8 квіт. 2019 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Щорічні загальні збори, 2019 р.

Зосередження на стабільному розвитку прибуткової діяльності

  • У 2018 фінансовому році досягнуто рекордного рівня обсягу збуту та доходів
  • Запропоновано рекордні дивіденди розміром 1,85 євро на привілейовану акцію (+3,4%)
  • Зафіксовано значний прогрес у виконанні стратегічних пріоритетних завдань
  • Спрямовані на розвиток ініціативи підкреслюють націленість на прибуткову діяльність
  • Підтверджено прогнозовані показники на весь 2019 фінансовий рік

На щорічних загальних зборах компанії «Хенкель» головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen) повідомив про основні досягнення у 2018 фінансовому році та звернув увагу на прогрес у виконанні стратегічних пріоритетних завдань компанії. Зважаючи на дуже хороші результати діяльності компанії «Хенкель» у 2018 фінансовому році, Ханс Ван Байлен повідомив про виплату найвищих за всю історію діяльності компанії дивідендів. Він також підтвердив прогнозовані показники на поточний фінансовий рік, тобто на 2019 рік.

«Компанія «Хенкель» в дуже хорошому фінансовому стані. У 2018 році ми продовжували високоприбуткову діяльність. Нам вдалось досягти значного органічного зростання обсягу збуту, продемонструвавши нові рекордно високі показники доходів і рентабельності. Зважаючи на це, на щорічних загальних зборах ми запропонували виплату рекордних дивідендів розміром 1,85 євро на привілейовану акцію, – зазначив Ханс Ван Байлен. – Такий успіх – це результат самовідданої роботи наших 53 000 працівників. Їхня відданість роботі, дух підприємництва та зосередженість на клієнтах – це основа успішної діяльності нашої компанії у 2018 році. Тому від імені всього складу Правління компанії хочу висловити вдячність нашим працівникам».  

Сімона Бажель-Тра (Simone Bagel-Trah), голова Комітету акціонерів і Наглядової ради компанії, подякувала Правлінню і всім працівникам за їхню самовіддану роботу в 2018 фінансовому році.

Ханс Ван Байлен і Сімона Бажель-Тра також подякували Катрін Менгес (Kathrin Menges) за її внесок у роботу компанії. Вона працює у компанії «Хенкель» вже 20 років, входить до складу Правління компанії «Хенкель» з 2011 року і займається питаннями кадрів, інфраструктурного обслуговування, екологічності та раціональності. Починаючи з 9 квітня 2019 року наступником Катрін Менгес у складі Правління компанії стане Сільві Ніколь (Sylvie Nicol).

Розмір дивідендів досяг нового рекордного рівня

На щорічних загальних зборах було запропоновано виплату вищих на 3,4% дивідендів по акціях обох видів, а саме: 1,85 євро на привілейовану акцію та 1,83 євро на звичайну акцію. «Це все завдяки новим високим показникам, – висловився Ханс Ван Байлен. – Це відображає нашу націленість на забезпечення хороших доходів для акціонерів. Ми й надалі будемо рухатись у такому напрямку».  

Таким чином, компанія «Хенкель» повідомила про збільшення інтервалу коефіцієнта виплати дивідендів до 30–40 відсотків (попередній інтервал становив 25–35 відсотків).

Прогнозовані показники на 2019 фінансовий рік

Коментуючи очікувану економічну ситуацію в поточному фінансовому році, Ханс Ван Байлен повідомив: «Ми і надалі працюємо у складних ринкових умовах, що характеризуються нестабільністю та коливаннями. Загалом ми очікуємо, що негативний вплив змін в обмінних курсах валют зменшиться у 2019 фінансовому році, якщо порівнювати з попереднім роком. Однак при цьому ми все ще прогнозуємо такий негативний вплив на рівні низьких показників. Ми також передбачаємо зростання цін на товари та сировину на рівні низьких показників».

Водночас Ханс Ван Байлен підтвердив прогнозовані показники на весь 2019 фінансовий рік: «Компанія «Хенкель» прогнозує органічне зростання обсягу збуту на рівні від 2 до 4%. Компанія «Хенкель» також очікує показники скорегованої рентабельності з прибутку від збуту (EBIT) на рівні 16–17 відсотків, а також зміну корегованого прибутку на привілейовану акцію, який буде мати нижчі ніж у попередньому році середні значення в інтервалі до десяти відсотків за умови стабільних обмінних курсів».  

