Меню
Пошук

Упаковка, що відповідає принципам стійкого розвитку

Упаковка забезпечує захист наших улюблених продуктів та містить інформацію щодо їхнього безпечного та відповідального використання. Проте упаковка має стати складовою економіки замкненого циклу.

Наша стратегія ставлення до упаковки: максимальне зосередження зусиль, амбітні цілі

Компанія «Хенкель» усвідомлює потребу у відповідальному ставленні до розв’язання проблем, зумовлених упаковкою. Ми прагнемо дотримуватися принципів стійкого розвитку та втілювати їх у життя, тому ставимо перед собою певні амбітні цілі. Основою нашої стратегії є концепція економіки замкненого циклу, яка передбачає максимальне використання матеріалів з джерел, що відповідають принципам стійкого розвитку, та «розумної» упаковки. Це надасть змогу створити замкнений цикл в інтересах людства та планети в цілому.

Здійснення переходу до економіки замкненого циклу: нова стратегічна концепція «Хенкель» створення упаковки, яка відповідає принципам стійкого розвитку, відображає три ключові етапи формування замкненого ланцюга створення цінності.

Партнерство у межах ланцюга створення цінності в цілому: разом ми – сила

Запорукою нашої діяльності у досягненні зазначених цілей є плідна співпраця з партнерами - представниками різних галузей промисловості з метою впровадження інноваційних рішень з розроблення упаковки. Наприклад, ми беремо участь у реалізації ініціативи New Plastics Economy, яка об’єднує всі зацікавлені сторони для перегляду підходів до використання пластику в майбутньому та прискорення переходу до економіки замкненого циклу. З січня 2019 року «Хенкель» також є учасником-засновником нового глобального  Альянсу Alliance to End Plastic Waste. Альянс розроблятиме та поширюватиме рішення, які забезпечуватимуть мінімізацію обсягу пластикових відходів та відповідне управління. Він також сприятиме впровадженню рішень щодо використаного пластику шляхом прискорення переходу до економіки замкненого циклу.

До того ж, ми співпрацюємо з різними організаціями, які працюють над удосконаленням інфраструктури з перероблення, зокрема у країнах, що розвиваються, де відповідні системи перероблення пакувальних матеріалів нерідко відсутні. У зв’язку з цим ми стали першою глобальною компанією-виробником товарів широкого вжитку, яка долучилася до діяльності компанії Plastic Bank у 2017 році. Це соціальне підприємство має на меті припинити забруднення океану пластиковими відходами та створити можливості для людей, які перебувають за межею бідності, надаючи їм шанс отримати гроші або послуги за видалення пластикових відходів з довкілля. У межах цього партнерства на кінець 2018 року було зібрано загалом близько 63 метричних тонн пластику, який надалі було піддано сортуванню та введено у ланцюг створення цінності шляхом перероблення   (Social Plastic®). Аналіз збирання цих матеріалів організацією Plastic Bank свідчить, що збирачі пластикових відходів отримали оплату, що перевищує середню на цьому ринку. МИ успішно використали цей пластик для виробництва 25 000 пляшок для наших продуктів для прання та чищення та поставили собі за мету й надалі збільшувати частку цього пластику у виробництві упаковки для наших продуктів.

Наступні кроки: подальший прогрес у реалізації принципів стійкого розвитку

Внаслідок розроблення інноваційних конструкційних рішень та мінливих очікувань споживачів упаковка постійно зазнає змін. Таке безперервне перетворення відкриває надзвичайні можливості для зведення негативного впливу на довкілля до мінімуму. Фахівці компанії «Хенкель» прагнуть скористатися цими можливостями, щоб створити упаковку, яка максимально відповідає принципам стійкого розвитку  і має не лише забезпечити захист продуктів, а й сприяти зменшенню негативного впливу на довкілля.