Меню
Пошук

Упаковка, що відповідає принципам стійкого розвитку

Упаковка забезпечує захист наших улюблених продуктів та містить інформацію щодо їхнього безпечного та відповідального використання. Проте упаковка має стати складовою економіки замкненого циклу.

Haiti-Branded-Market-2-1024x683_eciRGBv2

Наша стратегія ставлення до упаковки: максимальне зосередження зусиль, амбітні цілі

Компанія «Хенкель» усвідомлює потребу у відповідальному ставленні до розв’язання проблем, зумовлених упаковкою. Ми прагнемо дотримуватися принципів стійкого розвитку та втілювати їх у життя, тому ставимо перед собою певні амбітні цілі. Основою нашої стратегії є концепція економіки замкненого циклу, яка передбачає максимальне використання матеріалів з джерел, що відповідають принципам стійкого розвитку, та «розумної» упаковки. Це надасть змогу створити замкнений цикл в інтересах людства та планети в цілому.

Огляд цілей зі створення екологічної упаковки на період до 2025 року

  • Весь обсяг упаковки, яку виробляє компанія «Хенкель» буде придатним до перероблення або вторинного використання *.
  • Компанія «Хенкель» ставить собі за мету скоротити обсяг первинного пластику, що виробляється з викопних ресурсів і застосовується для виготовлення упаковки її споживчих продуктах, на 50 відсотків. Це буде реалізовано за рахунок збільшення частки переробленого пластику, використовуваного в упаковці споживчих товарів у всьому світі, більше ніж до 30%, зменшення обсягу пластику та збільшення частки пластику, що піддається біологічному розпаду.
  • Компанія «Хенкель» прагне запобігти потраплянню відходів у довкілля. У зв’язку з цим компанія підтримує реалізацію ініціатив зі збирання та перероблення відходів упаковки, а також вкладає кошти у розроблення інноваційних рішень і технологій, які нададуть змогу перейти до економіки замкненого циклу. «Хенкель» ставить собі за мету охоплювати понад 2 мільярди споживачів на рік цільовою інформацією щодо перероблення упаковки.

Водночас ми прагнемо до того, щоб використовуваний нами папір та картон на 100 відсотків був виготовлений з переробленого матеріалу або, у разі потреби у матеріалі з первинних волокон, щоб джерелом їхнього походження були лісові господарства, які відповідають принципам стійкого розвитку.

Партнерство у межах ланцюга створення цінності в цілому: разом ми – сила

Запорукою нашої діяльності у досягненні зазначених цілей є плідна співпраця з партнерами - представниками різних галузей промисловості з метою впровадження інноваційних рішень з розроблення упаковки. Наприклад, ми беремо участь у реалізації ініціативи New Plastics Economy, яка об’єднує всі зацікавлені сторони для перегляду підходів до використання пластику в майбутньому та прискорення переходу до економіки замкненого циклу. З січня 2019 року «Хенкель» також є учасником-засновником нового глобального  Альянсу  Alliance to End Plastic Waste. Альянс розроблятиме та поширюватиме рішення, які забезпечуватимуть мінімізацію обсягу пластикових відходів та відповідне управління. Він також буде підтримувати впровадження рішень щодо повторного використання пластику, що сприятиме активізації переходу до циркулярної економіки.

До того ж, ми співпрацюємо з різними організаціями, які працюють над удосконаленням інфраструктури з перероблення, зокрема у країнах, що розвиваються, де відповідні системи перероблення пакувальних матеріалів нерідко відсутні. У зв’язку з цим ми стали першою глобальною компанією-виробником товарів широкого вжитку, яка долучилася до діяльності компанії Plastic Bank у 2017 році. Це соціальне підприємство має на меті припинити забруднення океану пластиковими відходами та створити можливості для людей, які перебувають за межею бідності, надаючи їм шанс отримати гроші або послуги за видалення пластикових відходів з довкілля.

Станом на кінець 2019 року на Гаїті було зібрано понад 200 метричних тонн пластику, який надалі було піддано сортуванню та уведено у ланцюжок створення цінності шляхом перероблення (Social Plastic®). Аналіз збирання цих матеріалів організацією Plastic Bank свідчить, що збирачі пластикових відходів отримали оплату, яка перевищує середню на цьому ринку. Пластик, отриманий після перероблення матеріалу, зібраного у межах цієї ініціативи, можна використовувати для виготовлення продукції або упаковки і у такий спосіб забезпечити замкнений цикл життя цього матеріалу.

У 2019 році компанія «Хенкель» зробила наступний крок у розвитку партнерських відносин з організацією Plastic Bank і продовжила співпрацю з нею ще на п’ять років. З огляду на успішність цієї співпраці, що почалася у 2017 році, «Хенкель» має намір надавати підтримку постійно діючим проектам, які реалізуються на Гаїті, Філіппінах та в Індонезії. Значним внеском компанії буде створення інфраструктури в Єгипті, яка налічуватиме понад 400 пунктів збору пластику. Метою цієї партнерської співпраці є підвищення доступності «соціального пластику», як джерела матеріалу для виробництва упаковки. Розширення інфраструктури пунктів збирання пластику в Єгипті надасть змогу додатково збирати до 5000 метричних тонн пластику на рік. Це забезпечить можливість виготовлення до одного мільйона пляшок протягом п’яти років. Лише у 2020 році «Хенкель» має намір використати понад 600 метричних тонн «соціального пластику» у виробництві упаковки для своїх продуктів. Організація Plastic Bank відкрила додаткові центри збирання ластику у Гаїті від початку реалізації партнерської програми. До того ж, компанія «Хенкель» допомогла цьому соціальному підприємству організувати ланцюжок постачання, який забезпечую оброблення та перероблення зібраних пластикових відходів у такий спосіб, що їх зрештою можна знову ввести у ланцюжок створення цінності.

ua-2020-11-infographic-plastic-bank-1960px

Наступні кроки: подальший прогрес у реалізації принципів стійкого розвитку

Внаслідок розроблення інноваційних конструкційних рішень та мінливих очікувань споживачів упаковка постійно зазнає змін. Таке безперервне перетворення відкриває надзвичайні можливості для зведення негативного впливу на довкілля до мінімуму. Фахівці компанії «Хенкель» прагнуть скористатися цими можливостями, щоб створити упаковку, яка максимально відповідає принципам стійкого розвитку  і має не лише забезпечити захист продуктів, а й сприяти зменшенню негативного впливу на довкілля.