Моя Колекція

25 жовт. 2017  Дюссельдорф / Німеччина

Зміна у складі Правління компанії «Хенкель»

Єнс-Мартін Шверцлер стане наступником Паскаля Удейє на посаді керівника підрозділу «Косметичні засоби» компанії «Хенкель»

Єнс-Мартін Шверцлер (Jens-Martin Schwärzler) (54 роки), який на сьогодні обіймає посаду старшого корпоративного віце-президента і відповідає за діяльність у сегменті споживчих продуктів на ринку Північної Америки, був призначений членом Правління компанії «Хенкель» 1 листопада 2017 року. Обіймаючи посаду члена Правління, він відповідатиме за діяльність бізнес-напрямку «Косметичні засоби». Єнс-Мартін Шверцлер стане наступником Паскаля Удейє (Pascal Houdayer) (48 років), який водночас залишить посаду члена Правління і змінить сферу діяльності.

«Ми дуже задоволені призначенням Єнса-Мартіна Шверцлера на посаду члена Правління компанії, який очолить у майбутньому бізнес-напрямок «Косметичні засоби». Він має багатий міжнародний досвід роботи у цьому напрямку і чудово знається на особливостях діяльності у сфері косметичних засобів», – відзначив головний виконавчий директор «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). «Ми висловлюємо подяку Паскалю Удейє за його самовіддану працю і вагомий внесок у розвиток бізнес-напрямку «Засоби для догляду за оселею» та, пізніше, бізнес-напрямку «Косметичні засоби». Ми зичимо йому всього найкращого, а також успішного подальшого кар’єрного зростання.»

Єнс-Мартін Шверцлер приєднався до компанії «Хенкель» у 1992 році. З початку 2015 року він відповідав за діяльність у сегменті споживчих продуктів на ринку Північної Америки. Протягом періоду його перебування на цій керівній посаді компанія «Хенкель» успішно вивела свої провідні бренди Persil або Schwarzkopf на ринок Північної Америки.

Після придбання Sun Products Corporation у 2016 році він очолив процес об’єднання компаній, а також керував передислокацією бізнес-підрозділів «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» на новий об’єднаний об’єкт, розташований у м. Стемфорд, штат Конектикут, на східному узбережжі США. Протягом періоду 2008-2014 рр. відповідав за глобальний маркетинг засобів догляду за тілом, шкірою та порожниною рота у бізнес-підрозділі «Косметичні засоби». Крім цього, він відповідав за напрямок роздрібної торгівлі косметичними засобами на ринку Західної Європи, а також напрямок міжнародного продажу продукції бізнес-підрозділу «Косметичні засоби». Цьому передувала його робота на різних керівних посадах у бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею». Він має ступінь магістра в області економіки Університету Штутгарт-Гогенхайм.

Паскаль Удейє приєднався до компанії «Хенкель» у 2011 році. Початком його кар’єри стала посада старшого корпоративного віце-президента у бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею». Він відповідав за діяльність у сфері переходу на цифрові технології, діяльність на ринку в Азійсько-Тихоокеанському регіоні та міжнародний маркетинг продукції бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею». З 1 березня 2016 року обіймав посаду члена Правління компанії «Хенкель». Перш ніж приєднатися до компанії «Хенкель», Паскаль Удейє обіймав різні посади керівника міжнародного рівня у сфері споживчих товарів.

У 2016 фінансовому році обсяг продажу бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» склав близько 3,8 мільярда євро, а відкоригований операційний прибуток склав 647 мільйонів євро. Портфель продукції бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» містить засоби догляду за волоссям, призначені як для споживачів, так і для професійних стилістів, а також відомі бренди засобів догляду за тілом, шкірою та порожниною рота. Найбільш поширеними і успішними брендами бізнес-напрямку «Косметичні засоби» є Schwarzkopf, Dial і Syoss.


Цей документ містить твердження прогнозного характеру, що ґрунтуються на поточних оцінках та припущеннях, зроблених керівництвом корпорації Henkel AG & Co. KGaA. Для тверджень прогнозного характеру характерним є вжиття таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «припускати», «вважати», «розраховувати на», «прогнозувати» тощо. Зазначені твердження жодним чином не слід тлумачити, як гарантії того, що відповідні очікування точно справдяться. Майбутня діяльність корпорації Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованих компаній, а також фактичні результати, яких вони досягнуть, залежать від низки ризиків та невизначеностей і тому можуть суттєво відрізнятися від показників, представлених у прогнозних заявах. Більшість зазначених факторів перебуває поза межами контролю компанії «Хенкель», тому їх не можна заздалегідь оцінити з певним ступенем точності. До числа цих факторів можна віднести майбутні економічні умови, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує та не зобов’язується вносити зміни у свої заяви прогнозного характеру.