Меню
Пошук

Чим унікальна робота в Henkel?
Відколи я почала працювати в Компанії «Хенкель», мені подобається працювати в багатонаціональних і міжнародних командах та керувати ними.  Наявність великої кількості особистостей і культур робить цей досвід ще більш цікавим і корисним. Із декількома зі своїх найближчих друзів я познайомилася саме за час роботи тут. Я вважаю, що важливо завжди залишатися допитливим і відкритим, щоб вчитися у людей, з якими ти працюєш щодня. Також важливо не ухилятися від труднощів, а вирішувати їх ще до того, як вони виникнуть.

Яким етапом своєї кар’єри ви пишаєтесь найбільше?
Я вважаю, що маленькі, повсякденні досягнення потрібно відзначати так само, як і великі: наприклад, мій перший перезапуск продукту Palette Intensive Color Cream, європейського бренду фарб для волосся № 1, або мій перший новий бренд фарб для волосся для Schwarzkopf Nectra Color у 2014 році. Наше вірусне відео «Любов створює красу» набрало 1 мільйон переглядів протягом перших декількох днів. Його було знято на крихітний бюджет, і ми пішли на певний ризик, обравши інший напрямок, але воно було того варте. У той час нам вдалося здійснити справжній переворот, набравши в підсумку понад 19 мільйонів переглядів. Вишенькою на торті стало те, що деякі відомі установи назвали його «найромантичнішим вірусним відео».

Чого ви найбільше навчилися під час кампанії інфлюенсерів у 2015 році?
Знову ж таки, бути одним із перших, хто пробує щось нове, було і цікаво, і складно одночасно. Мені подобається це відчуття, коли ви вірите у свій проект настільки, що готові зробити усе можливе і зрушити гори, щоб втілити його в життя. Це відбувається лише тоді, коли ви наважуєтеся бути іншим і мислити нестандартно.  Звичайно, це також потребує стійкості і самомотивації, щоб впоратися з можливими невдачами або невизначеністю на цьому шляху. Приблизно в той час з'явився Instagram, а у нас тоді не було ні великого досвіду, ні великих бюджетів для got2b. Тому ми вирішили використовувати можливості цифрових технологій і поєднати їх з офлайн-досвідом для наших споживачів, щоб створити безпрецедентну всеосяжну кампанію для всіх точок контакту.

Яку найважливішу пораду ви могли б дати тим, хто тільки починає свій кар'єрний шлях?
Використовуйте можливості, які ви отримуєте на цьому шляху, не бійтеся використовувати свій голос і висловлювати свою думку. Ніколи не бійтеся. Розглядайте зворотний зв'язок як інструмент для розвитку і роздумів. Залишайтеся допитливими і вірними собі, експериментуйте і сприймайте невдачі як засіб для розвитку, навчання і руху вперед. Крім того, не забувайте отримувати задоволення від цього! І останнє, але не менш важливе: любіть свою роботу, полиште або змініть.

Який виклик ви хотіли б прийняти далі?
О, я люблю хороші виклики, і одним із них я зараз якраз активно займаюся. Я рада, що можу використовувати свій багатий досвід і навички, але мені ще так багато чому належить навчитися. У своїй новій ролі я – «підприємець-резидент», якому доручено експериментувати з нашими споживачами і для них, руйнуючи стіни, щоб знаходити нові ідеї – це набагато більше, ніж чергова інновація продукту або розширення лінійки. Ми мислимо масштабно, досліджуємо потенційні ідеї послуг і прагнемо виявляти і розробляти нові, масштабовані бізнес-моделі для нових цілей у світі, орієнтованому на досвід. Дуже важливо бути якомога ближче до наших споживачів і вчитися у них – зрештою, всі ми є споживачами, чи не так?