31 бер. 2021 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Використовуючи попередні дані, компанія «Хенкель» повідомляє про органічне зростання обсягу продажів у першому кварталі 2021 року.

Компанія «Хенкель» розраховує на успішний початок 2021 фінансового року

Незважаючи на незмінно складну економічну ситуацію, зумовлену кризою внаслідок поширення COVID-19, компанія «Хенкель» очікує на значне зростання обсягу продажів в органічному вираженні в першому кварталі 2021 року. За попередніми даними, «Хенкель» розраховує на те, що органічне зростання обсягу продажів у першому кварталі (за вирахуванням ефекту валютних курсів і придбання/продажу активів) становитиме приблизно 7 відсотків, що значно вище поточних ринкових очікувань, які становлять близько 3,5 відсотка.

«Попри те, що пандемія COVID-19 триває, ми очікуємо, що в першому кварталі «Хенкель» продемонструє дуже високі показники діяльності, зокрема завдяки результатам бізнес-підрозділу «Клейові технології», — зазначив голова правління Ради директорів компанії «Хенкель» Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

На тлі відновлення попиту з боку промисловості в першому кварталі та спираючись на попередні дані, ми очікуємо, що органічне зростання обсягу продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології» становитиме приблизно 12,5 відсотка.

«Хенкель» розраховує на те, що бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» продемонструє позитивну динаміку органічного зростання обсягу продажів на рівні близько 1,0 відсотка внаслідок, зокрема, наявності стримувальних факторів, зумовлених пандемією.

Незважаючи на уповільнення темпів зростання ключових розвинених ринків присутності бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею», попередні дані щодо цього підрозділу свідчать про значне органічне зростання обсягу продажів, що становить близько 3,5 відсотка в першому кварталі.


Ця інформація містить прогнозні заяви, що ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях керівництва компанії Henkel AG & Co. KGaA. Заяви щодо перспектив характеризуються вживанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати» та подібних. Ці заяви в жодному разі не слід розуміти як такі, що гарантують точність цих очікувань. Показники діяльності у майбутньому та результати, вже отримані Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованими особами на сьогодні, залежать від низки ризиків і невизначених обставин, а тому можуть значно відрізнятися від заяв про перспективу. Велика кількість таких факторів перебуває поза контролем «Хенкель» і не може бути оцінена наперед, як, наприклад, економічна ситуація та дії конкурентів й інших осіб, що здійснюють свою діяльність на цьому ринку. «Хенкель» не планує та не зобов'язується оновлювати будь-які заяви про прогноз розвитку компанії.

Цей документ містить – у прийнятній формі фінансової звітності, що чітко не визначена – додаткові фінансові показники, які є або можуть бути альтернативними показниками діяльності (не-GAAP-показники). Такі додаткові фінансові показники не можна розглядати відокремлено або як альтернативу показникам, що характеризують чисті активи компанії «Хенкель» і фінансовий стан, чи результатам операційної діяльності, представленим згідно з чинними вимогами до фінансової звітності в її Консолідованій фінансовій звітності. Інші компанії, що відображають у звітності або описують альтернативні показники діяльності з подібною назвою, можуть обчислювати їх в інший спосіб.

Цей документ випущено лише з метою ознайомлення, він не є інвестиційною порадою або пропозицією щодо продажу будь-яких цінних паперів або заохоченням до придбання якихось цінних паперів.

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція