Компанія «Хенкель» продемонструвала хороші показники діяльності у другому кварталі, незважаючи на значний негативний вплив змін курсів валют
“Завдяки потужному органічному зростанню обсягу збуту компанія «Хенкель» продемонструвала хороші показники в другому кварталі, незважаючи на значний негативний вплив змін курса валют і вищу вартість затратних матеріалів. Ми досягли нового рекордно високого показника обсягу збуту за квартал, вищої скоригованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT), а також рекордно високого (до цього часу) показника скоригованого прибутку на привілейовану акцію за квартал”, – повідомив головний виконавчий директор компанії «Хенкель», Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). – “У бізнес-підрозділі «Клейові технології» ми показали значне органічне зростання обсягу збуту, а в бізнес- підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» і в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» також відбулись позитивні зміни.”
“Ми досягли органічного зростання обсягу збуту у всіх регіонах, при цьому, в країнах, що розвиваються, показники діяльності були особливо успішними, а в розвинених країнах вони теж були хорошими. Рівні обслуговування наших компаній, що займаються споживчими товарами у Північній Америці, повернулись до звичних показників.”
“Як і в першому кварталі, в другому кварталі на нашу діяльність негативно впливали значні зміни курсів валют і зростання вартості затратних матеріалів. Зміни в курсів валют негативно вплинули на повідомлений нами обсягу збуту, зменшивши його на 6.1 відсотка або приблизно 310 млн. євро. На операційний прибуток і прибуток на акцію також вплинули негативні зміни курсів валют. Якщо не враховувати вплив змін курсів валют, ми досягли значного зростання показника операційного прибутку на привілейовану акцію на рівні 7.7 відсотка”, – пояснив Ханс Ван Байлен.
Оновлені прогнози на 2018 фінансовий рік
Компанія «Хенкель» обновила свої орієнтовні прогнозовані показники на 2018 фінансовий рік. Компанія підтверджує очікуване органічне зростання обсягу збуту на рівні від 2 до 4 відсотків для групи компаній «Henkel Group». При цьому, для бізнес-підрозділу «Клейові технології» компанія «Хенкель» на даний час очікує органічного зростання обсягу збуту на рівні від 4 до 5 відсотків в порівнянні з раніше прогнозованим показником від 2 до 4 відсотків. Для бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» компанія «Хенкель» і надалі прогнозує зростання на рівні від 2 до 4 відсотків. Для бізнес-підрозділу «Косметичні Засоби» компанія «Хенкель» підтверджує очікуване позитивне органічне зростання обсягу збуту на рівні від 0 до 2 відсотків.
Що стосується скоригованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT), компанія «Хенкель» на даний час передбачає її зростання порівняно з попереднім роком приблизно на 18 відсотків в порівнянні з раніше прогнозованим показником на рівні більше 17.5 відсотка. Компанія очікує, що такому позитивному зростанню посприяють внески всіх трьох вказаних бізнес-підрозділів. Враховуючи зміни в обмінних курсах валют і зростання вартості затратних матеріалів, компанія «Хенкель» на даний час очікує зростання скоригованого прибутку на привілейовану акцію на рівні від 3 до 6 відсотків в порівнянні з раніше прогнозованим показником на рівні від 5 до 8 відсотків.
“Такі прогнози підтверджують наш постійний акцент на стійкому зростанні прибутків, і ми безумовно налаштовані на подальше сприяння реалізації наших стратегічних пріоритетних завдань”, – зазначив Ханс Ван Байлен.
Показники збуту і прибутків в другому кварталі 2018 року
В другому кварталі 2018 року обсяг збуту досяг нового рекордно високого показника на рівні 5,143 млн. євро, що в номінальному вираженні становить зростання на 0.9 відсотка в порівнянні з показником за аналогічний квартал попереднього року. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив змін курсів валют і статті придбання / вибуття активів, відчутно зріс на 3.5 відсотка. Статті придбання / вибуття активів забезпечили 3.5 відсотка в цьому показнику. Як результат, загальне зростання склало 7 відсотків. Негативні зміни курсів валют зменшили обсяг збуту на -6.1 відсотка.
Бізнес-підрозділ «Клейові технології» прозвітував про значне органічне зростання обсягу збуту на 5.2 відсотка. Органічний обсяг збуту в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» на 0.4 відсотка перевищив рівень показника за аналогічний квартал попереднього року. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» повідомив про значне збільшення органічного обсягу збуту на рівні 2.9 відсотка.
Зростанню загального обсягу збуту також посприяло відчутне підвищення обсягу збуту завдяки використанню сучасних систем інформаційних технологій на рівні Групи, з особливо хорошими показниками діяльності у бізнес-підрозділах споживчих товарів.
Від діяльності в країнах, що розвиваються, знову був отриманий вищий від середнього внесок в органічне зростання обсягу збуту Групи, що забезпечило суттєве органічне збільшення обсягу збуту на 5.4 відсотка. В діяльності у розвинених країнах був досягнутий хороший показник органічного зростання обсягу збуту на рівні 2.2 відсотка.
Органічне зростання обсягу збуту в регіоні країн Західної Європи склало 0.1 відсотка, що свідчить про стабільний розвиток діяльності. В країнах Східної Європи органічне зростання обсягу збуту становило 8.2 відсотка. В регіоні країн Африки і Близького Сходу органічне зростання обсягу збуту зросло на 4.7 відсотка. У Північній Америці органічне зростання обсягу збуту склало 4.9 відсотка. В країнах Латинської Америки досягнуто органічного зростання обсягу збуту на рівні 6.3 відсотка, а в країнах Азійсько-Тихоокеанського регіону обсяг збуту збільшився в органічному вираженні на 1.9 відсотка.
Скоригований операційний прибуток (EBIT) збільшився на 1.8 відсотка – від 909 млн. євро в аналогічному кварталі попереднього року до нового високого показника у розмірі 926 млн. євро.
Скоригована рентабельність по прибутку від збуту (EBIT) зросла на 0.2 процентного пункту – до 18.0 відсотків.
Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 1.9 відсотка – з 1.55 євро до 1.58 євро. На зростання прибутку на привілейовану акцію негативно вплинули зміни курсів валют (курсові різниці) на рівні -5.8 відсотка. Якщо не враховувати негативний вплив змін курсів валют, скоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 7.7 відсотка.
Співвідношення чистого оборотного капіталу до обсягу збуту склало 6.3 відсотка, перевищивши показник за другий квартал 2017 року (5.2 відсотка).
Показники діяльності бізнес-підрозділів
В другому кварталі бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував значне органічне зростання обсягу збуту на 5.2 відсотка. В номінальному вираженні обсяг збуту збільшився на 2.6 відсотка – до 2,432 млн. євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 1.5 відсотка і сягнув 462 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту становила 19.0 відсотків, тобто, була дещо нижчою в порівняні з показником за аналогічний квартал попереднього року.
Обсяг збуту в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» збільшився в органічному вираженні на 0.4 відсотка. В номінальному вираженні обсяг збуту збільшився на 3.8 відсотка – до 1,035 млн. євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 4.4 відсотка і сягнув 187 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту зросла на 0.1 процентного пункту – до 18.1 відсотка.
В другому кварталі органічне зростання обсягу збуту в бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» склало 2.9 відсотка. В номінальному вираженні обсяг збуту становив 1,644 млн. євро у порівнянні з 1,703 млн. євро в аналогічному кварталі попереднього року. Скоригований операційний прибуток слав 295 млн. євро, що на 1.0 відсоток менше в порівнянні з показником за другий квартал 2017 року. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту зросла на 0.4 процентного пункту – до 17.9 відсотка.
Хороші результати діяльності у першому півріччі 2018 року
У першому півріччі 2018 року обсяг збуту компанії «Хенкель» склав 9,978 млн. євро. Органічне зростання обсягу збуту, якщо не враховувати негативний вплив змін в обмінних курсах валют і статті придбання / вибуття активів, становило 2.3 відсотка. Внаслідок негативного впливу змін курсів валют обсяг збуту зменшився на -7.4 відсотка.
Скоригований операційний прибуток збільшився на 0.3 відсотка – з 1,763 млн. євро до 1,768 млн. євро.
Скоригована рентабельність по прибутку від збуту зросла з 17.4 відсотка до 17.7 відсотка.
Скоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 1.7 відсотка – з 2.96 євро до 3.01 євро. Внаслідок негативного впливу змін курсів валют досягнутий показник прибутку на привілейовану акцію зменшився на -6.1 відсотка. Якщо не враховувати вплив курсів валют, скоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 7.8 відсотка.
У першому півріччі 2018 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував значне органічне зростання обсягу збуту на 5.0 відсотка. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту склала тут 18.5 відсотка.
На обсяг збуту наших компаній, що займаються споживчими товарами, негативно вплинули труднощі з постачанням у Північній Америці. Органічний обсяг збуту в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» зменшився на -2.0 відсотки в порівнянні з аналогічним показником за попередній рік. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту становила 17.4 відсотка, що відповідає її рівневі у першому півріччі 2017 року. Органічне зростання обсягу збуту в бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» склало 1.1 відсотка. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту значно збільшилась – з 17.4 відсотка до 18.2 відсотка.
Станом на 30 червня 2018 року баланс чистої фінансової позиції компанії «Хенкель» становив -3,597 млн. євро (станом на 31 грудня 2017 року: -3,225 млн. євро).
* З коригуванням для врахування разових доходів, разових видатків і витрат на реструктуризацію.
Цей документ містить прогностичні твердження і передбачення, які ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівниками компанії «Henkel AG & Co. KGaA». Прогностичні твердження і передбачення характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «сподіватись», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати», «розраховувати» та інших словах аналогічного змісту. Подібні твердження і передбачення не слід розцінювати, як будь-які гарантії того, що прогнозовані результати виявляться точними. Майбутні показники діяльності компанії «Henkel AG & Co. KGaA» та її афілійованих компаній залежать від багатьох ризиків та невизначеностей, і в зв’язку з цим вони можуть суттєво відрізнятись від даних, вказаних у прогностичних твердженнях і передбаченнях. Багато з цих факторів не залежать від компанії «Хенкель» і не піддаються точній попередній оцінці. Серед таких факторів – майбутня економічна ситуація, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує і не зобов’язується оновлювати будь-які прогностичні твердження і передбачення.