6 лист. 2025 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Обидва бізнес-підрозділи продемонстрували позитивне органічне зростання продажів

Вищі показники органічного зростання продажів у третьому кварталі – позитивна динаміка обсягів в обох бізнес-підрозділах

  • Обсяг продажів групи: 5,1 млрд євро, в органічному вираженні +1,4%
  • Бізнес-підрозділ «Клейові технології»: органічне зростання продажів на 2,5% із позитивною динамікою обсягів і цін
  • Бізнес-підрозділ «Споживчі бренди»: органічне зростання продажів на 0,4% із позитивною динамікою обсягів, незважаючи на те, що споживчий попит залишається низьким
  • Хороше органічне зростання продажів у Північній Америці завдяки обом бізнес-підрозділам
  • Інтеграцію підприємств бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» успішно завершено до кінця року
  • Прогноз на весь рік: діапазони не змінилися

У третьому кварталі 2025 року компанія Henkel зафіксувала значне зростання продажів у складних ринкових умовах – як з точки зору промислового попиту, так і з точки зору низьких споживчих настроїв у світі – обсяг продажів Групи становив близько 5,1 мільярда євро. Цей показник відповідає темпу органічного зростання продажів на рівні 1,4%. Зростання на рівні Групи було підкріплено здебільшого загалом позитивною динамікою обсягів, що супроводжувалася стабільною динамікою цін.

«Як і очікувалося, темпи зростання продажів продовжували прискорюватися в третьому кварталі. Хоча основним рушієм такого прискорення став бізнес-підрозділ «Клейові технології», в бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» також зафіксовано позитивне органічне зростання продажів. З регіональної точки зору, хороша динаміка продажів у Північній Америці (внесок зробили обидва бізнес-підрозділи завдяки позитивному зростанню продажів) заслуговує на особливу увагу. Це свідчить про ефективність наших заходів», – прокоментував  Карстен Кнобель (Carsten Knobel), голова правління Ради директорів компанії «Хенкель»..

«Крім того, у третьому кварталі продовжилася позитивна динаміка прибутків, водночас ми послідовно інвестували в наші підприємства та бренди. При цьому ми продовжуємо досягати дуже хорошого прогресу в інтеграції наших підприємств бізнес-підрозділу  «Споживчі бренди» і, як було оголошено, успішно завершимо цей процес до кінця року. Ми очікуємо повної економії витрат на суму щонайменше 525 мільйонів євро до кінця поточного фінансового року», – прокоментував Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

«Прогноз на весь 2025 рік залишається незмінним, хоча невизначеність і виклики на світових ринках зберігаються. Ми продовжуємо очікувати, що як скоригована маржа EBIT, так і скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) за постійним обмінним курсом залишаться у межах діапазонів наших поточних прогнозів. Однак якщо загальна економічна ситуація помітно не покращиться до кінця року, очікується, що органічне зростання продажів для Групи становитиме нижню межу діапазону нашого поточного прогнозу від 1% до 2%», –  додав Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував хороше органічне зростання продажів у третьому кварталі, зумовлене бізнес-напрямами «Мобільність та електроніка» і «Домашній ремонт, будівництво та товари для професіоналів». Позитивне органічне зростання продажів у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» було зумовлено головним чином глобальним бізнес-напрямом «Засоби для волосся».

Показники продажів Групи

Обсяг продажів Групи у третьому кварталі 202Цей документ містить заяви, що стосуються майбутнього розвитку бізнесу, фінансових показників та інших подій, що матимуть значення для компанії Henkel у майбутньому, які можуть бути прогнозними заявами. Прогнозні заяви характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «припускати» та інших подібних слів. Такі заяви ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівництвом Henkel AG & Co. KGaA. Ці заяви не слід розуміти як гарантію того, що ці очікування справдяться. Майбутні показники діяльності компанії Henkel AG & Co. KGaA і дочірніх компаній залежать від низки ризиків і невизначеностей і у зв'язку з цим можуть суттєво відрізнятися (як у позитивний, так і в негативний бік) від даних, наведених у прогнозних заявах. Багато з цих факторів не залежать від компанії Henkel і не піддаються точній попередній оцінці, такі фактори включають майбутню економічну ситуацію і дії конкурентів та інших гравців на ринках. Компанія Henkel не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви в цьому документі.
Цей документ включає додаткові фінансові показники, які не мають чітких визначень у відповідних межах фінансової звітності і які є або можуть виступати в ролі альтернативних показників діяльності. Ці додаткові фінансові показники не слід розглядати окремо або як альтернативу показникам чистих активів і фінансової позиції або результатів діяльності Henkel, наданим відповідно до чинної форми фінансової звітності в документах Henkel із консолідованою фінансовою звітністю. Інші компанії, які публікують або описують аналогічно позначені альтернативні показники своєї діяльності, можуть розраховувати їх іншим способом.
Цей документ опубліковано лише з інформаційною метою, і його не слід розглядати як рекомендацію щодо здійснення інвестицій, пропозиції з продажу активів або оферти з купівлі будь-яких цінних паперів.
5 року номінально знизився на -6,3% – до 5 147 мільйонів євро. Вплив придбань/продажів активів призвів до зниження продажів на -2,9%. Вплив валютних курсів зменшив продажі на -4,8%. В органічному вираженні (з урахуванням валютних коригувань і придбань/продажу активів) продажі зросли на 1,4%. На рівні Групи це зростання було зумовлене як стабільною динамікою цін, так і загальною хорошою динамікою обсягу продажів.

У перші 9 місяців 2025 року загальний обсяг продажів становив 15 549 мільйонів євро. Цей показник еквівалентний номінальному зменшенню на -4,6%. В органічному вираженні Henkel досягла позитивного зростання продажів на 0,4%, зумовленого позитивною динамікою цін. Натомість динаміка обсягу на рівні Групи дещо знизилася.

Органічне зростання продажів у третьому кварталі відбулося за рахунок регіонів Північна Америка, IMEA (Індія, Ближній Схід і Африка) та Азійсько-Тихоокеанського регіону. Натомість в Європі та Латинській Америці спостерігалося зниження органічної динаміки продажів.

За перші дев'ять місяців 2025 року позитивне органічне зростання продажів компанії Henkel відбулося за рахунок регіону IMEA та Азійсько-Тихоокеанського регіону.

Показники продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології»

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг обсягу продажів розміром 2 708 мільйонів євро в третьому кварталі 2025 року. Цей показник відображає номінальне зниження на -3,3% порівняно з аналогічним кварталом попереднього року. В органічному вираженні (з урахуванням валютних коригувань і придбань/продажу активів) обсяг продажів зріс на 2,5%. Таке зростання було зумовлене позитивною динамікою цін та обсягу. Вплив валютного курсу зменшив продажі на -4,9%. Придбання/продаж активів також призвели до зниження показників продажів на -0,9%.

За перші дев'ять місяців 2025 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував негативну номінальну динаміку продажів (-1,8%) до 8 124 мільйонів євро. В органічному вираженні бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг хорошого зростання продажів розміром 1,6%.

Хороше органічне зростання продажів у бізнес-підрозділі «Клейові технології» у третьому кварталі було зумовлено бізнес-напрямами «Мобільність та електроніка» та «Домашній ремонт, будівництво та товари для професіоналів». Бізнес-напрям «Мобільність та електроніка» забезпечив дуже сильне органічне зростання продажів на рівні 5,9%. Ця динаміка була зумовлена двозначним приростом у сегменті «Електроніка» та дуже сильним зростанням у сегменті «Товари для промисловості». Продажі в сегменті «Автомобільні товари» загалом знизилися через низький попит. У бізнес-напрямі «Упаковка та споживчі товари» зафіксовано певну негативну органічну динаміку продажів на рівні -1,1%. У сегменті «Упаковка» зафіксовано зниження обсягу продажів. Натомість бізнес-підрозділ «Споживчі товари» продемонстрував позитивне зростання. У бізнес-напрямі «Домашній ремонт, будівництво та товари для професіоналів» було досягнуто органічного зростання продажів на 2,2%. Це зростання було зумовлено значним збільшенням продажів у бізнесі-напрямі «Загальне виробництво та технічне обслуговування». Сегмент «Будівництво» продемонстрував хороше зростання, тоді як сегмент «Споживчі товари та домашній ремонт» продемонстрував позитивне зростання.

З регіональної точки зору, у бізнес-підрозділі «Клейові технології» зафіксовано незначне зниження органічного зростання продажів у Європі в третьому кварталі. У той час як у бізнес-напрямі «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів» спостерігається позитивна динаміка, у бізнес-напрямах «Мобільність та електроніка», а також «Упаковка та споживчі товари» зафіксовано зниження органічного зростання продажів. Натомість регіон Північна Америка продемонстрував хороше органічне зростання продажів, зумовлене бізнес-напрямами «Мобільність та електроніка» та «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів». У регіоні IMEA бізнес-підрозділ продемонстрував двозначне органічне зростання продажів, в який зробили свій внесок усі три бізнес-напрями. У регіоні Латинська Америка зафіксовано зниження органічного зростання продажів у всіх трьох бізнес-напрямах. В Азійсько-Тихоокеанському регіоні зафіксовано дуже сильне органічне зростання продажів, зокрема завдяки двозначному зростанню продажів у бізнесі-напрямі «Електроніка» в Китаї.

Показники продажів у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди»

У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» обсяг продажів у третьому кварталі 2025 року становив 2 402 мільйони євро, що становить номінальне зменшення на -9,5% порівняно з аналогічним кварталом попереднього року. В органічному вираженні – тобто з урахуванням валютних коригувань і придбань/продажу активів – у бізнес-підрозділі досягнуто позитивного зростання продажів на 0,4%, зумовленого позитивним компонентом обсягу. Однак динаміка цін була дещо негативною. Вплив валютних курсів зменшив продажі на -4,8%. Придбання/продаж інвестицій – зокрема, продаж бізнесу роздрібних брендів у Північній Америці – також негативно вплинули на продажі на рівні -5,0%.

За перші дев'ять місяців 2025 року продажі бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» становили 7 308 мільйонів євро, номінальне зниження було на рівні -7,7% порівняно з аналогічним періодом попереднього року. В органічному вираженні продажі дещо знизилися на -1,0% через менші обсяги.

У третьому кварталі у бізнес-напрямі «Засоби для прання та догляду за оселею» зафіксовано органічне зниження продажів на -1,5%, частково через складні ринкові умови. На цьому тлі загальна тенденція продажів у бізнесі-напрямі «Засоби для прання» була негативною. У той час як у категорії «Засоби для чистки тканин» спостерігалося зниження, у категорії «Засоби для догляду за тканинами» спостерігалося двозначне зростання продажів. Натомість органічне зростання продажів у бізнес-напрямі «Засоби для догляду за оселею» залишилося незмінним, зокрема завдяки дуже значному зростанню продажів у категорії «Засоби для миття посуду» . Однак у категорії «Засоби для чищення твердих поверхонь» продажі були нижчими за рівень попереднього року.

У бізнес-напрямі «Засоби для волосся» досягнуто дуже сильного органічного зростання продажів на 4,4%. Як у бізнес-напрямі «Споживчі товари» (переважно за рахунок категорій «Засоби для укладання волосся» та «Фарби для волосся»), так і у бізнес-напрямі «Товари для професіоналів» продемонстровано дуже сильне зростання продажів.

У бізнес-напрямі «Інші споживчі товари» зафіксовано зниження органічних продажів на -3,2%, головним чином у результаті негативної тенденції бізнесу-напряму «Догляд за тілом» у регіонах Північна Америка та Європа.

З регіональної точки зору, у бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» зафіксовано зниження органічного зростання продажів у регіоні Європа в третьому кварталі. У бізнес-напрямі «Засоби для волосся» досягнуто хорошого зростання продажів, тоді як у бізнес-напрямі «Засоби для прання та догляду за оселею» зафіксовано негативну динаміку. Регіон Північна Америка продемонстрував загалом хороше органічне зростання продажів, головним чином завдяки бізнесу-напряму «Засоби для волосся». У регіоні IMEA досягнуто значного збільшення органічних продажів. У регіоні Латинська Америка зафіксовано позитивне органічне зростання продажів завдяки бізнес-напряму «Засоби для волосся». Азійсько-Тихоокеанський регіон також продемонстрував позитивні органічні продажі. Тут у бізнес-напрямі «Засоби для волосся» зафіксовано дуже сильне органічне зростання продажів, тоді як показники бізнес-напряму «Засоби для прання та догляду за оселею» були нижчими за рівень попереднього року.

Чисті активи та фінансовий стан Групи

За звітний період суттєвих змін у чистих активах і фінансовому становищі Групи порівняно зі станом на 30 червня 2025 року не відбулося.

Перспективи Групи Henkel

У 2025 фінансовому році Henkel очікує органічне зростання продажів для Групи на рівні від 1,0% до 2,0%. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» очікується органічне зростання продажів у діапазоні від 2,0% до 3,0%. Щодо бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» компанія очікує органічного зростання продажів на 0,5–1,5%.

Скоригована рентабельність продажів (скоригована маржа EBIT) на рівні Групи становитиме від 14,5% до 15,5%. Очікується, що бізнес-підрозділ «Клейові технології» досягне скоригованої рентабельності продажів у діапазоні від 16,5% до 17,5%. Для бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» скоригована рентабельність продажів очікується в діапазоні від 14,0% до 15,0%.

Очікується, що скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) за постійних обмінних курсів зросте в діапазоні від низьких до високих однозначних відсотків.

Якщо загальна економічна ситуація помітно не покращиться до кінця року, очікується, що органічне зростання продажів для Групи, а також для обох бізнес-підрозділів, буде в нижній межі наших поточних прогнозних діапазонів. Натомість ми продовжуємо очікувати, що зростання як скоригованої маржи EBIT (для Групи і для обох бізнес-підрозділів), так і скоригованого EPS при постійному обмінному курсі валют буде в межах наших поточних прогнозних діапазонів.

Крім того, у нас є такі очікування на 2025 рік:

  • Придбання/продаж інвестицій: негативний вплив у низькому відсотковому діапазоні на номінальне зростання продажів
  • Перерахунок продажів в іноземній валюті: негативний вплив у діапазоні низьких і середніх однозначних відсотків
  • Ціни на прямі матеріали: зростання від низького до середнього однозначного числа порівняно із середнім показником попереднього року
  • Витрати на реструктуризацію від 150 до 200 мільйонів євро
  • Відтік грошових коштів від інвестицій в основні засоби та нематеріальні активи розміром від 650 до 750 мільйонів євро

 

Цей документ містить заяви, що стосуються майбутнього розвитку бізнесу, фінансових показників та інших подій, що матимуть значення для компанії Henkel у майбутньому, які можуть бути прогнозними заявами. Прогнозні заяви характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «припускати» та інших подібних слів. Такі заяви ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівництвом Henkel AG & Co. KGaA. Ці заяви не слід розуміти як гарантію того, що ці очікування справдяться. Майбутні показники діяльності компанії Henkel AG & Co. KGaA і дочірніх компаній залежать від низки ризиків і невизначеностей і у зв'язку з цим можуть суттєво відрізнятися (як у позитивний, так і в негативний бік) від даних, наведених у прогнозних заявах. Багато з цих факторів не залежать від компанії Henkel і не піддаються точній попередній оцінці, такі фактори включають майбутню економічну ситуацію і дії конкурентів та інших гравців на ринках. Компанія Henkel не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви в цьому документі.

Цей документ включає додаткові фінансові показники, які не мають чітких визначень у відповідних межах фінансової звітності і які є або можуть виступати в ролі альтернативних показників діяльності. Ці додаткові фінансові показники не слід розглядати окремо або як альтернативу показникам чистих активів і фінансової позиції або результатів діяльності Henkel, наданим відповідно до чинної форми фінансової звітності в документах Henkel із консолідованою фінансовою звітністю. Інші компанії, які публікують або описують аналогічно позначені альтернативні показники своєї діяльності, можуть розраховувати їх іншим способом.

Цей документ опубліковано лише з інформаційною метою, і його не слід розглядати як рекомендацію щодо здійснення інвестицій, пропозиції з продажу активів або оферти з купівлі будь-яких цінних паперів.

Карстен Кнобель, Голова правління Ради Директорів

Марко Свобода, Виконавчий віцепрезидент з фінансів (фінансовий директор), закупівель та інтегрованих бізнес-рішень

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція