Меню
Пошук

24 бер. 2020  Дюссельдорф / Німеччина

Вжиття заходів з реагування на пандемію COVID-19

Компанія «Хенкель» ініціює комплексну глобальну програму солідарності на підтримку громад, працівників і клієнтів, які зазнали наслідків пандемії

  • Благодійна пожертва розміром 2 мільйони євро на користь Фонду солідарного реагування на COVID-19, заснованого спільно Фондом ООН і ВООЗ, а також низки організацій
  • Безоплатне надання 5 мільйонів одиниць засобів особистої гігієни та продукції для прибирання осел
  • Налагодження виробництва засобів для дезінфекції на заводах компанії «Хенкель»
  • Забезпечення перукарським салонам гнучких умов оплати
  • Забезпечення охорони здоров’я та безпеки праці співробітникам, які продовжуть діяльність на об’єктах компанії та дистанційно

Сьогодні компанія «Хенкель» оголосила про запуск комплексної глобальної програми солідарності на підтримку працівників, клієнтів і громад, які зіткнулися  із глобальною пандемією COVID-19. У межах реалізації цієї програми передбачено такі заходи:

  1. Благодійна пожертва Фонду солідарного реагування на COVID-19, заснованого спільно Фондом ООН і ВООЗ, та іншим організаціям. Компанія надасть 2 мільйони євро різним фондам і організаціям для боротьби із пандемією. Фонд Фріца Хенкеля зробить пожертву розміром 1 мільйон євро безпосередньо на користь Фонду солідарного реагування на COVID-19, заснованого спільно Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ) і Фондом Організації Об’єднаних Націй (ООН). Цей благодійний внесок буде використаний для забезпечення захисним спорядженням медичних працівників, які перебувають на передньому краї боротьби із коронавірусом, оснащення діагностичних лабораторій, удосконалення процесів збирання й аналізу даних, створення відділень інтенсивної терапії та підтримання їхнього функціонування, а також для активізації досліджень і зусиль із розроблення перспективних вакцин і лікарських засобів. Ще 1 мільйон євро Фонд Фріца Хенкеля розподілить між різними організаціями та партнерами по всьому світу, а частину цих коштів спрямують на підтримку особистої та добровільної участі працівників компанії у подоланні кризи.
  2. Благодійна допомога засобами особистої гігієни та продукцією для прибирання оселі. Компанія «Хенкель» також безоплатно надасть 5 мільйонів одиниць засобів особистої гігієни та продукції для прибирання оселі в масштабах усього світу. Це засоби для дезінфекції рук, мило та захисне спорядження, а також мийні засоби, дезінфектанти й інші побутові засоби для чищення. Команда фахівців «Хенкель» з питань Корпоративного волонтерства надаватиме цю благодійну допомогу, працюючи у тісному контакті з благодійними організаціями, органами місцевого самоврядування та партнерами у всьому світі.
  3. Перепрофілювання виробничих потужностей задля виробництва засобів для дезінфекції. Компанія «Хенкель» планує налагодити виробництво засобів для дезінфекції на деяких своїх підприємствах. Ця продукція  надійде як допомога державним установам і професійним групам для боротьби із коронавірусом
  4. Поліпшення умов оплати для окремих бізнес-партнерів. Компанія «Хенкель» розгляне можливість поліпшення умов оплати для малих і середніх перукарських салонів, щоб підтримати їх у цій складній ситуації.
  5. Постійне вжиття заходів з антикризового управління та гарантування безпеки працівників. З моменту настання цієї кризової ситуації компанія «Хенкель» вживає упереджувальних заходів силами своїх команд з управління кризовими ситуаціями на національному, регіональному та глобальному рівнях. Головна мета антикризового управління — зробити все можливе для убезпечення працівників, клієнтів і бізнес-партнерів та підтримання безперебійної діяльності компанії за цих складних обставин.

«Ми, колектив компанії «Хенкель», вважаємо своїм обов’язком допомогти подолати  таку безпрецедентну ситуацію. Згідно з нашими цінностями ми маємо намір зробити свій внесок у цю справу завдяки реалізації комплексної глобальної програми солідарності, — зазначив Карстен Кнобель, голова правління Ради директорів компанії «Хенкель». — Ми згуртувалися у боротьбі з пандемією і прагнемо захистити наших працівників і зберегти їхні робочі місця, допомагаємо нашим клієнтам і надаємо підтримку громадам, у яких ми здійснюємо свою діяльність.

Я також хочу висловити подяку нашим антикризовим командам глобального та місцевого рівня, які активно діяли від самого початку поширення коронавірусної інфекції в Китаї. Ми вжили додаткових заходів до зменшення ризиків зараження наших працівників, які продовжують працювати на об’єктах компанії та підтримують її діяльність. Наприклад, ввели чітко визначені протоколи дій у разі підозри на інфікування, посилили санітарно-гігієнічні заходи, відокремили робочі зміни та зменшили кількість працівників на об’єктах, перевівши багатьох із них на дистанційну роботу у всіх можливих випадках».

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція