«Чітка стратегія сталого розвитку «Хенкель» довела свою високу ефективність, що дозволило нам досягти чотирьох з п’яти проміжних цілей, випереджаючи графік на один рік» – зазначила Кетрін Менгес (Kathrin Menges), Виконавчий віце-президент із персоналу та керівник Ради з питань сталого розвитку компанії «Хенкель». «Наші працівники грають ключову роль у досягненні такого успіху, і ми подовжуємо покладатися на їхню відданість і компетентність для досягнення подальшого прогресу».
4 бер. 2015 Дюссельдорф / Німеччина
«Хенкель» досягла перших цілей у сфері сталого розвитку, випереджаючи графік
Звіт про сталий розвиток «Хенкель» містить опис результатів із захисту навколишнього середовища і соціального захисту, досягнутих компанією у 2014 році. У ньому підкреслюється активне залучення працівників по всьому світу та прогрес компанії щодо досягнення мети із сталого розвитку до 2030 року.
Стратегія, представлена у 2012 році, у довгостроковій перспективі має на меті досягнення більшого із застосуванням меншого і збільшення ефективності ресурсів у 3 рази до 2030 року. «Хенкель» прагне вдосконалити відношення між створюваною цінністю і впливом на навколишнє середовище на 30 відсотків за п’ять років: з 2011 по 2015.
До кінця 2014 року «Хенкель» досягла значного прогресу, вдосконаливши енергетичну ефективність на 20%, водовикористання – на 19%, обсяг відходів – на 18% (22 відсотки, не враховуючи будівельні відходи і відходи від знесення) і 25 відсотків у галузі охорони праці. Компанія прагне знов покращити свої показники у 2015 році та працює над визначенням нових проміжних цілей на 2020 рік. «Хенкель» вважає лідерство у галузі сталого розвитку не лише як відповідальність, але і як можливість постійно зміцнювати свою конкурентоспроможність. Три стратегічні принципи є ключем до реалізації Стратегії із сталого розвитку: продукція, партнери і люди. Компанія орієнтується на розробку продукції, що пропонує більшу цінність та кращу ефективність і завдає меншого впливу на навколишнє середовище. Разом із партнерами «Хенкель» прагне постійно вдосконалювати свою продукцію по всьому ланцюжку створення цінності. Більш того, активне залучення працівників є основним принципом для досягнення амбіційних цілей «Хенкель» до 2030 року.
Одним важливим інструментом, що був поширеним у 2014 році, стала програма «Хенкель» під назвою «Посли із сталого розвитку». Програма дає працівникам чітке розуміння принципу сталого розвитку і дозволяє їм передати важливість принципу сталого розвитку своїм співпрацівникам, постачальникам, клієнтам, замовникам та школярам. З моменту запуску програми у липні 2012 року більше 3 800 працівників у 70 країнах стали послами такої програми та звернулися до приблизно 36 000 школярів у 37 країнах.
Досягнення «Хенкель» у галузі сталого розвитку були визнані ще раз у 2014 році, що підтверджується лідерською позицією у різноманітних національних та міжнародних рейтингах та індексах. «Хенкель» була знов зазначена у індексі Доу Джонсона із сталого розвитку (Dow Jones Sustainability Indices). Компанію було включено до індексу Доу Джонсона із сталого розвитку з моменту його започаткування у 1999 році. Вісім разів вона посідала місце лідера галузі. ЇЇ було також включено до етичного індексу FTSE4Good 14-ий рік поспіль.
За більш детальною інформацію щодо стратегії з сталого розвитку «Хенкель» та для скачування звіту про сталий розвиток звертайтеся до нашого сайту: