17 груд. 2020 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Значний прогрес у реалізації стратегії переходу до економіки замкненого циклу та захисту клімату

Компанія «Хенкель» випустила на ринок Європи майже 700 мільйонів пляшок, повністю виготовлених із переробленого пластику

Компанія «Хенкель» наближається до важливої віхи у своєму прагненні до використання упаковки, яка відповідає принципам сталого розвитку: компанія використала для своєї продукції майже 700 мільйонів пляшок, виготовлених повністю з переробленого пластику (понад 400 мільйонів лише у 2020 році). Джерелом матеріалу для перероблення є відходи після споживання продуктів і виробів, у тому числі соціальний пластик (Social Plastic®), отриманий завдяки реалізації проєкту у партнерстві із соціальним підприємством Plastic Bank. Збільшуючи кількість одиниць упаковки, виробленої з переробленого матеріалу, компанія «Хенкель» сприяє не лише активізації переходу до економіки замкненого циклу, але й захисту клімату: перероблений поліетилен (PET) залишає вуглецевий слід, який на 80% є нижчим, ніж вуглецевий слід від упаковки, виробленої з первинного пластику.

«Компанія «Хенкель» незмінно прагне до використання пакувальних рішень, що відповідають принципам сталого розвитку, та сприяє переходу до економіки замкненого циклу у всіх ланках ланцюжка створення цінності – адже ми маємо тверді наміри виконувати свої зобов’язання як виробник  споживчих товарів, – зазначає Абдулла Хан (Abdullah Khan), керівник відділу упаковки, що відповідає принципам сталого розвитку, в бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» «Хенкель». – Ми збільшуємо частку переробленого матеріалу в упаковці усіх продуктів, що входять до нашого асортименту, при цьому більша частина упаковки вже містить перероблений пластик. Його частка не завжди сягає 100 відсотків, зокрема через обмежену наявність якісного матеріалу. Проте ми значно розширили асортимент споживчих продуктів, упакованих у пляшки, що на 100 відсотків виготовлені з переробленого пластику. Досягнення позначки у 700 мільйонів пляшок є водночас і значним успішним результатом, і мотивацією для подальшої активізації наших зусиль».

Упаковка споживчих товарів, яка відповідає принципам сталого розвитку

Упаковка, що на 100 відсотків виготовлена з переробленого пластику, застосовується для широкого асортименту брендів і продуктових категорій компанії «Хенкель». Більшість поліетиленових пляшок, які використовує бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» в Європі, вже на 100% складається з переробленого матеріалу. Це пляшки для пакування засобів для миття посуду, очищення твердих поверхонь, кондиціонерів для білизни та засобів для прання, що випускаються під брендами Pril, Mir, Pur, Somat, Bref, Biff, Sidolin, Clin, Silan і Vernel. Наприклад, поліетиленові пляшки для лінійки продуктів бренда Pro Nature цілком виготовлені з переробленого пластику, при цьому його частку розміром 50% становить соціальний пластик (Social Plastic®).

Використання соціального пластику, отриманого від реалізації партнерського проєкту із соціальним підприємством Plastic Bank, сприяє досягненню цілей у галузі захисту довкілля і соціального захисту: пластик, придатний для перероблення, був зібраний у країнах, що не мають інфраструктури для його перероблення, людьми, які перебувають за межею бідності, перш ніж він потрапив до океану або водних шляхів.

Також досягнуто успіхів у виготовленні упаковки для продуктів сегмента «Косметичні засоби»: нещодавно бренд засобів для волосся та догляду за тілом компанії «Хенкель» Nature Box став першим б'юті-брендом, який представив Social Plastic® як матеріал для виготовлення пляшок для всього асортименту своїх продуктів: усі корпуси пляшок для продуктів Nature Box на 98 відсотків виготовлені із соціального пластику. Зараз компанія «Хенкель» працює над тим, щоб замінити на перероблений матеріал решту (2 відсотки) первинного пластику, що входить до складу упаковки для забезпечення її кольору. З цією метою компанія вже проводить випробування носія кольору, що складається із соціального пластику.

Цільові показники компанії «Хенкель» щодо використання упаковки, яка відповідає принципам сталого розвитку, та захисту клімату

Використання переробленого пластику є важливим елементом системи цільових показників компанії «Хенкель» у галузі упаковки, яких вона має досягти до 2025 року. Зараз компанія працює над досягненням амбітного цільового показника – до 2025 року скоротити обсяг первинного пластику, що виробляється з викопних ресурсів і застосовується для виготовлення упаковки її споживчих продуктів, на 50 відсотків. Для цього компанія «Хенкель» має на меті збільшити у складі упаковки частку переробленого пластику до 30% і більше, зменшити обсяг пластику взагалі та збільшити частку пластику, що піддається біологічному розпаду. До того ж весь обсяг упаковки, яку виробляє компанія «Хенкель», буде придатним до перероблення або вторинного використання*. Компанія також прагне запобігти потраплянню відходів у довкілля. У зв'язку з цим вона, зокрема, підтримує реалізацію ініціатив зі збирання та перероблення відходів упаковки.

«Рішення у галузі упаковки, які відповідають принципам сталого розвитку, не лише надають змогу розв’язати проблему глобального масштабу, зумовлену відходами пластику, але й сприяють досягненню встановлених нами цільових показників у галузі захисту клімату. До 2040 року компанія «Хенкель» має намір набути статусу компанії, безпечної для клімату. За рахунок постійного збільшення частки переробленого пластику в складі упаковки ми й надалі будемо зменшувати вуглецевий слід, зумовлений нашою діяльністю, і завдяки цьому продовжимо успішну реалізацію стратегії сталого розвитку», – підкреслює Абдулла Хан.

Дізнатися більше про стратегію компанії «Хенкель» у галузі сталого розвитку, відповідні цільові показники та заходи можна за посиланням henkel.ua/sustainability.


*За винятком клейових продуктів, залишки яких можуть негативно позначитися на придатності упаковки до перероблення або забруднити потоки вторинної сировини.

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція