Меню
Пошук

4 бер. 2015  Дюссельдорф / Німеччина

24-ий оприлюднений Звіт про сталий розвиток

«Хенкель» досягла перших цілей у сфері сталого розвитку, випереджаючи графік

Звіт про сталий розвиток «Хенкель» містить опис результатів із захисту навколишнього середовища і соціального захисту, досягнутих компанією у 2014 році. У ньому підкреслюється активне залучення працівників по всьому світу та прогрес компанії щодо досягнення мети із сталого розвитку до 2030 року.

«Чітка стратегія сталого розвитку «Хенкель» довела свою високу ефективність, що дозволило нам досягти чотирьох з п’яти проміжних цілей, випереджаючи графік на один рік» – зазначила Кетрін Менгес (Kathrin Menges), Виконавчий віце-президент із персоналу та керівник Ради з питань сталого розвитку компанії «Хенкель». «Наші працівники грають ключову роль у досягненні такого успіху, і ми подовжуємо покладатися на їхню відданість і компетентність для досягнення подальшого прогресу».

Стратегія, представлена у 2012 році, у довгостроковій перспективі має на меті досягнення більшого із застосуванням меншого і збільшення ефективності ресурсів у 3 рази до 2030 року. «Хенкель» прагне вдосконалити відношення між створюваною цінністю і впливом на навколишнє середовище на 30 відсотків за п’ять років: з 2011 по 2015.

До кінця 2014 року «Хенкель» досягла значного прогресу, вдосконаливши енергетичну ефективність на 20%, водовикористання – на 19%, обсяг відходів – на 18% (22 відсотки, не враховуючи будівельні відходи і відходи від знесення) і 25 відсотків у галузі охорони праці. Компанія прагне знов покращити свої показники у 2015 році та працює над визначенням нових проміжних цілей на 2020 рік. «Хенкель» вважає лідерство у галузі сталого розвитку не лише як відповідальність, але і як можливість постійно зміцнювати свою конкурентоспроможність. Три стратегічні принципи є ключем до реалізації Стратегії із сталого розвитку: продукція, партнери і люди. Компанія орієнтується на розробку продукції, що пропонує більшу цінність та кращу ефективність і завдає меншого впливу на навколишнє середовище. Разом із партнерами «Хенкель» прагне постійно вдосконалювати свою продукцію по всьому ланцюжку створення цінності. Більш того, активне залучення працівників є основним принципом для досягнення амбіційних цілей «Хенкель» до 2030 року.

Одним важливим інструментом, що був поширеним у 2014 році, стала програма «Хенкель» під назвою «Посли із сталого розвитку». Програма дає працівникам чітке розуміння принципу сталого розвитку і дозволяє їм передати важливість принципу сталого розвитку своїм співпрацівникам, постачальникам, клієнтам, замовникам та школярам. З моменту запуску програми у липні 2012 року більше 3 800 працівників у 70 країнах стали послами такої програми та звернулися до приблизно 36 000 школярів у 37 країнах.

Досягнення «Хенкель» у галузі сталого розвитку були визнані ще раз у 2014 році, що підтверджується лідерською позицією у різноманітних національних та міжнародних рейтингах та індексах. «Хенкель» була знов зазначена у індексі Доу Джонсона із сталого розвитку (Dow Jones Sustainability Indices). Компанію було включено до індексу Доу Джонсона із сталого розвитку з моменту його започаткування у 1999 році. Вісім разів вона посідала місце лідера галузі. ЇЇ було також включено до етичного індексу FTSE4Good 14-ий рік поспіль.


За більш детальною інформацію щодо стратегії з сталого розвитку «Хенкель» та для скачування звіту про сталий розвиток звертайтеся до нашого сайту: