Три важливих відкриття від Ніни

Ніна Миндер’ян-Штайн

Позиція: Стажер у відділі Міжнародного Маркетингу
Тривалість стажування: 5.5 місяців
Бізнес підрозділ: Consumer Brands; відділ засобів для миття посуду

В якості стажера  у компанії «Хенкель», що вам подобається більше за все?
З самого першого дня мої колеги ставилися до мене як до рівноправного та повноцінного члена команди і давали можливість керувати своїми проектами самостійно.
Завдяки високому ступеню причетності та відповідальності я можу пишатися досягнутими мною результатами. Я, справді, вражена високим рівнем довіри та підтримки, які мені надали саме для того, щоб я успішно пройшла процес навчання в рамках роботи над проектами Компанії «Хенкель».

Який самий важливий висновок ви зробили для себе після стажування у Компанії «Хенкель»?
Захопленість ідеєю – це лише початок довгого шляху!
Робота серед такої кількості зацікавлених і відданих справі людей навчила мене тому, що сильна та переконлива ідея може перетворитися на щось, дійсно, грандіозне. Компанія «Хенкель» показала мені, що все можливо.

Чи розглядаєте ви Компанію «Хенкель»  у якості потенційного роботодавця і чому?
Безперечно! Я хотіла б повернутися у «Хенкель» після завершення навчання. Мені було б справді цікаво працювати у Компанії, яка за допомогою інноваційного підходу формує «індустрію майбутнього» і в той же час пропонує вам багато можливостей для індивідуального зростання.