Завдання компанії «Хенкель» на період до 2020 року і далі: досягнення стратегічних пріоритетних завдань відбувається за планом

«Ми дотримуємося чіткої довгострокової стратегії для компанії «Хенкель». Ми прагнемо забезпечувати стабільний прибутковий розвиток», – зазначив Ханс Ван Байлен. Саме тому компанія «Хенкель» визначила чотири стратегічних пріоритетних завдання: стимулювати розвиток, прискорювати запровадження сучасних інформаційних і цифрових технологій, підвищувати оперативність діяльності та фінансувати зростання. «За останні два роки ми досягли дуже значного прогресу в реалізації нашої стратегії й успішно втілювали основні стратегічні ініціативи у всіх сферах», – повідомив Ханс Ван Байлен.

Для забезпечення додаткових можливостей розвитку діяльності, переважно у сегменті споживчих товарів, а також для подальшого прискорення процесу переходу до використання сучасних інформаційних і цифрових технологій у січні компанія «Хенкель» повідомила про збільшення обсягу інвестицій у даному напрямку приблизно на 300 мільйонів євро щороку –  починаючи з 2019 року й надалі.

Орієнтованість на Європу

Згадуючи про травневі вибори у Європі, Ханс Ван Байлен говорив про єдність європейських країн: «Європа – це економічна територія, що нараховує біля 500 мільйонів мешканців. Ми безперечно зацікавлені у сильній Європі. Саме на це ми орієнтуємося, незважаючи на те, що ще багато чого потрібно зробити і багато чого покращити, щоб Європа і в майбутньому успішно конкурувала на світовому рівні та залишалась оплотом миру та процвітання».  

Соціальна відповідальність

Компанія «Хенкель» вже багато років займає позицію лідера стійкого розвитку. У 2018 році досягнення компанії «Хенкель» знову були визнані у різних рейтингах і номінаціях. «Налаштованість на стійкий розвиток і відповідні дії в цьому напрямку – невід'ємна частина нашої корпоративної культури та цінностей. Ми вважаємо, що такі дії – це одна з наших конкурентних переваг», – висловився Ханс Ван Байлен.

Особливу увагу компанія приділяє відповідальному використанню пластику. Компанія «Хенкель» поставила собі амбітні цілі у даній сфері. Це стосується упакування, придатного до повної повторної переробки, і більшої частки повторно використовуваного пластику. Компанія «Хенкель» також задіяна у різних міжнародних ініціативах і партнерствах, таких як, зокрема, «Банк пластику» та «Альянс для припинення пластикових відходів». При цьому Ханс Ван Байлен повідомив, що дану проблему можна вирішити лише спільними зусиллями.  

Підтримка різноманітності 

Коментуючи важливість для компанії «Хенкель», Ханс Ван Байлен повідомив: «Ми ведемо діяльність більше ніж у 100 країнах світу, ми підтримуємо різноманітність у компанії. Для нас різноманітність працівників – очевидний фактор успіху. Це стосується не лише різних національностей і культур,  але й також частки жінок серед наших працівників. Найкраще це помітно у показниках на фондовій біржі (DAX), де компанія «Хенкель» займає провідну позицію в даному напрямку», – зауважив Ханс Ван Байлен.


Подана в цьому документі інформація містить прогностичні твердження і передбачення, які ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівниками компанії «Henkel AG & Co. KGaA». Прогностичні твердження і передбачення характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «сподіватись», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати», «розраховувати» та інших слів аналогічного змісту. Подібні твердження і передбачення не слід розцінювати, як будь-які гарантії того, що прогнозовані результати виявляться точними. Майбутні показники діяльності компанії «Henkel AG & Co. KGaA» та її афілійованих компаній залежать від багатьох ризиків та невизначеностей, і в зв’язку з цим вони можуть суттєво відрізнятися від даних, вказаних у прогностичних твердженнях і передбаченнях. Багато з цих факторів не залежать від компанії «Хенкель» і не піддаються точній попередній оцінці. Серед таких факторів – майбутня економічна ситуація, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує і не зобов’язується оновлювати будь-які прогностичні твердження і передбачення.

Цей документ містить (без чіткого визначення структури й умов фінансової звітності) додаткові фінансові показники, які є або можуть вважатись альтернативними показниками оцінки діяльності (що відрізняються від показників, передбачених Загальноприйнятими принципами бухгалтерського обліку – GAAP). Такі додаткові фінансові показники не слід розглядати окремо, або як альтернативу показникам чистих активів і фінансової позиції або результатів діяльності компанії «Хенкель», представлених відповідно до застосовних умов фінансової звітності у консолідованих фінансових звітах компанії. Слід звернути увагу на те, що інші компанії, які використовують у звітності чи повідомленнях альтернативні показники діяльності з аналогічними назвами, можуть розраховувати такі показники по-іншому.

Цей документ виданий виключно в цілях ознайомлення з інформацією і не містить рекомендацій стосовно.

Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція

Додаткова інформація