Моя Колекція

11 груд. 2017  Дюссельдорф / Німеччина

Інтерв'ю з Рахманом Крессом, директором з питань цифрових технологій компанії «Хенкель»

«Цифровий – це значить інклюзивний, а не навпаки»

На початку цього року Рахман Кресс був призначений директором з питань цифрових технологій компанії «Хенкель». Його основним завданням є керівництво пріоритетним стратегічним напрямком діяльності компанії – «Прискорення переходу на цифрофі технології». В інтерв'ю він розповів про свою нову роль, ключові пріоритети та плани, як зробити компанію «Хенкель» дійсно цифровою.

Як би Ви описали свою роль директора з питань цифрових технологій?

Я бачу свою роль у тому, щоб активізувати перехід на цифрові технології. Це торкнеться багатьох сторін бізнесу, включаючи традиційне ведення справ, впровадження нових технологій і культурні зміни. Існує три сфери, яким директор з питань цифрових технологій повинен приділяти найбільшу увагу: оптимізація за допомогою цифрових технологій, часткове вдосконалення продукту та цифрова революція. Але культурні зміни – передусім. Сьогоднішні технології  створюють багато нових можливостей як для компаній, подібних нашій, так і для новачків. Оскільки відкрити компанію в наші дні обходиться дешевше, то створювані компанії отримують можливість продавати нові продукти і послуги за нижчою ціною. Вони можуть починати свою роботу з чистого аркуша, тому що  не мають великих оборотів, з якими доводиться справлятися іншим, чи складних процесів, напрацьованих роками. Тому ми повинні добре виконувати нашу основну роботу й гідно грати на новому для нас полі. Це вимагає трохи більшої віддачі.

Які Ваші ключові теми та пріоритети на 2017–2018 рр.?

Вони в основному пов'язані з даними. Необхідно уможливити використання комп'ютерних моделей прийняття рішень, а також розвивати цифрові стратегії для появи інновацій у виробництві нашої продукції, адже вони допоможуть нам зрозуміти поведінку наших споживачів, знати тенденції ринку та враховувати характеристики нашого товару. Нові цифрові технології, побудова однієї стратегії, яка доповнить ще одну стратегію в модульному оточенні. Ми однозначно зіштовхнемося з великою кількістю нових аспектів, тому нам потрібен технологічний комплекс, який допоможе впоратися з непередбачуваністю ринку. І, нарешті, цифровий – це значить інклюзивний, а не навпаки, тому нам необхідно вкладати кошти в навчання та перепідготовку талановитих співробітників і побудову цифрової культури, яка б, розвиваючись по спіралі, підстьобувала той дух підприємництва, який, я певен, уже виник тут, у «Хенкель». Частиною нашої ДНК і цінностей є дух підприємництва, що рухає наш бізнес, що змушує переглядати й у корені змінювати нашу енергію, аби справлятися з викликами ринку. Зараз йдеться про те, щоб ми зайняли своє місце на цифровому етапі розвитку.

Я вважаю, що перехід на цифрові технології – це свого роду нескінченний шлях і програма безперервних змін. Ми робимо тільки перші кроки цим шляхом. Тут грандіозні можливості для великих корпорацій, і нам потрібно викластися на всі сто. Ми маємо багаторічний досвід, мільйонні обсяги  даних, чудові торговельні відносини й дуже відданих покупців. Усе це наші активи, на основі яких ми будемо розвиватися. Нам необхідно співпрацювати з діловими партнерами і створювати взаємопов’язані групи. Спільна комерція – от за допомогою чого ми станемо переможцями.

Що Ви можете сказати про «Хенкель»?

Мої враження позитивні. Тут напрочуд багато талановитих співробітників. Я мав змогу поспілкуватися та попрацювати з різними відділами в різних країнах і довідатися про чудові ініціативи, які вже були реалізовані разом із партнерськими групами з інших організацій. Єдине, що мені хотілося б удосконалити, – це велику кількість проектів, реалізація яких розпочалась, але яким потрібна довгостроковість. Необхідно визначати їхній масштаб і підтримувати на якісно новому рівні, щоб вони змогли втриматися на ринку. Це також означає, що якщо на стадії пілотного проекту робота не йде так, як замислювалося, треба відступити на крок і проаналізувати, чому це відбувається. Це культура швидкого навчання на власних помилках.  Якщо щось пішло не так, як хотілося б, ми не повинні це розглядати як похибку.  Треба будувати, регулювати і вчитися на тому, що в підсумку принесе нам користь. Адже все, що не дало нам бажаних результатів, – це досвід, а не поразка.

Прес-реліз (1,4 MB)

Рахманом Крессом, директором з питань цифрових технологій компанії «Хенкель»

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція