Щоб по-справжньому зрозуміти, треба по-справжньому слухати. Саме тому компанії прагнуть вести діалог із зацікавленими в них особами. Відкритий підхід до обміну поглядами й ідеями допомагає зрозуміти, яким чином змінюються очікування різних зацікавлених груп. Незалежно від того, в який спосіб це роблять компанії – залучають фокусні групи, проводять опитування чи беруть участь у форумах, їм необхідно зібрати ідеї, які стануть відповідями на погляди й пріоритети зацікавлених осіб, і реалізовувати ці ідеї кожного дня.
Обговорення, заохочення, участь
У компанії Henkel впроваджено підхід до стійкості, який сформовано нашим спілкуванням із зацікавленими особами. Ми впевнені, що лише постійний відкритий діалог з усіма групами, які зацікавлені в нашому бізнесі, є ключем до розуміння того, що ми працюємо з найбільш важливими проблемами. Завдяки безпосередньому спілкуванню, участі в багатосторонніх ініціативах і підтримці платформ для діалогу ми досягаємо своїх цілей щодо обміну унікальними знаннями та збору ідей, а потім поєднуємо це в наших продуктах, послугах і господарській діяльності. Ми прагнемо розуміти тих, хто в нас зацікавлений. Тому ми справді слухаємо.
Діалог із зацікавленими особами
Розуміння та відстеження соціальних вимог, які висувають до нашої компанії різні заінтересовані сторони, є ключовим компонентом нашого управління сталим розвитком. До них належать наші клієнти, споживачі, постачальники, ділові партнери, працівники, акціонери, інвестори, сусіди та місцеві громади, асоціації та неурядові організації (НУО), наукові кола, а також політики та державні органи влади.
Щоб краще зрозуміти очікування та погляди наших заінтересованих сторін і вести більш цілеспрямований діалог, орієнтований на конкретні рішення, ми використовуємо спеціальні опитування та постійно відстежуємо думки на декількох рівнях: у прямому діалозі, у багатосторонніх ініціативах і через діалогові платформи. Співпраця з неурядовими організаціями та лідерами громадської думки дає нам розуміння глобальних викликів і дає змогу реагувати на проблеми на ранніх стадіях. Діалог із заінтересованими сторонами є ключовим елементом наших підходів до інновацій та управління ризиками, а також допомагає нам постійно розвивати нашу стратегію сталого розвитку та звітність.
Діалог із заінтересованими сторонами лежить в основі стратегії сталого розвитку
Ми ведемо інтенсивний діалог із заінтересованими сторонами на постійній основі, щоб розуміти їхні очікування від нас і виправдовувати їх.
Розробляючи нашу стратегію сталого розвитку, ми продовжуємо використовувати результати комплексного опитування заінтересованих сторін, проведеного у 2021 році. Опитування підтвердило важливість інтеграції питань сталого розвитку в усі наші види діяльності для наших цільових груп і показало, що наші заінтересовані сторони вважають, що компанія «Хенкель» має хороші можливості для вирішення питань сталого розвитку.
У 2022 році ми працювали з міжнародними партнерами над подальшим розвитком нашої стратегії сталого розвитку. Наприклад, ми співпрацювали з міжнародною агенцією для проведення більш комплексного аналізу наших сильних сторін і потенціалу розвитку з метою підтримки ефективної реалізації нашої стратегії сталого розвитку.
Співпраця в межах та за межами ланцюга створення цінності
Ми переконані, що можемо сприяти сталим змінам, лише налагоджуючи міцні партнерські стосунки вздовж усього нашого ланцюга створення цінності: від закупівлі сировини та пакувальних матеріалів упродовж усього шляху до нашої компанії, включаючи виробництво, логістику та використання нашої продукції споживачами, а також її повторне використання в матеріальних циклах.