Моя Колекція

Профайл компанії

Компанія «Хенкель» була заснована у 1876 році. Споживачі усього світу довіряють інноваціям, брендам та технологіям «Хенкель». Обсяг продажів за 2016 фінансовий рік склав про 18.7 мільярди євро, а відкоригований операційний прибуток за цей період склав 3.2 мільярди євро (з урахуванням разових придбань, одноразових витрат та витрат на реструктуризацію). Штаб-квартира «Хенкель» знаходиться в м. Дюссельдорф, Німеччина. Компанія входить у перелік, охоплений індексом DAX-30. Чисельність працівників «Хенкель» становить більш ніж 50 000 осіб у всьому світі, понад 80% з них працюють за межами Німеччини. Отже компанія «Хенкель» є однією з найбільших компаній Німеччини, що здійснюють міжнародну діяльність.

Три бізнес-підрозділи, що здійснюють міжнародну діяльність

Бізнес-підрозділ Adhesive Technologies «Клейові технології»є провідним світовим постачальником рішень у сфері застосування клейових матеріалів, герметиків та функціональних покриттів для побутового та професійного використання, а також для промислових підприємств. Компанія «Хенкель» пропонує безліч прикладних рішень, які здатні задовольнити потреби різних цільових груп споживачів як у побутовому, так і в професійному та промисловому застосуванні. У 2016 фінансовому році обсяг продажів підрозділу склав 8 961 мільйонів євро, що становить 48 відсотків від загального обсягу продажів компанії.

Продукція підрозділу Beauty Care «Косметичні Засоби»доступна споживачам у всьому світі. Підрозділ представляє фірмові продукти у категоріях засобів для фарбування волосся, укладання волосся та догляду за ним, засобів особистої гігієни, догляду за шкірою та порожниною рота. Крім того, підрозділ на світовому ринку є одним з провідних постачальників професійних засобів для перукарських салонів. У 2016 фінансовому році обсяг продажу підрозділу склав 3 838 мільйонів євро, що становить 20 відсотки від загального обсягу продажу компанії.

Бізнес-підрозділ Laundry & Home Care «Засоби для прання та догляду за оселею» завжди відігравав важливу роль у діяльності «Хенкель». Саме з продукту, випущеного цим підрозділом, почалася історія успіху компанії. Бізнес-підрозділ «Миючі та чистячі засоби» пропонує споживачам не лише високоефективні та спеціалізовані миючі засоби, а й кондиціонери для білизни, підсилювачі прального порошку та інші засоби з догляду за білизною. Портфель продуктів напрямку «Засоби для прання та чищення» містить засоби для ручного миття посуду та посудомийних машин, засоби для чищення ванних кімнат та туалету, а також засоби для прибирання, миття скла та засоби особливого призначення. У деяких регіонах ми також пропонуємо освіжувачі повітря та засоби від комах. У 2016 фінансовому році обсяг продажу цього бізнес-підрозділу склав 5 795 мільйонів євро, що становить 31 відсотків від загального обсягу продажу компанії.

Хенкель в Україні

Хенкель в Україні нараховує приблизно 800 співробітників, 5 об’єктів, на яких поєднуються виробничі і службові приміщення, а також Хенкель надає своє ім’я багатьом фірмовим продуктам, якими ви регулярно користуєтеся, наприклад, Ceresit або Persil. В Україні ми працюємо в рамках всіх трьох стратегічних напрямків бізнесу Хенкель: Adhesive Technologies «Клейові технології»Beauty Care «Косметика» та Laundry & Home Care «Миючі та чистячі засоби».

Корпоративна культура

«Створення стійкої цінності» – це наша ціль і завдання, що об’єднують всіх, хто працює в компанії «Хенкель».

Ми прагнемо створювати цінність – для наших клієнтів і споживачів, для наших працівників, для наших акціонерів, а також, загалом, для людей і жителів тих територій, де ми ведемо діяльність. Для цього працівники компанії «Хенкель» завжди будуть покладатись на свої максимальні зусилля, почуття гордості та оптимізм.

Мета: Створення стійкої цінності.

Бачення: Світовий лідер в інноваціях, брендах і технологіях.

ісія: Ми прагнемо обслуговувати своїх клієнтів і споживачів в різних країнах світу і бути для них партнером, якому вони найбільше довіряють, і який займає лідируючі позиції у всіх відповідних країнах і галузях завдяки мотивованому колективу, який об’єднують спільні цінності.

Цінності: Клієнти і споживачі, Співробітників, Фінансова діяльність, Стійкий розвиток, Сімейний бізнес

Стратегія

Ми створюємо наше майбутнє, керуючись чіткою, довгостроковою стратегією, в основі якої – наші мета, бачення, місія і цінності.

Ми прагнемо забезпечити стале зростання прибутку до 2020 року і на наступний період. Для досягнення цієї мети ми хочемо стати ще більш орієнтованою на клієнта, більш інноваційною і гнучкою компанією, з подальшим розвитком цифрових технологій. Крім того, ми прагнемо втілювати концепцію соціальної та екологічної відповідальності, здійснюючи нашу комерційну діяльність, і зміцнювати наше лідируюче положення в майбутньому.

Чітка стратегія, побудована на чотирьох пріоритетах:

  • Забезпечення росту
  • Прискорення переходу на цифрові канали
  • Підвищення оперативності
  • Фінансове зростання

3:04min.

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

19.09.14

Перегляди:

Зображення

Завантаження та сервіси

Vitalina Klepka
Віталіна Клепка Керівник відділу Корпоративних Комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ / Україна

Додаткова інформація