Меню
Пошук

15 лист. 2017  Дюссельдорф / Німеччина

Компанія «Хенкель» підтверджує цільові показники обсягу збуту на весь рік і підвищує цільові показники скоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS)

Компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники діяльності в третьому кварталі

  • Дуже високий обсяг збуту в номінальному значенні: +4,9% – до 4,981 млн. євро; значне органічне зростання обсягу збуту (OSG): +3,0%
  • Підвищення рентабельності обороту  до нового високого рівня: +40 процентних пунктів – до 18,0%
  • Суттєве збільшення прибутку на привілейовану акцію (EPS)*: +8,5% – до 1,54 євро
  • Цільові показники на весь рік: підтверджене органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4% і підвищення рентабельності обороту* більше, ніж на 17,0%, а цільові показники прибутку на привілейовану акцію* підвищені приблизно на 9%

компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники діяльності у третьому кварталі. Незважаючи на все складніші економічні умови, ми і надалі покращували показники обсягу збуту і прибутків. Таким позитивним змінам посприяла діяльність у всіх трьох бізнес-підрозділах компанії. Ми продемонстрували значне органічне зростання обсягу збуту на 3 відсотки, а зростання обсягу збуту в номінальному значенні – приблизно на 5 відсотків, – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). – Ми досягли значного збільшення прибутків до відрахування податків, відсотків та амортизації, і наша скоригована рентабельність обороту досягла нового високого рівня: 18 відсотків. Ми показали суттєве зростання скоригованого прибутку на привілейовану акцію. Крім того, ми успішно реалізували три проекти з придбання, які в значній мірі зміцнять наш корпоративний портфель”.

“Ми і надалі очікуємо хитку, мінливу і нестабільну загальну ситуацію на ринку. Зміни курсів валют будуть і надалі спричиняти все більший негативний вплив на діяльність. Швидше за все, будуть залишатись складні умови на ринках споживчих товарів. Але ми рішуче налаштовані продовжувати успішний розвиток і реалізувати свої стратегічні пріоритети”, – сказав Ханс Ван Байлен.

Компанія «Хенкель» підтвердила цільові показники обсягу збуту на весь 2017 рік. Незважаючи на зростаючий негативний вплив зміни курсів валют, компанія «Хенкель» підвищила свої цільові показники прибутку на привілейовану акцію. “Ми продовжуємо очікувати органічного зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків на рівні Групи, а також збільшення скоригованої рентабельності обороту більше, ніж на 17,0 відсотків. Що стосується скоригованого прибутку на привілейовану акцію, зараз ми очікуємо його зростання приблизно на 9 відсотків”, – повідомив Ханс Ван Байлен.

Показники збуту і прибутків в третьому кварталі 2017 року

В третьому кварталі 2017 року обсяг збуту збільшився в номінальному значенні на 4,9 відсотка до 4,981 млн. євро. Зміни в обмінних курсах валют спричинили загалом негативний вплив на обсяг збуту на рівні 4,2 відсотка. Придбання і вибуття активів забезпечили зростання обсягу збуту на 6,1 відсотка. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив курсових різниць і статті придбання / вибуття активів, значно зріс – на 3,0 відсотки.

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» прозвітував про дуже значне органічне зростання обсягу збуту на 4,9 відсотка. Органічне зростання обсягу збуту бізнес-підрозділу «Косметичні  засоби» склало 0,5 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» повідомив про позитивне органічне зростання обсягу збуту на 18 відсотка.

Від діяльності в країнах, що розвиваються, знову був отриманий вищий від середнього внесок в органічне зростання обсягу збуту Групи, забезпечивши дуже суттєве органічне збільшення обсягу збуту на 5,0 відсотків. В діяльності у розвинених країнах спостерігалось позитивне органічне зростання обсягу збуту на рівні 1,5 відсотка.

Органічне зростання обсягу збуту в регіоні країн Західної Європи залишилось на рівні аналогічного кварталу за попередній рік. У всіх інших регіонах обсяг збуту органічно зріс: в країнах Східної Європи обсяг збуту збільшився на 4,8 відсотка. В регіоні країн Африки і Близького Сходу відмічалось зростання обсягу збуту на рівні 3,2 відсотка. Обсяг збуту у Північній Америці зріс на 3,2 відсотка. В країнах Латинської Америки досягнуто зростання обсягу збуту на 2,8 відсотка, а в країнах Азійсько-Тихоокеанського регіону обсяг збуту збільшився на 6,4 відсотка.

Скоригований операційний прибуток (EBIT) збільшився на 7,1 відсотка до 897 млн. євро. Такому збільшенню посприяли результати діяльності у всіх трьох бізнес-підрозділах.

Скоригована рентабельність по прибутку від збуту (EBIT) зросла на 0,4 процентного пункту до 18,0 відсотків.

Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 8,5 відсотка – з 1,42 євро до 1,54 євро.

Співвідношення чистого оборотного капіталу до обсягу збуту зросло на 0,4 процентного пункту зверх показника за аналогічний період попереднього року, сягнувши 5,6 відсотка.

Показники діяльності бізнес-підрозділів

У третьому кварталі бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже значне органічне зростання обсягу збуту на 4,9 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту зріс на 4,5 відсотка до 2,373 млн. євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 5,5 відсотка і сягнув 454 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту відчутно зросла, сягнувши 19,1 відсотка.

В бізнес-підрозділі «Косметичні  засоби» в третьому кварталі відмічалось позитивне органічне зростання обсягу збуту на 0,5 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту був меншим порівняно з показником за аналогічний квартал попереднього року і сягнув 941 млн. євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 0,5 відсотка і досяг 171 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту дуже суттєво зросла до 18,1 відсотка.

Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» показав у третьому кварталі позитивне органічне зростання обсягу збуту на 1,8 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту збільшився на 10,6 відсотка до 1,636 млн. євро в порівнянні з аналогічним кварталом попереднього року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 10,9 відсотка до 294 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту залишилась на рівні показника за аналогічний квартал попереднього року, сягнувши 17,9 відсотка.

Зміцнення бізнес-портфеля внаслідок запланованих придбань

Завдяки успішному придбанню глобального бізнесу «Darex Packaging Technologies», групи «Sonderhoff Group» і компанії «Nattura Laboratorios», Група компаній «Хенкель» знову зміцнила свій бізнес-портфель.

Високі показники діяльності за перші дев'ять місяців 2017 року

Вперше обсяг збуту за дев'ять місяців перевищив 15 мільярдів євро і збільшився на 9,3 відсотка до 15,143 млн. євро. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив курсових різниць і статті придбання / вибуття активів, значно зріс – на 3,1 відсотка. Досягненню такого результату посприяла діяльність у всіх трьох бізнес-підрозділах.

Скоригований операційний прибуток (EBIT) зріс на 10,5 відсотка – від 2,407 млн. євро до 2,660 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту збільшилась з 17,4 відсотка до 17,6 відсотка. Скоригований прибуток на привілейовану акцію зріс на 10,0 відсотків – від 4,09 євро до 4,50 євро.

За перші дев'ять місяців 2017 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже значне органічне зростання обсягу збуту на 4,6 відсотка. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту тут суттєво збільшилась, сягнувши 18,8 відсотка. В бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» відбулось позитивне органічне зростання обсягу збуту на 0,9 відсотка. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту тут значно зросла до 17,6 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» показав добре органічне зростання обсягу збуту на 2,2 відсотка. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту тут становила 17,6 відсотка.

Станом на 30 вересня 2017 року чиста фінансова позиція компанії «Хенкель» становила -3,336 млн. євро (станом на 31 грудня 2016 року: -2,301 млн. євро). Така зміна в порівнянні з кінцем 2016 року виникла, головним чином, у зв’язку з виплатами на придбання.

Покращення прогнозів на 2017 рік

Компанія «Хенкель» оновлює свої прогнози на 2017 фінансовий рік. Компанія «Хенкель» підтверджує очікуване органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків для всієї Групи компаній «Хенкель». На даний час компанія «Хенкель» очікує органічного зростання обсягу збуту від 4 до 5 відсотків для бізнес-підрозділу «Клейові технології», від 0 до 1 відсотка для бізнес-підрозділу «Косметичні засоби», і біля 2 відсотків для бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею». Що стосується скоригованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT), компанія «Хенкель» і надалі передбачає її зростання більше, ніж на 17,0 відсотків в порівнянні з попереднім роком. Враховуючи хороші показники діяльності, компанія «Хенкель» оновлює свій цільовий показник скоригованого прибутку на привілейовану акцію і на даний час прогнозує його збільшення приблизно на 9 відсотків.

* З коригуванням для врахування разових доходів, разових видатків і витрат на реструктуризацію.

Цей документ містить прогностичні твердження і передбачення, які ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівниками компанії «Henkel AG & Co. KGaA». Прогностичні твердження і передбачення характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «сподіватись», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати», «розраховувати» та інших словах аналогічного змісту. Подібні твердження і передбачення не слід розцінювати, як будь-які гарантії того, що прогнозовані результати виявляться точними. Майбутні показники діяльності компанії «Henkel AG & Co. KGaA» та її афілійованих компаній залежать від багатьох ризиків та невизначеностей, і в зв’язку з цим вони можуть суттєво відрізнятись від даних, вказаних у прогностичних твердженнях і передбаченнях. Багато з цих факторів не залежать від компанії «Хенкель» і не піддаються точній попередній оцінці. Серед таких факторів – майбутня економічна ситуація, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує і не зобов’язується оновлювати будь-які прогностичні твердження і передбачення.

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція