Меню
Пошук

7 трав. 2020

Компанія Henkel виділила 300 тис. грн. українським лікарям

Медики трьох українських лікарень у локаціях присутності компанії «Хенкель в Україні» отримали захисне спорядження на суму майже 300 тис. грн. Ці кошти в межах глобальних проєктів з протидії пандемії коронавірусу спрямував до України Фонд Фріца Хенкеля, засновника компанії Henkel яка стала однією з провідних у світі.

Майже тисячу комплектів захисних костюмів, бахіл і масок SSP2 було розподілено між центральними районними медичними закладами міста Балаклія Харківської області, міста Миколаїв Львівської області та міста Олешки Херсонської області, що приймають хворих на коронавірус.

«Це наша допомога громадам і лікарям у місцях присутності виробничих підрозділів компанії «Хенкель в Україні». Нам приємно, що ми можемо зробити внесок у протистояння пандемії коронавірусу саме у невеличких містечках України, де потреба у допомозі відчувається найбільш гостро. Як соціально відповідальний бізнес наша компанія завжди тісно взаємодіє з місцевими громадами заради їхнього сталого розвитку, а також допомагає та відгукується на потреби наших соціальних партнерів. Такі складні виклики, як нинішня пандемія коронавірусу, найкраще виявляють відповідальні компанії, що завжди підставлять плече та прийдуть на допомогу своїм соціальним партнерам», — прокоментувала надання допомоги медикам в українських містах присутності компанії Ніна Домбровська, президент «Хенкель в Україні».

Таким чином, загальний внесок компанії «Хенкель в Україні» та її брендів у протистояння пандемії коронавірусу на цей час перевищив 1,05 млн грн.

Компанія надала восьми столичним медичним закладам засоби для прання, миття, чищення та дезінфекції – усього 14 800 одиниць своєї продукції. Майже дві тисячі одиниць продукції Henkel волонтери компанії доставили до Олександрівської лікарні, яка приймає хворих на коронавірус. Також допомогу одержали дитячі лікарні Києва № 1 і № 2 та ще п’ять столичних міських клінічних лікарень — № 4, 5, 8, 9 і 17.

Медики столичної клініки «Охматдит» і Київського обласного онкодиспансеру отримали змогу своєчасно потрапляти на роботу в умовах обмеженого руху громадського транспорту в столиці завдяки допомозі компанії «Хенкель в Україні». Вона передала 100 тисяч гривень столичній службі «Еліт-Таксі» для оплати поїздок лікарів.

Бренди «Хенкель в Україні» діляться часткою своїх прибутків з продажів, спрямовуючи кошти на протидію пандемії.

Компанія та її бренд продукції з догляду за тілом та гігієни «Fa» переказали 500 тис. грн. на забезпечення медиків засобами індивідуального захисту. Ці кошти є частиною прибутку компанії розміром 10% від продажів продукції «Fa» у лінії магазинів EVA з 20 березня до 10 квітня. Поділившись часткою прибутків, компанія та її бренд допомогли закупити засоби індивідуального захисту для лікарів Міської клінічної лікарні № 21 імені проф. Є. Г. Попкової в Дніпрі та Київської міської клінічної лікарні № 9. Медики, які протистоять поширенню пандемії коронавірусу та її наслідкам, отримали одноразові захисні костюми із бахілами, захисні маски SSP2 та медичні стерильні рукавички.

Компанія Henkel як провідний міжнародний виробник має глобальну програму протидії пандемії коронавірусу, яка складається із таких заходів:

  1. Пожертва Фонду ВООЗ/ООН та іншим організаціям. 2 млн євро будуть передані різним фондам і організаціям для боротьби із пандемією. Фонд Фріца Хенкеля пожертвує 1 млн євро безпосередньо Фонду солідарного реагування на COVID-19, заснованому Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ) і Фондом ООН. Ці кошти  використають для того, щоб закупити захисне спорядження для медичних працівників, обладнати діагностичні лабораторії, покращити збирання  й аналіз даних, створити та підтримувати відділення інтенсивної терапії, а також прискорити дослідження та розробку потенційних вакцин і терапевтичних препаратів. Ще 1 млн євро буде розподілено Фондом Фріца Хенкеля між різними організаціями, такими як вищезазначені в Україні, та партнерами в усьому світі, а також використано для підтримки особистої ініціативи та добровільного залучення працівників, які борються з кризою.
  2. Пожертвування засобів особистої гігієни та побутової хімії. Компанія «Henkel» також пожертвує 5 млн одиниць засобів особистої гігієни та побутової хімії в усьому світі. Сюди входять засоби для дезінфекції рук, мило та захисне спорядження, а також мийні засоби, дезінфекційні засоби й інші побутові засоби для чищення. Команда з соціальної активності компанії «Henkel» надаватиме ці пожертви у тісній співпраці з благодійними організаціями, місцевою владою та партнерами по всьому світу.
  3. Перепрофілювання потужностей для виробництва дезінфекційних засобів. Крім того, компанія «Henkel» виробляє дезінфекційні засоби на деяких своїх підприємствах. Цю продукцію постачають для допомоги державним установам і професійним групам у боротьбі з коронавірусом.
  4. Постійні заходи боротьби із кризовими ситуаціями та гарантування безпеки працівників. З моменту настання кризи компанія «Henkel» активно вживає заходів для боротьби з нею, залучаючи команди з управління кризовими ситуаціями на національному, регіональному та глобальному рівнях. Основна мета антикризового управління полягає у тому, щоб зробити все можливе для гарантування безпеки працівників, клієнтів і ділових партнерів, а також для підтримання діяльності за таких складних обставин.
Прес-реліз (478,85 KB)
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція