Меню
Пошук

2 вер. 2016  Дюссельдорф / Німеччина

Компанія «Хенкель» значно зміцнює позиції підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» в Північній Америці

«Хенкель» завершує операцію придбання The Sun Products Corporation

  • Значний крок для компанії «Хенкель» у Північній Америці
  • Хенкель досягає другої позиції на ринку миючих засобів у Північній Америці
  • Привабливий портфель сильних та успішних брендів
  • Широкі можливості для зміцнення лідируючих позицій в області інновацій

1 вересня 2016 року компанія «Хенкель» завершила операцію з придбання виробника побутових миючих засобів The Sun Products Corporation зі штаб-квартирою в Уілтон (Wilton), штат Коннектикут, США. Угода щодо покупки всіх акцій Sun Products у фонду Vestar Capital Partners була підписана 24 червня 2016 року і оцінюється в 3,6 млрд доларів США (приблизно 3,2 млрд євро), враховуючи грошові зобов’язання.

«Придбання Sun Products є важливим стратегічним кроком для компанії «Хенкель», який суттєво змінить позиції нашого бізнесу у Північній Америці. Нам вдалося зайняти другу позицію на північноамериканському ринку миючих засобів. З урахуванням того, що вартість угоди склала 3,2 млрд. Євро, це друге за величиною придбання за всю історію компанії», – говорить головний виконавчий директор «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen).

Придбання включає в себе провідні бренди засобів для прання, такі як all® і Sun®, а також бренд кондиціонера для білизни Snuggle®. Крім того, компанія розробляє і випускає засоби для прання білизни для провідних рітейлерів у Північній Америці. У 2015 фінансовому році обсяг продажів Sun Products в США і Канаді склав приблизно 1,6 млрд доларів США (близько 1,4 млрд євро).

«Придбання компанії Sun Products стане прекрасним доповненням для нашого бізнесу і допоможе зміцнити наше теперішнє портфоліо миючих засобів, поповнивши його відомими та успішними брендами у Північній Америці, – пояснює Бруно П'яченца (Bruno Piacenza), виконавчий віце-президент підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» (Laundry&Home Care) в компанії «Хенкель». – Бренди Sun Products дозволять нам ефективніше використовувати лідируючі позиції «Хенкель» в області інновацій і допоможуть нам краще відповідати очікуванням наших торгових партнерів у Північній Америці. Ми бачимо чудові можливості для нашого об’єднаного бізнесу, завдяки яким ми зможемо забезпечувати ще більш якісний сервіс для наших клієнтів та споживачів. Ми раді вітати сильну команду Sun Products в своєму колективі».

«Це чудова можливість стати частиною глобальної організації «Хенкель». Вся команда Sun Products готова розвивати наше спільне портфоліо успішних брендів чистячих і миючих засобів у Північній Америці», – говорить Джеффрі Анселл (Jeffrey Ansell), головний виконавчий директор Sun Products Corporation.

Компанія «Хенкель» у Північній Америці та США

Північноамериканський ринок є одним з найбільш важливих регіонів для компанії «Хенкель», а на частку США припадає найбільший обсяг продажів у глобальній структурі продажів компанії. В регіоні представлені всі три бізнес-підрозділи «Хенкель»: «Засоби для прання та догляду за оселею» (Laundry&Home Care), «Косметичні засоби» (Beauty Care) і «Клейові технології» (Adhesives Technologies). Портфель добре відомих споживчих і промислових брендів «Хенкель» у США включає в себе засоби для прання Persil і Purex, засоби для догляду за волоссям Schwarzkopf для споживачів та професіоналів, засоби для догляду за тілом Dial і клейові суміші Loctite.

У 2015 фінансовому році сукупний обсяг продажів компанії «Хенкель» у Північній Америці перевищив 3,6 млрд євро (4,0 млрд доларів США). За минулі десятиліття компанія значно зміцнила свої позиції у цьому регіоні за рахунок ряду успішних придбань, у тому числі компаній з виробництва клейових речовини Loctite, Dial та National Starch, а також виробників професійних засобів по догляду за волоссям Sexy Hair, Kenra and Alterna.


Цей документ містить прогнозні заяви, які засновані на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівниками компанії Henkel AG & Co. KGaA. Прогнозні заяви характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «пророкувати», «вважати», «припускати», «оцінювати», «розраховувати», «прогнозувати» та інших дієслів, які несуть аналогічний сенс. Подібні заяви не слід розцінювати як будь-які гарантії, і не слід очікувати, що вони виявляться точними. Майбутні показники роботи компанії Henkel AG & Co. KGaA і дочірніх компаній і дійсні результати їх роботи залежать від ряду ризиків і невизначеностей і в зв'язку з цим можуть істотно відрізнятися від даних, представлених в прогнозних заявах. Багато з цих факторів не залежать від компанії Henkel і не піддаються точній попередній оцінці. Серед цих факторів - майбутня економічна ситуація і дії конкурентів та інших гравців на ринках. Henkel не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви в цьому документі. Цей документ опубліковано виключно в інформаційних цілях і не містить будь-яких порад щодо інвестицій, пропозицій продажу, нав'язування пропозицій придбати будь-які цінні папери.

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція