«Хенкель» об'єднує свої бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» в один бізнес-підрозділ: «Споживчі бренди «Хенкель». За допомогою нового бізнес-підрозділу «Хенкель» створює єдину багатокатегорійну платформу для зростання, об'єднуючи під одним дахом свої споживчі бренди та напрямки бізнесу, включаючи багато знакових брендів, таких як Persil і Schwarzkopf, а також професійну косметику для волосся. Керівником підрозділу «Споживчі бренди» компанії «Хенкель» став Вольфганг Кьоніг, який раніше обіймав посаду виконавчого віцепрезидента у напрямах «Косметичні засоби» та «Засоби для прання та догляду за оселею» у Правлінні компанії.
Початок діяльності компанії «Хенкель» у галузі виробництва клеїв був випадковим збігом обставин, який обернувся великим успіхом: зіткнувшись з дефіцитом клею в 1922 році, компанія «Хенкель» розпочала виробництво пакувальних клеїв для власного використання. У 1923 році «Хенкель» розпочала продаж своїх клеїв на ринку та з тих пір стала провідним світовим виробником клейових технологій для різних продуктів і галузей промисловості.
Волонтерська ініціатива "Make an Impact on Tomorrow" (MIT) компанії «Хенкель» має на меті сприяти добровільній участі співробітників і колишніх працівників компанії у соціальних проєктах. Уже підтримано понад 17 300 проєктів у більш ніж 100 країнах світу. Завдяки цій ініціативі, започаткованій у 1998 році, «Хенкель» стала однією з перших німецьких компаній, що визначила добровільну соціальну участь ключовим елементом своєї діяльності у сфері сталого розвитку. Підтримка «Хенкель» охоплює фінансові та негрошові пожертви, а також можливість взяти оплачувану відпустку, щоб присвятити її соціальному проєкту.Волонтерська ініціатива "Make an Impact on Tomorrow" (MIT) компанії «Хенкель» має на меті сприяти добровільній участі співробітників і колишніх працівників компанії у соціальних проєктах. Уже підтримано понад 17 300 проєктів у більш ніж 100 країнах світу. Завдяки цій ініціативі, започаткованій у 1998 році, «Хенкель» стала однією з перших німецьких компаній, що визначила добровільну соціальну участь ключовим елементом своєї діяльності у сфері сталого розвитку. Підтримка «Хенкель» охоплює фінансові та негрошові пожертви, а також можливість взяти оплачувану відпустку, щоб присвятити її соціальному проєкту.
Фріц Хенкель (1848–1930 рр.) заклав фундамент успіху нашої компанії завдяки своєму новаторському духу. Він керувався своєю відповідальністю за компанію, своїх співробітників, суспільство та довкілля. Його приклад продовжує надихати нас і нині на продовження успішної історії компанії "Хенкель". На віртуальній виставці ми можемо простежити за життям Фріца Хенкеля: від його дитинства, першого досвіду в ролі засновника до становлення як успішного підприємця. Додаткову інформацію можна знайти за посиланням: https://www.fritz-henkel.com