Меню
Пошук


washing hands

Разом проти коронавірусу

Перед усім світом постає надзвичайно серйозний виклик. Глобальна пандемія коронавірусу чинить вплив на кожного без винятку та на всі сфери нашого життя і, безумовно, має наслідки для економіки загалом і нашої компанії зокрема. Ситуація є непередбачуваною та вельми серйозною. Саме тому зараз так важливо згуртуватися і докласти спільних зусиль до уповільнення поширення коронавірусу та впоратися із цим викликом. Наше найважливіше завдання — забезпечити благополуччя працівників, клієнтів і партнерів компанії. Ми робимо все можливе, щоб гарантувати охорону їхнього здоров’я та безпеку праці на виробничих об’єктах і в головному офісі. Водночас прагнемо не допустити перебоїв у нашій діяльності, щоб продовжувати постачати клієнтам у галузі промислового виробництва необхідні продукти та технології. При цьому ми намагаємося, як і раніше, надавати такі наші важливі споживчі продукти, як миючі засоби, засоби для чищення, шампуні, мило та гелі для душу.

Компанія «Хенкель» вважає своїм обов’язком допомогти подолати таку безпрецедентну ситуацію. Ми маємо намір зробити свій внесок у цю справу і тому ініціювали реалізацію комплексної глобальної програми солідарності, яка передбачає надання грошових пожертв, благодійної допомоги нашими продуктами, налагодження виробництва засобів для дезінфекції рук, а також посилення нинішніх заходів безпеки для наших працівників. 

Щоб виконати це зобов’язання, ми діємо вже сьогодні та діятимемо й надалі, слідкуючи за розвитком ситуації. Ми будемо надавати актуальну інформацію і на цьому вебсайті, і за допомогою наших каналів у соціальних мережах!

Для наших клієнтів, партнерів і постачальників

Для запобігання подальшому поширенню коронавірусу ми оперативно вжили комплексних заходів для убезпечення наших працівників, клієнтів, партнерів і постачальників. Незважаючи на те, що ситуація постійно змінюється, ми докладаємо всіх можливих зусиль, аби звести до мінімуму можливу нестачу продуктів і затримку їхнього постачання, при цьому ми цілком зосередилися на забезпеченні безперебійної діяльності компанії у ваших інтересах. Наші команди фахівців, які відповідають за здійснення закупівель, функціонування ланцюжка постачання та виробничу діяльність, невтомно працюють, щоб гарантовано задовольняти ваші потреби й надалі.

Ми маємо доступ до численних ресурсів і зараз активуємо їх, щоб задовольняти ваші потреби якомога краще. Ви можете розраховувати на те, що ми максимально ефективно використаємо наш досвід, нашу стратегію закупівель із кількох джерел і нашу глобальну мережу виробничих об’єктів, водночас докладаючи всіх можливих зусиль, щоб максимально задовольнити ваші потреби. Наша мета — залишити критично важливі ділянки наших об’єктів відкритими та забезпечити їх належним персоналом, а також підтримувати безперебійну діяльність переважної більшості наших підприємств у всьому світі, щоб гарантовано бути до ваших послуг.

Проте у нинішній ситуації та з огляду на високу швидкість поширення пандемії світом вельми складно робити будь-які оцінки на середньо- та довгострокову перспективу. Такий розвиток ситуації може раптово та негативно позначитися на стабільності постачання. Ми докладемо усіх можливих зусиль до того, щоб забезпечити задоволення ваших потреб. Ми будемо вам дуже вдячні, якщо ви оперативно інформуватимете нашу службу підтримки клієнтів «Хенкель» у разі виникнення непередбачуваних змін у потребах або проблем із постачанням.

Ми сподіваємося на те, що ваші працівники та члени їхніх родин перебувають у безпеці в цей надскладний час. Ми впевнені у тому, що разом ми подолаємо ці випробування.

The 3D Printed wall in the Henkel Innovation and Interaction Centre, made from Loctite products and designed by Jennings Design Studio, Dublin and Aectual, Netherlands

Пресрелізи

Компанія «Хенкель» повідомляє про хороші показники продажів за І квартал у надзвичайно складних ринкових умовах

  • Вплив пандемії COVID-19 на обсяг продажів Групи:номінальний показник: -0,8%, органічний показник: -0,9%
  • Зменшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Клейові технології» в умовах різкого спаду в промисловості:номінальний показник: -4,3%, органічний показник: -4,1%
  • Зменшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» у зв’язку зі значними негативними результатами напрямку діяльності, що стосується продукції для перукарень і салонів краси:номінальний показник: -2,6%, органічний показник: -3,9%
  • Потужне збільшення обсягу продажів у бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею»:номінальний показник: 5,3%, органічний показник: 5,5%
  • Зміна показників обсягу продажів за регіональним розподілом:країни, що розвиваються: 2,2%, розвинені країни: -2,8%

News & Social Media Updates