Меню
Пошук

18 січ. 2016

Зміни у складі Ради директорів компанії «Хенкель»

«Хенкель» призначила Ханса Ван Байлена головним виконавчим директором на зміну Касперу Рорстеду

Дюссельдорф – сьогодні компанія «Хенкель» повідомила, що Каспер Рорстед, який вирішив не поновлювати свій діючий контракт на термін після 2017 р., полишить компанію за власним бажанням 30 квітня 2016 р. Він був членом правління «Хенкель» 11 років, 8 з яких він обіймав посаду головного виконавчого директора. З 1 травня 2016 р. його наступником призначено Ханса Ван Байлена. Його успішна кар’єра розпочалася у 1984 р.; він обіймає посаду члена правління з 2005 р. і відповідає за напрямок косметики і засобів особистої гігієни. Призначення на посаду головного виконавчого директора вже навесні дасть йому можливість очолити роботу з розробки нової стратегії, яку компанія «Хенкель» анонсує в кінці цього року, а також сприяти її успішному втіленню в життя.

«Відповідно до політики своєчасного інформування про зміни в Правлінні, які готуються, компанія завчасно оголосила про призначення Ханса Ван Байлена на посаду головного виконавчого директора «Хенкель». Ханс Ван Байлен – це відмінний вибір, адже він володіє багатим міжнародним досвідом управління брендами та ринками збуту, а також роботи у правлінні «Хенкель». Від імені комітетів з корпоративного управління і від імені співробітників компанії я б хотіла побажати Хансу Ван Байлену подальших успіхів у його новій посаді», – сказала д-р Сімона Багель-Трах, голова правління Наглядової ради та Комітету акціонерів.

Наступник Ханса Ван Байлена на посаді виконавчого віце-президента напрямку косметики і засобів особистої гігієни буде оголошений в робочому порядку.

«Довіра, виявлена мені з цим призначенням – це велика честь для мене. Я з нетерпінням чекаю на початок роботи, спрямованої на розбудування майбутнього нашої компанії спільно зі своїми колегами у правлінні та чудовою командою фахівців у різних куточках світу. У нас є сильні бренди та технології, ми займаємо лідерські позиції на багатьох ринках і в багатьох категоріях продуктів по всьому світі, а також маємо неабияку новаторську міць. Опираючись на цей фундамент, ми спільними зусиллями вестимемо «Хенкель» у майбутнє», – відзначив Ханс Ван Байлен.

Успіх компанії під керівництвом Каспера Рорстеда

«Завдяки Касперу Рорстеду компанія «Хенкель» здобула багато досягнень. Під його керівництвом, починаючи з 2008 р., компанія демонструє успішні результати діяльності за нелегких умов на ринку. Обсяг продажів та рентабельність значно виросли, а наші кращі бренди стали сильнішими. На це також вказує значний ріст ринкової капіталізації, яка збільшилася більш як утричі з моменту, коли Каспер Рорстед очолив компанію. Хочу щиро подякувати панові Рорстеду від імені усіх комітетів з корпоративного управління, співробітників та акціонерів компанії «Хенкель», – додала д-р Сімона Багель-Трах.

53-річний Каспер Рорстед приєднався до компанії у 2005 р., у ролі члена її правління. У 2007 р. його було призначено заступником голови правління, а за результатами Щорічних загальних зборів 2008 р. він обійняв посаду головного виконавчого директора.

«Хочу подякувати всім колегам у компанії «Хенкель» за прихильність та відданість, а також комітети з корпоративного управління за їхні поради та підтримку, надані мені протягом усіх цих років. Разом ми забезпечили відмінний результат для нашої компанії», – відзначив Каспер Рорстед. «Я переконаний у тому, що «Хенкель» продовжить процвітати під керівництвом Ханса Ван Байлена у ролі головного виконавчого директора».

Інформація про Ханса Ван Байлена

54-річний Ханс Ван Байлен почав працювати у компанії «Хенкель» у 1984 р. Його успішна кар’єра в компанії охоплює 31 рік роботи на управлінських посадах із широкою географією у рамках двох підрозділів «Хенкель» – миючі та чистячі засоби і косметика та засоби особистої гігієни. Він розпочав свою професійну діяльність у Бельгії, згодом його обов’язки поширилися на країни Бенілюксу, а після того – на Францію, Західну Європу, Близький Схід та Африку, Північну Америку, Азіатсько-Тихоокеанський регіон та латиноамериканські країни. Починаючи з 2005 р. Ханс Ван Байлен є членом правління, який відповідає за напрямок косметики та засобів особистої гігієни.

Пан Байлен народився у м. Берхем, Бельгія, у 1961 р. Одружений, має трьох дітей. Випускник Антверпенського університету, в якому здобув ступені у сфері «менеджмент організацій» та МВА.

Посилання на розгорнуте резюме:

Про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» представляє на світовому ринку провідні бренди та технології у трьох основних напрямках: миючі та чистячі засоби; косметика і засоби особистої гігієни; клейові технології. Заснована у 1876 р., компанія «Хенкель» займає провідні позиції у світі на ринках споживчих товарів та товарів промислового виробництва з такими відомими брендами, як Persil, Schwarzkopf та Loctite. У «Хенкель» працюють близько 50 000 співробітників, і у 2014 фіскальному році вона відзвітувала про обсяг продажів на рівні 16,4 млрд. євро та скоригований операційний прибуток у сумі 2,6 млрд. євро. Привілейовані акції компанії внесено до списку німецького фондового індексу DAX.

Цей документ містить прогнозну звітність на основі поточних оцінок та припущень, яка зроблена корпоративним управлінням компанії Henkel AG &Co. KGaA. Для прогнозної звітності  характерним є використання таких слів, як очікують, мають намір, планують, передбачають, припускають, сподіваються, оцінюють, передбачають, прогнозують тощо. Такі твердження в будь-якому разі не повинні сприйматися як такі, що є точними. Подальше виконання та досягнення результатів компанією Henkel AG &Co. KGaA та її представництвами залежить від багатьох ризиків та невизначеностей, тому вони можуть значно відрізнятися від прогнозної звітності. Багато з цих чинників перебувають поза межами контролю компанії Henkel, і їх неможливо точно визначити заздалегідь, наприклад, майбутнє економічне становище, діяльність конкурентів та інші фактори, типові для ринку. «Хенкель» не планує і не бере на себе зобов’язання щодо оновлення прогнозної звітності.

Віталіна Клепка Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Саксаганського, 120 +38-044-569-96-00
+38 044 569 96 01
vitalina.klepka@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція
Наталія Глушак компанії «Хенкель» в Україні Керівник PR-проектів Агенція «PR-Service» Україна Київ, вул. Саксаганського, 120 +38 044 501 32 44 // +38 050 357 19 07 n.glushak@pr-service.com.ua Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція