розвитку, наприклад за рахунок збільшення частки переробленого пластику в упаковці, — зазначив Кендзіро Оказакі (Kenjiro Okazaki), генеральний директор, керівник Департаменту глобальних інвестицій з фіксованим доходом компанії Dai-ichi Life. – Ми розраховуємо на те, що інвестиції в облігації в галузі скорочення пластикових відходів сприятимуть переходу до економіки, яка відповідає принципам стійкого розвитку, та скороченню обсягу пластикових відходів».

Ініціативи та партнерські проєкти, спрямовані на скорочення обсягу пластикових відходів

Кошти від придбання цих облігацій будуть спрямовані на фінансування ключових проєктів і заходів, що реалізують згідно із цільовими показниками компанії «Хенкель» в галузі розроблення упаковки, запланованими  до 2025 року. Станом на зазначений рік весь обсяг упаковки, яку виробляє компанія «Хенкель», буде придатним до перероблення або вторинного використання*, обсяг пластику, що виробляється з викопних ресурсів, буде зменшений на 50%, при цьому компанія «Хенкель» прагне запобігти потраплянню відходів у довкілля. Крім розроблення рішень у галузі створення упаковки, що відповідає принципам стійкого розвитку, компанія «Хенкель» бере участь у реалізації низки партнерських програм і міжгалузевих ініціатив, спрямованих на активізацію впровадження інноваційних рішень у сфері розроблення упаковки та переходу до економіки замкненого циклу. Наприклад, компанія є учасником-засновником глобального Альянсу Alliance to End Plastic Waste (AEPW)  і має партнерські відносини з компанією Plastic Bank.

Головним організатором цієї операції та консультантом з питань її структурування та випуску «зелених» фінансових інструментів виступив банк HSBC.

Жодні інші фінансові параметри цієї операції не були розголошені.

З детальною інформацією про зобов’язання та діяльність компанії «Хенкель» у галузі створення упаковки, що відповідає принципам стійкого розвитку, можна ознайомитися за посиланням henkel.com/plastic.

 

*За винятком клейових продуктів, залишки яких можуть негативно позначитися на придатності упаковки до перероблення або забруднити потоки вторинної сировини.

Про компанію Dai-ichi Life

Компанія Dai-ichi Life Insurance Company, Limited («Dai-ichi Life») є однією з найбільших приватних компаній зі страхування життя в Японії. Компанія була заснована 15 вересня 1902 року та залишалася найстарішою японською взаємною страховою компанією до 1 квітня 2010 року, коли вона змінила форму взаємної компанії на іншу та відбулося первинне розміщення її акцій на Токійській фондовій біржі. Станом на 31 березня 2020 року сукупні активи за консолідованою звітністю становили 36,4 трильйона японських єн (335,3 мільярда доларів США). Головний офіс Dai-ichi Life – у Токіо, компанія налічує близько 55 000 працівників і має 1260 офісів на всій території Японії.

Про компанію Dai-ichi Frontier Life

Компанія Dai-ichi Frontier Life Insurance Company, Limited («Dai-ichi Frontier Life»), яка входить до складу групи компаній Dai-ichi Life Group, розпочала свою діяльність у серпні 2007 року. Компанія Dai-ichi Frontier Life була заснована як постачальних послуг страхування для ринку банкострахування Японії та нині має велику частку на цьому ринку. Станом на 31 березня 2020 року сукупні активи за консолідованою звітністю становили 8,9 трильйона японських єн (82,2 мільярда доларів США). Головний офіс Dai-ichi Frontier Life – у Токіо, компанія налічує близько 450 працівників і має філії, розташовані у містах Хоккайдо, Наґоя, Осака, Хіросіма та Фукуока.


Ця інформація містить прогнозні заяви, які будуються на основі поточних оцінок і припущень, що зроблені керівництвом «Хенкель АГ & Ко. КГаА». Заяви стосовно перспективи характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати», та подібних. Ці заяви в жодному разі не слід розуміти як такі, які гарантують, що ці очікування будуть точними. Показники діяльності у майбутньому та результати, які  вже отримані «Хенкель АГ & Ко. КГаА» та її афілійованими особами на сьогодні, залежать від низки ризиків і невизначених обставин, а тому можуть значно відрізнятися від заяв про перспективу. Велика кількість таких факторів знаходиться поза контролем «Хенкель» і не може бути оцінена наперед, як, наприклад, економічна ситуація та дії конкурентів й інших осіб, що здійснюють свою діяльність на цьому ринку. «Хенкель» не планує та не зобов’язується поновлювати будь-які заяви про прогноз розвитку компанії.

Цей документ містить – у прийнятній формі фінансової звітності, що чітко не визначена – додаткові фінансові показники, які є або можуть бути альтернативними показниками діяльності (не-GAAP-показники). Такі додаткові фінансові показники не можуть розглядатися відокремлено або як альтернатива показникам, що характеризують чисті активи «Хенкель» і фінансовий стан, чи результатам операційної діяльності, які представлені згідно з чинними вимогами до фінансової звітності в її Консолідованих фінансових звітах. Інші компанії, що відображають у звітності або описують альтернативні показники діяльності з подібною назвою, можуть обчислювати їх в інший спосіб.

Цей документ створено лише з метою ознайомлення, він не є інвестиційною порадою або пропозицією щодо продажу чи запитом пропозиції щодо купівлі якихось цінних паперів.

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція