Меню
Пошук

Програми й партнерства

Очікування щодо соціальної й екологічної відповідальності постійно змінюються. Тому компанії покладаються на відкритий діалог зі спільнотами, постачальниками, клієнтами й багатьма іншими зацікавленими особами, щоб обов’язково надати відповіді на найважливіші запитання.

Initiatives-and-partnerships-2
customer-loading-washing machine

Залучаймо нове покоління!

Наразі з’являється багато програм, які заохочують споживачів змінити свої звички. Проте важливо думати й про нове покоління. Тому дедалі набувають популярності освітні заходи щодо заохочення до відповідальної поведінки й поширення інформації про сучасні проблеми нашої планети. Наприклад, програма Henkel’s Forscherwelt («світ дослідників») заохочує дітей до знайомства зі світом науки й робить це знайомство цікавим для них. У міжнародній програмі передбачено навчальні блоки й матеріали для початкової школи. Зміст програми відображає головні інтереси дослідницьких галузей компанії Henkel, а також основи відповідального споживання ресурсів.

Міць команди

На додаток компанія Henkel заохочує понад 53 000 своїх працівників докладати зусиль до відповідального розвитку в їхній повсякденній роботі і їхній діяльності як членів спільноти. Одним з компонентів цього напрямку є наша програма «Посли стійкого розвитку» – найбільша глобальна навчальна програма в історії компанії. З 2012 року понад 50 000 працівників компанії Henkel пройшли навчання стосовно стійкого розвитку. Тепер вони активно діляться своїми знаннями на майданчиках компанії в усьому світі, а також працюють зі споживачами, постачальниками й іншими партнерами. Також вони допомагають підвищувати обізнаність і ентузіазм стосовно стійкого розвитку серед представників нового покоління. Для цього вони відвідують початкові школи.  До кінця 2018 року Посли стійкого розвитку з компанії Henkel провели навчання серед понад 150 000 школярів у 53 країнах.

Обговорення, заохочення, участь

У компанії Henkel впроваджено підхід до стійкості, який сформовано нашим спілкуванням із зацікавленими особами. Ми впевнені, що лише постійний відкритий діалог з усіма групами, які зацікавлені в нашому бізнесі, є ключем до розуміння того, що ми працюємо з найбільш важливими проблемами. Завдяки безпосередньому спілкуванню, участі в багатосторонніх ініціативах і підтримці платформ для діалогу ми досягаємо своїх цілей щодо обміну унікальними знаннями та збору ідей, а потім поєднуємо це в наших продуктах, послугах і господарській діяльності. Ми прагнемо розуміти тих, хто в нас зацікавлений. Тому ми справді слухаємо.

Діалог із зацікавленими особами

Взаємодія із зацікавленими особами й суспільними групами є найважливішим компонентом підходу компанії Henkel до стійкого розвитку. Саме цьому ми беремо участь у декількох платформах для діалогу і програмах, які пов’язано зі стійким розвитком.

Такий відкритий обмін інформацією є основою для взаєморозуміння й можливістю для суспільного визнання наших підприємницьких рішень. До того ж, цей діалог є джерелом нових ідей. Він суттєво впливає на процес нашого керування інноваційною діяльністю, ризиками й створює основу для подальшого розвитку в галузі стійкого розвитку й звітності щодо нього.

Ми ведемо постійний діалог зі споживачами, клієнтами, постачальниками, співробітниками, зацікавленими особами, місцевими спільнотами, рейтинговими агенціями й аналітичними фірмами, урядовими органами, неурядовими організаціями (NGO), політиками, навчальними установами й науковцями.