Моя Колекція

Корпоративна культура

«Створення стійкої цінності» – це наша ціль і завдання, що об’єднують всіх, хто працює в компанії «Хенкель».

Ми прагнемо створювати цінність – для наших клієнтів і споживачів, для наших працівників, для наших акціонерів, а також, загалом, для людей і жителів тих територій, де ми ведемо діяльність. Для цього працівники компанії «Хенкель» завжди будуть покладатись на свої максимальні зусилля, почуття гордості та оптимізм.

Наша корпоративна культура, наша ціль, наше бачення, наша місія і наші цінності – це те, що об’єднує всіх наших працівників і забезпечує чіткі культурні орієнтири. Загальні обов’язкові правила, що стосуються поведінки, визначені в різних кодексах. В таких кодексах передбачаються рекомендації і вказівки стосовно поведінки та дій наших працівників у всіх аспектах бізнесу і культурних середовищах, де ми ведемо діяльність.

Мета

Створення стійкої цінності

Ми прагнемо створювати цінність – для наших клієнтів і споживачів, для наших працівників, для наших акціонерів, а також, загалом, для людей і жителів тих територій, де ми ведемо діяльність.

Бачення

Світовий лідер в інноваціях, брендах і технологіях

Наша компанія – світовий лідер в бізнес-напрямку клейових технологій, що пропонує унікальний асортимент технологій та охоплює всі світові ринки і галузі.

Що стосується споживчого бізнес-напрямку, ми також займаємо лідируючі позиції в багатьох країнах і галузях у різних країнах світу.

Для нас поняття лідерства – це щось більше, ніж перше місце за показниками долі ринку чи розміру або обсягів. Визнаючи важливість високих показників на основних ринках, ми одночасно намагаємось докладати ще більше зусиль для того, щоб здобувати «лідерство завдяки інноваціям, брендам і технологіям».

Перш за все, для цього необхідно бути лідером у створенні цінностей. Крім цього, також потрібно бути лідером за показниками спритності та реагування на мінливі ринкові умови і потреби клієнтів та споживачів, а також лідером у сфері інновацій, якості, обслуговування і соціальної та екологічної відповідальності.

Місія

Ми прагнемо обслуговувати своїх клієнтів і споживачів в різних країнах світу і бути для них партнером, якому вони найбільше довіряють, і який займає лідируючі позиції у всіх відповідних країнах і галузях завдяки мотивованому колективу, який об’єднують спільні цінності.

Цінності

Наші цінності визначають всі наші дії, рішення і моделі поведінки. Кожного дня нам потрібно приймати багато рішень в дуже нестабільних умовах. Водночас, ми маємо справу з великою різноманітністю: працівники мають різне культурне походження і різний досвід, ми ведемо діяльність в різних країнах і галузях, які характеризуються суттєвими відмінностями. Саме тому чіткі цінності, які поділяють, розуміють і підтримують всі працівники компанії «Хенкель», є такими важливими для нашого майбутнього успіху.

  • Клієнти і споживачі
  • Співробітників
  • Фінансова діяльність
  • Стійкий розвиток
  • Сімейний бізнес

Наші клієнти і споживачі є основним пріоритетом діяльності компанії.

Ми передбачаємо, реагуємо на очікуванням наших клієнтів та споживачів, забезпечуючи максимальну ефективність та якість.

Ми з великою повагою ставимося до наших клієнтів і споживачів. Все, що ми робимо, ми робимо для них. Для того, щоб пропонувати найкращі продукти, забезпечувати найвищий рівень якості та бездоганне обслуговування,ми повинні розуміти наших клієнтів та споживачів краще, ніж наші конкуренти. Якщо ми досягнемо успіху в цьому, ми зможемо домогтися прибуткового зростання. 

Ми цінуємо, ставимо амбітні цілі та заохочуємо наших співробітників.

Ми – глобальна команда, об'єднана загальною системою цінностей. Ми ставимося один до одного з повагою, розвиваємо наші здібності і надаємо усім співробітникам рівні можливості. Ми не боїмося відповідальності, завжди діємо чесно і керуємо командою, подаючи особистий приклад.

Кожен співробітник компанії «Хенкель» має можливість внести свій внесок. Ми забезпечуємо різноманіття на всіх напрямках діяльності компанії, надаючи усім співробітникам рівні можливості. Досвід, знання і творчий потенціал наших співробітників – це запорука нашої конкурентної переваги. Ми цінуємо наших співробітників, ставимо перед ними амбітні завдання і заохочуємо їх, щоб отримати чудові результати і створити стійку цінність. Кожен співробітник подає хороший приклад, несе безпосередню відповідальність за власний розвиток, працює чесно і відповідає високим стандартам.

Ми здійснюємо успішну стійку фінансову діяльність.

Наша компанія орієнтована на ефективну діяльність, створення стійкої цінності, ми прагнемо забезпеченні високих фінансових результатів та забезпечення конкуренто привабливого прибутку для наших акціонерів.

Ми слідуємо нашим стратегічним пріоритетам для досягнення фінансових цілей і забезпечення довгострокового успіху компанії. Високі фінансові показники і створення стійкої цінності дозволяють нам гнучкіше адаптуватися до майбутніх змін, а також забезпечувати інтенсивне зростання прибутку. Це вигідно не лише нашим акціонерам, але і нашим співробітникам, а також регіонам, в яких компанія здійснює свою діяльність.

Ми прагнемо лідируючої позиції у сфері стійкого розвитку.

Ми прагнемо створити стійку цінність в усьому, що робимо, спільно з нашими співробітниками, партнерами і зацікавленими сторонами. Ми несемо відповідальність за безпеку і здоров'я наших співробітників, клієнтів і споживачів, захист довкілля і якість життя в регіонах діяльності компанії.

Henkel прагне створити баланс між діяльністю людей, довкіллям і прибутком. Прихильність принципам стійкого розвитку завжди була основним чинником нашого успіху. Ми раціонально підходимо до питань стійкого розвитку, враховуючи довгострокову перспективу, і прагнемо не лише відповідати існуючим стандартам, але і формувати нові.

Ми будуємо наше майбутнє на основі принципів сімейного бізнесу.

Ми підтримуємо традиції сімейного бізнесу для створення стійкої цінності. Наша загальна система цінностей дозволяє нам реалізувати намічену концепцію розвитку. Маючи міцну фінансову базу і систему цінностей, ми зможемо створити платформу, на якій побудуємо наше успішне майбутнє.

Починаючи з 1876 року, коли була заснована компанія «Хенкель», сім'я демонструє глибоку прихильність компанії, надаючи їй можливість вести свою діяльність на довгостроковій основі. Єдині цінності і взаємна довіра об'єднують нас для досягнення спільної мети – створення стійкої цінності для майбутніх поколінь.