Меню
Пошук

6 квіт. 2017  Дюссельдорф / Німеччина

Щорічні загальні збори 2017 року

«Хенкель має хороші перспективи на майбутнє»

  • Новий вищий рівень: Запропоновані дивіденди збільшуються більш ніж на 10 відсотків
  • Henkel 2020+: Чіткі цілі та стратегічні пріоритети
  • Прогноз 2017: Затвердження, незважаючи на складні ринкові умови

Сьогодні на щорічних загальних зборах компанії «Хенкель» головний виконавчий директор Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen) представив основні події 2016 фінансового року. Він виклав стратегічні напрями та пріоритети на найближчі роки і представив прогноз на поточний фінансовий рік.

Ханс Ван Байлен представив високі виробничі показники компанії «Хенкель» у 2016 році, і це означає, що акціонери отримають рекордний дивіденд. «2016 рік був дуже успішним для «Хенкель». Ми досягли нових рекордних рівнів продажу і прибутку в складних ринкових умовах. Я хочу подякувати всім нашим співробітникам у всьому світі, які зробили значний внесок у цей успіх», − сказав Ханс Ван Байлен, якого призначили головним виконавчим директором у травні минулого року.

Голова Комітету акціонерів і Наглядової ради Сімона Бажель-Тра (Simone Bagel-Trah) подякувала Правлінню та всім співробітникам за їх велику прихильність в 2016 році.

Запропоновані дивіденди на новому вищому рівні

Акціонерам було запропоновано підвищення на 15 центів на дивіденд в обох класах акцій, на 1,62 євро на привілейовану акцію і 1,60 євро на звичайну акцію, що означає збільшення більш ніж на 10 відсотків у порівнянні з попереднім роком. «Це найвищий дивіденд з тих, що коли-небудь виплачувались, − сказав Ханс Ван Байлен. − Коефіцієнт виплати залишається на рівні близько 30 відсотків, забезпечуючи міцну фінансову основу, яка дозволить нам надалі вкладати кошти в зростання і продовжувати створювати стійку вартість».

Стратегія «Henkel 2020+»: Курс на прибуткове зростання

Ханс Ван Байлен також загалом розповів про майбутній розвиток компанії і стратегічні пріоритети на найближчі роки. «Хенкель має хороші перспективи на майбутнє. Щоб залишатися успішними, протягом минулого року ми розробили певні цілі і стратегічні пріоритети до 2020 року і далі».

«Ми хочемо домогтися більш прибуткового росту в найближчі роки. Щоб досягти його, ми маємо намір ще більше зосередитися на потребах наших клієнтів і споживачів, а також стати більш інноваційними, більш гнучкими і більш цифровими. У той же час ми прагнемо сприяти стійкому розвитку всього виробничо-збутового ланцюга і розширювати нашу давню міжнародно визнану провідну роль у сфері перспективності», − відмітив Ханс Ван Байлен.

«Ми також визначили чотири конкретні фінансові показники ефективності. До 2020 року ми прагнемо досягти середнього органічного зростання продажу на 2-4 відсотка. Для скоригованого прибутку на одну привілейовану акцію ми орієнтуємося на сукупний річний темп зростання на 7-9 відсотків. Крім того, ми прагнемо постійно покращувати показники скоригованої рентабельності EBIT і вільний грошовий потік», − додав Ханс Ван Байлен.

Забезпечення росту, прискорення переходу на цифрові канали, підвищення оперативності і фінансове зростання – ось чотири стратегічні пріоритети, на які в найближчі роки буде орієнтована компанія «Хенкель». У поєднанні зі своїми корпоративними цінностями ці пріоритети будуть допомагати компанії «Хенкель» стати більш конкурентоспроможною і успішною до 2020 року і далі.

Затвердження прогнозу на 2017 фінансовий рік

Ханс Ван Байлен затвердив прогноз для компанії «Хенкель» на 2017 фінансовий рік, який був оголошений на конференції про результати діяльності за рік: «Ми очікуємо, що органічне зростання продажу складе 2-4 відсотки, а скоригована рентабельність обороту EBIT збільшиться більше ніж на 17 відсотків і скоригований прибуток на одну привілейовану акцію збільшиться на 7-9 відсотків».


Цей документ містить прогнозні заяви, які засновані на поточних оцінках і припущеннях від управління компанією «Henkel AG & Co. KGaA». Прогнозні заяви охарактеризовані використанням таких слів, як очікування, намір, планування, прогнозування, припущення, вірити, оцінювати, прогнозувати, прогнозувати і подібні формулювання. Дані заяви ні в якому разі не варто сприймати як гарантію того, що вони стануть реальними. Майбутня діяльність і результати, фактично досягнуті «Henkel AG & Co. KGaA» та її дочірніми компаніями, залежать від ряду ризиків і невизначеностей, і тому можуть істотно відрізнятися від прогнозних заяв. Багато з цих факторів знаходяться поза контролем компанії «Henkel» і не можуть бути точно оцінені заздалегідь як, наприклад, майбутнє економічне середовище, дії конкурентів та інших учасників ринку. «Henkel» не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви.

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція