Меню
Пошук

19 лют. 2016  Düsseldorf

Бізнес-підрозділ компанії «Хенкель» «Косметичні засоби» під новим керівництвом з 1 травня 2016 року

Паскаль Удаєр замінить Ханса Ван Байлена на посаді виконавчого віце-президента бізнес-підрозділу компанії «Хенкель» «Косметичні засоби»

Паскаль Удаєр (46 років), який зараз обіймає посаду старшого віце-президента з корпоративних питань підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею», буде призначений членом правління «Хенкель» 01 березня 2016 року. З 01 травня 2016 року він замінить Ханса Ван Байлена (54 роки) на посаді виконавчого віце-президента підрозділу «Косметичні засоби». З того дня Ханс Ван Байлен стане головним виконавчим директором «Хенкель». Він замінить Каспера Рорстеда, який залишить компанію 30 квітня 2016 року.

Паскаль Удаєр долучився до компанії «Хенкель» в 2011 році. Він відповідає за міжнародний маркетинг в сегменті товарів для догляду за будинком, а також за цифрові операції і роботу бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею». в Азіатсько-тихоокеанському регіоні. До роботи в «Хенкель» з 1993 року він обіймав різні міжнародні керівні посади в компанії «Procter&Gamble» в Європі, Північній Африці та США в підрозділах «Laundry and Home Care» та «Body Care». Призначення Паскаля Удаєра новим членом Ради директорів «Хенкель» з 01 березня 2016 року забезпечить плавний перехід повноважень в підрозділі «Косметичні засоби» компанії «Хенкель».

«Мені дуже приємно, що «Хенкель» призначив свого співробітника на посаду Ханса Ван Байлена. Паскаль Удаєр має значний міжнародний досвід у галузі споживчих товарів. Це призначення свідчить про підтримку талановитих людей та сприяння розвитку особистостей в «Хенкель»», сказала доктор Сімон Багель-Тра, голова Комітету акціонерів Henkel AG & Co. KGaA та Наглядової ради компанії.

Паскаль Удаєр народився у м. Обонн, Франція, 1969 року. Він закінчив Паризьку бізнес-школу ESSEC і отримав ступінь з математики та бізнес-адміністрування (MBA). Одружений та має трьох дітей.

У фінансовому 2014 році продажі підрозділу «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» сягнули близько 3,5 мільярдів євро та принесли прибуток у 544 мільйонів євро. До асортименту товарів належить косметика для волосся для споживачів і професіональних перукарів, а також відомі бренди для догляду за тілом, шкірою та ротовою порожниною. Серед найбільших та успішних брендів можна назвати Schwarzkopf, Dial та Syoss.

CV-Download-Pascal Houdayer-en-COM.pdfPreviewImage

Curriculum Vitae

Pascal Houdayer, Corporate Senior Vice President

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція
Наталія Глушак компанії «Хенкель» в Україні Керівник PR-проектів Агенція «PR-Service» Україна Київ, вул. Саксаганського, 120 +38 044 501 32 44 // +38 050 357 19 07 n.glushak@pr-service.com.ua Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція