- Продажі Групи зросли до 5,5 млрд євро, що в органічному вираженні становить +3,3 %.
- Органічне зростання продажів відбулося за рахунок обох бізнес-підрозділів:
- Підрозділ «Клейові технології» досяг значного органічного зростання на рівні +3,7 %
- Підрозділ «Споживчі бренди» звітує про хороше органічне зростання продажів на рівні 2,7 %
- Розширено амбітні цілі щодо захисту клімату завдяки дорожній карті досягнення «чистого нуля»: До 2045 року викиди парникових газів мають бути скорочені до «чистого нуля»
- Підтверджено прогноз продажів і прибутку на 2024 фінансовий рік – хороші шанси досягти верхньої половини діапазону прибутків
У третьому кварталі 2024 року компанія «Хенкель» збільшила продажі Групи приблизно до 5,5 млрд євро. Це відповідає значному органічному зростанню на рівні 3,3 %, що було зумовлено хорошою ціновою динамікою та загальною позитивною тенденцією щодо обсягів на рівні Групи. У номінальному вираженні продажі зросли на 1,0% порівняно з попереднім кварталом.
«У третьому кварталі ми продовжували демонструвати високі результати, сприяючи успішному подальшому розвитку компанії «Хенкель». Свій внесок у це зробили обидва бізнес-підрозділи, забезпечивши подальше органічне зростання. Також у третьому кварталі ми досягли високого валового прибутку, що дало змогу й надалі збільшувати інвестиції в наші бізнеси та бренди. Скоригована рентабельність за показником EBIT продемонструвала відповідне зростання. Це свідчить про те, що ми перебуваємо на правильному шляху, реалізуючи нашу програму зростання», – зазначив Карстен Кнобель (Carsten Knobel) голова правління Ради директорів компанії «Хенкель».
«Ми переконані, що 2024 фінансовий рік стане ще одним успішним роком для компанії «Хенкель» і що ми досягнемо наших цільових показників продажів і прибутку, які підвищили протягом року. Тому сьогодні ми підтвердили наш прогноз. Завдяки високим результатам, досягнутим на сьогодні, бачимо чітку перспективу досягти верхньої половини відповідних діапазонів прибутку Групи. Це стосується як скоригованої маржі за показником EBIT, так і зростання скоригованого показника прибутку на акцію (EPS)».
Компанія «Хенкель» також досягла подальшого прогресу в реалізації своєї стратегічної програми зростання. З огляду на це компанія «Хенкель» зміцнює свою відданість принципам сталого розвитку. У межах цього процесу «Хенкель» розробила дорожню карту досягнення «чистого нуля», яка включає розширені цілі зі скорочення викидів у всьому ланцюзі створення цінності.
«Ми всі повинні взяти на себе відповідальність і допомогти обмежити глобальне потепління до 1,5 °C, як це передбачено Паризькою кліматичною угодою. Наша дорожня карта, затверджена ініціативою «Науково обґрунтовані цілі» (Science Based Targets initiative), визначає, що ми робимо для досягнення нульового балансу викидів парникових газів до 2045 року. Для досягнення цієї мети ми будемо впроваджувати широкий спектр заходів уздовж усього ланцюга створення цінності», – пояснив Карстен Кнобель.
Бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг значного органічного зростання продажів у третьому кварталі, чому сприяли всі бізнес-напрями. Хороших показників органічного зростання продажів бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» було досягнуто передусім завдяки глобальному бізнес-напряму «Засоби для волосся».
Показники продажів Групи
У 3-му кварталі 2024 року продажі Групи в номінальному вираженні зросли на 1,0 % до 5,492 млн євро. Результатом придбань/продажу активів стало збільшення продажів на 1,2 %. Вплив валютних курсів позначився на продажах негативно розміром -3,6 %. В органічному вираженні (тобто з урахуванням впливу валютних курсів і придбань/продажу активів) обсяг продажів збільшився на 3,3 %. Це зростання було зумовлене як хорошою ціновою динамікою, так і загальною позитивною динамікою обсягів на рівні Групи.
За перші дев'ять місяців 2024 року обсяг продажів становив 16,305 млн євро. Це еквівалентно номінальному зниженню на -0,4 %. В органічному вираженні компанія «Хенкель» досягла значного зростання продажів на рівні 3,0 %, що було зумовлено як змінами цін, так і змінами обсягів.
Органічне зростання продажів у третьому кварталі відбувалося в Європі, регіоні IMEA, Азійсько-Тихоокеанському регіоні та Латинській Америці. У Північній Америці зафіксовано негативну динаміку продажів в органічному вираженні в обох бізнес-підрозділах.
Також за перші дев'ять місяців 2024 року сильне органічне зростання продажів компанії «Хенкель» відбулося в усіх регіонах, за винятком Північної Америки.
Показники продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології»
У третьому кварталі 2024 року продажі бізнес-підрозділу «Клейові технології» становили 2,800 млн євро. Це становить номінальне зростання на рівні 3,3 % порівняно з попереднім кварталом (у попередньому році): 2,711 млн євро). В органічному вираженні (тобто з урахуванням впливу валютних курсів і придбань/продажу активів) обсяг продажів збільшився на 3,7 %. Це зростання було зумовлене значним збільшенням обсягів, тоді як ціни залишалися стабільними порівняно з попереднім кварталом. Вплив валютних курсів призвів до зниження продажів на -3,3 %. Придбання/продаж активів мали позитивний вплив на рівні 2,8 %.
За перші дев'ять місяців 2024 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував зростання продажів у номінальномувираженні на рівні 1,1 % – до 8,275 млн євро. В органічному вираженні, бізнес-підрозділ «Клейові технології» досяг значного зростання продажів на рівні 2,5 % насамперед за рахунок збільшення обсягів.
Досягненню високих показників органічного зростання продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології» у третьому кварталі сприяли всі три бізнес-напрями. У бізнес-напрямі «Мобільність та електроніка» було досягнуто сильне органічне зростання продажів на рівні 3,9 %. Таке зростання відбулося завдяки двозначному зростанню в сегменті «Електроніка» та дуже сильному зростанню в промисловому сегменті. Продажі в автомобільному сегменті загалом знизилися через уповільнення ринкового попиту. У бізнес-напрямі «Упаковка та споживчі товари» було зафіксовано значне органічне зростання продажів на рівні 2,7 %, причому в сегменті «Упаковка» було досягнуто значного органічного зростання продажів завдяки покращенню попиту. У сегменті «Споживчі товари» спостерігалося позитивне органічне зростання продажів. У бізнес-напрямі «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів» було досягнуто органічне зростання продажів на рівні 4,5 %. Свій внесок у це зробили підрозділи «Промислове виробництво і технічне обслуговування» і «Товари для споживачів і домашнього ремонту», які продемонстрували дуже високі темпи зростання продажів в обох випадках. Хороші темпи зростання було зафіксовано в сегменті «Будівництво».
З регіональної точки зору, бізнес-підрозділ «Клейові технології» в третьому кварталі продемонстрував позитивні показники органічного зростання продажів у Європі, чому посприяли всі три бізнес-напрями. Натомість у Північній Америці було зафіксовано незначне від'ємне зростання продажів в органічному вираженні, що пов'язано з тенденціями у бізнес-напрямах «Мобільність та електроніка» та «Упаковка та споживчі товари». У регіоні IMEA бізнес-підрозділ досяг двозначного органічного зростання продажів, причому свій внесок зробили всі бізнес-напрями. У Латинській Америці спостерігалося значне органічне зростання продажів, головним чином, за рахунок бізнес-напрямів «Мобільність та електроніка» та «Домашній ремонт, будівництво і товари для професіоналів» В Азійсько-Тихоокеанському регіоні спостерігалося дуже сильне органічне зростання продажів, до якого долучилися всі три бізнес-напрями, причому особливо позитивний ефект мав розвиток бізнесу в Китаї.
Показники продажів бізнес-підрозділу «Споживчі бренди»
У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» продажі в третьому кварталі 2024 року становили 2,653 млн євро, що в номінальному вираженні на -1,6 % менше, ніж у відповідному кварталі попереднього року. В органічному вираженні, тобто з урахуванням впливу валютних курсів та придбань/продажу активів, бізнес-підрозділ досягнув значного зростання продажів на рівні 2,7 %, що було зумовлено продовженням дуже сильної цінової складової. На зростання обсягів негативно вплинули поточні заходи з оптимізації портфеля. Вплив валютних курсів призвів до зниження продажів на -3,9 %. Придбання/продажі активів призвели до скорочення продажів ще на -0,4 %.
За перші дев'ять місяців 2024 року продажі бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» становили 7,919 млн євро, що в номінальному вираженні становить скорочення на -1,8 % порівняно з відповідним кварталом попереднього року. В органічному вираженні продажі зросли на 3,7 %, що було зумовлено ціновими чинниками.
Бізнес-напрям «Засоби для прання та догляду за оселею» у третьому кварталі досягнув позитивного органічного зростання продажів на рівні 0,9 %. Дещо негативну динаміку органічних продажів було зафіксовано в сегменті «Засоби для прання», головним чином через заходи з оптимізації портфеля. На противагу цьому в сегменті «Засоби для догляду за оселею» було досягнуто значного органічного зростання продажів передусім завдяки двозначному збільшенню продажів у категорії «Засоби для миття посуду» та дуже високому зростанню продажів у категорії «Засоби для догляду за туалетом».
Дуже сильне органічне зростання продажів на рівні 6,8 % продемонстрував бізнес-напрям «Засоби для волосся», причому значне збільшення продажів відбулося в сегменті «Споживчі товари» насамперед завдяки двозначному зростанню в категорії «Засоби для укладання волосся». У сегменті «Товари для професіоналів»» зафіксовано дуже високе органічне зростання продажів.
У напрямі «Інші споживчі бізнеси» було зафіксовано значне органічне зростання продажів на рівні 2,0 %, зокрема, завдяки дуже високому зростанню в Європі.
З регіональної точки зору, у третьому кварталі бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» досяг позитивного органічного зростання продажів у Європі. Суттєве зростання продажів відбулося в бізнес-напрямі «Засоби для волосся», тоді як бізнес-напрям «Засоби для прання та догляд за оселею» продемонстрував дещо від'ємну динаміку. У Північній Америці зафіксовано загальне зниження продажів в органічному вираженні насамперед через портфельні заходи в бізнес-напрямі «Засоби для прання та догляду за оселею». Натомість бізнес-напрям «Засоби для волосся» в Північній Америці досягнув дуже високих темпів зростання. У Латинській Америці було зафіксовано значне органічне зростання продажів, що стало можливим завдяки бізнес-напряму «Засоби для волосся. У регіоні IMEA було досягнуто двозначного органічного зростання продажів у всіх бізнес-напрямах. В Азійсько-Тихоокеанському регіоні було зафіксовано дуже сильне органічне зростання продажів, причому свій внесок зробили як бізнес-напрям «Засоби для волосся», так і бізнес-напрям «Засоби для прання та догляду за оселею».
Чисті активи та фінансове становище Групи
Істотних змін у чистих активах та фінансовому становищі Групи в звітному періоді порівняно із ситуацією станом на 30 червня 2024 року не відбулося.
Прогноз Групи Henkel
У 2024 фінансовому році компанія «Хенкель» очікує на органічне зростання продажів Групи на рівні 2,5–4,5%. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» зростання продажів в органічному вираженні очікується в межах 2,0–4,0 %. У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» компанія очікує зростання продажів в органічному вираженні на рівні від 3,0 до 5,0 %.
Скоригована рентабельність продажів (скоригована маржа EBIT) очікується в діапазоні від 13,5 до 14,5 %. Очікується, що скоригована рентабельність продажів становитиме від 16,0 до 17,0 % для бізнес-підрозділу «Клейові технології» та від 13,0 до 14,0 % для бізнес-підрозділу «Споживчі бренди».
Щодо скоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS), «Хенкель» очікує зростання в діапазоні від +20,0 до +30,0 % при незмінних валютних курсах.
Крім того, ми маємо такі очікування на 2024 рік:
- Придбання/продаж активів: нейтральний вплив на номінальне зростання продажів
- Перерахунок продажів в іноземній валюті: негативний вплив у відсотковому діапазоні від низьких до середніх однозначних значень
- Ціни на прямі матеріали: стабільна динаміка порівняно з середнім показником попереднього року
- Витрати на реструктуризацію від 250 до 300 млн євро
- Відтік коштів за інвестиціями в основні фонди та нематеріальні активи розміром від 650 до 750 млн євро
Цей документ містить заяви, що стосуються майбутнього розвитку бізнесу, фінансових показників та інших подій, що матимуть значення для компанії «Хенкель» у майбутньому, які можуть бути прогнозними заявами. Прогнозні заяви характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «припускати» та інших подібних слів. Такі заяви ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівництвом Henkel AG & Co. KGaA. Ці заяви не слід розуміти як гарантію того, що ці очікування справдяться. Майбутні показники діяльності компанії Henkel AG & Co. KGaA і дочірніх компаній залежать від низки ризиків і невизначеностей й у зв'язку з цим можуть суттєво відрізнятися (як у позитивний, так і в негативний бік) від даних, наведених у прогнозних заявах. Багато з цих факторів не залежать від компанії «Хенкель» і не піддаються точній попередній оцінці. Серед цих факторів – майбутня економічна ситуація та дії конкурентів та інших гравців на ринках. «Хенкель» не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви в цьому документі.
Цей документ включає додаткові фінансові показники, які не мають чітких визначень у відповідних межах фінансової звітності та які є або можуть виступати в ролі альтернативних показників діяльності. Ці додаткові фінансові показники не слід розглядати окремо або як альтернативи показникам чистих активів і фінансової позиції або результатів діяльності «Хенкель», наданим відповідно до чинної форми фінансової звітності в документах Хенкель» з консолідованою фінансовою звітністю. Інші компанії, які публікують або описують аналогічно позначені альтернативні показники своєї діяльності, можуть розраховувати їх іншим способом.
Цей документ опубліковано лише з інформаційною метою, і його не слід розглядати як рекомендацію щодо здійснення інвестицій, пропозиції з продажу активів або пропозиції оферти з купівлі будь-яких цінних паперів.