Меню
Пошук

25 лют. 2016  Дюссельдорф / Німеччина

Компанія «Хенкель» опублікувала 25-й звіт про стійкий розвиток

Цілі у сфері стійкого розвитку на період з 2011 по 2015 роки досягнуто

«Хенкель» досягла проміжних цілей, встановлених Стратегією стійкого розвитку на період до 2030 року, визначила нові проміжні цілі на 2020 рік. і опублікувала свій 25-й Звіт про стійкий розвиток. Перший звіт побачив світ близько чверті століття тому, у 1992 році, коли відбулася Конференція ООН з навколишнього середовища і розвитку у м. Ріо-де-Жанейро.

Перегляди:

Kathrin Menges on Sustainability Report 2015

3:47 min.

647888

«2015 рік був важливим роком для «Хенкель»: ми досягнули проміжних цілей на перших п'ять років нашої довгострокової Стратегії стійкого розвитку на період до 2030 року. Але ми не зупинимося на досягнутому; ми вже плануємо на крок уперед. Із метою забезпечення постійного сприяння стійкому розвитку ми створили нові амбіційні цілі на 2020 рік і визначили додаткові сфери для вживання дій по всьому ланцюжку створення цінності», – відзначила Катрін Менгес.

Проміжні цілі досягнуто – нові амбіційні цілі на період до 2020 року

Мета Стратегії стійкого розвитку компанії «Хенкель» полягає у досягненні більш значних результатів із застосуванням меншої кількості ресурсів та підвищення ефективності утричі до 2030 року. Компанія досягла значного прогресу, перевершивши поставлені перед собою проміжні цілі на період з 2011 по 2015 роки:

  • енергетичну ефективність покращено на 18 відсотків;
  • водовикористання покращено на 23 відсотки;
  • обсяг відходів знижено на 17 відсотків;
  • рівень безпеки охорони праці підвищено на 33 відсотки;
  • продажі зросли на 11 відсотків;

Загалом компанія «Хенкель» покращила відношення між створеною споживчою цінністю та впливом на довкілля на 38 відсотків.

Нові цілі: до 2020 року компанія має намір знизити викиди CO2 на своїх виробничих об'єктах водовикористання та обсяги відходів на 30 відсотків на одну тонну продукції у порівнянні з 2010 роком. Безпека праці має бути покращена на 40 відсотків, а обсяг продажів підвищено на 22 відсотки на тону продукції. Завдяки досягненню цих цілей станом на 2020 рік загальна ефективність компанії зросте на 75 відсотків у порівнянні з 2010 роком.

Кількість учасників проекту для школярів сягнула 63 тисячі

Компанія «Хенкель» прагне створити більшу цінність при меншому впливі на навколишнє середовище. Окрім того, компанія заохочує інших робити свій внесок у забезпечення більшої стійкості; такі її зусилля виходять далеко за рамки діалогу з постачальниками, клієнтами та споживачами. У програмі «Посли стійкого розвитку» чільне місце відведене працівникам «Хенкель». У 2015 році в рамках цієї програми тривало розширення ініціативи шкільних проектів: працівники «Хенкель» проходять професійну підготовку і здобувають уміння ефективно пояснювати раціональні з точки зору підтримання стійкості моделі поведінки іншим людям, у тому числі дітям шкільного віку. Починаючи з 2012 року, близько 6 200 співробітників «Хенкель» стали Послами стійкого розвитку, а програмою було охоплено близько 63 000 школярів у 43 країнах світу.

У 2015 році досягнення компанії «Хенкель» у сфері стійкого розвитку були знову відзначені у різних рейтингах стійкого розвитку. «Хенкель» знову увійшла до Індексу «100 найбільш стійких міжнародних корпорацій світу», і отримала золоту нагороду від організації EcoVadis. Окрім того, компанія отримала нагороду «Срібний клас» від RobecoSAM.

Звіт про стійкий і стабільний розвиток 2015 (обкладинка)

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція