Паскаль Удаєр долучився до компанії «Хенкель» в 2011 році. Він відповідає за міжнародний маркетинг в сегменті товарів для догляду за будинком, а також за цифрові операції і роботу бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею». в Азіатсько-тихоокеанському регіоні. До роботи в «Хенкель» з 1993 року він обіймав різні міжнародні керівні посади в компанії «Procter&Gamble» в Європі, Північній Африці та США в підрозділах «Laundry and Home Care» та «Body Care». Призначення Паскаля Удаєра новим членом Ради директорів «Хенкель» з 01 березня 2016 року забезпечить плавний перехід повноважень в підрозділі «Косметичні засоби» компанії «Хенкель».
19 лют. 2016 Düsseldorf
Паскаль Удаєр замінить Ханса Ван Байлена на посаді виконавчого віце-президента бізнес-підрозділу компанії «Хенкель» «Косметичні засоби»
Паскаль Удаєр (46 років), який зараз обіймає посаду старшого віце-президента з корпоративних питань підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею», буде призначений членом правління «Хенкель» 01 березня 2016 року. З 01 травня 2016 року він замінить Ханса Ван Байлена (54 роки) на посаді виконавчого віце-президента підрозділу «Косметичні засоби». З того дня Ханс Ван Байлен стане головним виконавчим директором «Хенкель». Він замінить Каспера Рорстеда, який залишить компанію 30 квітня 2016 року.
«Мені дуже приємно, що «Хенкель» призначив свого співробітника на посаду Ханса Ван Байлена. Паскаль Удаєр має значний міжнародний досвід у галузі споживчих товарів. Це призначення свідчить про підтримку талановитих людей та сприяння розвитку особистостей в «Хенкель»», сказала доктор Сімон Багель-Тра, голова Комітету акціонерів Henkel AG & Co. KGaA та Наглядової ради компанії.
Паскаль Удаєр народився у м. Обонн, Франція, 1969 року. Він закінчив Паризьку бізнес-школу ESSEC і отримав ступінь з математики та бізнес-адміністрування (MBA). Одружений та має трьох дітей.
У фінансовому 2014 році продажі підрозділу «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» сягнули близько 3,5 мільярдів євро та принесли прибуток у 544 мільйонів євро. До асортименту товарів належить косметика для волосся для споживачів і професіональних перукарів, а також відомі бренди для догляду за тілом, шкірою та ротовою порожниною. Серед найбільших та успішних брендів можна назвати Schwarzkopf, Dial та Syoss.
Pascal Houdayer