Меню
Пошук

24 черв. 2016  Düsseldorf / Germany

Компанія «Хенкель» зміцнює свої позиції на ринку миючих засобів в Північній Америці

«Хенкель» купує компанію Sun Products Corporation у фонду Vestar Capital Partners

  • «Хенкель» стане другою за розміром компанією на ринку миючих засобів в Північній Америці
  • Привабливе портфоліо сильних брендів, що займають лідируючі позиції

Компанія «Хенкель» підписала угоду про придбання всіх акцій виробника побутових чистячих та миючих засобів Sun Products Corporation зі штаб-квартирою в Уілтон (Wilton), штат Коннектикут, США, у фонду Vestar Capital Partners. Вартість угоди з урахуванням грошових зобов'язань оцінюється приблизно в 3,2 млрд євро (3,6 млрд доларів США).

«Ця транзакція – значний стратегічний крок для «Хенкель». Північноамериканський регіон є одним з найбільш важливих регіонів для компанії в масштабах всього світу. Завдяки придбанню Sun Products ми зможемо зміцнити свої позиції в США, на найбільшому ринку миючих засобів в світі», – говорить головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen).

Завдяки цьому здобутку «Хенкель» зможе просунутися на другу позицію на ринку миючих засобів в Північній Америці.

Продуктове портфоліо Sun Products включає в себе провідні бренди засобів для прання, такі як all® і Sun®, а також кондиціонер для білизни Snuggle®. Крім того, компанія розробляє і випускає засоби для прання білизни для найбільших рітейлерів у Північній Америці.

У 2015 фінансовому році компанія згенерувала дохід у розмірі близько 1,4 млрд євро (1,6 млрд доларів США) на ринку США і Канади. Кількість співробітників Sun Products складає близько 2 тисяч осіб, компанія має в своєму розпорядженні два виробничі майданчики і один центр досліджень і розробок в США.

«Придбання компанії Sun Products стане чудовим доповненням для нашого бізнесу та допоможе зміцнити наше теперішнє портфоліо миючих засобів, поповнивши його відомими та успішними брендами в Північній Америці, – пояснює Бруно П'яченца (Bruno Piacenza), виконавчий віце-президент підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» (Laundry&Home Care) в компанії «Хенкель». – Бренди Sun Products дозволять нам ефективніше використовувати лідируючі позиції «Хенкель» в області інновацій і допоможуть нам краще відповідати очікуванням наших торгових партнерів в Північній Америці».

Угода буде укладена після отримання відповідного схвалення від регуляторних органів і після виконання інших загальноприйнятих умов укладання.

Північноамериканський ринок є одним з найбільш важливих регіонів для компанії «Хенкель», і на частку США припадає найбільший обсяг продажів в глобальній структурі продажів компанії. Сьогодні штат «Хенкель» в Північній Америці налічує понад 6 тисяч осіб, в регіоні представлені всі три бізнес-підрозділи компанії: «Засоби для прання та догляду за оселею» (Laundry&Home Care), «Косметичні засоби» (Beauty Care) і «Клейові технології» (Adhesives Technologies). Портфель добре відомих споживчих і промислових брендів «Хенкель» у США включає в себе засоби для прання Persil і Purex, засоби для догляду за волоссям Schwarzkopf для споживачів та професіоналів, засоби для догляду за тілом Dial і клейові суміші Loctite.

У 2015 фінансовому році сукупний обсяг продажів компанії «Хенкель» у Північній Америці перевищив 3,6 млрд євро (4,0 млрд доларів США). За минулі десятиліття компанія значно зміцнила свої позиції у цьому регіоні за рахунок ряду успішних придбань, у тому числі компаній з виробництва клейових речовини Loctite, Dial та National Starch, а також виробників професійних засобів по догляду за волоссям Sexy Hair, Kenra and Alterna.

В ролі фінансових консультантів по придбанню виступали Perella Weinberg Partners і Credit Suisse; з правових питань під час укладання угоди компанію «Хенкель» консультувала юридична фірма Cleary Gottlieb Steen & Hamilton LLP. Придбання буде повністю профінансовано за рахунок позикових коштів, в якості гарантів виступлять Deutsche Bank, JP Morgan і BNP Paribas.

Інформація про фонд Vestar Capital Partners

Фонд Vestar Capital Partners є одним з провідних фондів прямих інвестицій на ринку США, що працюють із компаніями середнього бізнесу. На сьогоднішній день фонд управляє капіталом в розмірі приблизно 5 млрд доларів США. Фонд спеціалізується на організації викупу контрольного пакету акцій компаній їх керівництвом, а також на інвестиціях, спрямованих на примноження капіталу. Сьогодні Vestar вкладає кошти і співпрацює з діючими командами управлінців і приватними власниками з метою довгострокового збільшення вартості компаній, орієнтуючись в першу чергу на компанії в сегментах споживчих товарів, охорони здоров'я, ділових і фінансових послуг. З моменту заснування фонду в 1988 році Vestar завершив 75 проектів інвестицій в компанії з сукупною вартістю, що перевищує 40 млрд. доларів США. Більш детальна інформація представлена за адресою www.vestarcapital.com.

Інформація про Sun Products Corporation

Компанія Sun Products Corporation зі штаб-квартирою в Уілтон (Wilton), штат Коннектикут, є одним з провідних виробників засобів для прання, кондиціонерів для білизни та інших продуктів побутової хімії в Північній Америці, який виробляє такі бренди як all®, Snuggle®, Wisk ®, Sun®, Surf® і Sunlight®. Крім того, Sun Products виступає партнером у розвитку брендів і постачальником для багатьох північноамериканських рітейлерів як в сегменті засобів для прання, так і в сегменті засобів для миття посуду. Річний обсяг продажів компанії становить приблизно 1,6 млрд доларів США, продукція компанії продається під добре відомими брендами. Більш детальна інформація представлена за адресою: www.sunproductscorp.com.

 

Цей документ містить прогнозні заяви, які засновані на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівниками компанії Henkel AG & Co. KGaA. Прогнозні заяви характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «пророкувати», «вважати», «припускати», «оцінювати», «розраховувати», «прогнозувати» та інших дієслів, які несуть аналогічний сенс. Подібні заяви не слід розцінювати як будь-які гарантії, і не слід очікувати, що вони виявляться точними. Майбутні показники роботи компанії Henkel AG & Co. KGaA і дочірніх компаній і дійсні результати їх роботи залежать від ряду ризиків і невизначеностей і в зв'язку з цим можуть істотно відрізнятися від даних, представлених в прогнозних заявах. Багато з цих факторів не залежать від компанії Henkel і не піддаються точній попередній оцінці. Серед цих факторів – майбутня економічна ситуація і дії конкурентів та інших гравців на ринках. Henkel не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви в цьому документі. Цей документ опубліковано виключно в інформаційних цілях і не містить будь-яких порад щодо інвестицій, пропозицій продажу, нав'язування пропозицій придбати будь-які цінні папери.

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція