7 бер. 2023 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Компанія «Хенкель» публікує Звіт зі сталого розвитку за 2022 рік

«Хенкель» сприяє прогресу в галузі сталого розвитку, покращуючи захист клімату та соціальну відповідальність

  • Захист клімату: частка використання відновлюваної електроенергії на виробничих майданчиках у всьому світі зростає до 70 відсотків, скорочуючи викиди CO2 на 55 відсотків (на тонну продукції)
  • Економіка замкнутого циклу: подальший прогрес на шляху до стовідсоткової переробки та багаторазового використання упаковки
  • Соціальна активність:  програма солідарності на 6 мільйонів євро для жертв війни в Україні
  • Амбіції щодо гендерного паритету: подальше збільшення частки жінок на керівних посадах
  • «Sustainability Pioneers»: успішно впроваджено глобальну програму залучення працівників

Сьогодні компанія «Хенкель» опублікувала свій 32-й Звіт зі сталого розвитку, в якому висвітлено результати діяльності та прогрес у реалізації стратегії та цілей компанії у сфері сталого розвитку. У надзвичайно складному ринковому середовищі компанія змогла, серед іншого, досягти прогресу в сфері сталого розвитку у багатьох ключових аспектах, зокрема, шляхом подальшого скорочення викидів CO2 та розширення своєї соціальної відповідальності.

«Я не можу пригадати жодного року в недавньому минулому, коли загальне бізнес-середовище було б настільки складним для нашої компанії. Війна в Україні глибоко потрясла нас і має далекосяжні наслідки. Вона сформувала економічне середовище, зокрема енергетичну кризу та зростання цін на сировину. Але саме в такі складні часи ще важливіше зосередитися на сталому розвитку та дотримуватися наших зобов'язань перед довкіллям і суспільством. Незважаючи на всі виклики, ми змогли досягти подальшого прогресу в реалізації переважної більшості наших амбітних цілей у сфері сталого розвитку, і я хотів би подякувати нашим більш ніж 50 000 колегам з компанії «Хенкель» по всьому світу за їхню тверду прихильність і відданість справі», – зазначив голова правління Ради директорів компанії «Хенкель» Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

«У 2022 році ми зробили значний крок до нашої мети – досягти кліматично позитивного виробництва до 2030 року шляхом подальшого розширення використання відновлюваних джерел енергії, – додала Сільві Ніколь, член правління компанії «Хенкель», відповідальна за людські ресурси та сталий розвиток. – Ми також досягли значних успіхів у забезпеченні гендерної рівності. Ми також змогли досягти подальшого прогресу в забезпеченні гендерного паритету. Відсоток жінок на керівних посадах у 2022 році збільшився до 38,7 %. Ми повністю віддані подальшому прискоренню та нарощуванню наших зусиль за допомогою конкретних програм і дій, щоб використовувати весь потенціал нашого розмаїття».

Покращення у ключових сферах сталого розвитку

Минулого року компанія «Хенкель» опублікувала свою Стратегію сталого розвитку на період до 2030 року, в якій визначила нові та додаткові амбіції, враховуючи глобальні тенденції розвитку. Зокрема, у 2022 році компанія «Хенкель» досягла прогресу в сфері захисту клімату, скоротивши викиди CO2 у виробництві на 55 % на метричну тонну продукції (порівняно з базовим 2010 роком). «Хенкель» збільшила частку електроенергії, що закуповується з відновлюваних джерел, до 70 відсотків. До 2030 року компанія «Хенкель» планує досягти позитивного для клімату вуглецевого сліду свого виробництва в усьому світі й отримувати 100 відсотків електроенергії для виробничих майданчиків з відновлюваних джерел.

Прикладом співпраці з енергетичними компаніями є 10-річний контракт, укладений з IGNIS у грудні 2022 року на постачання відновлюваної енергії у формі віртуального договору купівлі-продажу електроенергії (VPPA). Контракт йде пліч-о-пліч із будівництвом двох нових фотоелектричних станцій в Іспанії. Це забезпечить постачання відновлюваної енергії на європейські об'єкти компанії «Хенкель» в обсязі близько 200 ГВт⋅год на рік.

З метою мінімізації відходів та їхнього негативного впливу на довкілля компанія «Хенкель» також постійно працює над тим, щоб уникати та зменшувати використання пакувальних матеріалів, особливо для своїх споживчих товарів, а також утримувати їх в економічних циклах якомога довше. До 2025 року 100 відсотків упаковки буде придатно для переробки та повторного використання*. У 2022 році ця частка збільшиться до 87 %. «Хенкель» також прагне збільшити частку переробленого пластику в упаковці своїх споживчих товарів. У 2022 році ця частка становила близько 16 відсотків.

До 2025 року «Хенкель» також має на меті скоротити обсяг відходів на 50 відсотків на тонну продукції порівняно з 2010 роком. У 2022 році компанія вже зафіксувала скорочення на 43 %. До 2030 року компанія «Хенкель» прагне досягти кругового використання відходів виробництва.

Минулого року компанія «Хенкель» також досягла прогресу в сфері захисту природних ресурсів. У межах управління постачальниками компанія працює з обраними стратегічними постачальниками, щоб забезпечити закупівлю екологічно чистої сировини. Наприклад, у 2022 році «Хенкель» змогла збільшити показник простежуваності пальмової сировини на шляху до заводу з 84 до 89 відсотків порівняно з попереднім роком.

Зважаючи на складні геополітичні події минулого року, компанія «Хенкель» ще більше розширила свою соціальну відповідальність. До 2030 року компанія поставила собі за мету покращити життя 30 мільйонів осіб у всьому світі через соціальні проєкти та пожертви. Минулого року «Хенкель» перевиконала цю мету. З 2010 року до кінця 2022 року компанія «Хенкель» змогла охопити понад 30 мільйонів людей. Особливо це стало можливим завдяки внеску в боротьбу з глобальною пандемією COVID-19, а також підтримці жертв війни в Україні.

Для забезпечення рівних можливостей компанія «Хенкель» прагне постійно збільшувати частку жінок на керівних посадах і має на меті досягти гендерного паритету на всіх рівнях управління до 2025 року. У 2022 році частка жінок на керівних посадах становила близько 38,7 %, що свідчить про подальше зростання порівняно з попереднім роком.

Забезпечення сталої трансформації продуктового портфеля

Сталий розвиток є центральним елементом інноваційних стратегій компанії «Хенкель» як у секторі споживчих товарів, так і в секторі промислових товарів. У секторі споживчих товарів основну увагу приділено, зокрема, оптимізації інгредієнтів. З цією метою «Хенкель» співпрацює з різними партнерами. Наприклад, минулого року компанією було укладено багаторічну угоду про співпрацю з компанією BASF. За допомогою так званого підходу балансу біомаси викопна сировина має бути замінена відновлюваною сировиною для виробництва до 110 000 метричних тонн інгредієнтів на рік.

У промисловому бізнесі «Клейові технології» інноваційні рішення компанії допомагають зменшити викиди, підвищити ефективність використання енергії та матеріалів, а також переробляти цінні ресурси. Одним із прикладів є клеї, оптимізовані для вторинної переробки, для розробки циркулярного гнучкого пакування. Тут компанія «Хенкель» співпрацює з виробниками упаковки та фахівцями з переробки. Придатність клеїв до вторинної переробки також була сертифікована незалежними інституціями.

Розгорнуто глобальну програму залучення працівників

Для подальшого сприяння залученню співробітників до питань сталого розвитку компанія «Хенкель» розширила свою наявну навчальну пропозицію до цілісної програми залучення, яка стартувала в березні 2022 року. Метою глобальної програми «Sustainability at Heart» є ще більш комплексне інформування та навчання співробітників з питань сталого розвитку. Наприклад, тренінг «Sustainability Pioneer», розроблений у співпраці з бізнес-школою IESE, тепер доступний кількома мовами. Лише у 2022 році в ньому взяло участь понад 5 800 співробітників. Метою також є мотивація та підтримка співробітників в активному просуванні сталого розвитку в їхньому робочому середовищі й особистому житті.

Пресреліз (133,97 KB)

Звіт про стійкий і стабільний розвиток 2022 (обкладинка)

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція